44,061 +46190 -2129
Kudos
#1313 (Top 0.4108%)
| Kudos/dag | 6.41 |
| Kudos/reaguursel | 15.79 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1210 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -157 |
44,061 +46190 -2129
Kudos
#1313 (Top 0.4108%)
| Kudos/dag | 6.41 |
| Kudos/reaguursel | 15.79 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1210 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -157 |
2,790
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.41 |
| Topreaguursels | 4 |
| Woorden per reaguursel | 23.4 |
| Reacties per reaguursel | 0.08 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 6 |
| Aantal x weggejorist | 19 |
| Geregistreerd op | 24-05-2007 |
| Eerste reactie op | 03-09-2007 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
2 kudos 2026-06-24 09:32:20 op Even de hangstoel stabiliseren
Waarschijnlijk met opzet, om een domino-effect te voorkomen.
-1 kudos 2026-06-23 12:30:10 op Gezellig vanmorgen in Amsterdam
Zal je net zien dat hij in Almere is geboren.
-1 kudos 2026-06-19 10:49:29 op Opeens weet je het …
Zakje ijsblokjes in de onderbokse.
6 kudos 2026-06-18 14:52:01 op Fotootje maken
Kun je zo'n foto/afbeelding niet gewoon googelen vanuit je hotelkamer? Scheelt een hoop tijd en ergernis. Even je eigen postzegel met AI erin laten sjoppen en klaar.
4 kudos 2026-06-18 12:44:35 op Snuifmoeder haalt uit met mes naar buurvrouw
Dat dus. Zal wel kunstgras zijn. Zodra het volgescheten is, wordt het opgerold en vervangen door een verse rol kunstgras.
-1 kudos 2026-06-17 15:51:46 op Sugar Lee Hooper + compaan laten de handjes wapperen
Dat ze daar nog geen push-uponderbroeken voor hebben uitgevonden.
7 kudos 2026-06-15 22:32:51 op Bossche Powned pedo-pleegouders veroordeeld maar GEEN celstraf
Vijf jaar? Ik lees 502 dagen, waarvan 1 jaar voorwaarlijk, is 502 - 365 = 137 dagen = bijna 5 maanden. Er was 4 jaar + 1 jaar voorwaardelijk geëist.
-20 kudos 2026-06-14 11:41:13 op Ambtenaren haten vlaggetjes
Ik zou me als ambtenaar eerder ergeren aan het verkeerdom plaatsen van de groenbakken met de handgreep van de weg af.
-4 kudos 2026-06-11 22:52:56 op Al me dierbare persoonen
Gewoon vlag erover en gaan voor het vaderland.
3 kudos 2026-06-10 12:01:41 op Voetbal Cup
@redthehaghue | 10-06-26 | 11:16: Een kinderhand is snel gevuld.
-2 kudos 2026-06-09 22:09:41 op De buurman is er klaar mee
Of in de kofferbak.
4 kudos 2026-06-09 22:09:15 op De buurman is er klaar mee
@A.tractie | 09-06-26 | 20:58: Bij schorsen staat de auto nog steeds op kenteken en hij mag niet meer op de openbare weg staan. Dus uitsluitend op eigen terrein (of garage).
7 kudos 2026-06-06 18:07:48 op Klassieke motorplof in Moto2
Duidelijk een verkeerde mengsmering.
20 kudos 2026-06-05 11:18:21 op Brandweer blust brandje
Dat is een nieuwe methode: blussen door optrekkend vocht.
6 kudos 2026-06-04 08:58:23 op 2 bus chauffeur met elkaar op de vuist
Zo, en daarna lekker opgefokt achter het stuur van een volle bus je verloren tijd inhalen.
5 kudos 2026-06-03 17:24:58 op Lekker ontspannen voor de vrouwtjes
Altijd even checken met een suikerklontje op de platte hand.
4 kudos 2026-06-02 20:35:16 op Hout ie hem of hout ie hem niet
Mikado met bomen.
1 kudos 2026-06-02 09:24:49 op Het is maandag of het is maandag
Kopje koffie, glazenwasser?
7 kudos 2026-06-02 09:23:47 op Goeiemorgen
Ik vind die verlichting niet echt mooi en ook wel dicht op elkaar zitten.
7 kudos 2026-06-01 10:56:44 op Verkeerde afslag
Ongelukkig aangelegd en volgens mij zorgt de schaduw ook voor verwarring. Maar waarom dan iemand ook nog proberen klem te rijden? Laat die persoon z'n fout corrigeren en ga door met je ritje. Dashcammert maakt zelf natuurlijk nooit fouten.
11 kudos 2026-05-25 20:01:28 op Liev feelgood filmpje du jour
Ik ben net de 60 gepasseerd en voel exact hetzelfde. Volgens houd je dat tot aan je dood. Voor je omgeving ben je bejaard en in de spiegel lacht een jonge god je toe.
3 kudos 2026-05-24 17:38:09 op Meisje komt naar beneden
@Freddie M | 24-05-26 | 15:33: Nou, deze bh is uitstekend geschikt om haar carrière een kickstart te geven.
-1 kudos 2026-05-23 19:13:17 op Wat doe jij zoal de hele dag op je werk?
Of die vent is beresterk, zoals hij die band in elkaar vouwt of ze zijn gemaakt Chinees Durex-rubber. Ik denk het laatste.
5 kudos 2026-05-20 10:23:51 op Rationeel denken
Omdat die 'normalen' natuurlijk niet interessant zijn voor een videootje.
13 kudos 2026-05-20 10:20:29 op Goedkope eieren
Als je net doet of je betaalt (of minimaal betaalt), valt het natuurlijk niet meteen op. En achteraf kun je dan altijd beweren dat je wel betaald hebt. Toon maar eens aan dat het niet zo is.
11 kudos 2026-05-20 10:18:37 op Goedkope eieren
Die zal wel vastgeschroefd zijn, ongetwijfeld hebben ze dat al gecheckt.
1 kudos 2026-05-19 13:29:16 op Binnen, buiten dodehoek?
Dat dus, als hij z'n normale snelheid van 90 had aangehouden had die andere auto er zonder problemen tussen gepast. Maar goed, onze dashcammer kon eindelijk ook eens wat op Dumpert plaatsen.
3 kudos 2026-05-18 16:35:02 op Ben even tanken schat.
Daar komt Ko de Bruin nog goed weg. Hopen dat er geen remsporen in z'n onderbroek zitten.
5 kudos 2026-05-18 16:33:20 op Potver, een inhaalverbod
Tsja, onze Nederlandse wegen zijn gewoon van topkwaliteit. Als je dan in het buitenland bent, is dat altijd weer even wennen.
16 kudos 2026-05-16 08:24:45 op Nederlanders zijn de mooiste mensen
Ik kom de afgelopen tijd wat vaker in de zogeheten krachtwijken (prachtwijken?) en het klopt inderdaad. Dure en vooral imposante voertuigen met AMG- of M-logo's staan geparkeerd voor huurflats waar je nog niet zou willen wonen als je geld toe kreeg. Ook op de weg veel jonge allochtonen in auto's waarvan ik me afvraag 'hoe betaal je dat?' en vaak met een nogal opvallende kleurenblinde rijstijl.
70 kudos 2026-05-12 19:49:45 op Paardjes plagen, klapjes vragen
Ik denk dat alle omstanders stonden te wachten op een corrigerende reactie van het paard, waarvan akte.
4 kudos 2026-05-11 11:40:55 op Katten blijven katten
volgens mij is dit een binnenhok.
7 kudos 2026-05-09 21:26:41 op Afvalluhhh!!
Kun je altijd weer gebruiken voor een leren broek of je bankstel.
7 kudos 2026-05-09 09:11:36 op MiG-29 Fulcrum van de Oekraïense luchtmacht
Kul, want MIG, dus eigen luchtmacht al voor de invasie.
1 kudos 2026-05-04 20:56:39 op Reisvlogger zit vast op viruscruise
Krijgen ze alsnog zo'n jankfilmpje via whatsapp of instagram en zit hij continu te F5'en om te kijken of er gereageerd wordt op dit jankfilmpje.
5 kudos 2026-05-01 10:39:44 op Schieten op de kermis
Volgens mij is dat ook wel goede reclame voor de schiettent. Iedereen die dit meisje ziet schieten denkt 'Ha, dat kan ik ook!'
11 kudos 2026-04-30 10:10:05 op Nananananananana
Waar is Obelix als je hem nodig hebt?
3 kudos 2026-04-29 12:14:59 op Dumpert Opsporing Verzocht
Het enige dat gewijzigd moet worden zijn de locatiegegegevens.
24 kudos 2026-04-29 09:46:21 op Blokkeeropa heeft geen rijbewijs meer
zou zo maar 60 jaar kunnen zijn. In die tijd was het volgens mij voldoende als je het portier kon openen en de auto kon starten.
7 kudos 2026-04-28 11:40:46 op Mama draait behoorlijk door
Viel mij ook al op. Vreemd ondergebit, of gewoon heel veel tandkaas.
5 kudos 2026-04-27 13:31:02 op Prioriteiten stellen in Dnipro
@JanHuyghen | 27-04-26 | 12:59: Wat vooral opvalt, is dat Oekraïne vanuit een underdogpositie in relatief korte tijd heel nieuwe methoden heeft ontwikkeld, zoals de drones in alle maten en uitvoeringen en de onbemande voertuigen op en in het water en op land. Door deze oorlog tegen Rusland hebben ze - ook met hoge persoonlijke verliezen - heel erg veel ervaring opgedaan in een nieuwe manier van oorlog voeren. Wat dat betreft vervullen ze een pioniersrol voor de Europese legers die daar nog heel wat van kunnen leren.
5 kudos 2026-04-25 21:07:22 op XR gekkies worden van A12 gehaald
Gewoon een lier op de politieauto, werkt wel zo snel.
0 kudos 2026-04-25 09:46:52 op Ik laat mijn vrouw wel inparkeren
Maar wat was nu eigenlijk de bedoeling van die geopende deuren?
1 kudos 2026-04-24 22:12:01 op Grimmig sfeertje in IJsselstein
Dat is dus het trieste van dit probleem. De meeste mensen willen dat de politiek gewoon deze kwestie oppakt en daar mee aan de slag gaat. Dit zitten er inderdaad niet op te wachten om met dit soort demo's mee te lopen. Maar helaas praat de politiek met meel in de mond en gebeurt er gewoon niets. Het kabinet/Nederland moet dat als nettobetaler ook gewoon eens gaan terugkoppelen naar de EU: klaar met importeren, eerst de huidige problemen oplossen en ongewensten/ongedocumenteerden, veiligelandiërs en illegalen eruit of apart zetten.
0 kudos 2026-04-24 22:08:32 op Grimmig sfeertje in IJsselstein
@Hefan | 24-04-26 | 22:00: Dat soort beeldspraak gebruik ik dus ook om het probleem te beschrijven: als de kraan in de keuken lekt, moet je niet de deur naar de huiskamer openen. dan heb je daar ook problemen.
8 kudos 2026-04-24 16:18:32 op Bang voor je lelijke kop?
Maar zweet je je niet een vreselijk ongeluk met zo'n pvc-zak over je hoofd?
0 kudos 2026-04-24 10:23:36 op Ik wil niet meer naar buiten
Tijdens werkdagen zal het dan nog wel gaan als je veel weg kunt zijn. Maar stel je je vakanties eens voor met zo iemand.
-2 kudos 2026-04-24 10:21:49 op Pyjamaatje uit
Ja en die handen ook, dus ik twijfel.
0 kudos 2026-04-23 10:24:58 op Heethoofd laat niemand vóór zich invoegen… moet daarna zelf naar links 🤡
Ik weet niet of je toevallig de afslag Oostzaan/Purmerend bedoelt, maar daar is het ook vaak raak. Mensen voegen netjes in 2 rijen in en vervolgens zijn er altijd mensen die op de doorgaande snelweg doorrijden en op het laatste moment alsnog ertussen willen.
1 kudos 2026-04-22 11:53:12 op OMG ik heb het gefilmd
@Aarsveer | 22-04-26 | 11:02: Iets dergelijks heb ik indertijd ook geleerd. Meer naar de as van de weg rijden, zodat andere weggebruikers zich niet naast je kunnen wurmen of inhalen.