10,886 +11654 -768
Kudos
#6867 (Top 2.1487%)
| Kudos/dag | 54.43 |
| Kudos/reaguursel | 19.65 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3217 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -88 |
10,886 +11654 -768
Kudos
#6867 (Top 2.1487%)
| Kudos/dag | 54.43 |
| Kudos/reaguursel | 19.65 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3217 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -88 |
554
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 2.77 |
| Topreaguursels | 3 |
| Woorden per reaguursel | 17.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.48 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 13 |
| Aantal x weggejorist | 11 |
| Geregistreerd op | 08-12-2025 |
| Eerste reactie op | 08-12-2025 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
2 kudos 2026-06-26 09:36:00 op JPMorgan Chase ontslaat topvrouw na diefstal van Knicks-afvalbak
Prop-vrouw of Topping-vrouw zal het moeten zijn.
3 kudos 2026-06-26 09:27:37 op Vetklep!
De grootste kuttekop zit voor in beeld, daar hoef ik geen kant voor te kiezen.
13 kudos 2026-06-26 09:23:20 op Defqon afgelast wegens hitte
En de sfeer op hardstyle feestjes is altijd zo goed.. Normaal zijn het hele lieve jongens die geen vlieg kwaad doen.
4 kudos 2026-06-26 09:14:18 op Ze zei het nog
Lekker in het heetst van de snede te horen krijgen dat iemand het allemaal voorzien had, terwijl anderen de hond moeten redden en hulpdiensten inschakelen. Filmen voor tiktokkie en je kunt ook nog likes scoren voor je tokkie kanaal.
2 kudos 2026-06-26 09:01:28 op Groepje steelt scooter Amsterdam
@Ikwileennaam | 26-06-26 | 08:15: Mensen wil al decennia lang minder kansenparels. Daar wordt (vrijwel) niks aan gedaan en dan krijg je PVV stemmers. Meer politie is iets geheel anders.
2 kudos 2026-06-25 14:17:19 op Vader-zoon liefdeverhouding
Of een tumor op z'n wang
10 kudos 2026-06-25 14:10:52 op Turk maakt megaklapper
Domme dingen doen zonder te slopen. Niks mis mee.
53 kudos 2026-06-25 14:05:04 op Hoe gezellig was de verjaardag?
Kinderbrommer, Capuchon op. Handjeklap begroeting. Je maakt wat mee op een 11-jarig feestje.
-10 kudos 2026-06-25 12:18:50 op De haring is op!
Die dames halen dat ding van voren eruit en hij van achter.
3 kudos 2026-06-25 12:10:08 op Belangrijke tip met deze hitte: drink goed!
Overjaarde hippies die in hun middelbare schooltijd zijn blijven hangen. Kijk wij zijn zo leuk! Ze hebben nog net niet dezelfde bedrukte shirtjes aan, maar die gedeelde kleurplaat sleeves doen ook hun werk.
1 kudos 2026-06-25 08:30:31 op Amerikaanse militairen krijgen klappen in Korea
Ik kan aardig kant kiezen als iemand de straat penetreert als een doorgeslagen Chipendale.
28 kudos 2026-06-23 07:41:00 op Dus al het baltalent loopt op het WK rond?
Met deze jongens zou ik goed kunnen lachen
-3 kudos 2026-06-15 22:01:47 op Tim Krul pakt ze ook niet meer klem
Deze humor is voor het onderste van de samenleving. Ik lig dus helemaal in een deuk.
6 kudos 2026-06-13 23:02:23 op Salto met parachute
Lache bijna dood
5 kudos 2026-06-10 07:35:41 op Verkeerde moeder knuppel
Die trein op 0:28 heeft wat smeer nodig.
-10 kudos 2026-06-10 07:32:21 op Dit wil ik ook kunnen
Ook even aandacht voor de dirigent in het wit die alles dirigeert. Wat een mongool.
1 kudos 2026-06-09 07:35:26 op Afslag gemist?
@Uhoortnogvanons | 08-06-26 | 21:17: Lees anders het nieuws van 3 jaar terug. Wat een sukkels zitten er hier toch.
-24 kudos 2026-06-08 21:00:42 op Afslag gemist?
Zet je datum even goed of stuur geen oude bocht (filmpjes) in.
2 kudos 2026-06-08 20:54:21 op Afslag gemist?
Is dit nu een auto van rijksoverheid met dat blauwe logo? Dan ben je echt ongeschikt.
1 kudos 2026-06-08 20:51:40 op Lekker zwemmen met dit weer!
Je maakt wat mee als visser
3 kudos 2026-06-08 19:54:28 op Deelnemers Verboden liefde verdacht van kindermisbruik
Inderdaad. Niet zo lang geleden nog die pleegkinderen die in een hondenbench onder stroom werden gehouden. Meisje de noodklok geluid in een supermarkt, maar de instantie heeft ze terug in huis geplaatst. Ik dacht altijd dat die zieke films op fantasie waren gebaseerd, maar het is inspiratie vanuit achterlijke instanties.
-6 kudos 2026-06-08 19:42:56 op Doe maar een tattoetje
Once you go black, you never go back..
1 kudos 2026-06-08 18:30:12 op Glijden op de knietjes
"Onder de tafel", een variant op rond de tafel.
9 kudos 2026-06-08 11:07:46 op Daar hang je dan in de bakkie
Lijkt nog best goed vast te zitten en het stanley mesje ligt beneden
13 kudos 2026-06-08 09:13:22 op President Trump is boos.
Zo boos, loopt helemaal oranje aan.
0 kudos 2026-06-08 09:10:24 op Potje 2 v 8 MMA in Tsjechie
correctie 2. Wat een achterlijk "gevecht"
11 kudos 2026-06-08 09:06:56 op Potje 2 v 8 MMA in Tsjechie
1 vies overlopertje
0 kudos 2026-06-08 09:05:47 op Gek klimt in de tent bij Intents
Doorgesnoven Harry wilde nog een extra puntje pakken.
-2 kudos 2026-06-06 22:20:46 op Tongmevrouw
Die neusbellen lijken op een klein piemeltje. Confronterend wel
42 kudos 2026-05-31 21:09:21 op Skateboardpro doet even voor
Aardig wat waxinelichtjes nodig om die rand in te vetten.
0 kudos 2026-05-29 10:41:49 op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
@IIVQ | 28-05-26 | 22:42: Welke frikandellenbron raadpleeg jij dan dat de immigratie laag is? Het is de afgelopen 10 jaar extreem hoog. Gemiddeld 250.000+ per jaar. Jou lage jaartje van 2025 zelfs 300.000+ en ja dat is vergeleken met 2022 (400.000+) misschien laag. Maar wat halen we toch een strontbak binnen. Stoppen én vooral stoppen met desinformatie. Gewoon even CBS raadplegen en niet feesboek.
0 kudos 2026-05-29 05:15:34 op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
@Onzinnn | 28-05-26 | 22:32: Ik hoop dat het antwoord je account aanmaak waard is: Het meerderheidskabinet ligt aan de basis van ons poldermodel. Ieder jaar wordt het kabinet gevormd door meerdere partijen die elkaar matigen richting het "midden". Eigenlijk altijd kwam men in het "midden" uit met als hoofdrolspelers VVD, PvdA, D66, CDA gecombineerd. Alleen kabinet "Schoof" was rechts te noemen (alhoewel NSC ook niet echt rechts is). Daarvoor is men altijd in het "midden" uitgekomen. Links en rechts bij elkaar.
13 kudos 2026-05-28 22:30:22 op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
@MojoNL | 28-05-26 | 22:01: Prima. Maar met gestrekte benen ergens ingaan, met een ongenuanceerd verhaal, daarmee zet je geen discussie mee op gang. En polderen.. we sukkelen al decennia lang aan met dezelfde problemen. Ook dit kabinet negeert het integratie/migratie problemen weer volledig. Het wordt ergens als punt 6 aangekaart, terwijl het al jaren prioriteit 1 of 2 heeft bij stemmers. Polderen is niet verkeerd als men wat klaarspeelt, maar al lange tijd zwakt het kordate beslissingen af. Dat polariseert mensen dan weer naar "extreem" rechts of links. Want je stemt "extreem" voor een beetje getouwtrek naar links of rechts. Het gros die het poldermodel niet eens kent, wordt alleen maar extremer. Ze voelen zich genaaid. Ik geef ze ergens geen ongelijk.
1 kudos 2026-05-28 22:01:01 op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
Wat een wijze woorden, maar dit probleem is er al tientallen jaren en wordt ook door het midden niet opgelost (ons poldermodel staat model voor gematigd beleid). Overigens is het probleem niet zozeer migratie, maar de integratie.
7 kudos 2026-05-28 21:49:12 op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
@Steenpapierscharen | 28-05-26 | 21:27: Ongekend hoeveel ongefundeerde stront je kunt typen. Of je een opleiding hebt gedaan en welke even daargelaten, maar (betrouwbare) bronnen raadplegen was niet jou ding.
1 kudos 2026-05-28 21:41:20 op Waarschuwing voor Indonesië e.o..
Lach maar om de hoge stem, maar Paul Potts kan aardig zingen.
-17 kudos 2026-05-28 19:49:26 op Unihorn geeft geen fuck
Je maakt wat mee vandaag om 16:04 in je Honda civic 2005 met KENWOOD dashcam
0 kudos 2026-05-28 19:43:33 op Ik lust helemaal geen bami
Een trio met 3 mannen. Een kwartetje dus. Maar verder een heel leuk, geloofwaardig en hilarisch verhaal.
169 kudos 2026-05-28 19:12:20 op Slaaplekker makker
Leuk voorhuidjesgordijn
20 kudos 2026-05-28 18:59:44 op D*cks out for Harambe
Over een jaar een reminder dat Bokito 20 jaar geleden ontsnapte. Ik dacht dat ik geen leven had..
1 kudos 2026-05-28 13:36:51 op Ik lust helemaal geen bami
Echt te leuk...
5 kudos 2026-05-28 09:37:57 op Howto: een maand geen neuqsexks
Jawelles. Ieder tiktok stelltje verdient dit
2 kudos 2026-05-28 09:23:59 op De mega-WK zomerhit van 2026
Leuk gedaan Bobby! Op naar de 100 abbonees!
9 kudos 2026-05-28 09:18:11 op Naam bij je beroep
Haha scherp uploadert. Mic hiel heten en dan een microfoon in je hand hebben
58 kudos 2026-05-27 16:06:29 op Mevrouw heeft weer een mening over het weer
Na 3 filmpjes hier op Dumpert, vind ik haar niet meer zo grappig. Stop maar uploader.
19 kudos 2026-05-26 16:47:01 op Geen blije bijrijder
Lil Kleine een nieuwe vriendin?
249 kudos 2026-05-26 10:54:43 op Los gaan op producten die niet thuis horen in de supper
De Jumbo zal nieuwe dadels moeten bestellen. Oftewel er gaat meer geld naar Israël.
72 kudos 2026-05-26 10:52:50 op Gezellig naar het strand met de kids!
Een strand? Is dit niet gewoon een riool?
4 kudos 2026-05-25 20:38:00 op Kom van dat dak af!
Lucky Luuk, snuift sneller dan z'n schaduw
-1 kudos 2026-05-25 11:04:17 op Rijmeneer vergeet kenteken na ongelukje
@A.tractie | 25-05-26 | 10:51: Zo'n gebruik je wanneer de zon schijnt, maar dat weten alleen hele slimme mensen.