DumpStats voor Aleksandr 👶

7,864 +13301 -5437

Kudos

#9508 (Top 2.9751%)

Kudos/dag 37.81
Kudos/reaguursel 5.04
Meeste kudos op 1 reaguursel 222
Minste kudos op 1 reaguursel -209

1,561

Reaguursels

Reaguursels/dag 7.5
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 30
Reacties per reaguursel 0.64
Meeste reaguursels op 1 dag 47
Aantal x weggejorist 38
Geregistreerd op 02-10-2025
Eerste reactie op 29-11-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-20 14:30:51 op Oldskool pistool speelgoed
@Aleksandr | 20-06-26 | 14:28: Verrek, het is een mauser, geen luger. Maar evengoed ja.

7 kudos 2026-06-20 14:25:23 op Moose was not amused
Die beesten zijn zo ontzettend groot in het echie!
Alsof je een mager paard met een kapstok op zijn kop ziet staan.
Heeft niks meer met een hert te maken.

9 kudos 2026-06-20 14:11:00 op Altijd leuk in Ter Apel
Als dit echt zo'n asieleiser is moet je hem keihard aanpakken.
Niet een beetje gaan staan schreeuwen maar zoals hier meteen met een groep helemaal in elkaar trappen.
Hier hebben die azc-ers geen praatjes hoor, ze mogen na donker niet eens van het terrein af omdat hun veiligheid niet gegarandeerd kan worden.

-56 kudos 2026-06-20 14:07:04 op Ben je gek geworden of zo?!
Bekijk het filmpje op halve snelheid of zelfs .25 x en je ziet het.
De "gewone" agent draait de linkerarm van de verdachte tot aan het kritieke punt en ramt hem daarna met de andere hand uit de kom.
Het is fysiek onmogelijk dat de verdachte in deze houding verzet kon bieden.
Verdachte ligt ook al op de buik met de armen gespreid, geen enkele noodzaak voor deze smerige streek.
Ik heb als direct belanghebbende (bezorgde burger die recht en dus belang heeft op een betrouwbare overheid) een klacht tegen deze agent neergelegd bij het VIK (Veiligheid, Integriteit en Klachten, zeg maar "internal affairs" zoals in de USA).

65 kudos 2026-06-20 08:33:58 op LEGO-diefstal in Rijssen
O man, wat sta je dan voor schut!
Je collega's zullen toch dumpert zitten te kijken, je hebt geen leven meer!
Er komen nu al 10 heerlijke treiterijen en grappen bij me opborrelen......

-3 kudos 2026-06-20 08:27:08 op RE: bezorger gooit pakket over het hek Pt 2
@Dizsaidup | 20-06-26 | 08:18: Wat een frustratie zeg.
Je bent zeker zo'n mannetje dat altijd zijn mond moet houden omdat hij anders klapjes krijgt dus maar gaat zitten ranten op internet? Veilig achter het beeldschermpje?

-2 kudos 2026-06-20 08:17:04 op Ik eet geen vlees
Och, als ik aan het rippen ben heb ik toch een ijsje op een stokkie als toetje hoor. Pas ik qua macro's en kcal gewoon aan binnen mijn voedingsschema.
Moet je iets anders laten, alles heeft zijn prijs.
Rip ik natuurlijk al 30 jaar niet meer zoals de jonge gasten maar toch.
Het kan.

47 kudos 2026-06-20 08:13:06 op Ik eet geen vlees
Die moet je gewoon uit zijn lijden verlossen met een welgemikte tik van het bolhamertje op de kruin.
Gewoon zielig om zo'n jongen in dergelijke verwarring te laten ronddwalen.

-2 kudos 2026-06-20 08:10:03 op RE: bezorger gooit pakket over het hek Pt 2
@Boombast | 20-06-26 | 07:47: Ik kan me sinds die paar maanden een stuk beter inleven in de praktijken van de gemiddelde koerier ja.
iedere keer dat er iemand wat besteld en niet thuis is als het bezorgd word kost het de jongen die voor de deur staat met uw nieuwe buttplug GELD.
10 noshows op een dag en dat 20 dagen lang is een enorme hap uit je salaris wat al schandalig laag is.
Het is niet goed maar ik snap waar het uit voortkomt.

36 kudos 2026-06-20 08:04:26 op BMW van 30 K naar de kleaute
Die zag je aankomen.
Hoe haal je het in je hoofd om zo een onbekende bocht in te gaan.
Ik neem tenminste aan dat het een onbekende bocht was want anders kan hij ECHT totaal niet rijden!

3 kudos 2026-06-20 07:46:48 op Geen vrede!
Ik had er weleens van gehoord maar nooit gezien, agressieve rotbeesten!

12 kudos 2026-06-20 07:45:00 op Wel lange relatie gehad
Ik ben tegen de 60 en heel gelukkig getrouwd met mijn buurmeisje dat ik al ken vanaf mijn 3e dus ik zit helemaal met ogen als schoteltjes te kijken!

5 kudos 2026-06-20 07:42:02 op RIP Bambi
Het is de natuur maar tering wat vind ik het zielig!

2 kudos 2026-06-20 07:40:54 op Wat willen mannen?
Jaaaaah, met Fred Oster!
O man, die sneuneus met zijn cavia's hahahaha.
"Wie hebt u meegenomen vandaag"
"Andre van Duin, Mieke telkamp" en allemaal dat soort BN namen van toen.
Totaal onschuldig tv-vermaak....ik denk dat het geen hond meer zou trekken in deze idiocracy samenleving.

1 kudos 2026-06-20 07:36:58 op RE: bezorger gooit pakket over het hek Pt 2
Ik heb een stiefzoon die een tijdje als koerier heeft gewerkt toen hij na zijn studie niet meteen werk kon vinden wat aansloot op zijn opleiding en die diverse koeriers met dezelfde routes communiceren behoorlijk veel onder elkaar kan ik u verzekeren. Ze weten allemaal precies wie er wel pakjes voor een ander aanpakt en wie niet, wie er wel altijd thuis is en wie nooit en ze geven dat allemaal aan elkaar door, zelfs de recherche zoekt standaard contact met alle koeriers die een route in de buurt van een plaats delict rijden hebben (al hebben de meeste koeriers een bloedhekel aan "de woutuh" en bijten ze liever hun tong af voor ze met de politie praten).
Maar mijn punt is dus, als dit herhaaldelijk gebeurd zal dat een reden hebben.
Of u bent "toch nooit thuis" dus de koerier die gegarandeerd in tijdnood zit neemt niet eens de moeite meer om bij u aan te bellen, te wachten op iemand die er toch niet is en zo kostbare tijd te verliezen OF er zijn al veel vaker pakketjes over dat hek gedropt en er zijn nooit klachten over geweest.
In het eerste geval raad ik u dan aan de mogelijkheid "afhaalpunt" aan te vinken en zowel de koerier als u ergernis te besparen.

19 kudos 2026-06-20 07:15:01 op Biem des doods
Dit is wel een hele fraaie zeg!
Zet die op een paar grote websites en je kunt hem over 20 jaar nog zien zwerven op de weeweewee.
Prachtig!

65 kudos 2026-06-20 07:12:36 op Grote boem
Dat vreselijke hysterische veramerikaniseerde gedrag.....ik HAAT die mensen!

-1 kudos 2026-06-19 16:56:55 op Oeps sorry
Die kreeg hem zo hard terug dat ze naar de gynacoloog moest om mijn scheenbeschermer te laten verwijderen!

-12 kudos 2026-06-19 11:32:13 op Nieuwe beelden uit Moskou
@aeonmort | 19-06-26 | 11:07: Misschien moet jij wat minder roepen?
We staan machteloos tegen een massale drone aanval, ieder land trouwens.
En dan heb ik het niet over een paar honderd drones want dat is echt peanuts vergeleken met wat China in 1 keer kan lanceren.
En China kan 4 miljard drones per jaar produceren....als ze zouden willen walsen ze de hele wereld plat, het is uitsluitend de nucleaire paraplu die dat voorkomt.

-2 kudos 2026-06-19 11:28:39 op Motor skipt de file
@ApoIIyon | 19-06-26 | 11:01: De motorrijder zat naast de auto ACHTER het busje toen de deur open ging. Dat is tijd zat ALS je stapvoets tussen de file doorrijd.

-1 kudos 2026-06-19 11:26:48 op Motor skipt de file
@Kaagweg | 19-06-26 | 10:56: Begrijpend lezen en de klemtoon op het juiste woord leggen. Van oorsprong geen Hollander zeker?

68 kudos 2026-06-19 10:52:31 op Man krijgt tikken van oom agent
Dit vind ik nou een voorbeeld van hoe het moet.
Kordaat en zonder enige aarzeling keihard optreden als het moet maar niet zonder noodzaak.
Niet lopen? Klets. Blijf je lopen krijg je geen kletsen.
Helder voor iedereen!

0 kudos 2026-06-19 10:50:23 op Eend is knetter
Vrij normaal vogelgedrag, op enkele soorten na (kraaienfamilie en kromsnavels) zijn ze niet zo bijster intelligent.

7 kudos 2026-06-19 10:46:24 op Nieuwe beelden uit Moskou
Goeiemiddag jongens en meiden van het 51ste luchtafweerregiment, welkom op deze evaluatie.
Vooraf, maken jullie allemaal eens een lijst met wat er allemaal goed ging en wat er NOG beter kan?

61 kudos 2026-06-19 10:41:56 op Motor skipt de file
Kweenie hoor maar in 41 jaar het hele jaar rond motorrijden met de motor als enige vervoer is dit me nog nooit overkomen.
Misschien omdat ik niet als een volslagen debiel tussen de file doorscheur en daardoor kan anticiperen op dit soort acties?

-43 kudos 2026-06-18 11:18:15 op Even een oeps momentje
Heb je toch mazzel dat ik er niet reed agentje.
Ik had de bullbar en de 2700 kilo daar achter via je motorkap tussen je tanden geparkeerd.

-4 kudos 2026-06-18 09:49:05 op Oekraïne slaat weer toe
Wat gaat er gebeuren als Putler met zijn rug tegen de muur staat?
Zullen ze hem gehoorzamen als hij nucleair wil gaan?

6 kudos 2026-06-17 11:20:17 op De basis van heroïne
De soort waarmee dat kan gedijt niet op zeeniveau.
Is destijds allang (en soms nog) geprobeerd door Turkse gastarbeiders.

3 kudos 2026-06-17 11:06:24 op Diplomatieke van Dijk over de drinkpauzes
Heeft niks te maken met hitte maar met de "hydration"gekte van Amerikanen, zie yanktoeristen, zeulen allemaal met bidons en zelfs gallon jugs.

1 kudos 2026-06-17 10:54:08 op Wat is er dan?
Nou, de hele woongroep lag weer dubbel, dat snap je wel...

-1 kudos 2026-06-17 10:47:28 op Slimme collega’s..
Net zo leuk als "Gevonden, achter deze deur" schrijven onder "toilet verstopt".

2 kudos 2026-06-17 10:41:56 op Feelgoodbaggerski
Arme donder.
Hem uit zijn lijden verlossen zou humaner zijn.

0 kudos 2026-06-17 10:17:24 op Is dit een wedstrijd?
Het zullen je buren maar zijn lees ik.
Nou, ik heb zo'n hond gehad en ik wist pas dat hij zo blafte als we weg waren toen de buren na een half jaar kwamen klagen!
Zo opgelost dat aandachtsblaffen trouwens.
Maar kom dan eerder!