DumpStats voor sharkooon 👶

51,875 +70003 -18128

Kudos

#1057 (Top 0.3307%)

Kudos/dag 10.84
Kudos/reaguursel 11.5
Meeste kudos op 1 reaguursel 2311
Minste kudos op 1 reaguursel -333

4,509

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.94
Topreaguursels 6
Woorden per reaguursel 12.5
Reacties per reaguursel 0.5
Meeste reaguursels op 1 dag 19
Aantal x weggejorist 197
Geregistreerd op 18-05-2013
Eerste reactie op 18-05-2013

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-25 01:16:03 op AIRCO besteld bij Temu
tegenwoordig komt daar al 3 euro bij + 9 euro van postnl.

-48 kudos 2026-06-21 10:46:28 op Koning Willey is lekker ad-rem
Jammer dat hij geen volledig oranje pak aan heeft, en waarom heeft hij lange mouwen?

0 kudos 2026-06-20 20:30:47 op 2-0!
Ik wacht op de hitteplan posts van vandaag

28 kudos 2026-06-19 22:54:22 op Onweer nijkerk
En hoe haal je het dan in je hoofd om VVS te gaan filmen....

-17 kudos 2026-06-19 21:50:29 op Bezorger gooit pakket over het hek
Als het pakket volgens de regels inpakt hoort het van 2 meter te kunnen vallen. Dus niks aan de hand

1 kudos 2026-06-19 17:18:32 op Dumpert Hitteplan #11
Slechter dan dit kan het nooit worden! Ik voel mij ineens een stuk beter!

-3 kudos 2026-06-19 12:44:10 op Heldbaas voorkomt overval supermarkt in Almelo
En dan zul je zien dat hij blijvend letsel opgelopen heeft waar jij jaren voor moet dokken. Als je zelf al niet achter de tralies beland.. Of dat hij echt een wapen heeft en je neerknalt. Gewoon geld geven en laten lopen. Lekker de politie zijn werk laten doen

-10 kudos 2026-06-18 22:00:41 op Prima reclame
En dan in nederland zorgen maken om natuur gebieden en worden boeren uitgekocht..

-14 kudos 2026-06-01 17:27:22 op Creepshotter in boom aangepakt
Kan best zo zijn dat deze jongens er in geluisd zijn en een bedrag hebben gekregen om in die boom te gaan zitten. Maar ik denk het niet

2 kudos 2026-06-01 11:03:44 op Even de plisie afsnijden! | Dumpert Dashcam 67
@Vmbo-plutser2 | 31-05-26 | 23:27: Ze verwijderen ook reacties als je ook maar iets zegt als een video nep is.. Ze zijn dan ook niks beter dan beelengeluid.

-1 kudos 2026-05-31 21:13:22 op Brake-check du jour
@Bon-Vivant | 31-05-26 | 20:09: En de wettelijke maximum snelheid van een vrachtwagen is 80km/u. Dus hij mag niet eens sneller!

-12 kudos 2026-05-31 21:11:57 op Brake-check du jour
Die vrachtwagen mag maar max 80, had echt niet hoeven in halen achter een auto die ook 80 rijdt.

7 kudos 2026-05-31 09:42:26 op Gezellig in Parijs
Ik hoor altijd experts zeggen: harder straffen werkt niet. Maar als je iemand dood schiet, doet hij het nooit weer!

-3 kudos 2026-05-31 09:37:07 op Huilgabber Rematch!
Leuk podium, alleen erger ik mij eraan dat het bovenste wat doorzakt..

-1 kudos 2026-05-31 09:32:53 op Dumpert Schatkamer: Homo's
@shakaplayer | 31-05-26 | 05:12: En daar gaat het mis in deze maatschappij. Je kan de geschiedenis niet wissen. Wat toen was was toen. Waarom zou je daar nu moeilijk om gaan doen. Net als met slavenarbeid.. Dat was vroeger ja, moeten we nu excuses aanbieden? Nee. Wel reflecteren, want dat kan wel. Maar geen excuses voor iets wat we zelf niet meer doen.

0 kudos 2026-05-31 09:29:57 op Ha ha
Ach nog altijd beter dan kinderbrommers en ER

4 kudos 2026-05-30 19:45:55 op Mooi vrouwtje heb je daar
Die vent had haar niet mogen aanraken, maar die andere had ook niet zo hoeven reageren. En ik gok dat boosmeneer nu achter de tralies zit

7 kudos 2026-05-30 11:39:07 op Vluchteling demonstreert mee
Met een AZC is niks mis mee, het zijn de personen die zich rijk rekenen waar het mis mee gaat.

38 kudos 2026-05-30 11:34:06 op Meeisje vervoert lamp op de fiets
Dus je vernielt iemand zijn spullen, je filmt je eigen rotkop nog ff. En dan heb je ook nog het lef om het op dumpert te plaatsen.

5 kudos 2026-05-30 11:18:44 op Klootzakken van plofkraak gezocht.
Dat gaat ze vrij gemakkelijk af, en hebben hier blijkbaar enorm veel ervaring in. Ze kunnen dus wel degelijk iets, maar een normale studie of baan hoo maar. Ik ging er altijd vanuit dat bankbiljetten gemarkeerd worden met vloeistof bij een explosie en ze daardoor onbruikbaar zijn.. Maar als ik het zo zie ligt het geld gewoon in een kartonnen doosje achter de geldmachine, want ze kunnen het ook gewoon zo pakken.

4 kudos 2026-05-29 23:18:46 op Welk land is dat?
Vraag ze eens waar de grootste clown van de wereld woont!

18 kudos 2026-05-29 23:10:19 op Fatbiker heeft het gas erop
En het mooiste is nog dat die mensen verder lopen! Zoiets van bekijk het maar met je kinderbrommer

29 kudos 2026-05-26 23:16:44 op Truckert verliest de controle
Als dit het eerste is wat je doet bij een ongeluk, dan zat je ook al op je telefoon.. triest