DumpStats voor NiksZinvols

42,369 +43301 -932

Kudos

#1384 (Top 0.4331%)

Kudos/dag 92.51
Kudos/reaguursel 38.87
Meeste kudos op 1 reaguursel 2805
Minste kudos op 1 reaguursel -34

1,090

Reaguursels

Reaguursels/dag 2.38
Topreaguursels 21
Woorden per reaguursel 13.7
Reacties per reaguursel 0.66
Meeste reaguursels op 1 dag 17
Aantal x weggejorist 20
Geregistreerd op 24-03-2025
Eerste reactie op 24-03-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-19 14:23:31 door AliDigitalie op Dumpert Hitteplan #3
Je zal zo'n klootzak als vriend hebben die het online plempt. Ben je even "lekker vrij" op vakantie, krijg je dit.

4 kudos 2026-06-10 16:48:33 door GLi7 op Ff een klein zetje
@kennetnix | 10-06-26 | 17:12:

Ik kom hem ook vaak tegen in Zaandam, zo'n aardige instructeur.

21 kudos 2026-06-10 15:12:43 door kennetnix op Ff een klein zetje
Jan van rijschool mirrer, top instructeur.
Had je weer een broodje kaas in de auto Jan?

1 kudos 2026-06-08 07:41:46 door altijd-guus op President Trump is boos.
@Bertie Wooster | 08-06-26 | 09:28: Tenzij infantino, iemand van de Trumpfamilie of trump zelf lekker laat mee eten uit die ruif van 10 miljard, dan is er natuurlijk niets aan de hand.

-1 kudos 2026-06-08 07:28:19 door Bertie Wooster op President Trump is boos.
Die WK-bokaal gaat nog een dingetje worden. De Fifa gaat er een slordige 10 miljard USD aan verdienen, terwijl de VS grote kosten maakt. Ik heb het vermoeden dat Donald en Infantino binnen een paar maanden geen dikke vrienden meer zijn, want dit is het recept voor ruzie bij oom Donald.

1 kudos 2026-05-14 12:17:45 door NiksZinvols op Tim de kraanmeneer
@JP8926 | 14-05-26 | 12:37: Snap hem, fijn dat jij bepaalt wat ik wel of niet kan stellen. Doet het waarschijnlijk ook goed op verjaardagen zo'n houding.

8 kudos 2026-05-14 11:29:53 door Dowakado op Tim de kraanmeneer
Geniet gewoon van zijn enthousiasme en laat die vooroordelen gewoon weg.

-3 kudos 2026-05-14 11:16:40 door JP8926 op Tim de kraanmeneer
@Dommezet | 14-05-26 | 12:46:
Probeer eens met begrijpend lezen. Ik maak een onderscheid tussen de twee, die laatste zin zag enkel op het feit waarom die a12 klevers daar zitten en zag niet op het vak van de een of de ander.

6 kudos 2026-05-14 10:46:50 door Dommezet op Tim de kraanmeneer
@JP8926 | 14-05-26 | 12:37:
Het bekommeren over de toekomst is geen vak. Dat is een geloof. Tim de kraanmeneer doet tenminste daggelijks iets aan het recycelen van grondstoffen met zijn kraan en breker,

-10 kudos 2026-05-14 10:37:29 door JP8926 op Tim de kraanmeneer
@NiksZinvols | 14-05-26 | 12:26:
Je kan niet stellen dat het een "gouwe vent" is alleen omdat hij een passie voor zn vak heeft en je hebt geen idee of er tussen die a12 klevers ook mensen met een passie voor hun vak zitten.
Hebben we het nog niet over het wel/niet bekommeren over de toekomst van deze aarde, ongeacht over hoe de meeste, inclusief ikzelf, denken over het a12 kleven.

6 kudos 2026-05-14 10:26:19 door NiksZinvols op Tim de kraanmeneer
@JP8926 | 14-05-26 | 10:30: Onderbouw graag waarom jij dit een domme reactie vindt? Vraag me af of ik het ga snappen maar wil het een kans geven.

-24 kudos 2026-05-14 08:30:27 door JP8926 op Tim de kraanmeneer
Domme reactie en hopelijk s voor je nap je zelf ook wel waarom dat zo is.

1 kudos 2026-04-25 09:57:39 door Befbabe op Oprotten kudtwielrenners!!!
@Befbabe | 25-04-26 | 11:55: sorry, correctie. Hier mag het wel mits je de streep niet overschreid.

5 kudos 2026-04-25 09:55:47 door Befbabe op Oprotten kudtwielrenners!!!
@PikaPikaPipa | 25-04-26 | 10:53: dat dubbel fietsen maakt dus niet uit. Inhalen bij een dubbele streep (Amerika) of enkele streep (hier) is verboden.

9 kudos 2026-04-25 09:34:43 door Sabbey op Oprotten kudtwielrenners!!!
@pika, in de vs zijn de regels over waar fietsers moeten fietsen anders dan hier. En volgens mij rechtvaardigt dit inderdaad sowieso niet om je invalidenauto te gebruiken om andere mensen ook invalide te maken.