63,836 +69515 -5679
Kudos
#799 (Top 0.2500%)
| Kudos/dag | 18.27 |
| Kudos/reaguursel | 17.44 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 4164 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -665 |
63,836 +69515 -5679
Kudos
#799 (Top 0.2500%)
| Kudos/dag | 18.27 |
| Kudos/reaguursel | 17.44 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 4164 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -665 |
3,660
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.05 |
| Topreaguursels | 11 |
| Woorden per reaguursel | 18.3 |
| Reacties per reaguursel | 0.16 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 27 |
| Aantal x weggejorist | 40 |
| Geregistreerd op | 29-11-2016 |
| Eerste reactie op | 29-11-2016 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-23 20:58:35 op Ronaldo scoort tegen Oezbekistan
@Blotus: vreemd, ik had ervoor bedankt.
2 kudos 2026-06-23 19:35:06 op Debieltje in Polo
Dat was nog geen reaguursel.
1 kudos 2026-06-23 19:34:55 op Debieltje in Polo
Wanneer iemand iets te lang links rijd dan mag je die een lesje leren door te remmen en af te snijden. En je leven en die van mede weggebruikers in gevaar brengen.
41 kudos 2026-06-23 14:02:08 op Even door het verkeer heen om een schone onderbroek te halen
Bedoel je nu die idiote en ongeduldige spookrijder in de auto? Gelukkig kan hij net uitwijken ja.
2 kudos 2026-06-20 20:52:26 op Breaking: de man is nutteloos!
Als reaguurder denk ik dat je zo aan de slag kan als ervaringsdeskundige.
2 kudos 2026-06-20 18:05:58 op Man fietst tegen auto in de regen
@Internetriddert: nogmaals: dat zegt niemand. Jojo heeft het alleen over een bus die kut geparkeerd staat. Je begint zelf over het aandeel van de fietser met je onzinnige vraag.
27 kudos 2026-06-19 22:31:21 op Man fietst tegen auto in de regen
@Internetriddert: dat zegt niemand.
32 kudos 2026-06-17 21:44:00 op Even een oeps momentje
Als het je niet interesseert kun je ook gewoon je mond houden en niks uploaden.
1 kudos 2026-06-13 21:03:32 op Wat is jouw reactie op naroepen?
Geweldig gesproken.
4 kudos 2026-06-12 21:51:44 op Tegenligger van de weg proberen te rijden
spoel door naar 1:09, je mist werkelijk niks.
37 kudos 2026-06-12 19:39:21 op Stroperigheid bij de NPO
Hoezo, doet hij de deur niet meer open?
-6 kudos 2026-06-12 19:32:47 op Moeder Maarten van Rossem bracht Hitlergroet
Ze werkte in 1938 in Duitsland en zijn vader heet Gerard. MIsschien Gerard Joling? Ik stel alleen maar vragen.
3 kudos 2026-06-12 19:27:18 op Moeder Maarten van Rossem bracht Hitlergroet
Werkten je ouders in Duitsland? "Hitler adoratie in de opvoeding meegekregen" Je weet zelf dat dat niet waar is, die moeder zei het jaren later en schaamde zich ervoor. En dan praat je bij FVD over 'ooit', alsof we daar ineens genuanceerd en coulant naartoe moeten zijn. Je bent zelf een vies mannetje, maar dingen in perspectief plaatsen en je mening beargumenteren kun je niet.
14 kudos 2026-06-08 20:04:03 op Gewoon door tot het toverwoord (brake check)
Hahaha ben je hiermee naar de politie gegaan?! Dan zijn ze nog best beleefd geweest, ik had je uitgelachen.
16 kudos 2026-06-08 19:58:09 op Bezorgscootah heeft z'n bandjes niet goed opgewarmd
Het staat al op Dumpert, een repost heeft geen zin. Net als je gezeik.
0 kudos 2026-06-08 18:42:23 op Deelnemers Verboden liefde verdacht van kindermisbruik
In 3 berichten laat je duidelijk zien wat je raakt... Gelukkig gelooft haar pedofiele zoon niet meer in sprookjes.
2 kudos 2026-06-08 17:42:12 op Bloedzuigend Tiktokkertje plaagt Politie
@dozenvouwer: voor het eerste jaar van je opleiding is dat hoog ja. Salaris stijgt in de opleiding, en na de opleiding krijg je volgens het CAO 2800-3500 euro per maand. https://www.baanmetcao.nl/sala...
2 kudos 2026-06-08 17:14:48 op Bloedzuigend Tiktokkertje plaagt Politie
2500, wel lekker tijdens je studie. En wat heeft u gestudeerd?
5 kudos 2026-06-01 17:15:15 op Creepshotter in boom aangepakt
*kansloze reaguurder doet traantje wegpinken, maar gaat gestaag door met fappen op een foto van een voorovergebogen Jutta.*
4 kudos 2026-05-30 20:37:38 op Politie in Arkansas helpt ganzen van de snelweg
@thebeast4000: denk dat hoogstens 5% Nederland kan aanwijzen op de kaart.
6 kudos 2026-05-18 23:10:18 op Stank voor dank!
Misschien heeft het niet met aanleg/genen te maken, maar met opvoeding en leefomgeving... Óf jullie krijgen de eerstvolgende nobelprijs.
0 kudos 2026-05-18 22:56:41 op Je hebt me afgesneden domme kudt!
Dat denk ik dus eigenlijk niet als je zo'n opgefokte meid met paardenstaart ziet. Zou d'r frustratie misschien niet helemaal met het verkeer te maken hebben?
11 kudos 2026-05-18 20:14:11 op Stuur hulp!
Met een slaapmasker op kun je niet scrollen op je telefoon.
11 kudos 2026-05-18 18:47:32 op Dubai is LEEG…
Beetje off-topic, maar waar zou je wel dood gevonden willen worden?
0 kudos 2026-05-18 18:25:52 op Begrafenis opa
Je doet wel erg je best om deze aandachtshoer te verdedigen.
5 kudos 2026-05-13 20:04:25 op Snuifke in de rolstoel
Dat is keta en straks loopt 'ie heel raar.
1 kudos 2026-05-13 19:57:19 op Robots verboden vanaf morgen
Deel anders ff je eigen muzieksmaak. Hier is niks mis mee, vind ik.
7 kudos 2026-05-13 16:42:59 op Vrije wil is mooi
Hij spreekt Engels en leest waarschijnlijk geen dumpert. Was het echt nodig om je reaguursel hier te dumpen?
-1 kudos 2026-05-11 21:21:24 op Boze bouwvakkers
@Wereldwonder12: post dan ook even de adresgegevens, Liesbeth.
-4 kudos 2026-05-11 17:26:33 op Verkeersregelaar gaat aangifte doen
@KoosDoosLoos: het is super sarcastisch, mafkees. Maar als ik het zo teruglees kan ik begrijpen dat je 3 hersencellen het niet kunnen volgen.
2 kudos 2026-05-11 17:04:23 op Verkeersregelaar gaat aangifte doen
Actie geeft disproportionele, respectloze en gevaarlijke reactie. Het is de schuld van de meneer die me niet normaal aansprak.
5 kudos 2026-05-04 20:54:22 op Reisvlogger zit vast op viruscruise
Dappere keuze om steun te zoeken bij reaguurders. En nu snel stoppen met janken heumeau!
-2 kudos 2026-05-04 20:29:53 op Respectloos!!
Tetten +1
0 kudos 2026-05-04 18:34:57 op Beelden bekladding Monument op de Dam
@zwavelzuursaus naar aanleiding van deze actie? Je kunt sympathie ook verliezen.
-1 kudos 2026-05-04 17:27:34 op Donald heeft alle kaarten
@nieuwsgierige pelg: *de afbeelding *regelement
-7 kudos 2026-05-04 16:48:49 op Nog even gauw oversteken
Een val ziet er wel vaker klunzig uit. En heb je weleens gehoord van mensen die treinen filmen?
0 kudos 2026-05-02 21:30:17 op Penalty of niet? Ik twijfel de scheids niet
Wat heb je überhaupt aan voetbal?
1 kudos 2026-04-29 20:20:26 op Altijd weer die Volvorijders
Een reaguurder die verbaast is dat zijn vooroordeel niet klopt, dat zie je niet vaak!
0 kudos 2026-04-12 15:12:22 op Vraag het AI
Als je de Nederlandse taal nog niet beheerst kun je het goed gebruiken!
3 kudos 2026-04-09 18:33:14 op Voorrang pakken
Deze man kent zijn rechten en laat zich niet kleineren (of toch wel). Doe eens rustig man
-3 kudos 2026-04-05 19:07:04 op 4 overtredingen in 1.5 minuut
@Be2712be: Dus anonieme reacties van reaguurders bepalen dat de normen van Dweeziltje vervagen?
2 kudos 2026-04-05 18:51:44 op Aan de kant kutkoters!
Dashcammer had zijn auto beter in het parkeervak kunnen parkeren dan in die voorgevel.
-8 kudos 2026-04-05 18:39:48 op 4 overtredingen in 1.5 minuut
@Be2712be: Nee, die stempel plak jij erop. Om te spreken van normvervaging heb je meer context nodig dan je eigen referentiekader.
-13 kudos 2026-04-05 11:09:42 op Beroepsmatig roken
Dat is m'n opa en hij leeft nog!
5 kudos 2026-03-23 16:02:44 op Zwerver uit zijn winterslaap halen
Dat, plus slapeloze nachten omdat hij het lef heeft om naast een auto in slaap te vallen.
-11 kudos 2026-03-23 00:22:07 op Dikke crash met vrachtwagen! | Dumpert Dashcam 62
@KenJijDeSwaffelman: dus je denkt dat hij na het uit de berm sturen nog steeds niet achter het stuur zit? Dat zou knap zijn.
-1 kudos 2026-03-22 19:13:28 op Sushi eten met de meiden, bubbeltje erbij
Scheelt toch 2 lettergrepen met willekeurig! Die Franse en Duitse leenwoorden hebben meestal een net andere lading dan het al bestaande Nederlandse woord.
2 kudos 2026-03-22 17:57:11 op Sushi eten met de meiden, bubbeltje erbij
Voedsel for thought. Waarom gebruiken mensen willekeurig Engelse woorden in hun zin?
29 kudos 2026-02-22 17:52:53 op Bert Maalderink doet laatste interview op de Spelen
Als je in karma gelooft is het alleen maar eerlijk dat jij nu ook MS krijgt, het liefst een hele nare progressieve variant. Ik had het voor me kunnen houden, maar ik vind je maar een laffe klootzak. Zeau, lucht op.
7 kudos 2026-02-16 16:16:22 op Dakloze heeft het koud
De 'verdachte' was niet zo snel 'gevlucht' als je gewoon de politie had gebeld. Maar nee, je verontwaardiging filmen en online gooien is belangrijker...