DumpStats voor Geralkaas

1,384 +2059 -675

Kudos

#30957 (Top 9.6867%)

Kudos/dag 7.1
Kudos/reaguursel 7.95
Meeste kudos op 1 reaguursel 201
Minste kudos op 1 reaguursel -111

174

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.89
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 13
Reacties per reaguursel 0.49
Meeste reaguursels op 1 dag 13
Aantal x weggejorist 9
Geregistreerd op 12-12-2025
Eerste reactie op 12-12-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

3 kudos 2026-06-20 19:50:09 door KABAAL op Verlörēn
Gelukkig zat Henk Groot op de reservebank. Die kan niet lopen.

11 kudos 2026-06-20 19:43:54 door Petskast op Verlörēn
Gelukkig was Ed de Goey in vorm.

-9 kudos 2026-06-07 11:52:18 door darkracer125 op Amerikaan leert van bestaan Amerika
of je nou uit zuid holland of uit noord holland komt. kom je in beide gevallen uit holland.

zelfde idee met noord en zuid AMERIKA
het zit letterlijk in de naam.

0 kudos 2026-06-06 07:52:10 door OttO1916 op Die airco MOET er komen
Super schoon gebouw. En her en der afwijkende kozijnen. Die wel weer allemaal hetzelfde zijn.

0 kudos 2026-05-28 15:32:17 door Tiszoalstis op Bijna weekend
Ik heb wel een idee in watvoor wijk jij woont, maar om nu gelijk heel Nederland over 1 kam te scheren.

0 kudos 2026-05-01 23:01:12 door Wim Boekel op Onsportief mokkel in blauw
@Zonderstraal | 01-05-26 | 23:58: Ik zou het zelf een keer zingen zonder spiegel en dan kijken wat dat gaat opleveren

2 kudos 2026-05-01 21:58:23 door Zonderstraal op Onsportief mokkel in blauw
@slingerj@@p | 01-05-26 | 18:47: Eerst oplezen en dan in de spiegel kijken, of tegelijkertijd oplezen en in de spiegel kijken?
Maar waarom eigenlijk dat in de spiegel kijken? Wat gaat dat opleveren?

2 kudos 2026-04-25 09:41:53 door Mr.Reance op Oprotten kudtwielrenners!!!
@Geralkaas | 25-04-26 | 11:06: Was ie in het andere geval ook niet, zelfs dan zou "poging tot doodslag" een reële aanklacht kunnen zijn. Hij dient namelijk in te halen via de andere rijstrook zonder hierbij de rijstrook van de fietsers te betreden, daarnaast was het ook nog eens een dubbel doorgetrokken streep. Dus de automobilist heeft bewust meerdere verkeersregels overtreden om een gevaarlijke situatie te creëren.

-2 kudos 2026-04-25 09:06:40 door Geralkaas op Oprotten kudtwielrenners!!!
Te snel gereaguurd: filmpje nog eens bekeken en zie nu dat autobestuurder instuurde op de kutwielrenner. Automobilist is dus niet onschuldig.

-1 kudos 2026-04-11 22:35:27 door grotgraver op Busje stopt zo
@altijd-guus | 11-04-26 | 23:44: Zeg nooit nooit.
Want met bv een brakechecker ligt dat toch even anders.

1 kudos 2026-04-11 21:44:00 door altijd-guus op Busje stopt zo
Het is nooit de schuld van je voorganger dat jij niet op tijd kunt remmen....

7 kudos 2026-03-07 10:35:36 door curryworstspecial op Red een man
ze praat over ijverig pijpen, via deze manier kan je niet eens voortplanten. gen zero?