34,598 +41318 -6720
Kudos
#1789 (Top 0.5598%)
| Kudos/dag | 12.86 |
| Kudos/reaguursel | 10.36 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1504 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -563 |
34,598 +41318 -6720
Kudos
#1789 (Top 0.5598%)
| Kudos/dag | 12.86 |
| Kudos/reaguursel | 10.36 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1504 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -563 |
3,339
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.24 |
| Topreaguursels | 7 |
| Woorden per reaguursel | 11.4 |
| Reacties per reaguursel | 0.09 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 20 |
| Aantal x weggejorist | 61 |
| Geregistreerd op | 06-12-2017 |
| Eerste reactie op | 10-02-2019 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
4 kudos 2026-06-24 22:05:13 op Nee jonge ff niet
Beren zijn altijd met z'n 2en hè. Voor als ze broodjes moeten smeren.
18 kudos 2026-06-24 22:01:18 op Wil je pindakaas?
De meeste honden zijn niet gewend om met een lepel te eten.
0 kudos 2026-06-24 20:48:09 op WK ladder duiken
Als je hier in Noord Holland een lampie genoemd wordt betekend dat niet dat ze je slim vinden hoor. Lampie.
0 kudos 2026-06-23 00:41:53 op Superheldenentree
Uit de arie van superheldmeneer.
2 kudos 2026-06-23 00:41:17 op Superheldenentree
In de pot.
1 kudos 2026-06-23 00:37:35 op Wtf zijn dat ?!?!
@hetlievemeisje. Hahaha. Een reaguurder met een schoonmoeder….
8 kudos 2026-06-23 00:35:41 op Ja, maar nu zeg ik snel "mannen"
Ik heb geen idee wie dit is of waar dit over gaat. En daar heb ik vrede mee.
-2 kudos 2026-06-22 23:57:29 op Bruggetje te ver?
Lekker.
4 kudos 2026-06-21 14:43:38 op Meisje is toevallig geen Odi-girl meer
Nee hoor. Ze zegt odie goed. Maar ze bedoelde natuurlijk Audi. Al met al had ze beter haar bek kunnen houden en haar tieten laten zien.
-2 kudos 2026-06-21 14:41:39 op HalperNL wilt graag een trio met twee 18-jarige.
Nog beter. De doodstraf is nog vrij mild voor deze kneus.
1 kudos 2026-06-21 14:33:41 op Het is vandaag afvaldag!
Die Jos toch….
-1 kudos 2026-06-19 23:48:59 op Nieuwe beelden uit Moskou
@kneiterlinks. Wat een kneiterrechtse constatering….
3 kudos 2026-06-19 23:37:53 op Kippen nemen bad
@vanuit. Jij lult uit je cloaca.
-2 kudos 2026-06-19 23:25:46 op Rolling Stones Kurhaus 1964
@fluitui2. Jij bent niet goed bij je hoofd man. Op 1 salaris een huis kopen was echt niet weggelegd voor de gemiddelde arbeider.
-1 kudos 2026-06-19 23:13:10 op Mannen zijn mannen
Nou ik kan mij anders best een avondje vermaken met deze dame hoor.
4 kudos 2026-06-19 23:05:17 op Hoe heb je geslapen?
Oprecht…
2 kudos 2026-06-19 22:48:56 op Clarkson kan niet gecanceld worden
Anyway….
24 kudos 2026-06-19 22:43:52 op LEGO-diefstal in Rijssen
Bij ons zien de junks er toch iets anders uit hoor.
-3 kudos 2026-06-19 22:41:12 op Tiek, doe eens niet
Tico?
5 kudos 2026-06-19 22:37:07 op Shelfcloud boven Vlaardingen ZH
Neu.
5 kudos 2026-06-18 21:42:03 op WK kijken in stijl in Jordanië
Hé broer. Mag je vrouw mee gezellig voetbal kijken met z'n allen?
9 kudos 2026-06-17 17:34:13 op Maaike op de stuntstep
Nog is? Man man man. *eens. Niet 'is'.
-1 kudos 2026-06-17 02:10:35 op Vos verzamelt bosje ratten
We're gonna need a bigger fox.
3 kudos 2026-06-16 17:48:07 op Je denkt een wheelie te kunnen op een opgevoerde scooter
Geen populaire mening maar je hebt wel een punt. Dan koop je maar een kinderbrommer. Owwacht….
-6 kudos 2026-06-16 17:45:19 op Leuk, vlammen uit je uitlaat!
Dat heb ik ook gedaan. Toen ik 12 was. Gelukkig had ik toen nog geen reethaar.
7 kudos 2026-06-14 14:40:08 op My mother says I have Irish eyes
Doe Joe olso hef eiris tieten?
0 kudos 2026-06-14 05:56:23 op Salto met parachute
Ben ik nou zo slim? Of ben jij nou zo dom?
0 kudos 2026-06-14 05:55:15 op Kan iemand de kraan uitzetten?
Mongools denk ik.
13 kudos 2026-06-14 05:52:51 op Honden arriveren bij het zwembad
Een vuilnisbakkie bedoel je denk ik. Een asbak dat is m'n zwager.
1 kudos 2026-06-12 13:05:34 op Joyritje gaat fout
Graafsteno rijd een c3.
53 kudos 2026-06-12 13:00:23 op Raaf zet de potjes in elkaar
'Slimmer dan de gemiddelde voetbalsupporter'. Ja een fucking baksteen ook.
3 kudos 2026-06-11 20:34:06 op Slak leeft op het randje
Wheeeeeeeee!
10 kudos 2026-06-11 16:46:19 op Wheeliemannetje heeft slechte dag
'Rijd ja geen' ….. Ja wat is t nou?
-1 kudos 2026-06-11 15:37:15 op Balansman op de tafel
Hahaha. Sukkel.
14 kudos 2026-06-11 12:35:49 op Goeiemorgen vrienden
Leegheid? Die zit ramvol met plastic man.
-1 kudos 2026-06-11 12:33:08 op Slalommen op de snelweg
Een boeten? Ja?
184 kudos 2026-06-10 23:15:40 op Amsterdam krijgt een AZC
Amsterdam is één groot AZC.
3 kudos 2026-06-10 20:18:15 op Willen jullie met de katten spelen?
Leuk hoor. Straks weer janken omdat poeskat je gezicht er af heeft gescheurd en dan zijn die beestjes weer de lul.
-2 kudos 2026-06-10 12:54:21 op Voetbal Cup
@bit. Erik-jan krijgt minnetjes om andere redenen vermoed ik.
2 kudos 2026-06-10 12:50:27 op Lekkere snack
Doe maar niet Pietertje.
5 kudos 2026-06-10 12:44:56 op Die haatcomments van mannen
Slingertieten.
2 kudos 2026-06-09 19:51:27 op Kijk mij eens..
Hahaha. Sukkel.
5 kudos 2026-06-09 19:50:14 op Sjiezes!
Onzin. Op idioten valt nauwelijks te anticiperen. Gewoon een mongool.
9 kudos 2026-06-07 14:37:43 op Rotonderijders
Achterlijk volk. Te stom om het einde van een rotonde te vinden.
10 kudos 2026-06-07 14:30:49 op Graag jullie mening
Goeie bibs. 5 reten.
3 kudos 2026-06-07 14:19:43 op Man doet lijm in sleutelgat
@kiwi. 'Dichtgooien' mag gewoon in t Nederlands. Dat heet een 'samenstelling' of 'een samengesteld woord '. Vieze analfabeet.
3 kudos 2026-06-07 14:15:54 op Jongetje wou de man uithange
'In Nederland veel gebruikte uitdrukking'. Welnee man.
4 kudos 2026-06-07 14:11:20 op Schiet hem door het raam
Ik denk altijd om m'n bier.
12 kudos 2026-06-07 14:06:03 op Instructies geven aan trambestuurder
@warmkoud. Vreemde humor heb jij. Ook een broccolikapsel zeker?
6 kudos 2026-06-07 13:54:58 op Vaart is alles..
Dat soort fratsen haalde je uit dat je 11 was. Zonder helm.