31,540 +34191 -2651
Kudos
#2014 (Top 0.6302%)
| Kudos/dag | 11.53 |
| Kudos/reaguursel | 25.27 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3361 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -221 |
31,540 +34191 -2651
Kudos
#2014 (Top 0.6302%)
| Kudos/dag | 11.53 |
| Kudos/reaguursel | 25.27 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3361 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -221 |
1,248
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.46 |
| Topreaguursels | 8 |
| Woorden per reaguursel | 21.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.62 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 13 |
| Aantal x weggejorist | 17 |
| Geregistreerd op | 28-12-2018 |
| Eerste reactie op | 28-12-2018 |
Shop via onze link โ jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon ๐
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
2 kudos 2026-06-19 16:48:53 door Tiswatttis op Oh hey lekkerding, wil je met mij mee naar huis?
Jawel, op een transgender
-1 kudos 2026-06-19 13:24:36 door Peterrrrrrrr op Motor skipt de file
@ApoIIyon | 19-06-26 | 11:05: Als ik even de lengte van de gemiddelde auto neem plus tussenruimte, afgezet tegen tijd, dan hebben we zo te zien te maken met ruim 60 km/uur. Dat vind ik wel degelijk fors aangezien de rest stilstaat,
0 kudos 2026-06-19 09:05:31 door ApoIIyon op Motor skipt de file
motorrijder deed niks verkeerd, snelheid lijkt hoog maar is het niet, en filteren mag gewoon. Echter je deur opengooien in deze situatie is wel een dingetje..
5 kudos 2026-06-14 15:46:14 door Semur op Indonesische Oranjefans staan al in de startblokken
@Ozewiezewozewieze | 14-06-26 | 17:33: Een Indonesische scooter of voertuig met een kenteken dat begint met PB komt uit de provincie Papua Barat (West-Papoea). niet Ambon dus.
10 kudos 2026-06-14 15:33:00 door Ozewiezewozewieze op Indonesische Oranjefans staan al in de startblokken
Is Ambon. Met oranje vlaggen zwaaien is een fuck you richting Indonesische overheid en het feit dat Ambon nogal op de hand van NL was. Dus wel een beetje historischhhhhโฆ
1 kudos 2026-06-12 10:56:58 door AnoniemeAlcoholist op Scheids legt zijn rode kaart uit aan publiek
Bedankt voor die bloemen!
11 kudos 2026-06-12 07:09:42 door Pipo der Clown op Scheids legt zijn rode kaart uit aan publiek
@bilsmurf:
Dat is hij juist wel!
15 kudos 2026-06-12 07:03:57 door bilsmurf op Scheids legt zijn rode kaart uit aan publiek
is de huidige paus niet Amerikaans?
5 kudos 2026-06-07 10:59:35 door mr.Cam op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
Het verschil zit hem ook veel meer in cultuur en religie. Op dat spectrum zijn de verschillen relatief zwart-wit.
-10 kudos 2026-06-07 10:48:05 door FrederickVonEickelne op Bedrijfsborrel gehad en collega thuisgebracht
Eens. De seksuele reacties zijn hier op dumpert al een tijdje. De jongeren generatie lijkt dit een flink stuk minder te doen trouwens, dus we gaan de goede kant op.
5 kudos 2026-06-07 08:53:43 door VanKuttelen op Bedrijfsborrel gehad en collega thuisgebracht
@PatrickHatrick | 07-06-26 | 09:50: Wat lul je nou joh.
-2 kudos 2026-06-07 08:46:02 door jamaarikweethetbeter op Bedrijfsborrel gehad en collega thuisgebracht
Ah Patrick is er zo รฉรฉn die de ernst afweegt hoeveel er seksuele reacties zijn en wat er contextueel in staat en niet dat er รผberhaupt onnodige seksuele reacties zijn.
-20 kudos 2026-06-07 07:50:52 door PatrickHatrick op Bedrijfsborrel gehad en collega thuisgebracht
Ja best veel extreme seksuele reacties ja, 4 reaguursels voor die van jouw, 2 niet seksueel, 1 seksueel met duizend minkudo's en 1 die dat reaguursel afkeurt.
18 kudos 2026-06-03 08:36:38 door mez-g op RIP het Westen
een 'enkel incident'???!!
0 kudos 2026-06-01 12:17:59 door Parmenidis op Ondertussen in Spanje
@Westsider | 31-05-26 | 18:51: Blijf jij maar lekker op schoot van Khamenei en Putin zitten. Daar wordt je pas echt beter van.
1 kudos 2026-05-31 16:51:03 door Westsider op Ondertussen in Spanje
Nee lekker op de schoot van de VS blijven zitten, daar word je beter van.
3 kudos 2026-05-31 16:18:21 door Timberlake op Ondertussen in Spanje
Ja, want in de vorige eeuw ging het zo lekker met Spanje.
0 kudos 2026-05-28 20:53:09 door DominiqueWeesie op Waarschuwing voor Indonesiรซ e.o..
Waarom hoop je het dan (bijna)?
6 kudos 2026-05-28 20:20:14 door DAFLUP op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
*** biep boop de bot is kapot ***
-13 kudos 2026-05-28 19:58:50 door Ed-Random op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
Fantastisch hoe deze politie agente de-escaleerde. Demonstranten tegen de asielzoekers brengen vrijwel nooit zelf iets in en hun wens moet door anderen betaald worden.
3 kudos 2026-05-27 17:31:39 door mr.bever007 op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
Nou dan zegt Lidewij toch gewoon "nee, het maakt me niet uit, blank of zwart, christen Jood of moslim, Nederlanders zijn mensen met een Nederlandse identiteit, of mensen die daar in de nabije toekomst voor in aanmerking komen". Of zou Lidewij misschien ti h een ander beeld hebben bij "de Nederlander"?
1 kudos 2026-05-26 13:44:16 door Harry_Wubbe op Ff de boel opzwepen
Soms is dat ook een beetje de bedoeling
6 kudos 2026-05-25 08:15:17 door YG op Lubach over Islamkritiek
@kartoffeljungen | 25-05-26 | 01:16: Met een "3-Strikes, you're out" beleid zou je er wel alvast een hoop uit kunnen filteren, ze beginnen vaak toch klein.
Heb ooit een rechtszaak bijgewoond waarbij de verdachte al 86! Paginas strafbare feiten op zijn naam had staan.
Dan moet je toch gaan concluderen dat het systeem niet werkt.
8 kudos 2026-05-25 07:20:28 door Bochie030 op Lubach over Islamkritiek
@kartoffeljungen | 25-05-26 | 01:16: Dus we hebben een groep die je niet mag bekritiseren omdat je het dan met de dood moet bekopen, en de Nederlandse rechtsstaat is niet in staat je daartegen te beschermen. Dat vind jij ok?
11 kudos 2026-05-24 23:16:15 door kartoffeljungen op Lubach over Islamkritiek
Nee hoor, ook moslims worden gewoon vervolgd voor moord. Het is alleen wel zo dat je daar als uiteindelijk slachtoffer verder niet veel mee opschiet. Het probleem is alleen dat we mensen niet kunnen oppakken totdat een misdrijf daadwerkelijk is gepleegd. Het is allemaal niet zo heel moeilijk te begrijpen, toch?
-4 kudos 2026-05-14 19:07:47 door Multivac op Marokkaanse NL-ers missen wat
Dus toen ze corrigeerden voor zelfreflectie was het effect ineens weg? Heb je ook een link naar die studie?
2 kudos 2026-05-13 15:31:20 door DAJJAL op Trump over z'n ballroom
@mrpete | 13-05-26 | 11:42: Bernie Sanders.
1 kudos 2026-05-13 09:42:43 door mrpete op Trump over z'n ballroom
het alternatief dan ....
-5 kudos 2026-05-13 08:39:24 door vermoeiendhoor op Trump over z'n ballroom
@Bertie Wooster | 13-05-26 | 10:32: Niet voldoende bajaarden beschikbaar. Minimum leeftijd lijkt 80 te zijn
33 kudos 2026-05-13 08:32:10 door Bertie Wooster op Trump over z'n ballroom
Het idee dat de andere partij er niet in slaagde hier iemand tegenover te zetten die wel verkiezingen kon winnen.
1 kudos 2026-05-10 06:57:07 door DiePanzerVorwaerts3 op Het is bewezen
@PatatjeOerwoud | 09-05-26 | 21:29:
In Nederland zijn de inkomstenverschillen tussen mannen en vrouwen marginaal, dat is in CAO's gewoon vastgelegd. In de VS is het de normaalste zaak van de wereld dat vrouwen 30% minder verdienen dan mannen. Iets met Amerikaanse problemen willen projecteren op Nederland.
3 kudos 2026-05-09 19:43:12 door Cesare Lombroso op Het is bewezen
@PatatjeOerwoud | 09-05-26 | 21:29: En vaker deeltijdbanen.
-1 kudos 2026-05-09 19:29:44 door PatatjeOerwoud op Het is bewezen
Ja, alleen verdienen vrouwen binnen dezelfde functie gemiddeld meer dan mannen. Alleen als je een gemiddelde van alle vrouwen en een gemiddelde van alle mannen pakt, ongeacht beroep, verdienen vrouwen minder doordat veel vrouwen kiezen voor beroepen met een lager salaris.
-6 kudos 2026-05-09 19:15:18 door ConkerTheKing op Het is bewezen
Nee..
2 kudos 2026-05-04 08:12:58 door Uncle Paulie op HANDEN OMHOOG
Dames zijn inderdaad waardevol, maar niet bij de politie/ leger. Althans niet aan het front.
14 kudos 2026-04-25 20:49:40 door rukkenderidder op Jager vs Olifant
Je kan je geld ook geven en ze niet afknallen f4cktard
37 kudos 2026-04-25 19:54:11 door Nijntje_Buikpluis op Jager vs Olifant
Grotendeels mee eens, maar die vlieger gaat vanzelfsprekend niet op als het zeldzame dieren betreft
2 kudos 2026-04-24 15:28:41 door Forza_Ruud_Krol op Reiziger scheldt Yusuf uit
Ik wil helemaal niet per se voor een dubbeltje op de eerste rang. Ik heb er geen probleem mee het volle pond te betalen voor een vlucht, ook al zou het prettig zijn als het goedkoper was. Maar ik wil dan wel waar voor mijn geld, en dat houdt in dat anderen net zo hard als ik betalen voor hun vlucht, hun (surplus)bagage, hun lounge, hun extra beenruimte - alles. En dat alles zonder gescheld en gevloek.
Dit alles is helemaal niet moeilijk hรจ. Sterker nog, het is normaal.
1 kudos 2026-04-24 14:15:10 door insane op Stokken en muziek
@de bartsmitridder | 24-04-26 | 13:58: Proost!
2 kudos 2026-04-24 11:58:47 door de bartsmitridder op Stokken en muziek
Jawel. Iedere keer dat hij z'n tong uitsteekt neem ik een shotje.
3 kudos 2026-04-15 20:15:05 door Dee Miller op Auto van meisje heeft geen accu
*If it looks stupid but works it ain't stupid.
Waarom is dit nou zo moeilijk om te onthouden?
-1 kudos 2026-04-12 10:42:40 door Zolderkamervragen op Noodlanding waar je broek van afzakt
In elk vliegtuig kan benzine in.
4 kudos 2026-04-12 10:13:25 door The Right Stuff op Noodlanding waar je broek van afzakt
1 van de 3 goed... Kist is inderdaad van composiet.
Verder is het een DA42 en lopen de motoren op JET-A1 (kerosine) of diesel.
9 kudos 2026-04-12 10:13:18 door Pannenkoekkoek op Noodlanding waar je broek van afzakt
Wel raar dat hij zonder landingsgestel wordt gemaakt
8 kudos 2026-04-07 20:03:50 door Thijsco1 op Ik MOET vooraan rijden
Juist een reden om behoudend te rijden en niet als een dwaas rond te scheuren.
7 kudos 2026-04-07 19:32:38 door kuus op Ik MOET vooraan rijden
Hij weet wel waar de plus .
-1 kudos 2026-04-07 12:17:31 door ApolloKid op Artemis is een vol huis
Het is een biosensor.
0 kudos 2026-04-07 12:12:06 door ApolloKid op Ultieme product placement
Een horloge en een medische biosensor. Dit is een polsband die vitale functies meet zoals hartslag, huidtemperatuur, stressindicatoren, slaapkwaliteit, enz.
2 kudos 2026-04-07 10:23:50 door A.tractie op Ultieme product placement
Klopt, het zijn allemaal pooiers die hun territorium extreem ver aan het uitbreiden zijn.
3 kudos 2026-03-27 17:15:13 door ario6 op Eva met dikke comeback
@dumperttjo | 27-03-26 | 17:03: Een beetje zoals je zelf progressief Nederland noemen, terwijl je niet eens door hebt dat je een dogmatiek predikt die van 1902 is.