DumpStats voor Dumpmijmaarlek

740,125 +775167 -35042

Kudos

#17 (Top 0.0053%)

Kudos/dag 201.29
Kudos/reaguursel 63.72
Meeste kudos op 1 reaguursel 8155
Minste kudos op 1 reaguursel -897

11,615

Reaguursels

Reaguursels/dag 3.16
Topreaguursels 354
Woorden per reaguursel 16.8
Reacties per reaguursel 0.65
Meeste reaguursels op 1 dag 56
Aantal x weggejorist 142
Geregistreerd op 02-06-2016
Eerste reactie op 02-06-2016

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

9 kudos 2026-06-21 03:46:00 op Binnenkort 5G in de hele buurt
Wel mooi hoe we de tiktokgeneratie hieronder kunnen onderscheiden doordat ze gelijk actie op puntje puntje reaguren. Die hebben allemaal de spanningsboog van een tweejarige kleuter.

13 kudos 2026-06-21 01:48:55 op Taaimleps Oranjeinfeesjon Houston
Marleen heeft een hele grote ongeschoren en ongewassen vagijn gok ik. Als het geen baard heeft natuurlijk.

40 kudos 2026-06-14 20:38:31 op Concessies doen
PRO Den Haag, de meeste tegenstrijdige partijnaam in de geschiedenis.

74 kudos 2026-06-12 21:56:46 op Buurvrouw vs buurvrouw
Kunnen we die niet als astronauten de ruimte in schieten? Iedereen blij.

27 kudos 2026-06-12 12:35:07 op Elke dag een vluggertje?
@Uhoortnogvanons; asscuses, ik zal voortaan rekening houden met het feit dat u geen woordspelingen kunt waarderen.

24 kudos 2026-06-06 22:36:11 op Integreren kun je leren!
Je vriendin zei me gister ook al dat je geen uithoudingsvermogen hebt.

1 kudos 2026-06-04 22:54:50 op Mark in Kyiv
@owikzegmaarwat; jij zegt ook maar wat he.

1 kudos 2026-06-04 17:24:09 op Doe maar een duikje
Supervet, waarom krijgt dit minnetjes? Allemaal jaloerse azijnslurpers.

-20 kudos 2026-06-04 17:22:32 op Hoeveel haast heeft u?
Wat loopt iedereen zuur te doen, hier is de Autobahn toch voor bedoeld. Hop gas d'r op.

2 kudos 2026-06-02 04:34:05 op IJsland eerste slachtoffer nieuwe regel tegen tijdrekken
Wel fijn dat ik hier op Dumpert nog een beetje actuele WK-zaken voorbij zie komen, want bij dat Oranjezomer hebben ze het alleen maar over zonnebrand en weet ik het allemaal. Achterlijk ordinair inhoudsloos programma, ik begreep gelijk weer waarom tegenwoordig bijna niemand meer televisie kijkt.

1 kudos 2026-06-02 03:49:59 op Stuurfoutje
Voor jou een vraag, voor mij een weet.

25 kudos 2026-05-30 03:13:58 op Humor van vroeger
Bekrompen tyfusbende. Wie in godsnaam bij dat instituut genaamd Beeld en Geluid denkt even te bepalen wat wel en niet kan. Compleet van de pot gerukt dat er zomaar door een enkeling besloten kan worden dat sommige grappen niet meer zouden kunnen. Dit is cultureel erfgoed en moet allemaal vrij voor het publiek te aanschouwen zijn. Iedereen mag daar uiteraard zijn of haar of het mening over hebben, maar zomaar besluiten het te censureren en ontoegankelijk maken voor het publiek is echt werkelijk waar te achterlijk voor woorden. Kamervragen!

10 kudos 2026-05-27 16:38:49 op De Oranjeselectie van WK2026
De Roon b-keuze in Italie? Speelde dit seizoen 50 wedstrijden voor Atalanta en is aanvoerder.

70 kudos 2026-05-24 19:47:29 op Fatbikert midden op de weg
Wat is daar zo raar aan? Ik zeg dat ook elke ochtend tegen m'n buurman als hij me goedemorgen wenst. In Den Haag is dat gewoon beleefd zijn.

6 kudos 2026-05-22 04:07:17 op Wie helpt Martin?
Het antwoord is euthanasie Martin, of zas, kies maar.

3 kudos 2026-05-19 21:55:54 op Weer in Guadalajara
Gelukkig kan ik Spaans verstaan: tet wordt heet!

20 kudos 2026-05-08 14:42:45 op Iedereen boos in de Achterhoek
Hoeveel aandelen heb je in Heineken, dat je daar speciaal een accountje voor aanmaakt?

13 kudos 2026-05-02 16:51:39 op Komt die solo
Fluitje van een cent, het zit hem niet dwars.

8 kudos 2026-04-30 02:16:53 op Dikke schijt eraan..
Ik ga al over m'n nek bij het kijken van dit filmpje, knap dat mensen dit werk kunnen en willen doen.

7 kudos 2026-04-24 22:03:17 op Oh, herrieschoppen kan effect hebben?
Eerst de tijd nemen voor communicatie met de samenleving. Goh, zowaar een verstandig besluit. Dat kan je volgens mij beter van tevoren doen, maar wie ben ik.

1 kudos 2026-04-09 20:16:28 op Plop!
Als je liever mannen dingen in hun kont ziet stoppen moet je denk ik naar een andere website.

12 kudos 2026-03-30 01:12:45 op Tweede geel pakken
Gewoon gelijk belonen als de mannen, dan voorkomen we dit soort situaties, toch?!

166 kudos 2026-03-26 17:40:57 op Roddelkutje Yvonne is nu opeens niet meer blij met roddelpers
Ik weet niet wat erger is. Dat je gewoon kan zien dat Yvonne hier kletsnat van wordt, of dat al die hyena's met plopkappen bestaansrecht hebben. Van mij mogen ze allemaal tegelijk op de brandstapel, maar ik ben misschien wat ouderwets waarvoor excuses.

-13 kudos 2026-03-26 16:12:54 op Politie Westland doet test
Ga eens boeven vangen alstublieft, want dit zakt echt door alle ondergrenzen heen.