130,358 +136027 -5669
Kudos
#323 (Top 0.1011%)
| Kudos/dag | 20.44 |
| Kudos/reaguursel | 27.52 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 4181 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -360 |
130,358 +136027 -5669
Kudos
#323 (Top 0.1011%)
| Kudos/dag | 20.44 |
| Kudos/reaguursel | 27.52 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 4181 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -360 |
4,737
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.74 |
| Topreaguursels | 58 |
| Woorden per reaguursel | 11 |
| Reacties per reaguursel | 0.29 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 20 |
| Aantal x weggejorist | 82 |
| Geregistreerd op | 07-01-2009 |
| Eerste reactie op | 08-01-2009 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-15 22:23:13 door Cromabuik op 15 juni is Internationale Dag tegen Ouderenmisbruik
@Uhoortnogvanons | 15-06-26 | 12:26: Nog 20 jaar te gaan.
Misschien ben ik dan uitgepuberd en met pensioen.
1 kudos 2026-06-15 16:40:51 door BlauwePlatvink op Waarom ruimen Japanners hun troep op?
@IIVQ | 15-06-26 | 13:08: interessant ! Maar wat heeft dat te maken met je troep opruimen?
0 kudos 2026-06-15 15:52:56 door Kloekkloek op 15 juni is Internationale Dag tegen Ouderenmisbruik
Dan heb jij wel grote handen want ik krijg mijn handen wel vol met deze dame.
0 kudos 2026-06-15 11:37:43 door MatsuMatsu op Waarom ruimen Japanners hun troep op?
@Pietje6 | 15-06-26 | 08:50: wacht maar totdat ze op de middelbare school komen......het wordt er niet beter op zullen we maar zeggen
-4 kudos 2026-06-15 11:08:42 door IIVQ op Waarom ruimen Japanners hun troep op?
Japanners zijn de wereldwijd hoogste gebruiker van wegwerpplastic, meer nog dan de Amerikanen!
-13 kudos 2026-06-15 10:52:27 door Uhm_ok op Waarom ruimen Japanners hun troep op?
Ik vind het helemaal goed om rommel op te ruimen, maar als ik 1.5 miljoen betaal voor een kaarte dan mogen ze dat zelf doen. Ruim ik wel weer op buiten het stadion.
-8 kudos 2026-06-15 10:37:23 door Pilslikker op Waarom ruimen Japanners hun troep op?
@Pietje6 | 15-06-26 | 08:50: je bent ouderwets.
3 kudos 2026-06-15 10:26:49 door Uhoortnogvanons op 15 juni is Internationale Dag tegen Ouderenmisbruik
Je hebt gelijk hoor. Totaal onaantrekkelijk. Maar de puberende jeugd gaat hier goed op blijkbaar.
-4 kudos 2026-06-15 08:28:35 door Hierisjemoederjongen op 15 juni is Internationale Dag tegen Ouderenmisbruik
@Donnie78 | 15-06-26 | 10:07: Perfectie bestaat toch!!
-1 kudos 2026-06-15 08:07:08 door Donnie78 op 15 juni is Internationale Dag tegen Ouderenmisbruik
Ik ben het wel een beetje met je eens, maar ik gun haar ook nog een kans. Wil het best proberen, ben de beroerdste niet!
4 kudos 2026-06-15 07:26:51 door Allyboy op 15 juni is Internationale Dag tegen Ouderenmisbruik
och och, met je kleine handjes.
40 kudos 2026-06-15 06:50:56 door Pietje6 op Waarom ruimen Japanners hun troep op?
Noem me ouderwets maar ik ben toch nog wat meer van de oude stempel en merk bij mijn 5 jarige in de klas dat de normen en waarden bij meesten niet meer meegegeven worden helaas. Echt verschrikkelijk.
1 kudos 2026-06-14 11:51:48 door kecay35826 op Weet u wat internet is?
WorldOnline...
3 kudos 2026-06-14 08:41:31 door Lekkerwijf op Geen vuilnismannen nodig
je moet het spel eens spelen
0 kudos 2026-06-13 05:42:28 door Geheelnaarwaarheid op Spelletje chicken spelen
Dat deed die dus bijna...
3 kudos 2026-06-10 14:45:51 door 54trk op Mopje du jour
Stel je toch niet aan man.
-2 kudos 2026-06-10 13:43:14 door Donald_Trumpert op Mopje du jour
Jankerd
-3 kudos 2026-06-10 13:28:01 door SpaceVogel op Mopje du jour
Dat gejank hoor ik al sinds Janmaat he! Je mag al je rechtse bagger uitkramen hoor, je komt alleen wat dom over.
0 kudos 2026-06-10 12:36:25 door Superjeap op Mopje du jour
Als je *word je met dt schrijft zou een plekje op de brandstapel ook niet misstaan.
2 kudos 2026-06-10 12:33:06 door Naregeit op Mopje du jour
@Jiggle_Physics Nee, als ze uitschiet met het mes raakt ze lek. Daarnaast wil ik alle leuke dingen voor mezelf houden.
0 kudos 2026-06-10 12:28:27 door DeRustige__ op Mopje du jour
Ik weet zeker dat dit filmpje niet in Dumpertreeten komt.
22 kudos 2026-06-10 12:08:46 door Jiggle_Physics op Mopje du jour
@Naregeit | 10-06-26 | 13:45: Mag jouw vrouw een andere man onthoofden?
2 kudos 2026-06-10 11:46:48 door JP8926 op Mopje du jour
Behalve als je zelf een islamitische achtergrond hebt, dan kan je dit wel weer gerust vertellen.
35 kudos 2026-06-10 11:45:18 door Naregeit op Mopje du jour
Neh, veel meer dan een poging onthoofding op straat wordt het niet.
6 kudos 2026-06-08 17:11:14 door Styllurt op Maandag, je was gezellig
trekt.....grmbl.
-3 kudos 2026-06-05 11:47:29 door Creatieloos op PottenbakTV
Had je gezegd dat je bent wezen kleien, had je misschien plusjes gekregen.
14 kudos 2026-06-03 18:44:23 door Flamez op Dikke bak heb je daar
Hahahaha, misgunner.
1 kudos 2026-06-02 21:21:47 door heddegijdagedoan op Geredde kitten wordt voor het eerst geaaid
Daar is youtube voor maat, we gaan niet wekelijks een dagboek bijhouden hier. De enige die wekelijks aandacht verdienen zijn ben en ... het godver daar komen de emoties weer. Daarom dus niet!
19 kudos 2026-06-02 19:26:54 door MVahl op Geredde kitten wordt voor het eerst geaaid
*ontwikkelt
0 kudos 2026-06-02 06:19:27 door Niebang op Bonnie Blue heeft leuke plannen voor haar baby shower
En een lul van 30cm.
2 kudos 2026-05-31 13:58:01 door Dirk-teur op Dikke Dennis bij Peter Pan Speedrock
met broek aan ook.
5 kudos 2026-05-30 22:09:56 door De_Wijze_Neus op Buurvrouw heeft mening
Eerlijk is eerlijk. Ze is er wel echt heel goed in.
-8 kudos 2026-05-30 20:09:33 door Dirk-teur op Buurvrouw heeft mening
Open deurmpert
-2 kudos 2026-05-29 17:58:18 door BennieDeKok op Bult bout in Tubbargn
Nee hoor, dat was alleen ik.
2 kudos 2026-05-27 13:20:28 door A.tractie op Rukker kan niet ritsen
Lezen. Ik zeg 'regelmatig', dat betekent niet altijd of daar waar jij vaak rijdt. Maar 'geef ritsers ruimte', ook dat nog ja.
0 kudos 2026-05-27 12:13:49 door hchlnxp op Rukker kan niet ritsen
@A.tractie | 27-05-26 | 12:49: onzin! Staat er niet. Er staat wel "geef ritsers ruimte" bij A18 210,5 Re.
3 kudos 2026-05-27 10:49:16 door A.tractie op Rukker kan niet ritsen
'De gehele rijstrook gebruiken', staat er regelmatig op borden bij dit soort wegversmalingen en daarmee wordt de linkerrijstrook bedoeld.
-4 kudos 2026-05-27 10:43:44 door Justevo op Rukker kan niet ritsen
Niks. De auto die er daarna nog links langskomst is wel op/over het randje. Vaak komt bij mensen de frustratie naar boven als er verder naar achteren ook genoeg ruimte is om in te voeren. Maar mensen doen dan natuurlijk liever helemaal vooraan.
2 kudos 2026-05-27 10:21:33 door groenteman op Rukker kan niet ritsen
Het ritsen ging prima, maar daarna had hij natuurlijk niet de vluchtstrook moeten blokkeren - één malloot was al te veel.
-3 kudos 2026-05-25 13:15:49 door zolderkamer24 op Rijmeneer vergeet kenteken na ongelukje
Als je echt wilt dat hij dit leest:
Naprawde jestem ciekaw, czy ten palant to widzi i czy wie, ze jego tablica rejestracyjna wciaz tam lezy.
Leje sie z niego pot! I slusznie.
Na pewno go znajda.
Stary, jesli to czytasz: mam nadzieje, ze wyciagniesz z tego wnioski i nastepnym razem zostawisz liscik albo cos. Zadzwon do czyjegos domu i zapytaj, czyj samochod rozbiles. Wtedy bedziesz bardziej meski niz teraz. Teraz jestes zalosnym tchorzem.
7 kudos 2026-05-25 12:51:26 door LieverSudoDanZwitsal op Rijmeneer vergeet kenteken na ongelukje
Gast, als je dit leest - ik hoop dat je voortaan fietst. Succes met de nieuwe carrière trouwens want ontslag in 3…2…1…
4 kudos 2026-05-25 11:45:42 door pietpvv op Rijmeneer vergeet kenteken na ongelukje
Zeg het ze, dat zal ze leren.
0 kudos 2026-05-25 11:07:49 door owikzegmaarwat op Rijmeneer vergeet kenteken na ongelukje
-weggejorist-
24 kudos 2026-05-25 09:47:12 door Pipo der Clown op Rijmeneer vergeet kenteken na ongelukje
Laat mij hier even buiten.
21 kudos 2026-05-25 09:27:31 door mr.Cam op Rijmeneer vergeet kenteken na ongelukje
En dader van een misdrijf. Leuk voor je carrière.
0 kudos 2026-05-24 05:36:13 door Zoishetookweer op Wie deed dat?
@partyfreaker | 23-05-26 | 20:42: dan ga je naar de verkeerde feesten
3 kudos 2026-05-23 18:42:24 door partyfreaker op Wie deed dat?
Klopt helemaal! Ik merk dat vooral op de hardcore/hardstyle scene! Vroeger als je tegen iemand aan botste, en je drankje ging over de vloer, kreeg je een nieuw drankje en had je tegen de avond een nieuwe vriend erbij. Nu zie je tegenwoordig zoveel van die jonge kerels die stoer moeten doen voor hun meid en duwen iedereen aan de kant om door het publiek te lopen en kijken je alleen maar vuil aan.
4 kudos 2026-05-23 17:44:43 door BromSnor86 op Wie deed dat?
Een corrigerende tik als deze is helemaal niet verkeerd. Je staat rustig te zeiken en dan komt er een idioot aan je dixie schudden.
11 kudos 2026-05-23 17:06:31 door shorpy op Wie deed dat?
Ik zou ook nijdig zijn als een of andere eikel aan mijn pishok zat te sjorren.
20 kudos 2026-05-23 17:01:06 door ZeiksnorV3.0 op Wie deed dat?
Zie je bij dieren ook gebeuren als er teveel op een te klein stukje grond zijn..