DumpStats voor DeSpuitendeZuiger

17,222 +18949 -1727

Kudos

#4166 (Top 1.3036%)

Kudos/dag 14.67
Kudos/reaguursel 11.31
Meeste kudos op 1 reaguursel 762
Minste kudos op 1 reaguursel -83

1,523

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.3
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 16.3
Reacties per reaguursel 0.35
Meeste reaguursels op 1 dag 10
Aantal x weggejorist 10
Geregistreerd op 18-03-2023
Eerste reactie op 09-04-2023

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-4 kudos 2026-06-25 22:44:24 op Angela vs Marcel
Ik vind dit wel erg overdreven. Maar ik vind het wel een beetje een eng mannetje kwa uiterlijk. Verder ken ik hem niet, misschien is het een hartstikke gezellige leuke man.

1 kudos 2026-06-25 11:27:51 op Schotten doen mars
Echt heel vet! En jaa ik vind de doedelzak heel gaaf klinken! Ook een draaiorgel trouwens. Maar ik dwaal af.

-4 kudos 2026-06-25 11:26:41 op Olieworstelen FTW
Zijn hier ook ongecensureerde versies van?

3 kudos 2026-06-25 11:25:36 op Weinig lucht toeristje
Dat kunnen wij ook op een regenachtige dag rond de 10 graden. Ligt er maar net aan wat je gewend bent.

88 kudos 2026-06-21 21:38:46 op Statistiekje van de dag
Ik kan me nog goed die wedstrijd tegen Portugal herinneren. Man wat zat ik mezelf op te vreten! Daarom nu nog steeds een hekel aan Portugal op een E of WK.

11 kudos 2026-06-21 21:34:57 op De fans van Zweden VOOR de wedstrijd
De naam Holland stamt af van het Oudnederlandse woord 'Holtland' (of Holdland), wat letterlijk 'houtland' of bosrijk land betekent.De oorsprong (10e eeuw): De naam werd voor het eerst gebruikt in de tiende eeuw voor een nederzetting en het omliggende bosrijke gebied, vermoedelijk in de buurt van Leiden.Het Graafschap: Vanaf de elfde eeuw werd de naam gebruikt voor het gehele Graafschap Holland, een gebied dat grofweg overeenkomt met de huidige provincies Noord- en Zuid-Holland.Naam voor het hele land: Buitenlanders gebruiken de term Holland vaak voor heel Nederland. Dit komt omdat dit historische graafschap in de Gouden Eeuw het rijkste en machtigste deel was van de Republiek, waardoor de meeste internationale handelaren en zeevaarders hier hun zaken deden.

0 kudos 2026-06-20 13:18:59 op Primeur op WK
I see what you did there.

4 kudos 2026-06-19 19:55:25 op Schotten op pad
Fantastisch klinkend instrument!

2 kudos 2026-06-19 16:39:28 op Mannen zijn mannen
Deden wij vroeger ook altijd. Om de beurt en dan kijken hoe de ander het doet. Mooie tijden.

-1 kudos 2026-06-18 17:19:03 op Meneer op kantoor
Meer mensen last van dat je continue als je ergens op drukt je volledig scherm krijgt? Heel irritant.

35 kudos 2026-06-17 20:30:37 op Feesten, zuipen en zoenen..
Ik ga voor haar hoor! Ze is ook zeker niet dik wat de meeste hier zeggen. Ik durf te wedden de de meeste hier een stuk forser zijn. Sowieso maken wij bij haar de meeste kans.

3 kudos 2026-06-17 20:28:41 op Feesten, zuipen en zoenen..
Volledig met je eens. Degene die stoer praten vallen vaak het hardst tegen.

4 kudos 2026-06-14 20:17:00 op Johan Vlemmix krijgt vliegles
Ik vind Johan een mooie vent! Altijd vrolijk en gezellig, dat kunnen we in deze tijd meer gebruiken.

12 kudos 2026-06-14 08:45:57 op Wk lange afstand kotsen
Les 1: als je moet kotsen nooit je hand voor je mond houden en denken dat je het kan tegenhouden.

2 kudos 2026-06-13 20:22:47 op Stukje rijden
Volgens mij juist niet. Daardoor hebben de achterwielen zoveel kracht dat hij daardoor over het water gaat.

1 kudos 2026-06-13 17:05:36 op Kijk kleine, de honkbal!
Ik snapte buitenspel niet. Ik ging altijd ver vooruit staan totdat ze overspeeld en affloten. Daarna werd ik verdediger en na 6 maanden bleek toch dat ik niet voor voetbal gemaakt was.

2 kudos 2026-06-13 16:58:32 op Kinderbrommer op je auto
Zover ik weet moet je een voertuig wat uit zichzelf kan rijden ook verzekeren. Een fatbike weet ik niet. Maar je punt over zwakke verkeersdeelnemers ben ik het volledig mee eens! Een zwakke kan gewoon door rood rijden als als jij degene dan met de auto aanrijdt ben jij de schuldige. Compleet achterlijk!