92,535 +95798 -3263
Kudos
#512 (Top 0.1602%)
| Kudos/dag | 27.26 |
| Kudos/reaguursel | 28.77 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 6779 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -335 |
92,535 +95798 -3263
Kudos
#512 (Top 0.1602%)
| Kudos/dag | 27.26 |
| Kudos/reaguursel | 28.77 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 6779 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -335 |
3,216
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.95 |
| Topreaguursels | 20 |
| Woorden per reaguursel | 13.5 |
| Reacties per reaguursel | 0.21 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 11 |
| Aantal x weggejorist | 64 |
| Geregistreerd op | 20-01-2017 |
| Eerste reactie op | 10-03-2017 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
20 kudos 2026-06-24 11:43:25 op Naam bij je beroep, hittegolf editie
Dadelijk eet ie de schrijver nog op.
26 kudos 2026-06-24 11:34:10 op Mevrouw enorm kwaad over haar dates!
Kleine lul? Ge hebt gewoon een grote kut, kut!
1 kudos 2026-06-23 09:21:56 op Honger?
Dikke soepballen hoor!
13 kudos 2026-06-22 21:57:59 op Doe maar een schermpje
Led wel op waar je loopt!
4 kudos 2026-06-21 19:44:59 op Bezzecchi geeft marchal bitchslap
Ow dan, nee dat doet ie enkel om de gevolgen zo laag mogelijk te houden. Altijd zo'n hekel aan, eerst je gewoon totaal misdragen, en dan vanne, ja sorry man, had ik niet moeten doen. Nee lul, je hebt het gedaan, dus aan hadden hebben we niks. Schorsing had minimaal 10 wedstrijden moeten zijn.
27 kudos 2026-06-21 19:42:10 op Bezzecchi geeft marchal bitchslap
De eerste leek war ongelukkig, maar die 2e zou voor mij. de trigger zijn om z'n klep open te doen en in z'n ogen te prikken, wat een respecloze mongool zeg.
-9 kudos 2026-06-21 18:54:10 op Wheelie mag toch gewoon?
Motorisch gestoord d''n deze, ik zou flink op de rem gaan als ie achter mij zou rijden, schrikreactie hè, mijn remmen doen het prima namelijk.
-2 kudos 2026-06-21 18:45:43 op Scratchbaas zonder vinyl
Crackman John
86 kudos 2026-06-21 10:10:50 op Koning Willy gaat los na punt Curaçao
Bij Maxima beginnen de heupjes op natuurlijke wijze al te bewegen.... Willy doet dan weder op onnatuurlijke wijze zijn best. Maar prachtige beelden en mega stunt natuurlijk!
13 kudos 2026-06-21 01:56:22 op Taaimleps Oranjeinfeesjon Houston
Marleentje moet weer beginnen te mauwen en moeilijke vragen te stellen met 'r zure pruim, de tering zeg, misschien de pH waarde van je sloot eens meten, vrij zeker dat daar een ambitie voor jou ligt om te verbeteren ...
11 kudos 2026-06-20 12:27:37 op Amerikanen doen Nederland na
Tja, dat krijg je er van als je de de Snollebollekes bij Temu besteld .
-3 kudos 2026-06-19 22:00:39 op Meer beeld boven Rotterdam
Hebben ze weer een plofkraak gedaan?
31 kudos 2026-06-19 19:13:06 op BMW van 30 K naar de kleaute
Haha, wat een onkunde, lachwekkend gewoon. Buiten dat heeft ie nog heel veel geluk gehad, een vangrail had het heel anders laten aflopen.
50 kudos 2026-06-19 16:46:35 op Aso van de dag
En dan vooral nog de midden plakkers, de tering die zijn misschien nog wel erger aangezien ze de links rijders blokken om naar rechts te kunnen.
1 kudos 2026-06-19 11:10:33 op Dumpert Hitteplan #4
Slechte lichtinval ? Ik zou willen dat ik er licht inval, slecht of niet.
23 kudos 2026-06-18 17:40:44 op Vader helpt zijn kleine meisjes
Die kale pedo hoopte de meisjes bij de mannen te zien waarschijnlijk, wat een totaalmongool zeg. Hulde voor de vader die zich rustig kan houden.
-1 kudos 2026-06-16 12:09:11 op Science Bitch!
Soort glasvezelkabel aan de anabolen.
4 kudos 2026-06-15 21:40:44 op Tim Krul pakt ze ook niet meer klem
Laats zat een krul klem tussen mijn gulp, dat is me ook wat hoor...
4 kudos 2026-06-14 12:25:08 op Niet bewegen
Helaas bruintje die wil niet mee,, dat wordt toch weer masturberen.
6 kudos 2026-06-12 13:40:50 op Lekker dansje
Sniffffffff
-14 kudos 2026-06-10 13:44:36 op Max Verstappen na uitvalbeurt in Monaco
Nee, niet -1 maat F1, daar rijdt Max normaal maar nu dus op de sim op zijn boot. Maar goed, dat wist je eigenlijk allemaal wel he, maar toch dacht je laat ik reaguren dat ik geen idee heb want dat zal wel leuk zijn.
23 kudos 2026-06-09 17:30:58 op Kijk mij eens..
Misschien kan ie Donnie vragen of zijn Joodse vriendjes wat voorhuid willen doneren, zou m goed passen, je bent namelijk een behoorlijke lul als je dit doet en dan ook nog zonder beschermende kleding.
0 kudos 2026-06-09 13:17:02 op Howto nieuw F1-circuitje ontwerpen
-weggejorist-
8 kudos 2026-06-08 20:52:04 op Afslag gemist?
En zo niet, dan is het wel ff lekker om de frustratie eruit te laten.
4 kudos 2026-06-08 20:51:12 op Lekker zwemmen met dit weer!
Als dit geen dagtopper wordt!
14 kudos 2026-06-08 15:54:31 op Jonge Amsterdammers...
Waarom niet, ik ga mijn Duitse helm niet afzetten in ieder geval.
97 kudos 2026-06-08 10:10:43 op Eerste maandag van de week
Eerste maandag van de week? Nu kan ik niet wachten op de 2e maandag van de week!
50 kudos 2026-06-07 22:06:16 op Auto-opener
Jij had niet aan volle condensatoren gedacht he, deze kleine professor hou je niet voor de gek hoor.
-1 kudos 2026-06-07 16:15:05 op Max komt niet van de lijn in Monaco
Ja vorig jaar deden ze ook niet mee om de titel, laat staan t/m de laatste race. Buiten dat is het natuurlijk belachelijk dat ze zelfs met al die motor bouw ervaring niet meteen een winnende kunnen leveren in het eerste seizoen met zeer complexe regels, idioot joh. Verwachtingsmanagement, blijft lastig voor sommigen.
3 kudos 2026-06-06 13:43:17 op Stand up comedy
Maar goed dat ze die transexuele Jabba the Hutt niet veilen, gaat nooit veel opleveren of het moet per kilo gaan.
11 kudos 2026-06-05 19:59:43 op Even een demo
Als dat geen pompen wordt vanavond!
9 kudos 2026-06-05 19:57:54 op Bejaarde snijdt met grote grijns af.
Anticiperen kan je leren droeftoetert!
3 kudos 2026-06-05 19:56:51 op We hebben geen huisdieren nodig
Leuk hoor, maar die vent met die afstandbediening slaap wel gewoon in de schuur.
89 kudos 2026-06-05 09:42:46 op 3PM Oval Office announcement
Sleepy Joe... The irony
2 kudos 2026-06-04 18:36:07 op Nog even over het Wilhelmus van gisteren..
Wilhelm liever als een broodje, broodje gitaar wel te verstaan.
46 kudos 2026-06-04 17:26:11 op Hoeveel haast heeft u?
Aftermarket teller van Temu zeker, lijkt geen zak van te kloppen. Ja hij rijdt harder dan de rest, maar geen 250 km/h harder ervan uitgaande dat er daar 120 gereden wordt.
34 kudos 2026-06-04 14:52:21 op Bijna weekend!
Kijk Dj Jean, zo kan het dus ook!
5 kudos 2026-06-03 16:58:11 op Lekker ontspannen voor de vrouwtjes
En flink vèngeren niet te vergeten!
26 kudos 2026-06-03 10:38:46 op Dashboard van de dag
Hier is natuurlijk meer aan de hand, de invoegert had er al makkelijk voor gekunnen bij de eerste auto, maar doet dit niet en lijkt specifiek voor de dashcammer te willen komen. Lijkt me dus meer een bewuste actie, waarschijnlijk om z'n auto te jatten, overval of iets dergelijks.
130 kudos 2026-06-02 16:16:59 op Ondertussen op de bonte avond
Prachtig! Al had de licht technicus de boel wel wat mogen dimmen voor een nog mooier effect.
58 kudos 2026-06-01 09:51:17 op Verkeerde afslag
Lastig gaan doen tegen iemand die een fout wil corrigeren, dan ben je toch wel lul van de week ... en het is pas maandag.
28 kudos 2026-05-31 19:34:33 op Ballonboys vluchten de flat uit
Ren je dan met je ballon over het balkon., ziet er best wel triest uit terwijl ballon ironisch genoeg meestal bij iets feestelijks aanwezig zijn.
4 kudos 2026-05-31 12:14:19 op Zieke trickpitch
Aldus Helmond die even de scheids corrigeert welke er met zijn neus bovenop staat en er tevens geen enkele tegenstander is die protesteert.
1 kudos 2026-05-30 16:41:14 op Politie in Arkansas helpt ganzen van de snelweg
Ik wacht op de post van die oranje aap om Biden hier de schuld van te geven.
3 kudos 2026-05-30 11:20:20 op Jerrycans afgepakt van herder
@kelderkebab en pijp.... Dus ze hebben een speciaal team laten komen om die cans op te halen, vervolgens ergens gestald en laten testen met als uitslag het is water. Misschien hadden ze een test kunnen doen op locatie? Stuk goedkoper niet? Buiten dat, andere cans kiezen is de omgedraaide wereld, iets met gezond verstand ironisch genoeg.
9 kudos 2026-05-30 10:04:18 op Jerrycans afgepakt van herder
Zeker, maar daarom doe je onderzoek. Lijkt me vrij makkelijk om erachter te komen wat er in zo'n can zit. Hadden dus nooit meegenomen hoeven te worden. Straks pakken ze mij ook op omdat ik een pak meel in mijn auto heb liggen na een supermarkt bezoek.
1 kudos 2026-05-28 00:51:09 op Heel herkenbaar
Mijn POV is een kut filmpje van iemand die 15min over een flesje doet... Wat een kinderdrinkert.
-1 kudos 2026-05-25 18:37:27 op Wees eens aardig tegen elkaar
@efteling, zeker wel, maar dit bekte gewoon lekker.
11 kudos 2026-05-25 17:50:07 op Wees eens aardig tegen elkaar
Should be more like you..... Opa is zich er niet van bewust dat het om de likes gaat. Waarschijnlijk weet hij niet eens wat een "like" is, laat staan dat ie gefilmd wordt. Als opa zich er bewust van zou zijn zou ie hopelijk zeggen: fuck off you like simping idiot!
29 kudos 2026-05-25 13:50:02 op Zielige tokkie wordt boos
En wat gebeurde er na politie bezoek?