DumpStats voor Koenraadkleefpasta

10,887 +11655 -768

Kudos

#6867 (Top 2.1487%)

Kudos/dag 54.44
Kudos/reaguursel 19.65
Meeste kudos op 1 reaguursel 3217
Minste kudos op 1 reaguursel -88

554

Reaguursels

Reaguursels/dag 2.77
Topreaguursels 3
Woorden per reaguursel 17.9
Reacties per reaguursel 0.48
Meeste reaguursels op 1 dag 13
Aantal x weggejorist 11
Geregistreerd op 08-12-2025
Eerste reactie op 08-12-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

4 kudos 2026-06-26 09:27:37 op Vetklep!
De grootste kuttekop zit voor in beeld, daar hoef ik geen kant voor te kiezen.

13 kudos 2026-06-26 09:23:20 op Defqon afgelast wegens hitte
En de sfeer op hardstyle feestjes is altijd zo goed.. Normaal zijn het hele lieve jongens die geen vlieg kwaad doen.

4 kudos 2026-06-26 09:14:18 op Ze zei het nog
Lekker in het heetst van de snede te horen krijgen dat iemand het allemaal voorzien had, terwijl anderen de hond moeten redden en hulpdiensten inschakelen. Filmen voor tiktokkie en je kunt ook nog likes scoren voor je tokkie kanaal.

2 kudos 2026-06-26 09:01:28 op Groepje steelt scooter Amsterdam
@Ikwileennaam | 26-06-26 | 08:15: Mensen wil al decennia lang minder kansenparels. Daar wordt (vrijwel) niks aan gedaan en dan krijg je PVV stemmers. Meer politie is iets geheel anders.

-10 kudos 2026-06-25 12:18:50 op De haring is op!
Die dames halen dat ding van voren eruit en hij van achter.

3 kudos 2026-06-25 12:10:08 op Belangrijke tip met deze hitte: drink goed!
Overjaarde hippies die in hun middelbare schooltijd zijn blijven hangen. Kijk wij zijn zo leuk! Ze hebben nog net niet dezelfde bedrukte shirtjes aan, maar die gedeelde kleurplaat sleeves doen ook hun werk.

-10 kudos 2026-06-10 07:32:21 op Dit wil ik ook kunnen
Ook even aandacht voor de dirigent in het wit die alles dirigeert. Wat een mongool.

1 kudos 2026-06-09 07:35:26 op Afslag gemist?
@Uhoortnogvanons | 08-06-26 | 21:17: Lees anders het nieuws van 3 jaar terug. Wat een sukkels zitten er hier toch.

-24 kudos 2026-06-08 21:00:42 op Afslag gemist?
Zet je datum even goed of stuur geen oude bocht (filmpjes) in.

2 kudos 2026-06-08 20:54:21 op Afslag gemist?
Is dit nu een auto van rijksoverheid met dat blauwe logo? Dan ben je echt ongeschikt.

3 kudos 2026-06-08 19:54:28 op Deelnemers Verboden liefde verdacht van kindermisbruik
Inderdaad. Niet zo lang geleden nog die pleegkinderen die in een hondenbench onder stroom werden gehouden. Meisje de noodklok geluid in een supermarkt, maar de instantie heeft ze terug in huis geplaatst. Ik dacht altijd dat die zieke films op fantasie waren gebaseerd, maar het is inspiratie vanuit achterlijke instanties.

-2 kudos 2026-06-06 22:20:46 op Tongmevrouw
Die neusbellen lijken op een klein piemeltje. Confronterend wel

0 kudos 2026-05-29 10:41:49 op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
@IIVQ | 28-05-26 | 22:42: Welke frikandellenbron raadpleeg jij dan dat de immigratie laag is? Het is de afgelopen 10 jaar extreem hoog. Gemiddeld 250.000+ per jaar. Jou lage jaartje van 2025 zelfs 300.000+ en ja dat is vergeleken met 2022 (400.000+) misschien laag. Maar wat halen we toch een strontbak binnen. Stoppen én vooral stoppen met desinformatie. Gewoon even CBS raadplegen en niet feesboek.

0 kudos 2026-05-29 05:15:34 op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
@Onzinnn | 28-05-26 | 22:32: Ik hoop dat het antwoord je account aanmaak waard is: Het meerderheidskabinet ligt aan de basis van ons poldermodel. Ieder jaar wordt het kabinet gevormd door meerdere partijen die elkaar matigen richting het "midden". Eigenlijk altijd kwam men in het "midden" uit met als hoofdrolspelers VVD, PvdA, D66, CDA gecombineerd. Alleen kabinet "Schoof" was rechts te noemen (alhoewel NSC ook niet echt rechts is). Daarvoor is men altijd in het "midden" uitgekomen. Links en rechts bij elkaar.

13 kudos 2026-05-28 22:30:22 op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
@MojoNL | 28-05-26 | 22:01: Prima. Maar met gestrekte benen ergens ingaan, met een ongenuanceerd verhaal, daarmee zet je geen discussie mee op gang. En polderen.. we sukkelen al decennia lang aan met dezelfde problemen. Ook dit kabinet negeert het integratie/migratie problemen weer volledig. Het wordt ergens als punt 6 aangekaart, terwijl het al jaren prioriteit 1 of 2 heeft bij stemmers. Polderen is niet verkeerd als men wat klaarspeelt, maar al lange tijd zwakt het kordate beslissingen af. Dat polariseert mensen dan weer naar "extreem" rechts of links. Want je stemt "extreem" voor een beetje getouwtrek naar links of rechts. Het gros die het poldermodel niet eens kent, wordt alleen maar extremer. Ze voelen zich genaaid. Ik geef ze ergens geen ongelijk.

1 kudos 2026-05-28 22:01:01 op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
Wat een wijze woorden, maar dit probleem is er al tientallen jaren en wordt ook door het midden niet opgelost (ons poldermodel staat model voor gematigd beleid). Overigens is het probleem niet zozeer migratie, maar de integratie.

7 kudos 2026-05-28 21:49:12 op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
@Steenpapierscharen | 28-05-26 | 21:27: Ongekend hoeveel ongefundeerde stront je kunt typen. Of je een opleiding hebt gedaan en welke even daargelaten, maar (betrouwbare) bronnen raadplegen was niet jou ding.

-17 kudos 2026-05-28 19:49:26 op Unihorn geeft geen fuck
Je maakt wat mee vandaag om 16:04 in je Honda civic 2005 met KENWOOD dashcam

0 kudos 2026-05-28 19:43:33 op Ik lust helemaal geen bami
Een trio met 3 mannen. Een kwartetje dus. Maar verder een heel leuk, geloofwaardig en hilarisch verhaal.

20 kudos 2026-05-28 18:59:44 op D*cks out for Harambe
Over een jaar een reminder dat Bokito 20 jaar geleden ontsnapte. Ik dacht dat ik geen leven had..

9 kudos 2026-05-28 09:18:11 op Naam bij je beroep
Haha scherp uploadert. Mic hiel heten en dan een microfoon in je hand hebben

4 kudos 2026-05-25 20:38:00 op Kom van dat dak af!
Lucky Luuk, snuift sneller dan z'n schaduw