DumpStats voor DeKeizer1975

68,259 +72326 -4067

Kudos

#729 (Top 0.2281%)

Kudos/dag 23.63
Kudos/reaguursel 17.29
Meeste kudos op 1 reaguursel 2179
Minste kudos op 1 reaguursel -1129

3,947

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.37
Topreaguursels 3
Woorden per reaguursel 15.2
Reacties per reaguursel 0.15
Meeste reaguursels op 1 dag 14
Aantal x weggejorist 22
Geregistreerd op 28-07-2018
Eerste reactie op 28-07-2018

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

6 kudos 2026-06-20 16:50:01 op Auto uitladen in Afrika
Ik ook niet, al was het maar omdat we in Nederland hier speciale transportvoertuigen voor hebben bedacht.

0 kudos 2026-06-15 19:23:34 op Fikkie stoken gaat fout
Als ie een fikkie wilde stoken ging het toch juist hartstikke goed?

2 kudos 2026-06-15 18:54:57 op Kokhalzen
Ik moet altijd kokhalzen van zout. Hoe los ik dat op?

9 kudos 2026-06-13 15:28:59 op Meisje op de minibike
Volgens mij kwam ze hier net door de straat rijden.

5 kudos 2026-06-12 14:55:03 op Echte liefde is
Goed spul altijd, bij de MekDoonalds.

7 kudos 2026-06-09 17:40:16 op Jij gaat de bus uit
Ik ken de context ook niet maar meneer de chauffeur heeft gelijk.

7 kudos 2026-06-09 17:35:09 op Dixie uitschrobben
Zo'n ding volschijten kan ook heel bevredigend zijn.

2 kudos 2026-06-08 21:04:01 op Pas 7 weken oud
7 weken voor een hond kun je vergelijken met 1 jaar voor een mens. Ik weet niet wat jij baby's van 1 jaar allemaal ziet doen, maar ik zie ze vooral liggen, janken en schijten. Dus ja, maar 7 weken.

1 kudos 2026-06-07 10:57:47 op Inspirerend lied
Nooit eerder gezien en was fijner geweest als dat zo was gebleven.

0 kudos 2026-06-05 12:47:32 op Redneck bowling
Als je maar precies de goeie kant op gooit is het niet zo moeilijk.

1 kudos 2026-06-05 12:46:00 op Olé
Zo ben je de grote jongen en zo weer het jongetje.

6 kudos 2026-06-04 17:48:56 op Doe maar een duikje
Het staat gewoon in de plus nu hoor. Ik zou ook niet weten waarop ik jaloers zou moeten zijn eigenlijk. Al was het maar omdat ik überhaupt niet weet in welke staat hij eruit gekomen is.

6 kudos 2026-06-03 18:06:45 op Lekker ontspannen voor de vrouwtjes
Ik probeer een beetje tussen de regels door te luisteren, maar ik ben niet helemaal zeker. Zijn wat dikkige mannen van 50+ ook welkom? Ik hoor het graag.

1 kudos 2026-06-03 16:11:07 op Dashboard van de dag
Ff een oude auto kopen en dan geduld hebben tot je zo'n mafketel tegenkomt. Succes!

0 kudos 2026-06-01 17:59:16 op Stuurfoutje
@pijpgrage Paultje *zout

8 kudos 2026-05-31 10:55:20 op Gezellig in Parijs
Nou, ik zag er wel één met een witte bivakmuts.

7 kudos 2026-05-31 10:53:15 op Scooterrijder op zijn plaat
Als hij had geanticipeerd dan was hij al veel eerder gewoon van het gas gegaan en had dan door kunnen rijden. Wat je hier ziet is een mooi voorbeeld van reageren.

0 kudos 2026-05-26 20:22:14 op Volgende halte:
Ik zou toch gewoon liever een kaartje kopen.

-1 kudos 2026-05-22 16:49:24 op Muzikale vrijdag
Ik zie liever wat anders op vrijdag.

12 kudos 2026-05-22 13:10:26 op Lekker fietsen
Van alle plekjes daar de meest beroerde uitkiezen om op z'n bek te gaan. +1

40 kudos 2026-05-19 20:28:46 op Werkzaamheden in de straat
Da's ook kut natuurlijk. Nog een kater van de vorige avond en dan 's ochtends die herrie aan je kop.

20 kudos 2026-05-19 14:58:16 op Druppelschieten
Ze wacht wel ff tot dat hele langzame druppeltje komt. Nog steeds knap hoor, maar het haalt er wel een klein beetje de glans ervan af.

22 kudos 2026-05-14 16:06:30 op Starter op de huizenmarkt
Maar wat niet veranderd is, is dat je veranderd als veranderd schrijft.

-1 kudos 2026-05-14 16:03:17 op Last van aambeien?
Ik bei aam, jij beit aam, wij beien aam. Gezellig.

22 kudos 2026-05-13 18:43:13 op Trump over z'n ballroom
En dat is dus helemaal niet waar. Dat claimde hij oorspronkelijk maar het gaat gewoon toch op kosten van de belastingbetaler. Precies wat je had kunnen verwachten.

2 kudos 2026-05-12 17:08:51 op Later jongens
De hoogte is één ding natuurlijk, maar de ondergrond is ook niet heel fijn om zo op te landen.