43,058 +52245 -9187
Kudos
#1352 (Top 0.4231%)
| Kudos/dag | 9.86 |
| Kudos/reaguursel | 22.75 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2077 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -408 |
43,058 +52245 -9187
Kudos
#1352 (Top 0.4231%)
| Kudos/dag | 9.86 |
| Kudos/reaguursel | 22.75 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2077 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -408 |
1,893
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.43 |
| Topreaguursels | 8 |
| Woorden per reaguursel | 17.3 |
| Reacties per reaguursel | 0.26 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 11 |
| Aantal x weggejorist | 16 |
| Geregistreerd op | 11-07-2014 |
| Eerste reactie op | 11-07-2014 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
2 kudos 2026-06-24 20:08:43 op Mij slaan?
Een prachtige vlaaiing kick.
2 kudos 2026-06-23 19:41:17 op Warme dinsdagmiddag in Langweer
"Deze erfafscheiding is mede mogelijk gemaakt door tandarts 'De Tandjes' hier hondervijftig meter, rechts om de hoek.
2 kudos 2026-06-23 10:23:26 op Hoofdpijn in de morgen
Gelukkig rijden de treinen daar maar op halve snelheid.
2 kudos 2026-06-23 10:14:06 op Shirtjes testen voor de zomer
Vandaag is blauw!
3 kudos 2026-06-22 10:34:16 op Belgische verslaggever Belgie - Iran
@Metallerespectmaar | 22-06-26 | 09:07: " Aan de horizon verschijnt de oostelijke zon,
Het licht in de ogen van zij die in waarheid geloven
In de maand Bahman¹ ligt de almacht van ons geloof
Jouw boodschap, o imam, van onafhankelijkheid en vrijheid
zijn in onze zielen geprent
O martelaren! Jullie krijgskreet echoot in de oren van de tijd,
Voortdurend, aanhoudend en eeuwig:
De Islamitische Republiek Iran!"
Dit vind ik nou niet echt een 'onafhankelijk' volkslied dat door de hele bevolking uit volle borst kan worden meegezongen. Het is meer het 'volkslied' van de onderdrukker.
22 kudos 2026-06-21 11:23:42 op Nog 1x alle goals..
Heel goed om te zien dat we wel degelijk afmakers hebben. Spitsen! Goaltjesgetters!
Geeft vertrouwen voor de komende wedstrijden.
4 kudos 2026-06-20 10:52:05 op Dumpert Stormbulletin: Blikseminslagen
En van Hengelo.
-12 kudos 2026-06-20 10:50:22 op Dumpert Stormbulletin: onweerswolk timelapse
Time laps is een kwestie van monteren: 9 beeldjes eruit knippen en de tiende laten zitten, 9 beeldjes eruit knippen en de tiende laten zitten,9 beeldjes eruit knippen en de tiende laten zitten,9 beeldjes eruit knippen en de tiende laten zitten,9 beeldjes eruit knippen en de tiende laten zitten,9 beeldjes eruit knippen en de tiende laten zitten,
9 kudos 2026-06-19 22:38:17 op Shelfcloud boven Vlaardingen ZH
@Mr.Turtles | 19-06-26 | 22:29: De Oekraïeners vinden van wel! Uit een reportage van 1Vandaag dit jaar: "... Deze week werd bekend dat Destinus samen met Duitse wapenfabrikant Rheinmetall ook raketsystemen gaat bouwen, een unicum voor Nederland. Het gaat om kruisraketten en ballistische raketten. ..." En Thales dat state of the art radars maakt voor onze bondgenoten...
Een volmondig JA! dus. Hengelo is hard nodig!
12 kudos 2026-06-19 22:21:58 op Shelfcloud boven Vlaardingen ZH
Het lijkt hier buiten in Hengelo wel fokking oorlog: gigantische storm en hagelstenen zo groot als handgranaten. De bomen lijken wel van rubber.
Dit is het ergste wat ik in ieder geval de laatste tien jaar heb meegemaakt.
109 kudos 2026-06-18 09:23:02 op Re: Oekraïne slaat weer toe
Gisteren een groot artikel in het NRC over de zeer grote rol die Nederland heeft gespeeld bij het aanschaffen, ontwikkelen en verschepen van drones e.d. naar Oekraïne. "De Nederlands-Oekraïense samenwerking op het gebied van drones heeft de koers van de oorlog veranderd", zegt Oleksi Antonjoek
Waar Nederland groot in kan zijn!
12 kudos 2026-06-12 12:05:46 op Pleurt op met dat mieljeu
Dan mag je ook niet meer op het gras lopen. Dus ook niet meer op het gras sporten. Dus als het aan de dierenpartij moeten we zaterdags en zondags allemaal thuis op de bank blijven zitten en hartproblemen ontwikkelen.
Moraal van dit verhaal: flikker op met die dierenpartij!
9 kudos 2026-06-11 00:20:39 op Amsterdam krijgt een AZC
@Jorisliev | 10-06-26 | 23:40: Dan wordt het tijd dat ze per stembureau de stemmen gaan tellen en kan bij het stembureau met de meeste stemmen voor het AZC in de tuin worden neergezet. Klaar! Helder! Next!
-1 kudos 2026-06-10 12:05:34 op Voetbal is kut, maar deze is geweldig
Het was misschien leuk geweest als je bekende voetballers in dit filmpje had geplaatst. Voetballers!!!
10 kudos 2026-06-08 08:10:43 op Ik maak me onzichtbaar
Dat blondje solliciteert naar een serie!
-10 kudos 2026-06-05 09:48:43 op 3PM Oval Office announcement
Van mijn part slaapt hij de hele dag; als hij de Iraniërs maar klop geeft!
Dat zoiu de wereld heel wat mooier maken, zo zonder die terreursponsors.
1 kudos 2026-06-03 21:32:23 op Ik ben bij een kunstexpositie
Glijen op de spermavloer... Hmm...
Mooie variant op de pindakaasvloer van Wim T. Schippers.
Waar kan ik bestellen?
-2 kudos 2026-06-02 14:07:34 op De kans dat je geraakt wordt bij een voetgangersoversteekplaats zijn hertstikke klein
Goeie actie: kopstoot op de kaak. Gelijk KO!
1 kudos 2026-06-02 14:00:24 op WTF video van de dag
Freud zou zeggen: penisnijd.
-77 kudos 2026-06-02 13:49:35 op Toespraakje Theo Maassen
Gelukkig voor hem heeft hij PSV om zich groot te voelen. Want hij is van zichzelf toch ook alleen maar een beetje een middelmatige cabaretier.
Maar wel een 'goede' vrouwenmepper. Dat dan weer wel.
1 kudos 2026-05-31 21:10:36 op McFittie
En doe er ook maar een bosje narcisme bij.
21 kudos 2026-05-31 20:49:44 op McFittie
Stap 2: reageer niet als een narcistische lul met breinrot als de persoon tegen wie jij je als een klein kind hebt opgesteld niet reageert zoals jij denkt (voorzover je kunt denken) of zoals jij wil.
5 kudos 2026-05-31 11:05:04 op Meisje moet alsnog oscar krijgen
Die goeie oude tijd toen vrouwen (en slaven) nog niet mochten leren lezen en schrijven....
Those were the days....
28 kudos 2026-05-30 16:33:56 op Politie in Arkansas helpt ganzen van de snelweg
Voor veel Amerikaanse agenten is de auto een soort rollator...
15 kudos 2026-05-30 16:22:34 op Oekraïense drone pakt Russische vrachtwagen
De Oekraïners maken gebruik van AI (in de goede zin van het woord...). Daardoor kunnen ze veel verder opereren achter de frontlinie dan de Russen met hun door 'fiberdraad' geleidde drones.
Rusland heeft de oorlog al lang verloren; ze zijn alleen te dom om het te snappen. (Economisch leggen ze het ook dik, dik, dik af tegen het Westen dat Oekraïne helpt. Dat was al een paar jaar bekend.)
9 kudos 2026-05-30 11:23:04 op Meeisje vervoert lamp op de fiets
Wat een zielepoot.
1 kudos 2026-05-30 10:56:46 op Duits Corps in Utrecht op bezoek
Fietsen?
12 kudos 2026-05-30 10:55:02 op Duits Corps in Utrecht op bezoek
Ja, StandardSäufer dus.
4 kudos 2026-05-23 19:55:15 op Wielrenner verliest been tijdens fietsen
Zie je nou wel: de androids zijn al onder ons!
5 kudos 2026-05-21 13:22:14 op Discussie tussen linkse meid en rechtse kaalkop
Hopeloos sektarisch!
0 kudos 2026-05-21 11:32:29 op De plek waar de eerste wereldoorlog begon
-weggejorist-
-3 kudos 2026-05-21 11:28:23 op Laswerk uit China
Ik hoop niet dat dat ook voor Chinese auto's geldt?
0 kudos 2026-05-19 11:01:16 op Kerkdienst loopt uit de hand
't Is net als met leggings: niet voor iedereen gemaakt.
Maar echte kunstenaars kunnen er mooie producten mee maken.
17 kudos 2026-05-18 16:38:22 op Kind aangevallen door hert
Onverantwoordelijke ouders! Wat een losers.
2 kudos 2026-05-17 12:08:09 op Het winnende lied op songfestival
AvroTros heeft zich volslagen belachelijk gemaakt door Israël te willen boycotten. Ze zijn het contact met de realiteit verloren; de Europese bevolking omarmt Israël met beide armen! Want zij snappen dat het niet Israël maar Hamas is die genocide heeft gepleegd door hun burgers voor de bommen te plaatsen.
-6 kudos 2026-05-16 22:11:45 op PIT manoeuvre tijdens achtervolging in Arkansas
En dan ook nog geen sticker 'Infant on board'...
36 kudos 2026-05-16 20:04:28 op WTF! Auto ploegt door voetgangers in Modena, Italië
@Capt. Iglo | 16-05-26 | 19:51: Marokaans-Italiaanse man volgens Gazette di Modena.
2 kudos 2026-05-14 18:20:39 op Elon Musk heeft genoeg van foto's
Hij kan toch wel een paar kleerkasten inhuren die wat volk tegenhouden? Of is hij armlastig of zo?
0 kudos 2026-05-12 19:47:31 op Inzending Duitsland Eurovisie 2026
Blitz!
2 kudos 2026-05-12 12:39:18 op Weer verloren met gokken
Ik vermoed dat dit ergens op de Kertsj-brug is...
6 kudos 2026-05-12 11:51:25 op Meest epische blusser ooit
Ik moest denken aan Agent Orange.
1 kudos 2026-05-12 11:03:35 op Goeiemorgen vriendjes
Heilige Je(t)zus nog aan toe!
3 kudos 2026-05-11 16:46:58 op Lokale junk gooit een raam in
@grotgraver | 11-05-26 | 16:42: Zoals gezegd: eerst stevig drillen! Stevig onder handen nemen.
25 kudos 2026-05-11 16:45:57 op BDM
Het verveelt nooit!
17 kudos 2026-05-11 16:22:30 op Lokale junk gooit een raam in
Dit soort klaplopende mafketels moeten ze gelijk het leger insturen en flink 'drillen'. Gewoon in de kraag grijpen en legerschoenen aan. In plaats van taakstraf, dienstplicht!
0 kudos 2026-05-10 20:03:15 op Keuken lifehack
Patatje Wereldoorlog.
13 kudos 2026-05-09 17:29:15 op Eem oppe fiets naar Vinkietown
Syrië?
Ja, recht zo die gaat!
10 kudos 2026-05-06 15:20:16 op Slechtvalknatuurgluurcam
Waarom heet dat beest eigenlijk 'slechtvalk'? Of zijn er soms betere valken of zo?
1 kudos 2026-05-06 15:11:42 op The story of Maxime and them bees
Engels kunnen ze ook al niet die Amerikanen. (Aldus Oscar Wilde.)
2 kudos 2026-05-06 14:48:01 op Nieuw controlesysteem onderweg?
Dat zeg ik: Gangnam style!