DumpStats voor lekkerNSFW

9,481 +10210 -729

Kudos

#7876 (Top 2.4645%)

Kudos/dag 9.49
Kudos/reaguursel 15.22
Meeste kudos op 1 reaguursel 672
Minste kudos op 1 reaguursel -60

623

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.62
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 19.4
Reacties per reaguursel 0.38
Meeste reaguursels op 1 dag 16
Aantal x weggejorist 19
Geregistreerd op 14-09-2022
Eerste reactie op 29-09-2023

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

4 kudos 2026-06-24 21:29:28 op Nee jonge ff niet
Tja niet iedereen kiest voor ''the bear''

6 kudos 2026-06-24 14:14:30 op Vetzakken in de sportschool
TRAP ER NIET IN REAGUURDERS

Dit is een nieuwe trend waar je extreme dingen zegt zodat mensen reageren en jij likes / views krijgt dit soort filmpjes moet je gewoon negeren, deze trend is weer uit Amerika gekomen natuurlijk en heet ragebaiten.

2 kudos 2026-06-24 12:51:37 op Hond uitlaten in Amsterdam
@curryworstspecial | 23-06-26 | 18:46: Cis is een beetje een scheldwoord vanuit de wokies voor mensen die gewoon hetro zijn 9 van de 10 keer bedoelen ze blanken mannen als ze het over cis hebben

8 kudos 2026-06-24 12:46:01 op Omgekeerde wereld.
Ondanks de spellingsfout moest ik toch even lachen.

2 kudos 2026-06-24 12:43:13 op Noren roeien door naar de volgende WK-ronde
mooi dat iedereen zijn eigen cultuur heeft en laat zien ondertussen in het Amerikaanse team hoor je alleen maar ''USA USA USA'' en ''ole jump for the USA ole ole''

39 kudos 2026-06-24 12:41:31 op Mag jij van jou man
Het leuke is dat de linkse dames dit dus 100% steunen en deze vrouwen in deze verschrikkelijke middeleeuwse cultuur laten zitten waar ze niks mogen behalve kinderen krijgen en het huis schoonmaken

8 kudos 2026-06-22 20:31:31 op Ja, maar nu zeg ik snel "mannen"
Het is geen witte man maar blanke man de racisten willen juist dat je witte man zegt omdat dat zo uit Amerika komt.

0 kudos 2026-06-22 20:30:38 op Ja, maar nu zeg ik snel "mannen"
Wordt wel lastig als de helft van Nederland denk dat je niet racistisch kunt zijn tegen blanke mannen

-2 kudos 2026-06-22 20:29:03 op Consumentenprogramma Kassa stopt
@Opzeauwteneauw | 22-06-26 | 14:46: ja en links wilt alleen maar mensen tegen elkaar opzetten zodat het volk nooit 1 word tegen de overheid.

21 kudos 2026-06-22 20:27:34 op Kaketoe is koning
406+ op een AI video... Reaguurders worden oud zo te zien kunnen echt van nep niet meer onderscheiden.

2 kudos 2026-06-22 08:49:12 op Paarshaar met Groenhaar
Dat komt omdat deze mensen ondanks hun leuke kleurtjes een enorme hekel hebben aan Hun land van herkomst, iedereen om hun heen en zichzelf

16 kudos 2026-06-21 21:10:45 op We zijn voor Turkije
ja maar als je zo blijft zeiken zelfs als ze het positief proberen te doen dan gaan ze nooit integreren he.....

131 kudos 2026-06-21 21:09:17 op We zijn voor Turkije
Oke ik geef het toe, deze is wel grappig dames.

2 kudos 2026-06-21 20:20:38 op Hoe lang duurt zo'n Oranjemars nou
In America loopt of fiets niemand, alles moet met de auto omdat de heel America is ontworpen voor de auto.

6 kudos 2026-06-21 18:38:36 op Koning Willey is lekker ad-rem
NOS -1 altijd proberen mensen tegen elkaar op te zetten om zelf geld te verdienen kut bedrijf.

11 kudos 2026-06-20 11:30:20 op Scheids met kramp
De ''kramp break'' zet gelijk de reclames in!

35 kudos 2026-06-20 11:29:06 op Politie heeft hulp nodig
Normaal zijn het de vrouwelijke agenten die niet zo sterk zijn maar wtf is meneer de agent aan het doen op de grond? lol

34 kudos 2026-06-20 11:26:11 op Primeur op WK
Goede regel, nu nog schwalbes harder aanpakken

0 kudos 2026-06-20 11:09:17 op Volvo boomer wilt boekje lezen
Snap de de minnetjes niet echt, @Thytus heeft gelijk met de politie praten is alleen maar in je nadeel en kan tegen je gebruikt worden 9 van de 10 keer.
en als je Dumpert comments niet wilt geloven vraag het maar aan een rechter of advocaat die vertellen je precies hetzelfde.

9 kudos 2026-06-20 11:04:37 op Kampen hij komt eraan!!
schizo tiktok is echt geweldig als je algoritme daar eenmaal in komt zie je de meest gekke dingen waar mensen in Nederland mee bezig zijn.

5 kudos 2026-06-20 11:02:17 op Wijvenfittie op stoplicht
Dit is gewoon Afro Amerikaanse cultuur wat je nu beledigt, twerken op de stoplichten en de ambulances is hun traditie.

1 kudos 2026-06-20 10:58:36 op RE: bezorger gooit pakket over het hek Pt 2
@ijskauwt | 19-06-26 | 23:54: als jij zo door gaat doen ze binnenkort net als Amerika waar ze het pakketje pal voor je voordeur leggen zodat iemand het gratis kan meenemen. die mensen moeten 200 pakketjes bezorgen per dag en krijgen 1 min per klant als jij dan 100 keer naar de buren moet red je dat niet

19 kudos 2026-06-20 10:55:47 op RE: bezorger gooit pakket over het hek Pt 2
''gooit'' ik denk dat het pakket meer schade oploopt in het sorteer centrum dan deze voorzichtige val. wees blij dat de postbode het pakket niet voor de deur zet zodat een finn het kan stelen

143 kudos 2026-06-18 18:50:30 op Vader helpt zijn kleine meisjes
Waarom staat er een oude vent in het dames toilet te bellen en kleine meisjes lastig te vallen?

8 kudos 2026-06-16 17:25:14 op Extreemrechtse racisten bij de VAR
Dit was vroeger een spelletje voor ons maar dit handgebaar is gekaapt door 4chan en wordt nu gebruikt als extreem rechts symbool ze probeerde ook dingen zoals duim omhoog racistisch te maken.