DumpStats voor Naidas 👶

526 +584 -58

Kudos

#69020 (Top 21.5970%)

Kudos/dag 3.29
Kudos/reaguursel 7.41
Meeste kudos op 1 reaguursel 46
Minste kudos op 1 reaguursel -16

71

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.44
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 17.7
Reacties per reaguursel 0.27
Meeste reaguursels op 1 dag 5
Aantal x weggejorist 1
Geregistreerd op 27-05-2026
Eerste reactie op 15-01-2026

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-7 kudos 2026-06-25 13:37:01 op Doehetzelfaircootje
Nu snap ik waarom die 100.000 extra woningen per jaar niet lukken.

39 kudos 2026-06-23 14:15:52 op Verkoeling zoeken in de water
Dat dacht ze waarschijnlijk van jou ook, met die vette bierpens van je inmiddels.

5 kudos 2026-06-23 14:12:42 op Ballen van staal
Zul je net zien, steekt er iemand z'n kop boven het maaiveld uit.

4 kudos 2026-06-07 15:13:00 op Kwark in het bos
Wat een gezellig stel, ik zeg geen nee.

6 kudos 2026-06-06 20:14:28 op Wat kan je hond allemaal
Je eerste vier woorden en dan een punt zetten. Dit soort honden willen juist graag werken voor hun baas. Geen opdrachten of uitdaging zorgt voor verveling bij zo'n beest. Deze hond is gelukkiger dan wanneer je alleen twee keer per dag een klein rondje loopt en verder niet naar hem omkijkt.

0 kudos 2026-06-02 18:59:07 op Het was een geweldige dag
Zomaar even een gedachte.. Het was bij het milieuclubje al sinds 2021 bekend lees ik. Meneer Pols heeft destijds spijt betuigd en kon doorgaan. Maar waarom heeft mevrouw de historica van NRC zich toen niet gemeld? Zat Pols toen misschien in het juiste kamp en was objectief onderzoek verder niet nodig?

23 kudos 2026-06-01 22:23:13 op Emotionele finish bij de Utrecht Marathon
Je leest het waarschijnlijk niet, maar sterkte kerel! Je bent in mijn ogen een topgast. Verlies degenen die je nog wel hebt niet uit het oog, het ligt helaas op de loer na zo'n intens heftige ervaring. Er zal voor altijd een tijd voor en na zijn in je herinneringen.

3 kudos 2026-06-01 14:48:20 op Overwinning PSG vieren in Parijs
Ik stel voor dat je zelf eens gaat proberen een romeinse kaars in je gezicht te krijgen. Dan daarna je hersenspinsel nog eens overwegen. Succes!

-2 kudos 2026-06-01 14:41:00 op Overwinning PSG vieren in Parijs
Waarom heeft Frankrijk nog geen algeheel vuurwerkverbod afgekondigd? Ik lees dat dat in NL dé oplossing is. Dan leggen al die mafkezen als vanzelf de vuurpijlen neer. Echt hoor!

13 kudos 2026-06-01 07:18:18 op Nachtkanonnen: terug van vakantie
Wat moet jij een treurig leven hebben met zo'n instelling. Prachtige ballen en wat kan mij het schelen hoe ze er over 50 jaar uitzien.

36 kudos 2026-05-28 19:10:30 op Plofkraak Drachten
Dappere poging van de filmert en z'n maat! Hulde, had gehoopt dat ie die paupers nog neer kon halen. Achterlijk volk.

21 kudos 2026-05-27 14:50:48 op Rukker kan niet ritsen
En dan verderop uitstappen. Ben je je tijdswinst van één auto minder voor je weer kwijt. Simpele!

-3 kudos 2026-05-12 12:08:11 op Wil u graag dood?
2 miljoen kilometer is heel wat rondjes om de aardbol.

0 kudos 2026-05-11 23:24:57 op Boze bouwvakkers
Jij hebt zeker ook katten, die overal schijten behalve thuis? Wees blij dat mensen het nog in een zakje doen en netjes weggooien.

-10 kudos 2026-05-11 11:22:12 op Naam bij je artikel
Het is eigenlijk nog erger in het geval dat één van de ouders wegvalt. Dan krijg je als kind vaak nog geen cent van de eventuele erfenis, maar je mag al wel vast de erfbelasting ophoesten.

8 kudos 2026-05-09 22:47:55 op Afvalluhhh!!
Jij krijgt al een hernia van een keertje bukken? Misschien moet je zelf een keer gaan sporten anders.

17 kudos 2026-05-09 10:05:52 op Wat is die auto klein!
En die truc met de benzineslang dwars door haar kuiten?

1 kudos 2026-05-08 09:18:17 op Bikini is te klein
Ik vind het zielig voor dat bovenstukje, al dat gewicht. Laat maar gewoon uit.

26 kudos 2026-05-05 11:49:43 op Dikke schreeuwert tijdens dodenherdenking op de Dam
Ik stel voor dat dit zwijn vandaag nog vertrekt uit NL richting Gaza en zich aansluit bij haar lieftallige Hamas-broeders. Eens kijken of ze volgend jaar nog steeds zo'n sympathie heeft voor deze 'verzetsgroep'.

-1 kudos 2026-04-15 21:02:24 op Perfecte plek
Hij ruikt toch eerst nog even aan d'r billen voordat ie z'n kop ertussen legt. Verstandig.

13 kudos 2026-04-14 21:26:04 op San Diego K9 mag aan het werk
Hoeveel agenten hebben ze daar gemiddeld wel niet nodig per bandiet? Man man man...

20 kudos 2026-04-10 13:43:29 op Beroofd van Rolex, nu zelf verdachte
Een rolex van 15k 'op een afgesproken locatie' gaan verkopen. Waarschijnlijk cash. Alhoewel ik de actie meer dan goedkeur om die twee paupers van hun scooter te rijden, denk ik dat de meneer in kwestie ook niet helemaal zuiver op de graad is.

1 kudos 2026-04-04 19:51:04 op Heerlijk
Het verbruik bedoelde ik..

-1 kudos 2026-04-04 19:50:09 op Heerlijk
Jammer van de actieradius.

-5 kudos 2026-04-02 19:52:09 op Daar gaatie
Ik zie een lange piemel en balzak in de rook.

2 kudos 2026-04-02 07:34:49 op Op de stier rijden
Een dier willen domineren uit puur ego: kijk mij eens stoer doen! Plusjes voor de stier.

-16 kudos 2026-03-23 13:20:46 op Band oppompen
Dit noemt men een Frans ventiel, wat verwijst naar een nodeloos ingewikkeld systeem waarbij je naast het ventieldopje zelf ook nog een moertje moet losdraaien alvorens je de band van lucht kunt voorzien. Het ventieldopje, wat normaliter voorkomt dat lucht onbedoeld de band verlaat, is kennelijk als versiering toegepast. Zoals bij wel meer Franse uitvindingen is het volkomen onlogisch en nodeloos omslachtig, maar zodra je het eenmaal weet werkt het.