18,409 +20601 -2192
Kudos
#3853 (Top 1.2056%)
| Kudos/dag | 7.46 |
| Kudos/reaguursel | 11.56 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 812 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -80 |
18,409 +20601 -2192
Kudos
#3853 (Top 1.2056%)
| Kudos/dag | 7.46 |
| Kudos/reaguursel | 11.56 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 812 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -80 |
1,593
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.65 |
| Topreaguursels | 6 |
| Woorden per reaguursel | 15.3 |
| Reacties per reaguursel | 0.27 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 17 |
| Aantal x weggejorist | 22 |
| Geregistreerd op | 23-09-2019 |
| Eerste reactie op | 23-09-2019 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-21 18:23:41 op Zand
Beste gespierde benen zeg!
-8 kudos 2026-06-21 18:16:57 op Wat is dat voor iets raars dat je op je achterwiel gaat rijden
Hmm, minnen omdat ik hem niet verstond,, men mag tegenwoordig niks meer vragen eh? Zuurtjes
-13 kudos 2026-06-21 17:06:22 op Nederland - Zweden
Definitie htf? Tevens weet je best wie hij is... Zo niet open eens vaker dumpert, of kijk eens op youtube..
0 kudos 2026-06-21 17:01:51 op Wat is dat voor iets raars dat je op je achterwiel gaat rijden
@IetsMetFiets | 21-06-26 | 16:51: Ah, nu hoor ik het, thanks!
18 kudos 2026-06-21 16:50:07 op De wereldbeker brengt mensen samen!
Volgende dag allemaal herpes, lekker
-24 kudos 2026-06-21 16:48:00 op Wat is dat voor iets raars dat je op je achterwiel gaat rijden
Ik versta de agent echt niet.. Heb het nu een paar keer afgespeeld, "Wat is dat nu voor raar suuft?? de politie ziet dat je op je achterwiel bent aan het rijden"
4 kudos 2026-06-21 16:43:23 op Man staart in trein Den Haag
Het whatsapp nummer? Ik zal eens zoeken, bedankt namens de vrouw.
10 kudos 2026-06-21 16:42:01 op Express bezorging door DHL
Mooi verhaal, ze moeten gewoon hun werk uitvoeren... Ze worden alleen lammer met de dag, kijk hier naar het perfecte voorbeeld. Hij heeft er geen zin in, gooit met de spullen alsof het vuilnis is. Wacht niet tot je opendoet, en loopt alweer weg.
21 kudos 2026-06-21 16:39:28 op Express bezorging door DHL
Wat zeg jij.... Krijgt niet eens de kans om naar de deur te lopen, of ben jij van het type dat achter de deur blijft staan tot het pakketje er is?
9 kudos 2026-06-20 21:42:57 op Handig zo'n klamboe
Ja wij hebben een groepje opgericht die elke avond erop uitgaan met onze elektrische vliegenmeppers. Wil je ons ook joinen, ga naar www.stopdetijgermug.nl en sluit je aan! We kunnen alle hulp gebruiken!
2 kudos 2026-06-20 17:34:41 op Altijd leuk in Ter Apel
@WieWilWat | 20-06-26 | 15:26: Letterlijk ja?
3 kudos 2026-06-20 00:33:55 op Bezorger gooit pakket over het hek
Oke bezorgertje... Luister, als iemand iets besteld en jullie een tijd geven tussen 0800u en 2000u, hoe verwacht je dat iemand thuis blijft... en dan vervolgens nog eens een dag erna bezorgen...
0 kudos 2026-06-19 14:26:58 op Ondiep varen
Zo die is blij die is er uit... oehhh..
0 kudos 2026-06-19 14:21:09 op Amazon bezorger met kronkel in koppie
En dat terwijl je 'a' en 'd' spamt op je toetsenbord om het hoekje huh...
1 kudos 2026-06-19 14:19:14 op Amazon bezorger met kronkel in koppie
Met een anti tank wapen is wel een beetje overdreven niet? Dit kan makkelijker en efficienter
7 kudos 2026-06-19 13:53:13 op Oh hey lekkerding, wil je met mij mee naar huis?
Vladimired!
1 kudos 2026-06-19 11:23:12 op Onoes, de politski
Mooi geluid hoor van die crosser aan het einde
-2 kudos 2026-06-19 11:20:56 op Opeens weet je het …
Cold coach bedoel je,,, Zou hier toch wel moeite mee hebben hoor...
2 kudos 2026-06-19 11:19:20 op Lekker met 37 graden
Camerabeelden aub, aan de schandpaal met diegeen!
8 kudos 2026-06-19 11:18:24 op Man krijgt tikken van oom agent
Je kan niet oordelen zonder het complete verhaal te kennen. Simpel voorbeeld: De man die mensen lastig valt blijft na diverse waarschuwingen terug komen...
5 kudos 2026-06-19 11:10:46 op Vader helpt zijn kleine meisjes
Nee, en dat is sowieso raar... Je dochter hoort op een dames toilet.
0 kudos 2026-06-19 11:05:31 op Motor skipt de file
motorrijder deed niks verkeerd, snelheid lijkt hoog maar is het niet, en filteren mag gewoon. Echter je deur opengooien in deze situatie is wel een dingetje..
-1 kudos 2026-06-19 11:02:47 op Motor skipt de file
@GraafSteno | 19-06-26 | 10:16: Wat zeg jij? Man rijdt echt niet hard, lijkt harder door de camera...
-13 kudos 2026-06-19 11:01:27 op Motor skipt de file
Sorry wat? Wat een onzin met je anticiperen... Je kan niet anticiperen op een situatie als dit, als iemand die deur opengooit terwijl jij daar rijdt ben je klaar. En zo hard ging de motorrijder niet, lijkt harder door de camera.
1 kudos 2026-06-17 14:40:32 op Pizza bezorger voor de gek gehouden
Goed bezorgd hoor kerel, ga zo door.
3 kudos 2026-06-15 16:54:07 op Kokhalzen
Doet ze daarom der mond niet meer open?
-1 kudos 2026-06-15 11:19:40 op Bavianen nemen huis over
hmhmmm
16 kudos 2026-06-15 10:52:49 op Paaltje geeft niet mee
Je bedoelde dat het raar is om paaltjes te plaatsen zodat er geen auto's op het fietspad gaan? Zeker wel vreemd ja... Kan ook gewoon je ogen open doen.
1 kudos 2026-06-12 14:30:44 op Mevrouw sloopt nieuwe Porsche GT3 RS
@creatiet | 11-06-26 | 16:29: Oh wacht, hier komt het vliegtuigje aan, doe maar open lieverd...
1 kudos 2026-06-12 14:30:09 op Mevrouw sloopt nieuwe Porsche GT3 RS
@creatiet | 11-06-26 | 16:29: Nee men kent alleen maar een paplepel dezer dagen..
3 kudos 2026-06-12 10:43:21 op Joyritje gaat fout
@Pula | 12-06-26 | 09:48: Waarom, begrijpend lezen is ook een vak.
4 kudos 2026-06-12 10:42:12 op De scheids bij de openingswedstrijd
Leuker als je er bij was denk ik...
-3 kudos 2026-06-11 16:27:07 op Mevrouw sloopt nieuwe Porsche GT3 RS
Waarom? Als zij niet capabel genoeg is om hier zonder schade uit te rijden, hoort ze niet in een auto te zitten. Tevens kan zij zelf om hulp vragen. Niet iedereen hoeft alles immers op een presenteerblaadje te krijgen.
12 kudos 2026-06-10 23:02:32 op Manon, Sjoerd én Gina bij DUMPERTREETEN!
Eén van de betere reeten in tijden
0 kudos 2026-06-10 22:35:00 op Niet stoppen he!!
@xavolo | 10-06-26 | 22:18: Nee hoor, die was al stuk
-18 kudos 2026-06-08 13:40:03 op In de islamosfeer...
Waarom zouden wij hier een mening over moeten hebben? Je bepaalt immers zelf met wie je een toekomst aangaat. Kan ook iemand van christelijke komaf nemen bijv. of zoals jullie het noemen een infidel.
4 kudos 2026-06-07 14:52:31 op Man doet lijm in sleutelgat
@darkracer125 | 07-06-26 | 13:40: Dat stoppen gaat niet geheel zonder slag of stoot bij je eh?
11 kudos 2026-06-06 22:19:04 op Tackle op de fiets
Dat had anders kunnen aflopen. Wat een keuze zeg, en jezelf maar een vriend noemen..
2 kudos 2026-06-04 09:02:30 op Fietsjoch heeft moeite met fietsen
Hij vaped misschien, maar dat was niet de oorzaak...
2 kudos 2026-06-04 09:01:15 op Fietsjoch heeft moeite met fietsen
Het inhalen van een fietser op dit moment zou geen probleem met zich moeten vormen, vooral niet als de fietsers zoals hier netjes achter elkaar fietsen.. Het is dat de fietser uit balans raakte..
0 kudos 2026-06-04 08:59:48 op Fietsjoch heeft moeite met fietsen
Het 'menneke' gaf aan doe eens revven,, De motorrijder gaf daar gehoor aan, en het 'menneke' raakte uit balans... Waarom nou gelijk schelden, als je niet eens zelf in de gaten hebt wat er gebeurd...
0 kudos 2026-06-04 08:55:51 op Dikke bak heb je daar
Nee, dat is het model van de bumper waardoor de uitlaten wat mooier lijken en het plastic geen schade oploopt door de warmte, ze zitten hier gewoon netjes op 'aangesloten'/voor
2 kudos 2026-05-31 01:33:40 op Mevrouw wil niet weg maar blijft ruziezoeken
@DiePanzerVorwaerts3 | 30-05-26 | 21:17: En dat komt van jou af ja? Kijk wat je allemaal stuurt..
1 kudos 2026-05-31 01:23:58 op Batsen in de tent
@Nordic_Stalker | 30-05-26 | 21:51: Omdat je zelf kant noch wal raakt met je zinnen... Compensatie gedrag?
Kijk wat je allemaal schrijft, alleen maar proberen te huilen op anderen terwijl je zelf de één na de andere fout maakt.
-5 kudos 2026-05-30 21:21:26 op Ff driften met de boys
Best netjes, niemand tot last en geen schade aan andersmans eigendommen.
2 kudos 2026-05-30 21:00:56 op Batsen in de tent
@Nordic_Stalker | 30-05-26 | 20:21: Waar heb jij uberhaupt geleerd om iemand te corrigeren terwijl je eigen taalgebruik zwaar onder peil is?
0 kudos 2026-05-30 18:59:37 op Mevrouw wil niet weg maar blijft ruziezoeken
@Nordic_Stalker | 30-05-26 | 16:44: Zolang jij niet perfect typed mag je niet eens hierover spreken.. Ik citeer even.. "Nou, de in middeleeuwen kon pas echt veel maar ja, dat wil je ook niet. Zo heeft elke tijd wel wat."
-1 kudos 2026-05-30 16:01:43 op Gordon heeft een vraag
Je druk maken om de benaming, gaat om het resultaat toch?
27 kudos 2026-05-30 16:00:37 op Ff tanken
Vreemde situatie hoor, wel brandstof kunnen betalen, maar niet de rekening van je auto...
28 kudos 2026-05-30 15:58:17 op Dumpert Schatkamer: Vuurwerk afsteken
Wereld wordt veel te zacht, kunnen niks meer hebben... We staan bekend om onze zwarte(ja, ik weet dit mag je ook al niet meer zeggen) humor. Nog even en alles wordt dadelijk van rubber gemaakt en je mag niks meer direct zeggen tegen een ander voordat het nageken en/of gefilterd wordt.