DumpStats voor AliDigitalie 👶

166,560 +175357 -8797

Kudos

#221 (Top 0.0692%)

Kudos/dag 39.6
Kudos/reaguursel 45.17
Meeste kudos op 1 reaguursel 6540
Minste kudos op 1 reaguursel -909

3,687

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.88
Topreaguursels 78
Woorden per reaguursel 16.6
Reacties per reaguursel 0.69
Meeste reaguursels op 1 dag 12
Aantal x weggejorist 77
Geregistreerd op 18-12-2014
Eerste reactie op 18-12-2014

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

10 kudos 2026-06-24 16:59:32 op WK ladder duiken
Ladder en trap. Het blijft moeilijk, net als radiator en radiateur.

12 kudos 2026-06-24 16:58:32 op Leimuiderbrug in storing
Als ik dit soort filmpjes zie, ben ik blij dat ik in het noorden woon. Niet zoveel ven deze muziek en minder auto;'s om achter te staan.

-3 kudos 2026-06-23 21:26:30 op En wie niet springt die is een Zweed
Ik vrees dat menig reaguurder geen idee heeft van de historie achter deze opmerking. Hint voor de jonge reaguurders..

5 kudos 2026-06-23 20:33:00 op Noren roeien door naar de volgende WK-ronde
Tsja, Nederland zijn roots liggen in de handel., Wij zijn niet voor niets de uitvinders van de aandelen geweest. Maarja, hoe uit je "handel" op een wk? Dan is iets met bestrijding van water wel iets gepaster (al heb ik geen idee hoe dat dat dan uit moet beelden).

0 kudos 2026-06-19 16:23:31 op Dumpert Hitteplan #3
Je zal zo'n klootzak als vriend hebben die het online plempt. Ben je even "lekker vrij" op vakantie, krijg je dit.

-1 kudos 2026-06-18 17:52:10 op Zaterdag code oranje in Houston.
En uiteindelijk is het niet Celsius maar Linnaeus die het huidige stelsel bedacht heeft. Celsius had dan wel de 0 - 100 graden schaal bedacht.

2 kudos 2026-06-15 15:53:46 op Er is hoop.
Too hot to handle.

1 kudos 2026-06-12 17:38:43 op De weg van het dodelijke ongeluk
Helemaal prima. Ik ben 14 jaar geleden geschept door een duitse jongeman van 21 in, jazeker, een BMW. Dus ga je gang

2 kudos 2026-06-11 09:16:45 op Ump goes down
Daar komen toch nog een laar mooie billen het beeld ingelopen van nr 2.

-3 kudos 2026-06-07 01:14:51 op Graag jullie mening
Ik zal wel porn moe zijn, maar ik verlang toch echt naar war porn met wat passie. Neemt overigens niet weg dat dit een prachtmeid is, maar alles is voor de likes. Wat passie, wat genieten, wat speelsheid is ver te zoeken.

3 kudos 2026-06-05 21:59:50 op Truukje op de piste
Zo dan! De beheerder van de piste kan wel een aanklacht krijgen, als ik dat was.

3 kudos 2026-06-04 22:13:19 op Avondvierdaagse in de buurt
Maarre, normaliter zou ik een bel gewoon voorbijlopen, nu nodigt het toch wel uit.

1 kudos 2026-06-04 22:09:11 op Nog één dag te gaan
Het leek haast of nr3 iets tussen d'r benen wilde verbergen. Gelukkig kwam alles weer goed.

25 kudos 2026-06-04 22:07:00 op Niet naar links kunnen en mogen en toch gewoon doen.
"rechts inhalen". Tsja, als je stil blijft staan is het niet handig om ook rechts stil te blijven staan. Je staat links vooraan, het enige wat je moest doen is opletten, zo moeilijk is het niet.

3 kudos 2026-05-31 13:47:54 op Doe maar een bochtje
Je zou ze een kleurtje moeten geven, dan vallen ze wat beter op in het wegbeeld. De slechte chauffeurs.

8 kudos 2026-05-30 11:17:11 op Warm in Belgie
Balzakken als kamelebulten

-6 kudos 2026-05-14 11:57:49 op Last van aambeien?
Beetje WD40 alvorens het poepen doet wonderen. Denk ik…

8 kudos 2026-05-14 11:54:33 op Starter op de huizenmarkt
Wij hebben het geluk dat we eindelijk een woning hebben kunnen kopen. Gewoon een normale prijs, niets extravagants. 2 modaal verdieners en nog hadden we te weinig om de hypotheek rond te krijgen. Het is van de gekke hoeveel eigen inbreng je tegenwoordig mee moet nemen. Ik heb het geluk gehad dat mijn eigen woning 4 jaar geleden verkocht is met winst, maar als starter zonder al teveel spaargeld? Je komt gewoon niet aan een huis.

3 kudos 2026-05-12 21:27:26 op Ik denk die twee...
Mevrouw met een bijna full bodysuit in de hottub. Tjsa, als je iets voller bent zal je echt andere talenten moeten laten zien. En dat houdt niet in alles bedekken.

13 kudos 2026-05-12 16:41:18 op Roodkruisnegeerders
Stuk voor stuk egoïstische mensen. Totdat het moment komt dat je vrouw daar op de weg ligt, je kind of ouder. Dan pas, echt dan pas komt het besef bij sommigen. Maar tot die tijd blijven het stuk voor stuk egoïstische asociale kl**tzakken.

11 kudos 2026-05-12 16:30:39 op Paard is luchtballon
Een edel dier, jaja. Met edelgassen opgeblazen bedoelen ze.

53 kudos 2026-05-08 17:14:39 op Man rijdt dronken. Politie stopt man.
Dit gaat mij geheid vele minnetjes opleveren, maar ook ik ben ooit gepakt met teveel drank op. Niets praat het goed, dat vooropgesteld. Neem van mij aan dat het je jarenlang achtervolgt. Boete, rijontzegging, EMA, CBR keuringen, verzekering, et ceterra. Ik ben nu jaren verder (circa 20 jaar) en de dag dat de 10 jaar passeerde was voor mij een zegen. Want ja lieve kijkbuiskindertjes, als je niet oppast, zit je er 10 (!) jaar aan vast. Laat dit een waarschuwing zijn voor een ieder die dit doet. En nee, ik heb niemand de dood ingereden of wat dan ook. Mijn situatie was de mijne en die was ook niet goed.

12 kudos 2026-05-04 17:54:46 op Aftermatch: Gekkie gooit bijl door voorruit
Als je middenin de nacht bij de kleine wielen rondspookt, dan was er zeker meer aan de hand. Daar spreek je niet af voor een simpele marktplaats deal oid

-1 kudos 2026-05-04 17:53:04 op Parkeren?
Gewoon een laadpaal voor je huis, voor je thuisbatterij. Ideaal

-6 kudos 2026-05-01 19:51:29 op Je lens in je oog ploppen
De laatste keer dat ik mij vergiste bij een dame, werd mij dat niet in dank afgenomen

-2 kudos 2026-05-01 16:10:52 op Auto gekocht op Temu
Spiegel 2 rechts monteren. Mag hopen dat met normaal verstand dit wel duidelijk moge zijn.

6 kudos 2026-04-30 20:20:41 op Slalom is toch een wintersport?
Het gaat niet zozeer fout; "De tegenligger werd de berm ingedrukt". De linkerfoto is van Januari 2025. De rechter van afgelopen woensdag.