-5,212 +6517 -11729
Kudos
#293068 (Top 91.7035%)
| Kudos/dag | -11.53 |
| Kudos/reaguursel | -4.88 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1034 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -295 |
-5,212 +6517 -11729
Kudos
#293068 (Top 91.7035%)
| Kudos/dag | -11.53 |
| Kudos/reaguursel | -4.88 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1034 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -295 |
1,067
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 2.36 |
| Topreaguursels | 2 |
| Woorden per reaguursel | 12.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.77 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 15 |
| Aantal x weggejorist | 67 |
| Geregistreerd op | 30-03-2025 |
| Eerste reactie op | 30-03-2025 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-24 21:18:22 op Hitteplan, gewoon lekker feesten.
@Voetbal altijd -1 | 24-06-26 | 21:07: Dankjewel!
-10 kudos 2026-06-24 20:57:06 op Hitteplan, gewoon lekker feesten.
Die dame op 0:56 is mijn vriendin geweest, oftewel mijn ex.
0 kudos 2026-06-24 06:12:58 op Dames hebben een mening
LOL iemand voelt zich hier aangesproken.
0 kudos 2026-06-23 22:24:41 op Debieltje in Polo
-weggejorist-
-4 kudos 2026-06-23 19:02:05 op Hond uitlaten in Amsterdam
Hoe verklaar je dan de gigantische cashflow en constante groei? Is juist een geweldig bedrijf.
-2 kudos 2026-06-23 17:09:41 op Wat te doen als internetbewoner als een wilde vrouw je aanspreekt
Hij denkt: "Als de wiedeweerga condooms halen!"
-66 kudos 2026-06-21 21:36:16 op Goed nieuws van Jeremy
Binnen 4 dagen weer opgelost, lijkt meer op een reclamestunt.
-26 kudos 2026-06-21 20:18:35 op Koning Willy gaat los na punt Curaçao
Doe maar een systeemplafonnetje....werkelijk geen gezicht
-6 kudos 2026-06-21 15:42:46 op Onkruid vergaat niet!
En wat is dat? Ik ken alleen remise bij schaken.
-6 kudos 2026-06-21 07:59:16 op Autorijden voor beginners
Omdat je oud bent.
-2 kudos 2026-06-21 07:58:53 op Autorijden voor beginners
tegen = deze. Stop de tijd!
-13 kudos 2026-06-21 07:58:16 op Autorijden voor beginners
Is toch lachen, tegen boiis nemen het allemaal niet zo serieus. Kan het Dumpert publiek een voorbeeld aan nemen. I don't care, I love it!
-7 kudos 2026-06-20 18:06:24 op LEGO-diefstal in Rijssen
Hij kan er op zich ook niets aan doen, hij heeft ook te dealen met de inflatie en het wanbeleid van kabonet Jetten I
0 kudos 2026-06-20 14:53:48 op Ondertussen in Moskou
-weggejorist-
3 kudos 2026-06-20 13:44:22 op LEGO-diefstal in Rijssen
Er zijn mensen die 300 euro betalen voor een doos waar ze maar een uurtje mee mogen spelen.
4 kudos 2026-06-20 13:25:52 op Ondertussen in Moskou
Klein maar fijn.
-9 kudos 2026-06-20 07:32:23 op Autorijden gaat fout
Heerlijk, meer van dit graag!
5 kudos 2026-06-19 23:11:33 op De advertentie zingen
Ik vont hem leuk!
-11 kudos 2026-06-19 01:03:27 op Een mooie advertentie maken
Als je er 17 jaar en 260k mee hebt gereden mag je niet klagen imo. Je kunt het slechter treffen, o.a. met zowat elke Franse of Japanse auto. Waarbij die laatste misschien wel langer mee ging, maar waar je iedere dag met een kutauto onderweg bent die lang niet zo strak stuurt.
1 kudos 2026-06-18 20:33:19 op How i meth your father
Hij kan haar elke dag neuken, dan raak je eraan gewend.
-4 kudos 2026-06-18 20:24:12 op Pas op: hittegolf op je scherm!
Lekker, maar die laatste kont had niet gehoeven van mij.
3 kudos 2026-06-18 20:20:10 op Er is altijd iemand met nog meer haast..
Als het zelfs voor een Peugeot te traag gaat, dan rij je wel héél erg langzaam....
-9 kudos 2026-06-17 16:55:29 op Automobilist geeft geen fuck om peper
Wat gefrustreerd mannetje zeg die agent.
0 kudos 2026-06-17 16:53:43 op Misbruikmeisje Thijs Römer snapt niks van theatertour
-weggejorist-
-40 kudos 2026-06-16 16:51:33 op Belgen over Koeman en Depay
Zou jij ook doen als je zo'n knappe gebruinde boii was.
9 kudos 2026-06-15 16:56:58 op Waarom ruimen Japanners hun troep op?
Maar respect voor alle dieren die in zee leven hebben ze dan weer totaal niet!
-21 kudos 2026-06-14 19:55:01 op Doelpuntje van Curaçao!
Dit is allemaal in scene gezet. Om de kijkcijfers wat op te krikken.
2 kudos 2026-06-14 17:58:56 op Gelukkig maar 1 bekeuring...
Hij woont waarschijnlijk in Nederland, dus niet heel kansloos ivm het sociale vangnet waar wij allemaal grof aan meebetalen als werkende burger. Eigenlijk ben je in Nederland nooit kansloos.
5 kudos 2026-06-14 10:06:39 op Papa wil de grote voetbal kopen
Waarom laten ze niet zien hoeveel hij gekost heeft? Juist dat lijkt me interessant om te zien, want hoe bepaald zo'n filiaalmanager wat een eerlijke prijs is voor het promo-materiaal? Ik denk dat hij hem gewoon gratis meegekregen heeft.
-4 kudos 2026-06-13 21:33:20 op Ik kom te laat op werk volgens mij
Deze pa heeft niet alleen een kat en hond, maar ook een wijze lynx. Die op het moment van opname vroom een viaduct aan het bewonderen was.
3 kudos 2026-06-12 22:22:51 op Badmode op de poesloop! #2
@De_GBS | 12-06-26 | 22:12: je lult want Rachel heeft geen zus, alleen een broer.
-1 kudos 2026-06-12 22:05:14 op Badmode op de poesloop! #2
Die eerste is mijn vriendin geweest. Ze kon ook goed aan auto's sleutelen dat vond ik erg handig.
-9 kudos 2026-06-12 21:58:28 op Pointer verslaggever krijgt klappen van dealer
LOL jezelf neer laten slaan door een kind. Ik had hem echt zo hard tegen de vlakte geschupt!
-6 kudos 2026-06-11 21:54:55 op Al me dierbare persoonen
Ik zie liever de voorkant.
0 kudos 2026-06-11 17:40:03 op Mevrouw sloopt nieuwe Porsche GT3 RS
@Koningwerner033 | 11-06-26 | 16:21: en dan rij je in een GT3 RS met schadeverleden, lakdiktemetertje erover bij verkoop en er gaat direct 40k van de waarde af.
0 kudos 2026-06-11 17:17:01 op Straatracen met je maten
@Lautjekrijgde | 11-06-26 | 15:33: in een auto ben je beter beschermd bij een botsing.
0 kudos 2026-06-11 10:29:12 op Straatracen met je maten
-weggejorist-
-27 kudos 2026-06-11 10:25:52 op Straatracen met je maten
En daarom doe ik hard rijden liever in mijn Audi dan op een motor.
-4 kudos 2026-06-11 06:31:22 op Hoger, hoger, hoger!!!
@ZoltarTheMagnificent | 11-06-26 | 01:30: vreemd dat je zo'n reacties niet krijgt als je 2 dik aangeklede jongens op een fatbike gay noemt. Meten met 2 maten?
0 kudos 2026-06-10 23:40:45 op Hoger, hoger, hoger!!!
-weggejorist-
-3 kudos 2026-06-10 19:45:24 op Witte kerst in juni
@brie-de-penis | 10-06-26 | 19:34: ik weet dat niet, maar ilovefatchicks ook niet dus niet te snel oordelen. En JUIST een goede zomerband heeft ook met 15 graden superveel grip in de regen. Veel mensen weten niet eens hoeveel grip ze hebben (of missen) omdat ze nooit de limieten op durven zoeken en daardoor echt geen idee hebben hoeveel marge er nog over is.
-37 kudos 2026-06-10 19:07:10 op Witte kerst in juni
Miet! Welke gladheid, het vriest niet hoor. Voor een moderne A merk band is dit helemaal niks.
3 kudos 2026-06-09 17:04:01 op Mini heeft geen geduld voor wielrenners
Voor een wedstrijd rijden ze vreselijk langzaam en zien ze er te kneuzerig uit.
-1 kudos 2026-06-08 22:11:07 op Beste maat pranken op z'n trouwdag
Wat is firstlook in godsnaam.
-25 kudos 2026-06-08 22:06:31 op Eerste keer Isle of Man TT🇮🇲
Niks gewend zo te horen.
-20 kudos 2026-06-08 20:52:43 op Afslag gemist?
Eencellige sukkels die dan heel hard gaan tuteren.....
5 kudos 2026-06-08 19:20:38 op Hopeloze brakechecker
Het geluid doet me denken aan het voorlezen uit Dikkie Dik bij de Vliegende Panters.
5 kudos 2026-06-08 06:05:56 op Auto-opener
De mijne leeft op wasmiddel en water. Paar broodkruimels uit de kleding of een chocovlek mocht hij geluk hebben.
-5 kudos 2026-06-07 22:13:40 op Spelletje "Wie ben ik" met de plisie spelen
'mensen met een donkere huidskleur' , eigenlijk zou je daar gewoon korte naam voor moeten hebben om ze te beschrijven.
-62 kudos 2026-06-07 17:45:11 op Wielrenner uitroken
Het is een wielrenner dus ja, hij mag, nee MOET, dit doen. We moeten hen het leven zo zuur mogelijk maken op de openbare weg zodat ze stoppen.