28,316 +29335 -1019
Kudos
#2306 (Top 0.7216%)
| Kudos/dag | 17.37 |
| Kudos/reaguursel | 49.16 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1122 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -245 |
28,316 +29335 -1019
Kudos
#2306 (Top 0.7216%)
| Kudos/dag | 17.37 |
| Kudos/reaguursel | 49.16 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1122 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -245 |
576
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.35 |
| Topreaguursels | 12 |
| Woorden per reaguursel | 24.9 |
| Reacties per reaguursel | 1.1 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 12 |
| Aantal x weggejorist | 5 |
| Geregistreerd op | 18-01-2011 |
| Eerste reactie op | 07-01-2022 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
4 kudos 2026-06-25 11:29:12 op Hoe gaat het met papa na de scheiding
Ik denk dat meneer ook wel de anabolenspuiten heeft ontdekt.
6 kudos 2026-06-25 11:26:57 op Limburger heeft 't heet
Kort samengevat is het dus allemaal de schuld van de Rabobank?
1 kudos 2026-06-25 11:23:42 op Mensenvlees in je McWappie
Dit is zo typisch complotdenken. Het zelf kiezen welke complotten je wel of niet gelooft en wat ongeloofwaardig is en zodoende zelf je eigen werkelijkheid scheppen. Als je dan vervolgens verstrikt raakt in je eigen werkelijkheidje eindig zoals de twee kneuzen in deze video.
0 kudos 2026-06-25 11:20:21 op Mensenvlees in je McWappie
Dit is toch Superjan, die een podcast met ongeveer dezelfde strekking voor Ongehoord Nederland maakt? Dit is dus gewoon een ambtenaar.
-17 kudos 2026-06-24 14:42:55 op Ondertussen op de busbaan in Almere Buiten
Meid ik hoop dat je bijgekomen bent van deze spannende gebeurtenis.
9 kudos 2026-06-24 13:50:56 op Lies Zhara en haar decolleté gaan gestolen accu terughalen
Deze meid is zo nep, dat ik hier eigenlijk ook helemaal niets van geloof. Ik wordt ook echt doodmoe van al die edits in een video van 2 minuten.
-1 kudos 2026-06-23 14:14:02 op Wist je dat in Finland
@harres80 | 23-06-26 | 13:12: Ja eh natuurlijk, ik zie tieten, ik klik altijd. Maakt het niet minder sneu.
76 kudos 2026-06-23 12:18:45 op Wist je dat in Finland
Dit soort internethoertjes maakt dus de hele dag van dit soort sluikreclame voor hun alleen-ventilatorenkanaaltje, door filmpjes te maken die nét NSFW genoeg zijn om door het Instagram censuurfiltjertje te komen. Dan krijg je dus dit soort kutzooit.
28 kudos 2026-06-22 17:03:44 op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
Ik mis nog even deze werkelijk heerlijke quote: 'Op een nazomerse septemberdag besluit de voorman van Forum dat hij tijdens de schorsing van de Statenvergadering moet vergaderen met zijn fractie (eenmansfractie). Dat doet hij met een steak-tartare en vier bier.'
-9 kudos 2026-06-19 14:26:41 op Kampen hij komt eraan!!
Terecht? Het feit dat zijn kind misbruikt en mishandeld zou worden en dat niemand daar 8 jaar iets aan zou doen doet mij vermoeden dat verwarde manmeneer het zelf niet helemaal bij het juiste eind heeft.
0 kudos 2026-06-16 15:56:45 op Speciaal voor de niet-voetballiefhebbers
Ik wordt altijd helemaal wild van paardenmeisjes, maar zelfs ik laat deze toch even links liggen.
1 kudos 2026-06-14 13:15:43 op Rapper sjors x john fatbike
Blijkbaar is er nog steeds niemand in de omgeving van Sjors die hem tegen zichzelf in bescherming neemt.
3 kudos 2026-06-09 10:40:05 op Niet fokken met deze gast
Waarom heeft meneer geen nek? Als baby hard op z'n hoofd laten vallen?
23 kudos 2026-06-03 10:20:50 op Bodycam beelden neergestoken Britse student
De daders speelden de racismekaart dus de politie stond natuurlijk op scherp, dat is zo ongeveer het ergste verwijt dat je kunt maken. De steekwonden krijgen dan een lagere prioriteit.
208 kudos 2026-06-03 10:07:21 op Bodycam beelden neergestoken Britse student
Daar lig je dan, 18 jaar en neergestoken. De politie gelooft niet eens en je bloedt eenzaam dood op straat. Ik herinner me goed dat mensen massaal de straat op gingen voor ene Floyd uit Amerika, maar ik vind dit nog wel een maatje erger.
54 kudos 2026-06-02 16:47:17 op Ben jij mijn vader?
Het is in ieder geval wel duidelijk dat deze genderverwarde knul een vaderfiguur in z'n leven mist ja.
9 kudos 2026-06-02 15:36:26 op Heb je wel eens gehoord van de Bechdeltest?
Lord of the Rings is een van de grootste filmtrilogies allertijd en heeft op ruim 11 (!) uur speeltijd slechts één zin die volgens deze test voldoet.
13 kudos 2026-06-02 13:29:39 op Het was een geweldige dag
Op het ANC is echt een bak aan te merken, maar om nou het apartheidsstelsel de voorkeur te geven..
3 kudos 2026-06-01 13:55:33 op Tentfeest Haarbig
Waar precies zit de lol bij dit soort tentfeesten?
13 kudos 2026-06-01 09:17:37 op Uitbater doet huilie bij PowNed
Tja, de berouw komt wel een beetje na de zonde bij meneer. Hij geeft zelf eerlijk aan dat zijn bedrijf op wankelen staat en dat heeft hij toch zelf veroorzaakt. Dat er doodsbedreigingen binnenkomen zijn natuurlijk niet goed, er zitten nou eenmaal een hoop zwakbegaafden online. Als ik de verkeersituatie nu ook zie begrijp ik ook echt niet hoe meneer zo door het lint heeft kunnen gaan.
82 kudos 2026-05-31 20:22:42 op Terror kat verdedigt terrein
Gelukkig gilde ze enorm. Dat hielp
4 kudos 2026-05-29 20:35:43 op Koelkast verhuizen in de nacht
Die prutser zet dat ding gewoon ergens bij een prullenbak neer zodat het een ander z'n probleem is.
0 kudos 2026-05-29 12:03:27 op Fatbike parking
Aliexpress vanaf 350 euro... dus helaas voor iedereen makkelijk betaalbaar.
-12 kudos 2026-05-29 12:02:05 op Fatbikert zit op telefoon
Even los van de fatbikmongool, wat is het praktische doel van deze camera? Ik zie hier in de straat ook steeds vaker cameraatjes aan de gevel om de eigen geparkeerde auto ten alle tijden te filmen. In de buurtapp deelt men gretig bespiedvideo's van alles dat niet 'hoort'. Wordt het wmb niet gezelliger van en mag bovendien niet.
-7 kudos 2026-05-27 16:34:37 op De Roon had er niet op gerekend dat hij mee mocht
Anus-Martius ontmaskerd
10 kudos 2026-05-27 13:27:25 op Hypocriete, narcistische greenfluencer heeft aandacht nodig.
Het is ook wel vreselijk makkelijk praten als Nederlander. Een airco is bij ons 6 weken per jaar nuttig, maar in Thailand is het 365 dagen per jaar 30+ graden. Iedere Thai bezit dus drie van die dingen en zitten niet te wachten op een Hollander die ze komt uitleggen hoe slecht dat is.
10 kudos 2026-05-26 09:44:38 op We gaan op vakantie
Ziet er leuk uit, maar is verschrikkelijk slecht voor het dier. In zuidoost Azië worden veel oudere olifanten afgedankt omdat hun ruggen slecht tegen dit soort dingen kunnen.
42 kudos 2026-05-26 09:14:12 op We worden WERELDKAMPIOEN!!
Achter elkaar Frankrijk, Spanje en Portugal verslaan? Ik probeer een positieve blik te hebben op het WK maar ik zie dit toch echt niet gebeuren.
78 kudos 2026-05-20 20:33:01 op Laat je laatst verstuurde berichtje zien
Ik draai er al acht jaar omheen. Kan de tactiek van deze knul alleen maar aanraden.
154 kudos 2026-05-20 16:50:03 op Wie heeft zijn sleutels verloren?
Godverdomme dit is niet wat ik wil zien als ik klik op 'sleutels zoeken'.
24 kudos 2026-05-20 16:48:58 op Oeps sorry
Je bent zelf ook wel een enorme bloedzuiger. Je kunt even je gas los laten, maar in plaats daar van ga je nog even lopen treiteren. Pak een theetje man.
9 kudos 2026-05-19 15:30:11 op Bijverdienen in de poolhal
Dit is helemaal geen Pool hal, dit is overduidelijk een Hondurezen hal.
10 kudos 2026-05-19 11:55:50 op The Wolf off Weekfolders
Ik ben vooral onder de indruk van het knoopje op zijn jasje. Da's pas echt kwaliteit!
15 kudos 2026-05-18 14:48:33 op Homo pest homo's
Eentje komt er wel gewoon voor uit, en de andere zit vooral héél erg diep in de kast.
13 kudos 2026-05-18 10:49:34 op Nantes hooligans stormen het veld op
Hi NatteKiwi. Vergeet je alsjeblieft je medicijnen niet in te nemen en kom je wel zo naar de dagbesteding? Je mag vandaag een panda figuurzagen.
12 kudos 2026-05-18 10:29:23 op Loosdrechtenaar vertelt hoe het zit
Het is wel een opsomming van wat er mis gaat bij deze mensen he? Allemaal complottheorieën, het noodbevel is onnodig ondanks al het geweld en vuurwerk is het noodbevel en de politie een provocatie, het zou een verdienmodel zijn, de pleuris moet uitbreken, het zijn geen echte asielzoekers en dan nog een homofobe opmerking om het af te maken.
31 kudos 2026-05-18 09:57:06 op Zeldzaam momentje in Yosemite National Park
Het filmpje was nog mooier geweest als die man niet klaar kwam op de achtergrond.
37 kudos 2026-05-15 17:27:22 op Dit is mijn huis
Hoe denken die mensen dat zoiets werkt? Als je privé-terrein op vlucht dan ben je vrij voor de politie en dan kun je niet meer gepakt worden?
25 kudos 2026-05-13 14:10:18 op Loosdrechtse service tot aan de voordeur
De wappies hebben weer een nieuwe dagbesteding hoor. Precies dezelfde kanslozen met de mond vol over 'dictatuur'.
4 kudos 2026-05-11 13:57:03 op Kogelvrij masker
Als ik op zoek was naar een masker dat kogels tegen moet houden zou ik sowieso niet op Temu gaan zoeken, maar meestal zijn individuen die te maken hebben met zulke problemen niet heel intellectueel onderlegd zullen we maar zeggen.
77 kudos 2026-05-11 12:13:36 op Licht ontvlambaar type heeft broodje boos en doet er afstand van.
Aannemersbedrijf Cordes staat er in ieder geval lekker op. Handig als je personeel zo rijdt met een dure hoogwerker achter de bus.
13 kudos 2026-05-11 11:03:29 op Jong scootertuig rijdt politie tegen het lijf
Een klein beetje onnodig geweld had ik ook helemaal goedgekeurd hoor.
127 kudos 2026-05-10 10:29:00 op Kramer breekt in tranen uit
Voor een niet heel begenadigd voetballer heeft Kramer veel uit zijn carrière gehaald. Hij stopt nu, en dat doet hem wat. Ik weet niet waarom de kansloze filmer daar zo om moet lachen.
5 kudos 2026-05-08 13:38:18 op Politie Groningen is heel bijzonder
Is dit niet die vreselijke alcoholist uit Groningen waar toen een hele zielige Powned docu over gemaakt is?
56 kudos 2026-05-08 10:00:56 op Moet ik hem natmaken ma??
Je hoort aan die stem dat dit het spannendste is dat hij in zijn leven heeft meegemaakt. Nul overlevingsinstinct.
125 kudos 2026-05-07 17:24:14 op Steeldief pakken is volgens omstander iets Nederlands
We kunnen het ook gewoon op de Arabische methode doen en een handje er vanaf hakken. Dan leren ze het wellicht wel af.
34 kudos 2026-05-06 14:33:17 op Man verkoopt pizza vanaf z'n balkon
Ik heb dus vandaag geleerd dat ze in Noorwegen niet 'smakelijk eten' zeggen maar 'hopelijk smaakt het'. Bijzondere mensen die Noren.
-3 kudos 2026-05-06 09:36:47 op Bevrijdingstour Noord Nederland
Oma heeft zich gewoon door een peloten knappe Britten en Canadezen uit elkaar laten trekken. De oorlog deed haar verder niet zo veel.
116 kudos 2026-05-04 13:05:04 op Karen hit and run
Hoe krijg je het voor elkaar om wel in zo'n Audi te rijden maar dan niet de moeite neemt om het te verzekeren?
10 kudos 2026-05-04 09:23:25 op Gekkie gooit bijl door voorruit
Doe maar even een TBS'je pakken als je dit soort dingen gaat uitvreten.