DumpStats voor TaalNaatsie

16,520 +20003 -3483

Kudos

#4401 (Top 1.3771%)

Kudos/dag 8.23
Kudos/reaguursel 13.54
Meeste kudos op 1 reaguursel 814
Minste kudos op 1 reaguursel -181

1,220

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.61
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 7.6
Reacties per reaguursel 0.55
Meeste reaguursels op 1 dag 9
Aantal x weggejorist 36
Geregistreerd op 27-12-2020
Eerste reactie op 27-12-2020

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-26 18:52:25 door Touwtje_ op Tourist trap
@Nerovetsrethca | 26-06-26 | 19:33: Digitaal gaspedaal indrukken.

5 kudos 2026-06-26 12:08:16 door Kanhetnietlatensorry op Tourist trap
Ze blijven wel optimistisch, in plaats van bij de pakken neer te gaan zitten.
Dat moet je ze toch nageven.

4 kudos 2026-06-12 21:01:45 door menniehoennie op Voetbal=Oorlog
@Krokobillen | 12-06-26 | 20:05: man man man, Dumpert heeft echt een zwakzinnig publiek zeg. Deze mensen zijn volledig terecht boos dat er meer geld en energie naar een loos voetbaltoernooitje gaat terwijl het land kapot wordt gemaakt door criminelen, corrupte politici en corrupte politieeenheden.

1 kudos 2026-03-21 13:54:56 door Thuisbezorgd op Meisje slaat jongen
@Harrydeasohulpsint | 21-03-26 | 12:36: 'Letterlijk'. Zoiets ongelooflijks doms van deze generatie; dat te pas en te onpas 'letterlijk' gebruiken. M'n zoontje van drie zegt steeds 'eigenlijk' op momenten dat het niet echt klopt, ik vind dat vele malen minder dom dan dit.

0 kudos 2026-03-11 17:51:43 door Onbekende Meneer op Megabiem in Qom, Iran
Als die wortel kan aantonen dat Iran inderdaad echt kernwapen aan het maken was dan mag hij hem van mij part hebben. De EU had die kernwapens willen opvangen en een uitkering willen geven.

16 kudos 2026-02-24 19:57:58 door KelderKebabKwab op Verveelio wil even voorkruipen
@voorveelgezeik | 24-02-26 | 19:45: Ja dat klopt maar er is een groot verschil tussen: met dezelfde snelheid gezamelijk tot het eind blijven rijden en daar dan invoegen of als een asociale kudtmongool iedereen die daar staat te wachten inhalen en hem dan pas helemaal vooraan ertussen te persen.

2 kudos 2026-02-24 19:42:12 door Eephje op Verveelio wil even voorkruipen
Als iedereen netjes om-en-om ritst (zoals ritsen bedoeld is, kijk naar je jas!) is er ook geen frustratie meer, afgezien van het feit dat je het druk op de weg vind.

26 kudos 2026-02-24 18:45:21 door voorveelgezeik op Verveelio wil even voorkruipen
Op tijd invoegen zorgt juist voor de frustraties bij stilstaand verkeer, omdat er altijd wel weer iemand toch naar voren rijdt. Allemaal van voren invoegen, dan is er geen probleem (uiteraard niet over het verdrijvingsvlak nee)

7 kudos 2025-11-01 19:33:19 door Orichinals op Als je 20 jaar gerookt hebt
Omdat je dan dat vieze filter weg moet gooien, nu ben je de rotzooi gratis kwijt, zonder smerige handen. Ach, het milieu, wat maakt dat uit? Die lost dat zelf toch wel op? Toch, toch?

11 kudos 2025-10-29 19:02:26 door Lolliestokje op GA AAN DE KANT!!!!
Of het begint dan bij jezelf en gaat gewoon achter de vrachtwagen , wat is het nut om er dan schuin achter te blijven hangen?

Om je punt te maken zeker.. precies
Aldus het probleem begint bij de mensen die links blijven plakken , niet de mensen die gewoon met een fatsoenlijk verschil kunnen en willen passeren