18,686 +19854 -1168
Kudos
#3789 (Top 1.1856%)
| Kudos/dag | 11.16 |
| Kudos/reaguursel | 12.82 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 207 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -100 |
18,686 +19854 -1168
Kudos
#3789 (Top 1.1856%)
| Kudos/dag | 11.16 |
| Kudos/reaguursel | 12.82 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 207 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -100 |
1,458
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.87 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 12.2 |
| Reacties per reaguursel | 0.25 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 13 |
| Aantal x weggejorist | 18 |
| Geregistreerd op | 24-11-2021 |
| Eerste reactie op | 24-11-2021 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
2 kudos 2026-06-24 15:49:00 op Lies Zhara en haar decolleté gaan gestolen accu terughalen
Ik vind het bepaald geen gladde praters. Deze strijders kunnen geen nederlands praten zonder spelfouten (die slotje...) en ze lullen zich volledig klem de slachtofferrol in.
11 kudos 2026-06-24 15:43:05 op Lies Zhara en haar decolleté gaan gestolen accu terughalen
Die slotje...pffff
1 kudos 2026-06-22 17:05:11 op Scooterrijder laat een trucje zien op zijn scooter
Takkezooi.
1 kudos 2026-06-22 16:54:51 op Donkere dagen voor HalperNL
Niemand heeft verdriet als hij niet meer op deze aardkloot is. Dus daarom ging hij maar omdenken.
9 kudos 2026-06-19 18:57:00 op Een W16 Bugatti starten
En daar betaalde je dan miljoenen euro's voor. Dit kan ik ook.
3 kudos 2026-06-18 17:13:24 op Russen geven geen fuck
Sinds wanneer betaalt een Russische troll belasting in ons mooie landje?!
2 kudos 2026-06-18 12:38:12 op Oekraïne slaat weer toe
Nog kleiner?
10 kudos 2026-06-17 21:13:02 op Chinese reaguurder op de autobeurs
Zijn deze modellen representatief denk je?!
2 kudos 2026-06-17 12:14:29 op Vos verzamelt bosje ratten
Damn foxy!
3 kudos 2026-06-17 12:10:10 op Vos verzamelt bosje ratten
Dit is Reintje de Vos.
5 kudos 2026-06-15 21:16:49 op Tu-22M3 van de Russische luchtmacht crasht
Dat is toch weer een flinke kostenpost voor die dikvingerige zenuwpees! Lekker voor hem.
24 kudos 2026-06-15 21:13:43 op Ernie heeft een banaan in z'n oor (RIP Wim T. Schippers)
Ronflonflon met Jacques Plafond en...Wilhelmina Kuttje.
1 kudos 2026-06-15 11:57:07 op Oma is 80!
Weet oma ook weer hoe ze klinkt als ze haar laatste adem uitblaast!
14 kudos 2026-06-15 09:38:22 op Waarom ruimen Japanners hun troep op?
Mooie cultuur!
21 kudos 2026-06-14 20:42:55 op De leraar die een voetballegende maakte
Deze man is dus nog 95 jaar geworden. Mooie leeftijd, mits in goede gezondheid.
-7 kudos 2026-06-12 19:34:41 op Elke dag een vluggertje?
Ik zie wederom alleen maar tokkies in dit filmpje.
17 kudos 2026-06-12 19:22:57 op Agressieve man ramt iedereen de tyfus
Allemaal eencellige tokkies in dit filmpje.
15 kudos 2026-06-09 18:20:30 op Dwaas dondert uit boom
Zijn medicatie ligt nog in het afhaalkluisje van de apotheek.
21 kudos 2026-06-09 18:14:15 op Tate broers krijgen schietles in Rusland
En nu een Oekraïnse drone op zijn harses graag!
5 kudos 2026-06-08 10:38:48 op Spelletje "Wie ben ik" met de plisie spelen
mut=kut
49 kudos 2026-06-08 10:38:01 op Spelletje "Wie ben ik" met de plisie spelen
Goede agent, rustig en 'in control'. Wel apart dat het Nederlands van de verdachte zelfs in de ondertiteling mut is met 'Ik wordT..'
2 kudos 2026-06-05 18:57:45 op Mark in Kyiv
Vanwege één grapje die feitelijk ook nog eens klopt? Tja, dat bewijst dat die kleine kabouter echt een psychopaat is dan!
1 kudos 2026-06-05 18:12:12 op Mark in Kyiv
Nee klopt, na deze speech snapt iedereen dat onschuldige burgers moeten sterven van die kleine zenuwleijer!
1 kudos 2026-06-05 18:10:37 op Mark in Kyiv
Kut Vladimieren, voor je het door hebt lopen ze je huis weer in. Als kokend water niet helpt..
3 kudos 2026-06-05 18:06:22 op Mark in Kyiv
Nee, foei! Putin, Lavrov en Medvedev en de rest van de piratenbende daarentegen mogen wel allerlei shit roepen...
2 kudos 2026-06-02 16:46:40 op Almelo aanhouding politie slaat collega
Die had nog een rekeningetje openstaan.
3 kudos 2026-05-31 13:27:03 op Scooterrijder op zijn plaat
Repost van 23 september 2024.
8 kudos 2026-05-30 14:29:26 op Niet aan mij zitten
Als ik ergens niet wil wonen nu is het in die vazalstaat van Putin. Doei!
26 kudos 2026-05-30 12:45:01 op Meeisje vervoert lamp op de fiets
Waarom?!
2 kudos 2026-05-27 19:37:45 op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
@Henkslaaf. Dat valt mee. Ik weet dat Syriërs ook voornamelijk soenitisch zijn. Dat die Saoudi machthebbers geen buitenlanders willen opnemen is weer een heel ander verhaal (ze willen geen onrust in hun samenleving en aan de macht blijven). Maar 100 mln jaarsalaris aan Ronaldo en cs. is dan weer geen probleem.
5 kudos 2026-05-27 19:14:02 op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
* comfortabel. Moet ik het zelf ook goed doen.
7 kudos 2026-05-27 19:09:21 op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
@Kaalkloot, dat simpele gejank over links versus rechts komt mij een beetje de strot uit. Maar gezien jouw spelling voel jij je daar confortabel bij vrees ik.
1 kudos 2026-05-27 18:44:50 op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
* gedweep
20 kudos 2026-05-27 18:42:44 op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
Jammer dat er geen gematigde partij is die zich sterk maakt voor het opnemen van échte vluchtelingen uit de regio (Oekraïne) en de opname van vluchtelingen uit het Midden-Oosten, Azië en Afrika aan die regio daar laat. Saoedi Arabië heeft geld en land zat bijvoorbeeld om hun geloofsgenoten uit Syrië en Gaza op te nemen. De cultuurverschillen zijn dan minder groot en zo ook minder onrust in de samenleving. Win-Win. En daarnaast: vluchtelingen die zich misdragen gelijk het land uitzetten na hun straf bij een groot delict of drie kleine delicten. Geen gedwee met opvolging en andere enge gedachtenkronkels.
-1 kudos 2026-05-27 18:30:55 op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
Bijzonder dat deze reactie vooralsnog in de min staat. FvD is een enge extremistische partij.
0 kudos 2026-05-27 16:30:10 op Nederlands anno 2026
Voor een vrouw nog best grappig.
32 kudos 2026-05-27 16:23:58 op Man bijt agente en schopt agent bij aanhouding na incident op plein
Een uitkeringtrekker dus. Hij doet niks...
2 kudos 2026-05-27 13:43:06 op Gezellig potje Wordfeud spelen met een bankmedewerker.
Hij ligt alleen maar op de bank vrees ik.
18 kudos 2026-05-26 18:50:28 op Bizar bloedgevecht in de trein
Dader is vast een verwarde man!
11 kudos 2026-05-25 11:31:15 op Peter, dat kan dus niet meer..
inderdaad, alsof ze 'slava Ukraine' door die megafoon op het NS-station schreeuwden. En dat ze voor miljoenen euro's schade aanrichten op de universiteiten voor de ontvoering van meer dan 22.000 kinderen door Putin.
18 kudos 2026-05-25 11:12:02 op Rijmeneer vergeet kenteken na ongelukje
Hij vergeet zelfs de helft van zijn auto.
19 kudos 2026-05-24 23:16:55 op Gevecht bij Op Dreef festival Roermond
Mooi hoe dat opgefokte ventje met blote armen links en rechts een paar tikken krijgt!
7 kudos 2026-05-24 22:59:20 op Meer beelden terrasterror Breda
Het commentaar was ook terreur!
7 kudos 2026-05-23 11:28:12 op Bloedzuigerig gedrag naar agent
En de meeuwen zagen dat het goed was...
14 kudos 2026-05-22 23:18:13 op Horecauitbater is boos op buiteneters
Die is vast wel gezellig op feestjes. Hoge zuurgraad.
2 kudos 2026-05-22 19:12:26 op Miami is geen optie
Haar zonnebrilletje viel buiten beeld op de grond. Voor wie het interesseert...
0 kudos 2026-05-22 14:05:45 op Alexia krijgt vraagje over relatie
Een perfect voorbeeld van wollig taalgebruik.
7 kudos 2026-05-21 14:38:37 op Mountain life... is life
'Vertrouw me, ik haal hulp'
3 kudos 2026-05-21 14:34:01 op Zorg dat je niet valt
Trek de mondkapjes maar weer uit de kast filtert!
13 kudos 2026-05-21 14:27:30 op Discussie tussen linkse meid en rechtse kaalkop
In ieder geval geen gescheld en geschreeuw van beide kanten. Inhoudelijk kon het beter.