DumpStats voor PietSukkel

35,457 +40747 -5290

Kudos

#1736 (Top 0.5432%)

Kudos/dag 10.34
Kudos/reaguursel 15.52
Meeste kudos op 1 reaguursel 2620
Minste kudos op 1 reaguursel -224

2,285

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.67
Topreaguursels 4
Woorden per reaguursel 9.9
Reacties per reaguursel 0.4
Meeste reaguursels op 1 dag 12
Aantal x weggejorist 35
Geregistreerd op 04-02-2017
Eerste reactie op 04-02-2017

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

3 kudos 2026-06-22 20:17:22 door PietSukkel op Donkere dagen voor HalperNL
@Dumpmijmaarlek Blijkbaar volg je dan deze sneuneus, dus vandaar dat ik de dumper net zo triest vind. Nog los van dat je deze gast alleen maar een podium geeft. Oppakken, inclusief al z'n volgers. Allemaal gore viespeuken.

2 kudos 2026-06-08 07:26:58 door Adrianus.Bleeker op Auto-opener
@KoejoeloeckyLuke | 07-06-26 | 22:06: goed punt, rondlopen met onbeschermde volle condensatoren zou ook een verklaring kunnen zijn voor zijn kapsel

5 kudos 2026-06-08 07:07:59 door buffel88 op Auto-opener
mooie brandplaat van een Vaillant hr ketel

-22 kudos 2026-06-07 20:09:18 door 28K8Modem op Auto-opener
Z´n vriendje stond erbij met de afstandsbediening.

50 kudos 2026-06-07 20:06:16 door KoejoeloeckyLuke op Auto-opener
Jij had niet aan volle condensatoren gedacht he, deze kleine professor hou je niet voor de gek hoor.

0 kudos 2026-06-01 07:13:24 door very-ferry op McFittie
Wow...serieus? En dat hier dan ook zonder enige terughoudendheid verkondigen, alsof het enigszins begrijpelijk zou zijn?

9 kudos 2026-05-31 19:17:12 door prakkert op McFittie
Doorgesnoven lul pikt een frietje van haar. Zij wilde door, haar vriend wilde ook door, iedereen wilde door behalve doorgesnoven lul, die wilde het graag laten escaleren. Dat is wat ik zie.

1 kudos 2026-05-31 19:16:02 door Dweeziltje op McFittie
@PietSukkel. Zo moeilijk was ie niet, maar je zou ook nog een paar reaguursels kunnen lezen, misschien verduidelijkt dat iets.

1 kudos 2026-05-31 19:10:18 door darkracer125 op McFittie
dacht dat we hier van de gelijke rechten waren.

0 kudos 2026-04-26 06:50:28 door Rikkert223 op XR gekkies worden van A12 gehaald
Wapenstok achter de achillespees en ze kruipen vrijwillig met je mee, zonder letsel meer je hebt nog nooit iemand zo snel en mak mee zien werken.

-1 kudos 2026-04-19 14:28:39 door ioozereoh op Dienstje volgen in Taiwanese tempel
ik begrijp nu waarom u geen vrouw hebt, als u het verschil niet meer ziet tussen mannen en vrouwen, begin er dan maar niet meer aan en blijf lekker bij uw moedertje

1 kudos 2026-04-06 11:52:00 door nlnoob op Helemaal goud!
Alleen wil in Westerse landen waar we daar de kennis en technologie voor hebben de mensen er niet voor én wil niemand een chemicaliën fabriek in zijn achtertuin. Over de extra kosten waardoor het niet meer rendabel is zal ik maar even zwijgen.

2 kudos 2026-03-30 02:07:11 door DwarsLezer op Mercedes gaat van links naar rechts
Ook hier krijg je een 'gratis' (en verplicht) tripje naar de lokale juwelier bij een boeking van de bezichtiging van het Binnenhof, bij een rondtoerritje met de bus!

3 kudos 2026-03-28 15:49:29 door WhySoSeriousss op Treinspotter wil mensen uit de weg hebben!
De grap (of reclameslogan) 'doe maar een ...je' , slaat op het feit dat je een keuze hebt, maar die niet gebruikt. Meneer zegt 'doe maar een kapsel', ipv te zeggen ik wil een scheiding, en krijgt een gek kapsel.
Je kan je voorhoofd niet kiezen. Dus je opmerking past hier niet. (en is dom)

-6 kudos 2026-03-22 17:56:26 door Zolderkamerheldje op Even kijken bij de flitsmeneer om de hoek
@Zolderkamerheldje | 22-03-26 | 18:41: Nog een kleine toevoeging reken per gevaar en niet een vast tarrief per km. Want als je +/- 10km per uur te hard rijdt en daar een hele dag voor moet werken dan is dat wel zuur. Nu is het mijn eerste in 18 jaar tijd hier in Nederland. Duitsland veel goedkoper maar daar gooien ze gewoon een flitser 5 meter na een 50 of 70 bord dus daar heb ik er wel redelijk wat van.

31 kudos 2026-02-07 10:36:54 door freakspark op Tregent in Turkije
Jochie toch, heb je het zo zwaar? Ik zal het je nog eens uitleggen. Geen sokken: koude voeten. Piemel in je mond: homo.