9,533 +11393 -1860
Kudos
#7865 (Top 2.4610%)
| Kudos/dag | 1.71 |
| Kudos/reaguursel | 11.23 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 299 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -132 |
9,533 +11393 -1860
Kudos
#7865 (Top 2.4610%)
| Kudos/dag | 1.71 |
| Kudos/reaguursel | 11.23 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 299 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -132 |
849
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.15 |
| Topreaguursels | 2 |
| Woorden per reaguursel | 16.3 |
| Reacties per reaguursel | 0.53 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 17 |
| Aantal x weggejorist | 21 |
| Geregistreerd op | 07-05-2010 |
| Eerste reactie op | 13-03-2011 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
33 kudos 2026-06-25 13:34:50 op Politie ramt motorrijder
Het is een leuk filmpje, maar dat "wajo, wajo", "frakka/krakka?, "ik heb deze gefilmd/t", dat zijn toch minpunten.
3 kudos 2026-06-25 11:54:04 op Als een echte man op jacht naar voedsel
Lätta? Prince & The Revolution stond met Purple Rain op nummer 1 toen dit filmpje gemaakt werd.
-4 kudos 2026-06-24 14:48:43 op Picobello zwembadbouw
Ach, wat zeuren jullie nou. Van een beetje water is nog nooit iemand dood gegaan.
2 kudos 2026-06-24 14:47:15 op Naam bij je beroep v2834
Ik vind of Ed of Willem beter bij hem passen.
0 kudos 2026-06-24 10:39:01 op Asswoensdag: de temperatuur stijgt
Maar kind, wat doe je daar allemaal op de keukenvloer? Zo meteen word je nog verkouden zonder kleren aan.
Niets mam, dat is voor een studieproject op school.
-1 kudos 2026-06-23 21:34:12 op Aardverschuiving in India
Er zijn betere opties om aan je eind te komen in India: verdrinken omdat je niet kan zwemmen, elektrocutie of door een trein geraakt worden.
0 kudos 2026-06-23 21:26:21 op Lokaal buitje in snikhete trein
Maar deze keer komt er ook echt water uit, dat is een heel ander concept.
-5 kudos 2026-06-23 20:47:58 op Kids moeten toch op tijd naar school?
Was ik maar met de stint gegaan!
0 kudos 2026-06-23 15:19:21 op Mijn fiets naar Afrika gestuurd
Die mensen daar doen altijd zo leuk, lachen en dansen, gekkigheid uithalen. Je hoeft niet veel geld te hebben om gelukkig te zijn.
2 kudos 2026-06-23 15:12:23 op Hoofdpijn in de morgen
Wat maar tot de rekening van het ziekenhuis komt Sanjiv, dan vergaat je het lachen als de familie hun spaargeld van de bank moet halen om die te kunnen betalen.
23 kudos 2026-06-23 15:04:39 op Gezellig vanmorgen in Amsterdam
KOZP gaat al vroeg van start met hun campagne dit jaar.
21 kudos 2026-06-23 15:00:37 op Ford fiesta compitition
Die vlaggetjes krijg je er niet voor niets bij als je een sleepkabel koopt.
-4 kudos 2026-06-23 14:58:34 op Gas gevuuuuh
Laten we dit maar niet op het programma zetten voor het zomerfestival in Haaksbergen.
0 kudos 2026-06-23 14:56:29 op Honger?
Doet u mij maar een glaasje verse melk mevrouw.
0 kudos 2026-06-23 12:59:42 op Mexicanen vergeten nooit #2
@Dat_doe_ik_altijd_zo | 22-06-26 | 18:28: Nee hoor, is gewoon toegankelijk voor het hele gezin (incl. het hele ISIS genre) zonder dat je een account hoeft aan te maken.
24 kudos 2026-06-23 12:56:53 op Dames hebben een mening
Stop eens met dat "oprecht" te pas en te onpas gebruiken tegenwoordig. Hij gaat niet "eerlijk" hinniken.
11 kudos 2026-06-22 18:25:41 op Mexicanen vergeten nooit #2
In de meeste filmpjes van Mexicanen die ik op het Internet zie, zitten ze wachten op een onthoofding met een kettingzaag.
-88 kudos 2026-06-22 18:14:34 op Aan de kant er is brand
Dus als een auto verkeerd geparkeerd staat, dan heb je het recht om er tegen aan te rijden? Om een kat uit de boom te halen?
Ik kan me vergissen, maar brandweer had geen sirene en blauw zwaailicht aan, dan is het sowieso rekening gemeente.
8 kudos 2026-06-22 18:08:21 op Wat vind jij hier nou van, Koos?
Wat sta je nu naar die sleepkogel te kijken? Die zit er nog gewoon aan en die kun je niet schuld geven.
Weet Johan trouwens al dat zijn werknemers zijn bus gebruiken om in het weekend om verhuizertje te spelen?
1 kudos 2026-06-22 17:58:29 op Mexicanen ragebaiten
Wacht maar tot zo meteen de zwarte hoodies en het vuurwerk uit de kast gehaald wordt.
4 kudos 2026-06-22 17:55:18 op Putain zat in een dagelijkse dip.
Belieft u nog een kopje Russische thee na genoten te hebben van ons menu van paddenstoelen?
5 kudos 2026-06-21 13:25:22 op HalperNL wilt graag een trio met twee 18-jarige.
Wie is dit?
26 kudos 2026-06-21 13:22:32 op Heel mooi Zweeds bakje
Ja hoor ome Henk, we weten nu wel dat je een gratis proefabonnement op ChatGTP hebt.
19 kudos 2026-06-20 12:23:47 op LEGO-diefstal in Rijssen
haha, sta je voor de rest van je leven met je bolle lop op het Internet, te kijk voor familie, buren, vrienden, collega's (potentiële) werkgever en andere reaguurders. En dat voor een doos Lego van 100,=
0 kudos 2026-06-20 12:18:11 op Beste muziek voor hardlopen
-weggejorist-
3 kudos 2026-06-19 19:55:20 op Hitteplan 10/10
Ik neem aan dat ze eerst op tarrels controleren voordat ze zulke filmpjes maken.
1 kudos 2026-06-19 17:30:05 op Dumpert Hitteplan #11
Ik voel me wat minder schuldig nu vanwege het stiekem wegwerken van een Magnum ijsje vanmiddag.
3 kudos 2026-06-19 15:29:20 op Volvo boomer wilt boekje lezen
Ja, die Musk, maar die Duitsers waren ook geen lieverdjes hoor.
29 kudos 2026-06-19 14:04:31 op Dumpert Hitteplan #7
En dan maar afvragen waarom vrouwen zich tegenwoordig ongemakkelijk voelen topless op het strand tov 30 jaar geleden, toen er nog geen gefrustreerde reaguurders rondliepen met hun mobieltje
-11 kudos 2026-06-15 18:03:47 op Japanse voetbal fans en New York Knicks fans
ik zal oma eens vragen of de jappenkampen destijds ook zo mooi opgeruimd werden. Dat zit toch mooi verweven in de cultuur daar.
0 kudos 2026-06-15 09:04:13 op Waarom ruimen Japanners hun troep op?
-weggejorist-
0 kudos 2026-06-14 14:02:13 op Nederlanders hebben Dallas overgenomen
Zou Pamela er nog wonen?
-20 kudos 2026-06-14 13:37:51 op Touw vergeten bij bungeejump
Iemand de link naar de niet-geblurde aftermath? Ik denk niet dat ze er ongeschonden vanaf gekomen is.
19 kudos 2026-06-14 13:17:52 op Lekker stukje vlees op de BBQ
Daar ligt voor een jaarsalaris vlees op de bbq.
0 kudos 2026-06-13 21:09:29 op Prima dat jullie vechten hoor
Altijd gezellig het buurtcentrum in Almere op zaterdagavond.
-1 kudos 2026-06-13 20:56:04 op Kinderbrommer op je auto
En die ouders zijn al zo zielig als slachtoffer van het toeslagenschandaal.
0 kudos 2026-06-12 18:38:59 op Zijn ze nou helemaal betoeterd daar bij NASA?!?!
-weggejorist-
8 kudos 2026-06-12 18:34:06 op Achteruit inparkeren zal ook wel niet meer lukken
Valt dat nu onder de WA verzekering of moet je hiervoor nog een aparte verzekering afsluiten?
-11 kudos 2026-06-12 16:21:05 op Vrouw mag ook even spelen in de monstertruck
Iemand al een opmerking over Haaksbergen gemaakt?
-2 kudos 2026-06-12 16:02:31 op Welkom in Brabant!
Als dat inderdaad zo lastig is, dan raad ik mijnheer de chauffeur aan wat rustiger te rijden en rekening te houden met het feit dat hij ten allen tijden moet kunnen stoppen op een dergelijk kruising. Of een ander beroep te zoeken als dat zo lastig is.
Er komt een moment dat iemand denkt, fuck it, ik zet 'm gewoon ervoor "want ik heb voorrang".
4 kudos 2026-06-12 13:20:26 op Wie respect Jeppen, but wie aar Hollend
We respect Japan and we don't mention the war.
5 kudos 2026-06-12 12:45:46 op Echte liefde is
https://www.dumpert.nl/zoek/mo... heeft tenminste een vriendin, dat kunnen niet alle reaguurders zeggen.
-58 kudos 2026-06-12 09:13:19 op De weg van het dodelijke ongeluk
Het leven gaat door.
0 kudos 2026-06-11 21:02:07 op Sperma bestellen op de interwebs
Ontdooien voor gebruik.
12 kudos 2026-06-11 20:57:37 op Oma de treinspotter
Bij filmpjes uit India is het meestal wél raak als zo'n trein door 'n groep mensen rijdt.
9 kudos 2026-06-11 20:53:31 op Samenvatting uit Belfast
Waar is ie gebleven, die goeie ouwe tijd, toen Katholieken en Protestanten elkaar het leven daar zuur maakten.
-4 kudos 2026-06-11 20:50:01 op Voor en na de operatie
Hup, hup, meteen door naar de fabriek om aluminium blikjes om te smelten zonder masker.
0 kudos 2026-06-11 20:41:36 op Ondertussen in Peru
Die zie ik liever dan die panfluiters met hun dekens om, die hier in het winkelcentrum staan ieder weekend.
29 kudos 2026-06-11 16:24:36 op Wheeliemannetje heeft slechte dag
Valt me nog mee dat ie niet van zijn fiets afgeschoten is.
5 kudos 2026-06-11 15:16:12 op Rob houdt van vlees
Lunchen met 14 personen in de Efteling, dat wordt een duur dagje.