33,391 +34909 -1518
Kudos
#1871 (Top 0.5855%)
| Kudos/dag | 10.95 |
| Kudos/reaguursel | 26.61 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3578 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -196 |
33,391 +34909 -1518
Kudos
#1871 (Top 0.5855%)
| Kudos/dag | 10.95 |
| Kudos/reaguursel | 26.61 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3578 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -196 |
1,255
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.41 |
| Topreaguursels | 8 |
| Woorden per reaguursel | 13.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.42 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 7 |
| Aantal x weggejorist | 25 |
| Geregistreerd op | 19-01-2018 |
| Eerste reactie op | 17-02-2018 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-24 21:04:08 op Hitteplan, gewoon lekker feesten.
@Uhm_ok | 24-06-26 | 11:44: Met de verkeerde ouders geboren
4 kudos 2026-06-24 21:00:58 op Nationaal Hitteplan
Vergelijkbaar met die "aircoolers" die je overal te koop ziet, hebben de vorm van een airco, maar je doet er (koud) water in, en door verdamping koelt de lucht af. Maaaar dat werkt alleen als de lucht al droog is, als de lucht zoals in nederland al supervochtig is, maak je het alleen maar erger. Zooi.
0 kudos 2026-06-22 18:21:27 op Kaketoe is koning
-weggejorist-
0 kudos 2026-06-19 20:05:09 op De advertentie zingen
-weggejorist-
-3 kudos 2026-06-18 21:51:36 op Meer brandende auto A28
Blijf is van je telefoon af als je achter het stuur zit.
7 kudos 2026-06-15 22:05:26 op Ongelukkig kusje
Tja dit is wel de reden waarom ze je bij je rijbewijs aanleren om in je achteruitspiegel te kijken als je remt voor een stoplicht.
31 kudos 2026-06-14 22:38:16 op WK 1994: rellen in Den Haag na overwinning Nederlands elftal
Iedereen schreeuwd continu dat de huidige generatie kapot en kut is, maar het was vroeger ook gewoon al kut
1 kudos 2026-06-14 20:53:47 op Onzinnige dingen kopen
Versie met batterij en motor is 150 euro (plus inderdaad de 120 euro verzendkosten)
0 kudos 2026-06-10 21:01:43 op Doorgetrokken streep. Boeit niet. Lampen, niet nodig.
Ik verwacht dat de meeste van die berm momentjes komen door mensen op hun telefoon.
-6 kudos 2026-05-21 21:28:58 op Eis: vier jaar cel voor wegenwachter (60) die dief doodreed in Eindhoven
Valt me nog mee, het is niet de bedoeling dat je voor eigen rechter gaat spelen en iemand zelf met de doodstraf bestraft. Als je dat gaat toestaan wordt het hier straks het wilde westen. De rechtstaat is een belangrijk iets. Maaar hier zal ik wel gedownvoted voor worden.
0 kudos 2026-05-14 22:12:41 op Gina onderzoekt kanker met patholoog Sjors
Stond 17 maart nog op dumpert https://www.dumpert.nl/zoek/sj...
-20 kudos 2026-05-14 09:14:07 op Baba mag blijven!
Pas op hoor, deze gaat achter je kinderen aan, we moeten de AZC in de fik steken!!1!
2 kudos 2026-05-12 22:05:18 op Tiguanrijdert heeft poep in zijn ogen
Tiguan bestuurder is gewoon schuldig hoor, zeker met een dashcam filmpje krijg je hier de schade vergoed.
6 kudos 2026-05-12 21:45:34 op Fikkie stoken in Loosdrecht
Oh ja dan moeten ze maar dingen gaan slopen en de complete tokkie uithangen? Ik vind dat je dit gedrag niet moet gaan belonen. Stemmen werkt prima, er zijn ook heel wat mensen die geen probleem hebben met een AZC. Er zijn ook mensen met een andere mening, schrikbarend.
-5 kudos 2026-05-11 21:17:38 op Licht ontvlambaar type heeft broodje boos en doet er afstand van.
@larsp1982 | 11-05-26 | 14:10: Niet doen, de aannemer heeft al gereageerd en heeft al de nodige maatregelen (ontslag) genomen. Ze kunnen ook niet ruiken wat een werknemer van hun doet op de weg.
1 kudos 2026-05-09 00:00:55 op Telefoontje kwijt
@altijd-guus | 08-05-26 | 15:25: maar waarom zou je die vrijwillig in VVS zetten
10 kudos 2026-05-07 19:31:17 op BREEK: Ali B. de bak in
Dan is het ook niet gay toch?
2 kudos 2026-05-03 22:54:16 op Hoera!
AI slop
12 kudos 2026-05-03 22:52:35 op Dikke crash met aanhanger! | Dumpert Dashcam 65
Die video is hier wel eens vaker voorbij gekomen, dus hopelijk is die al gepakt.
3 kudos 2026-05-03 22:40:23 op Dikke crash met aanhanger! | Dumpert Dashcam 65
@DumpertNerd1980 | 03-05-26 | 22:11: het punt is dat sommige mensen vinden dat motorrijders niet mogen filteren, vinden ze oneerlijk ofzoiets. Maar of de cammer dat heeft gedaan kan je in dat korte filmpje niet zien.
49 kudos 2026-05-03 22:38:43 op Dikke crash met aanhanger! | Dumpert Dashcam 65
Moedwillig een motoragent in gevaar brengen, alleen omdat je je gelijk wil krijgen (terwijl je de regels niet kent). Ik snap niet hoe je zo kan zijn.
1 kudos 2026-04-30 20:55:28 op Aaaah zo moe
De vis teleporteerd magisch richting zijn bek
3 kudos 2026-04-30 20:40:46 op Slalom is toch een wintersport?
Ze rijden vooral in die kleine autootjes omdat ze de dure niet kunnen betalen
1 kudos 2026-04-28 20:21:12 op Vroeger was alles beter
Heel eerlijk, als we toen zouden weten dat we telefoons zouden hebben die met flexibele schermen die kunnen uitklappen naar een tablet, hadden we het ook niet gelooft. En die zijn best satisfying om open te klappen.
-1 kudos 2026-04-25 10:22:15 op Hoog tijd voor weekend
Wel betere resolutie nu
-7 kudos 2026-04-23 21:09:41 op Vrouw zoekt parkeerplaats
@comentator | 23-04-26 | 18:22: het probleem is dat je dan ook verbied dat mensen in een grote sprinter bus mogen rijden, terwijl je daar wel fatsoenlijk zicht uit hebt. Vergelijkbaar met het verbieden van de fatbike, wat in de basis gewoon een elektrische fiets is, een fiets met handgas was al verboden.
4 kudos 2026-04-22 22:54:33 op How-to: Een rouwadvertentie worden
En 500 meter verderop is er een stoplicht waar hij gewoon had kunnen inhalen.
3 kudos 2026-04-22 22:53:45 op How-to: Een rouwadvertentie worden
Heinoooo
0 kudos 2026-04-20 21:51:09 op Ongeduldige mensen op de weg
@awixx1 | 20-04-26 | 15:29: in theorie is het de perfecte transmissie, maar het is wel enorm emotieloos
15 kudos 2026-04-19 18:32:09 op Automobilist zonder ogen vs bezorger met lag
Fietser zat niet fout hoor, maar hij had ook genoeg tijd om te remmen toch?
0 kudos 2026-04-16 19:44:40 op Iemand foto?
@Madco3 | 16-04-26 | 08:54: ja als er door een technisch probleem jouw auto remmen falen kan je ook iemand aanrijden
2 kudos 2026-04-13 21:50:56 op Wat is dit, ben je aan het livestreamen?
Maar wie is dit dan?
0 kudos 2026-04-09 20:47:43 op House of Pain Jump around
-weggejorist-
-15 kudos 2026-04-08 21:05:11 op Heftig motorongeluk in de Coentunnel
Motorrijder is vergeten dat die ook met zijn voorrem moet remmen. Ik heb dat mezelf ook moeten aanleren, remmen met je voorrem is spannend als je geen ABS hebt.
0 kudos 2026-04-08 19:34:41 op Ik MOET vooraan rijden
Alleen jammer dat het een huurauto is
-13 kudos 2026-04-03 14:29:34 op Ik ga even voor hoor
Dat is geen fietspad, maar een fietssuggestiestrook, ik pak op de motor die regelmatig, aangezien het veiliger is dan over de andere weghelft heen gaan.
0 kudos 2026-04-01 21:27:22 op Onverklaarbare gewoontes
Een half geknepen oog heeft ook een goede reden, je ziet scherper met een half gekneper oog, net zoals een camera met een kleine opening scherper kan zien. Pinhole-effect
4 kudos 2026-03-31 23:37:58 op Carmeet in de parkeergarage
Een carmeet met een VW ID.3? Ze hebben daar wel een andere smaak
1 kudos 2026-03-15 10:13:18 op Hamsterennnnnn
Zolang je niet politie bent heb je echt niks aan een kenteken, niemand kan met een kenteken achterhalen van wie die auto is.
1 kudos 2026-03-14 20:50:10 op Geen tijd voor rood licht
@jeroenpoepaanmijnsch | 14-03-26 | 15:09: Heeft die Opel bestuurder nog donders geluk gehad, flinke klap van zo'n zware elektrische auto.
0 kudos 2026-03-12 22:40:01 op re:dumpert's got talent
Zijn vorige nummer deed het ook best goed op Dumpert https://www.dumpert.nl/tag/non...
-29 kudos 2026-03-10 21:34:46 op Zit Leon straks ook met XR op de snelweg?
Kromme zooi, maar dat stukje van de A12 waar XR op de weg gaat zitten is officieel geen snelweg, dus het is netzoiets als een random 30 weggetje blokkeren. Gelden andere regels voor. Dus als ze slim zijn verplaatsen ze de snelwegborden.
0 kudos 2026-03-07 19:49:11 op iIce age IRL
Die staart doet rare dingen, vooral in het laatste stukje van de video
9 kudos 2026-02-28 00:22:12 op IJzel op een heuveltje
Zit wel een goede bestuurder in, want nooit dat dat ding ABS heeft, en hij houdt de wielen netjes draaiend.
2 kudos 2026-02-23 22:45:30 op Motorrijder klapt op ruit! | Dumpert Dashcam 60
Hetzelfde geld met de Witte Skoda op 3:20.
3 kudos 2026-02-20 13:30:50 op Het is een hele mooie dag
Welke ben jij in het filmpje?
-2 kudos 2026-02-20 10:22:45 op Had u staal besteld?
Remmen van de trailer aansluiten was niet nodig dacht ie
0 kudos 2026-02-18 23:06:20 op Offroaden op de road in China
Die is wel iets capabeler op de motor dan deze bestuurder
30 kudos 2026-02-12 20:49:39 op Je eigen eten reeten
https://www.youtube.com/watch?... Hier de versie zonder vierkant beeld
7 kudos 2026-02-02 20:51:39 op Dronken tjappie veroorzaakt aanrijding
Die was met de fiets ook niet heelhuids thuisgekomen