DumpStats voor JeGeweten

2,148 +4124 -1976

Kudos

#24523 (Top 7.6735%)

Kudos/dag 3.76
Kudos/reaguursel 4.05
Meeste kudos op 1 reaguursel 355
Minste kudos op 1 reaguursel -601

531

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.93
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 13.1
Reacties per reaguursel 0.43
Meeste reaguursels op 1 dag 10
Aantal x weggejorist 31
Geregistreerd op 12-11-2024
Eerste reactie op 29-11-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-23 09:49:57 door Luchtbakker op Mexicanen vergeten nooit #2
@pannekoekmetmosterd | 22-06-26 | 21:54:
Letterlijk is puto een mannelijke hoer.
Je hebt gelijk dat het als 'klootzak' wordt gebruikt.

1 kudos 2026-06-22 19:54:06 door pannekoekmetmosterd op Mexicanen vergeten nooit #2
Puta is hoer, Pluto is klootzak. Verschil in Spaans is mannelijke of vrouwelijke invulling van de zin. Die nee, er staat geen hoer(en), er staat klootzakken.

0 kudos 2026-06-22 15:33:24 door PeterPandemie op Fatbike VS Undercovers
Vroeger op de brommer een keer gehad, toch gepakt en opgevoerde brommer in beslag genomen. Uiteindelijk geen enkele boete gehad en licht opgevoerde brommer na 3 maanden weer compleet teruggekregen. Maar dat is heel lang geleden.

1 kudos 2026-06-22 14:00:06 door Zoepvogel op Fatbike VS Undercovers
In Nederland: niks nada niente zero nul.
In de rest van de wereld: ze slaan je helemaal de tyfus.

1 kudos 2026-06-11 17:24:47 door NiHa0 op Amsterdam krijgt een AZC
In een echte democratie zou de bevolking via een referendum moeten kunnen stemmen over de vraag of er überhaupt nog mensen toegelaten mogen worden.

1 kudos 2026-06-11 14:31:37 door DominiqueWeesie op Amsterdam krijgt een AZC
@Kneiterlinks | 11-06-26 | 09:14:
Bijna alle azc's zijn afhankelijk van vrijwilligers. Die mensen doen geweldig werk. Als je overlast wilt voorkomen, moet je die asielzoekers niet opsluiten, maar contacten en bezigheden geven. Maar omdat onze regering zijn oren laat hangen naar een stel schreeuwende primaten in Kamer, Urk en Loosdrecht, zitten we met veel meer (gepercipieerde) overlast dan nodig is.

-1 kudos 2026-06-11 07:14:04 door Kneiterlinks op Amsterdam krijgt een AZC
Wassenaar heeft wel een AZC. Overigens 1 van de best functionerende in Nederland omdat er allemaal vrijwilligers actief zijn. Die mensen worden aan het handje genomen. Misdragende asielzoekers zijn bekend en dat wordt netjes opgelost.

In Bloemendaal worden de duurste advocaten ingehuurd om alles tegen te houden.

Ik ben erg voor om Bloemendaal aan te wijzen waar Ter Apel de mensen naar toe moet sturen als ze geen bedden meer hebben.

0 kudos 2026-05-31 15:28:33 door JeGeweten op Ondertussen in Spanje
@Pannekoek25 | 31-05-26 | 16:58: Op zolder zet ik er gewoon een emmertje onder. Probleem opgelost!

-2 kudos 2026-05-31 09:57:34 door PietPotent op Waar is dat apparaat voor?
Igor op de kop houden om te kijken of er nog wat roebels uit vallen voor de speciale militaire operatie

1 kudos 2026-05-01 14:00:31 door Bigaroque op Kind wil niet
Ik hoor ze nog krijsen, wanneer ik ze daarmee dreigde.

0 kudos 2026-04-26 19:39:31 door Katdekat op Schietpartij weer voorbij
@Langemarc | 26-04-26 | 20:48: ik neem haar wel van je over. Is ook maar een idee natuurlijk.

6 kudos 2026-04-26 18:48:47 door Langemarc op Schietpartij weer voorbij
Sorry maar een meid kan nog zo lekker zijn maar als ze een kutkarakter heeft sla ik echt over. Ook voor 1 nacht. Niet dat ik veel te kiezen heb als reaguurder maar het gaat om het idee.

0 kudos 2026-04-23 20:57:10 door realhustler op Verkeerslichten
Kan ook zijn dat hij met zijn telefoon het van de camera heeft gedownload, en vervolgens met whatsapp heeft gestuurd. Leuk maar kwaliteit is weg daardoor.