51,875 +70003 -18128
Kudos
#1057 (Top 0.3307%)
| Kudos/dag | 10.84 |
| Kudos/reaguursel | 11.5 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2311 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -333 |
51,875 +70003 -18128
Kudos
#1057 (Top 0.3307%)
| Kudos/dag | 10.84 |
| Kudos/reaguursel | 11.5 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2311 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -333 |
4,509
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.94 |
| Topreaguursels | 6 |
| Woorden per reaguursel | 12.5 |
| Reacties per reaguursel | 0.5 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 19 |
| Aantal x weggejorist | 197 |
| Geregistreerd op | 18-05-2013 |
| Eerste reactie op | 18-05-2013 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-25 01:16:03 op AIRCO besteld bij Temu
tegenwoordig komt daar al 3 euro bij + 9 euro van postnl.
0 kudos 2026-06-21 13:12:24 op Meisje is toevallig geen Odi-girl meer
Ik zag te wachten op de tweede boom die zou vallen...
6 kudos 2026-06-21 11:06:45 op Inhalen over de vluchtstrook - gratis reclame
dashcammer, deel je je eigen kenteken ook ff? Je bent geen haar beter!
-48 kudos 2026-06-21 10:46:28 op Koning Willey is lekker ad-rem
Jammer dat hij geen volledig oranje pak aan heeft, en waarom heeft hij lange mouwen?
11 kudos 2026-06-20 21:55:04 op Binnenkort 5G in de hele buurt
Ik keur VVS altijd af, maar dit is wel 1 die door de beugel kan.
0 kudos 2026-06-20 20:30:47 op 2-0!
Ik wacht op de hitteplan posts van vandaag
0 kudos 2026-06-20 17:07:05 op Heftig treinongeluk in India
NSFW was wel op zijn plaats geweest!
101 kudos 2026-06-20 12:23:07 op Amerikanen doen Nederland na
Ze kunnen daar ook werkelijk niks he
20 kudos 2026-06-20 10:20:08 op Probleem bij optreden van Anouk
Goed gehandeld!
28 kudos 2026-06-19 22:54:22 op Onweer nijkerk
En hoe haal je het dan in je hoofd om VVS te gaan filmen....
0 kudos 2026-06-19 21:55:04 op Donnie geeft Medal of honour
Hij kan wel wat, hij heeft meer geld dan dat jij op de rekening hebt staan.
-17 kudos 2026-06-19 21:50:29 op Bezorger gooit pakket over het hek
Als het pakket volgens de regels inpakt hoort het van 2 meter te kunnen vallen. Dus niks aan de hand
0 kudos 2026-06-19 17:23:31 op Deelnemer De Bondgenoten gaat naar een uitvaart
Wat is daar nou mis mee? Gebeurt iedereen wel eens, en misschien is het wel een plezierige uitvaart?
1 kudos 2026-06-19 17:18:32 op Dumpert Hitteplan #11
Slechter dan dit kan het nooit worden! Ik voel mij ineens een stuk beter!
-3 kudos 2026-06-19 12:44:10 op Heldbaas voorkomt overval supermarkt in Almelo
En dan zul je zien dat hij blijvend letsel opgelopen heeft waar jij jaren voor moet dokken. Als je zelf al niet achter de tralies beland.. Of dat hij echt een wapen heeft en je neerknalt. Gewoon geld geven en laten lopen. Lekker de politie zijn werk laten doen
-10 kudos 2026-06-18 22:00:41 op Prima reclame
En dan in nederland zorgen maken om natuur gebieden en worden boeren uitgekocht..
21 kudos 2026-06-18 10:19:13 op Moeder natuur gaf een showtje
Zoveel filters toegepast, maar dan nog steeds vvs..
11 kudos 2026-06-18 09:39:56 op Nieuwe manier van arrestantenvervoer
Blijkt ze zwanger te zijn. Krijgen we dat weer...
95 kudos 2026-06-17 10:53:40 op Mongool negeert brandweerman en blokkeert een ambulance die met spoed weg wil rijden
Zie hier het probleem van aanpak in Nederland. Er wordt niet ingegrepen! En daar maken steeds meer mensen gebruik van, want ze worden toch niet gestraft.
-16 kudos 2026-06-16 16:59:12 op Vanmorgen, zo'n 15km van Moskou
Zo halen we onze klimaat doelen nooit he
8 kudos 2026-06-16 15:20:03 op Duidelijke taal in de super
Als je er 3 koopt kun je beter contant betalen, scheelt 2 cent.
0 kudos 2026-06-16 15:18:59 op Duidelijke taal in de super
@Luchtbakker | 16-06-26 | 14:50: Dus iets bekrassen is niet vernielen?
37 kudos 2026-06-16 15:01:38 op Sneek trekt vergunning marathon week van tevoren in
De toetsingscommisie die het plan heeft goedgekeurd dan ook maar afschrijven? Als het plan goed was dan is er toch niks aan de hand..
-14 kudos 2026-06-01 17:27:22 op Creepshotter in boom aangepakt
Kan best zo zijn dat deze jongens er in geluisd zijn en een bedrag hebben gekregen om in die boom te gaan zitten. Maar ik denk het niet
2 kudos 2026-06-01 11:03:44 op Even de plisie afsnijden! | Dumpert Dashcam 67
@Vmbo-plutser2 | 31-05-26 | 23:27: Ze verwijderen ook reacties als je ook maar iets zegt als een video nep is.. Ze zijn dan ook niks beter dan beelengeluid.
0 kudos 2026-06-01 10:54:11 op Ik leg jullie plat..
-weggejorist en opgerot-
0 kudos 2026-05-31 22:25:35 op Ik leg jullie plat..
-weggejorist-
1 kudos 2026-05-31 22:15:25 op Boze opa komt verhaal halen bij motorrijderd
@Wat maatk het uit | 31-05-26 | 13:57: Gewoon achteraansluiten he, net als de rest. Dan kan ik dat als auto ook wel gaan doen?
-17 kudos 2026-05-31 22:07:34 op Even de plisie afsnijden! | Dumpert Dashcam 67
Als die vrachtwagens zich aan de snelheid houden... Maar elke vrachtwagen in dit filmpje rijdt al te hard en houden geen afstand.
-1 kudos 2026-05-31 21:13:22 op Brake-check du jour
@Bon-Vivant | 31-05-26 | 20:09: En de wettelijke maximum snelheid van een vrachtwagen is 80km/u. Dus hij mag niet eens sneller!
-12 kudos 2026-05-31 21:11:57 op Brake-check du jour
Die vrachtwagen mag maar max 80, had echt niet hoeven in halen achter een auto die ook 80 rijdt.
6 kudos 2026-05-31 11:43:05 op Dronken gast wil duiken
Dit voel ik zelfs
7 kudos 2026-05-31 09:42:26 op Gezellig in Parijs
Ik hoor altijd experts zeggen: harder straffen werkt niet. Maar als je iemand dood schiet, doet hij het nooit weer!
-3 kudos 2026-05-31 09:37:07 op Huilgabber Rematch!
Leuk podium, alleen erger ik mij eraan dat het bovenste wat doorzakt..
17 kudos 2026-05-31 09:33:22 op Dumpert Schatkamer: Homo's
Fijn dat we de geschiedenis op Dumpert houden!
-1 kudos 2026-05-31 09:32:53 op Dumpert Schatkamer: Homo's
@shakaplayer | 31-05-26 | 05:12: En daar gaat het mis in deze maatschappij. Je kan de geschiedenis niet wissen. Wat toen was was toen. Waarom zou je daar nu moeilijk om gaan doen. Net als met slavenarbeid.. Dat was vroeger ja, moeten we nu excuses aanbieden? Nee. Wel reflecteren, want dat kan wel. Maar geen excuses voor iets wat we zelf niet meer doen.
0 kudos 2026-05-31 09:29:57 op Ha ha
Ach nog altijd beter dan kinderbrommers en ER
2 kudos 2026-05-30 22:03:27 op Politie uitdagen is klappen vragen
Nu heb ik het liedje B.I.N.G.O in mijn hoofd
7 kudos 2026-05-30 19:46:58 op Politie in Arkansas helpt ganzen van de snelweg
Badge en auto maar inleveren
4 kudos 2026-05-30 19:45:55 op Mooi vrouwtje heb je daar
Die vent had haar niet mogen aanraken, maar die andere had ook niet zo hoeven reageren. En ik gok dat boosmeneer nu achter de tralies zit
7 kudos 2026-05-30 11:39:07 op Vluchteling demonstreert mee
Met een AZC is niks mis mee, het zijn de personen die zich rijk rekenen waar het mis mee gaat.
38 kudos 2026-05-30 11:34:06 op Meeisje vervoert lamp op de fiets
Dus je vernielt iemand zijn spullen, je filmt je eigen rotkop nog ff. En dan heb je ook nog het lef om het op dumpert te plaatsen.
5 kudos 2026-05-30 11:18:44 op Klootzakken van plofkraak gezocht.
Dat gaat ze vrij gemakkelijk af, en hebben hier blijkbaar enorm veel ervaring in. Ze kunnen dus wel degelijk iets, maar een normale studie of baan hoo maar. Ik ging er altijd vanuit dat bankbiljetten gemarkeerd worden met vloeistof bij een explosie en ze daardoor onbruikbaar zijn.. Maar als ik het zo zie ligt het geld gewoon in een kartonnen doosje achter de geldmachine, want ze kunnen het ook gewoon zo pakken.
14 kudos 2026-05-30 11:07:58 op Jerrycans afgepakt van herder
Het is dan jammer dat de agent dan niet de jerrycans meer terugbrengt.
4 kudos 2026-05-29 23:18:46 op Welk land is dat?
Vraag ze eens waar de grootste clown van de wereld woont!
3 kudos 2026-05-29 23:16:38 op Dikke biem in het stadje Huissen (naast Arnhem)
Ik verwacht een fatbiker waar de bliksem in sloeg.. Helaas
18 kudos 2026-05-29 23:10:19 op Fatbiker heeft het gas erop
En het mooiste is nog dat die mensen verder lopen! Zoiets van bekijk het maar met je kinderbrommer
23 kudos 2026-05-27 16:56:08 op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
Nou dat waren weer 3 minuten gelul waar niks wordt opgelost.. en zo gaat het daar 8 uur p/d.
-3 kudos 2026-05-27 12:49:28 op Vrouw valt in slomotion en verpest opname
Zal mij niks verbazen dat dit in scene is gezet. Goede publiciteit
29 kudos 2026-05-26 23:16:44 op Truckert verliest de controle
Als dit het eerste is wat je doet bij een ongeluk, dan zat je ook al op je telefoon.. triest