44,165 +46477 -2312
Kudos
#1307 (Top 0.4090%)
| Kudos/dag | 10.33 |
| Kudos/reaguursel | 22.56 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1826 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -117 |
44,165 +46477 -2312
Kudos
#1307 (Top 0.4090%)
| Kudos/dag | 10.33 |
| Kudos/reaguursel | 22.56 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1826 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -117 |
1,958
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.46 |
| Topreaguursels | 11 |
| Woorden per reaguursel | 13.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.39 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 7 |
| Aantal x weggejorist | 17 |
| Geregistreerd op | 09-10-2014 |
| Eerste reactie op | 09-10-2014 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-4 kudos 2026-06-23 17:23:12 op Carpaccio a la motorblok
Bijna, bijna, bijna, BIJNA, net niet… (1:26)
1 kudos 2026-06-23 09:08:38 op Ballen van staal
Netjes, hij blijft niet eens achter prikkeldraad of een hek haken.
1 kudos 2026-06-22 17:49:42 op Ja, maar nu zeg ik snel "mannen"
Polariseren is het slechtste wat je kan doen en maakt onze samenleving kapot.
17 kudos 2026-06-20 19:04:00 op De keuzes die je in het leven maakt
Om eerlijk te zijn voel ik me toch meer aangetrokken door de dames in het groen. Er wel vanuitgaande dat ze vergelijkbaar zijn zonder kleren.
2 kudos 2026-06-14 14:43:54 op Nog geen outfit voor vanavond
Zwart is ook geen bruin.
0 kudos 2026-06-14 14:32:40 op VR-games altijd leuk
Ligt aan hoe de game ontworpen is, niet direct aan de bril.
12 kudos 2026-06-12 21:00:40 op Zijn ze nou helemaal betoeterd daar bij NASA?!?!
Ze moeten niet zeuren twee getinte en twee blanke. Misschien is er we eentje gay of heeft wij een kromme teen.
9 kudos 2026-06-07 12:38:37 op 112 Fotograaf uit heino word bijna aangereden
Die blauwe lampen staan ook alleen maar voor de sier aan.
3 kudos 2026-06-06 15:51:38 op Wat kan je hond allemaal
Home Automation
8 kudos 2026-06-05 17:04:40 op Oma (90) nog nooit klaargekomen
Ik ben nog geen opa, maar met mijn huidige partner ga ik in de toekomst ook de tv op pauze zetten.
7 kudos 2026-06-03 09:33:19 op Mama ging ijsjes halen.
Nee niet. Dat kind had daar nooit rond mogen lopen zonder zwembandjes of vestje.
10 kudos 2026-05-31 07:59:35 op Klootviool, ff stukje touren
Knight rider, een zelf rijdende auto waarmee je kon praten, ook via je horloge.
Vroeger pure fictie, tegenwoordig gewoon te koop.
1 kudos 2026-05-29 19:49:43 op Bult bout in Tubbargn
Er zal wel een dikke klont aan natte doekjes dwarszitten.
2 kudos 2026-05-29 15:41:04 op Lekker rondje rennen, heerlijk de wind door mijn haren
Ik zou willen dat die van mij zo iets aantrok. Maar dat blijft bij een joggingbroek met een veel te groot T-Shirt.
5 kudos 2026-05-27 21:16:47 op Zwaardje gemaakt
Een echte Hattori Hanzo Zwaard?
20 kudos 2026-05-27 19:16:14 op Gras maaien op z'n Japans
Een Hattori Hanzo-zwaard.
-3 kudos 2026-05-24 19:41:16 op In Almere hebben ze ook de zomer in hun bol
Ja, hij wel. Op mijn zolder is het trouwens bloedheet.
14 kudos 2026-05-24 18:41:57 op Kutkoter op kinderbrommer trapt fietser de bosjes in
Dit lijkt Engeland te zijn.
4 kudos 2026-05-23 09:54:46 op Horecauitbater is boos op buiteneters
"Beste mensen, kom gezellig bij ons op het terras zitten en meen een verse koffie en een dessert na."
1 kudos 2026-05-15 17:38:08 op Fietsen door de natuur
Toepasselijke lyrics ook: "Nou ben ik, nou ben ik, nou ben ik…."
-3 kudos 2026-05-14 10:00:56 op Chinese auto's gaan nextlevel
Als in Nederland bij je werk met z'n uitvinding aankomt wordt je recht in je gezicht uitgelachen.
In China doen ze het gewoon.
Min me maar, maar uit ervaring weet ik dat dit een feit is.
19 kudos 2026-05-13 21:38:53 op Ik ben boerin
Dat is een flinke but-plug of dildo daar bovenop die trap.
11 kudos 2026-05-13 17:51:55 op Ah de politie
Vreemd genoeg heeft de politie in meerdere landen de zwaai lichten (ook de blauwe) de hele dag aan. Zo ook in Zuid Korea.
1 kudos 2026-05-12 09:10:52 op Abdul heeft nieuwe automobiel
"Lekker man, lekker man!!"
23 kudos 2026-05-10 16:15:34 op Sjonnie en Jimmy hebben haast...
Dashcamer is een bloedzuiger.
-5 kudos 2026-05-09 15:11:00 op Het universum in je lamp
https://amzn.eu/d/02gGWjCl...
0 kudos 2026-05-09 09:45:04 op Twee witte mannen en Ali
-weggejorist-
4 kudos 2026-05-09 09:40:20 op MiG-29 Fulcrum van de Oekraïense luchtmacht
Als je toch weet dat je er binnenkort aan gaat lijkt me het in z'n machine toch beter dan in een ziekenhuisbed.
4 kudos 2026-05-07 22:08:59 op Kersen oogsten
Dat is een flinke zaadlozing.
0 kudos 2026-05-05 09:26:28 op Lekker bergbeklimmen
Waarom hebben ze een surfplank bij zich?
2 kudos 2026-05-04 19:26:22 op Je koppie d'rbij houden in de bouw
Of aan zien komen.
2 kudos 2026-05-03 13:16:18 op Tom heeft nieuw vuurwerkje
Volgende keer een GPS module erin. Als je hem terugvindt, dan weet je tenminste hoe hoog hij is gekomen.
3 kudos 2026-05-03 13:15:25 op Tom heeft nieuw vuurwerkje
Beetje aluminiumfolie aan de buitenkant plakken, dan doet hij het goed op de radar.
0 kudos 2026-05-02 19:13:26 op Hoeveel pakjes peuken kan een Wit-Rus in een Peugeot 807 verstoppen?
Dat is vast niet zijn eerste keer dat hij zo de grens overgaat.
0 kudos 2026-04-27 20:15:42 op Racefietser vs brommerclub
Actie vanaf 1:22
13 kudos 2026-04-27 12:06:47 op Bilal Wahib vs biergooier
Je broek is al goor. Een beetje bier had niet uitgemaakt.
5 kudos 2026-04-25 14:26:09 op Morse tool
https://nux-modellbau.de/g4173...
6 kudos 2026-04-17 22:16:01 op Step sneller dan tram?
Klein tikje tegen het stuur…..
-3 kudos 2026-04-17 10:55:45 op Een boom omzagen is precisiewerk
Actie op 0:44
10 kudos 2026-04-16 21:54:43 op We zijn weer bezig man
Schattig tasje.
5 kudos 2026-04-14 23:52:29 op Loop je jezelf nou als Jezus te posten?
Beter in wat? Overtreffende trap in narcism?
0 kudos 2026-04-14 13:49:11 op Belg maakt foutje
Ik wist dat ze veel voor matrassen en bedden vragen, maar zoveel?
-2 kudos 2026-04-13 08:44:58 op Dikke wheelie!
Nette gecontroleerde wheelie met alle ruimte.
0 kudos 2026-04-08 07:51:59 op Traditie in Engeland
Dit is zwart, niet bruin. https://www.cosimo.be/onsmijnv...
11 kudos 2026-04-07 19:51:50 op Traditie in Engeland
Zwart is géén bruin!
0 kudos 2026-04-03 19:24:43 op Gen X versus militair
"suck it up buttercup"
-5 kudos 2026-03-31 16:46:31 op VS gooit bommetjes op raketbasis
Zitten we al aan de definitie van Wereld Oorlog of nog (net) niet?
2 kudos 2026-03-31 12:49:12 op The Gays of Hormuz
"education society"……
-14 kudos 2026-03-30 11:57:01 op Drönerkebab
Hebben ze een dikke tazer op een drone gedaan?! Zo ja en het werk (meer dan een keer), geniaal!
0 kudos 2026-03-29 16:57:50 op De discussie van de dag
Misschien is het wel weer relevant geworden met al die zonnepanelen???