12,165 +14279 -2114
Kudos
#6135 (Top 1.9197%)
| Kudos/dag | 2.72 |
| Kudos/reaguursel | 9.08 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2308 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -83 |
12,165 +14279 -2114
Kudos
#6135 (Top 1.9197%)
| Kudos/dag | 2.72 |
| Kudos/reaguursel | 9.08 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2308 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -83 |
1,340
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.3 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 16.8 |
| Reacties per reaguursel | 0.2 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 15 |
| Aantal x weggejorist | 40 |
| Geregistreerd op | 23-03-2014 |
| Eerste reactie op | 23-03-2014 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-23 16:17:20 op Wat doe jij in het weekend?
@Schuurm | 23-06-26 | 14:45: Mexicaanse taferelen zijn dat.
120 kudos 2026-06-23 16:00:50 op Berger filmen op de weg
Maar even serieus hé. Waarom moet je überhaupt een ongeval filmen?? Ga je het nog eens terug kijken thuis? "Kijk eens vrouw, ik reed net langs een gekantelde vrachtwagen". Ik snap dat filmen niet. Probeer je dan bij een verjaardag indruk te maken door dat soort filmpjes te kunnen laten zien. Wat een bekrompen geest heb je dan.
8 kudos 2026-06-20 18:09:12 op Oldskool pistool speelgoed
He jij een ander filmpje gekeken? Ik snap namelijk niet waar je het over hebt.
-14 kudos 2026-06-20 17:38:05 op Politie heeft hulp nodig
Als ik zo 2 agenten zag wordtelen dan was ik er als de kippen bij om mee te helpen en flink te gaan hekken. Jaaaaaren gelegen zoiets op het Singel in Amsterdam gehad en die gozer heeft nu nog pijn. Geloof mij maar. Z'n arm begon te kraken omdat ik de arm in een hele onnatuurlijke beweging bracht om de agent de handboeien om te laten doen. Heerlijk was dat. Hoe lang dat geleden was? Meneer stond parkeermeters af te zagen. Zolang geleden is dat inmioddels. Ik word oud.
3 kudos 2026-06-20 17:15:46 op Ondertussen in Moskou
Als het zoals in dit geval het goede doel dient mag het wat mij betreft nog wel 2x zoveel worden.
0 kudos 2026-06-19 18:39:46 op Stukje metaal in je been
@Pontypandy | 19-06-26 | 17:37: De eurokok
8 kudos 2026-06-19 18:31:19 op Donnie geeft Medal of honour
@Routine | 19-06-26 | 18:26: * meerderheid. Zeker geen grote meerderheid.
29 kudos 2026-06-19 16:11:04 op Oprotten met die camera!!!1!
Waarom moet je er überhaupt een foto van maken? Op internet zijn er prachtig mooie foto's van te zien. Of is het alleen maar om op instagram te kunnen laten zien dat je er geweest bent. Ziekelijke aandachttrekkerij allemaal. Drukker met het maken van de foto dan naar het schilderij kijken.
-4 kudos 2026-06-18 21:58:00 op Heldbaas voorkomt overval supermarkt in Almelo
Nou, dat is dan 120x 0,25 euro voor het plastic tasje.
6 kudos 2026-06-17 20:26:53 op Fan van het toernooi
Is net zo'n kleipoppetje.
5 kudos 2026-06-16 16:22:23 op Poema denkt makkelijk hapje te scoren in het geitenhok
Deze heeft geen man!
-1 kudos 2026-06-14 18:44:28 op Agent lift ff 185 kg
@John McClane | 14-06-26 | 16:34: Asbestcement blokken?
-2 kudos 2026-06-11 21:22:42 op Overval op juwelier in Arnhem
@Mali | 11-06-26 | 19:59: Met een scherpe zakdoek.
-5 kudos 2026-06-10 20:17:26 op Brute beroving
Toen bleek het chicken vindaloo te zijn. Hondje doet het dan nooit meer.
-18 kudos 2026-06-08 09:31:25 op Spelletje "Wie ben ik" met de plisie spelen
Hij lost het inderdaad goed op. Complimenten. Ik zou alleen wel eens willen weten hoe verdachte zou reageren als de politieman blank zou zijn en niet iemand zou zijn met dezelfde huidskleur. Ik denk dat het een heel ander tafereeltje zou zijn geworden. Er is toch affiniteit tussen dezelfde huidskleur en het getuigd van professionaliteit dat de agent daar niet in meegaat.
11 kudos 2026-06-07 19:14:31 op Man doet lijm in sleutelgat
Verbrande Herman deed dat ook. Reed helemaal naar België om er daar achter te komen dat het tubetje lijm opgedroogd was.
1 kudos 2026-06-07 18:42:23 op Junk wandelt met mijn auto weg
@pietpvv | 07-06-26 | 12:15: Lekker kort.
3 kudos 2026-06-07 18:36:43 op Bootje doet dansje
Ik vind de geur van dieselrook (in beperkte maten) lekker ruiken. Heeft bepaalde associaties.
-20 kudos 2026-06-07 18:12:44 op Oh ik moet hier heen
Is gewoon een asociale hond.
0 kudos 2026-06-05 16:46:54 op PottenbakTV
@zup | 05-06-26 | 14:52: Ouwe pedo dat je bent.
3 kudos 2026-06-03 14:57:27 op Klazienaveen op zn best
@Bunkertime | 03-06-26 | 13:12: Heel zuiver gezien zouden er meer geweldsdelicten door autochtonen begaan moeten worden omdat er nou eenmaal meer autochtonen dan allochtonen in Nederland wonen. Laat dat nou net niet zo zijn! Conclusie, allochtonen begaan meer gewldsdelicten.
2 kudos 2026-05-30 21:56:56 op PSG wint de Champions League
Het is een kleurrijk geheel.
-3 kudos 2026-05-30 19:27:44 op Mooi vrouwtje heb je daar
Verschil tussen een f en k maakt in jouw geval een heel verschil.
8 kudos 2026-05-30 19:10:04 op Hier mag u niet parkeren
Want, auto stond er al een half uurtje en men besloot dit na die tijd toch maar te doen en het dan toch ook maar te filmen.. Dit is geen actie van een halve minuut. Dat snap je toch zelf wel.
10 kudos 2026-05-30 18:59:25 op Niet aan mij zitten
@courgette kroket | 30-05-26 | 18:19: Nee. Maar rood geverfd haar en een redelijk recalcitrant uioterlijk en dat er zoveel agenten omheen staan geeft aan dat er shit aan de stok is. Met andere woorden. Er is denk ik wel enige reden om hier hardhandig in te grijpen,.
39 kudos 2026-05-30 18:14:28 op Niet aan mij zitten
Correct gehandeld door agenten. Meer van dit.
-1 kudos 2026-05-30 18:12:54 op Niet aan mij zitten
*wordt.
Volgens mij ben jij een afstammeling van Anton Mussert. Of niet?
3 kudos 2026-05-30 18:10:20 op Niet aan mij zitten
Wat jij nu beschrijft is de hele ellende die er speelt in dit land. Allemaal excuses om niet te hoeven luisteren. Wat kan mij het schelen of je zwanger bent. Dan had je jezelf niet in die situatie moeten manoeuvreren. Overal moet maar een excuus voor zijn. Poetin is ZEKER mij vriend niet maar tegenwoordig draven we hier (in het westen) ook wel een beetje door hoor Qua vrijheid en alles moet maar mogen en kunnen. Klein beetje luisteren naar het gezag is niet verkeerd en geeft enige vorm aan onze maatschappij. Het hoge woke gehalte mag wat mij betreft wel een beetje naar beneden.
11 kudos 2026-05-29 21:46:23 op Fatbikert zit op telefoon
Kijk eens gord naar de lichten. rechter knipperlicht aan en achteruitrijlichten aan. De bestuurder wilde achteruit inparkeren en wachtte het verkeer af om achteruit te rijden.
14 kudos 2026-05-29 21:19:01 op Ik wil Spa rood
@Droakenslagter | 29-05-26 | 21:16: Genoeg redenen om ze buiten de deur te houden dus.
0 kudos 2026-05-22 18:16:33 op DPV: Nepagenten bestelen bejaarde vrouwen
Van de week op TV over het overvolle Ter Apel. een Nigeriaan met een volgevreten dikke kop liep te foeteren dat het een schande is en dat het geen steil is. "Ik ga wel naar Amsterdam met de trein zonder kaartje en dan krijg ik maar een boete". Meteen oppakken en het land uit!!!! Jou hebben we niet nodig. Ik snap úberhaupt niet dat asielzoekers zonder enige status hier zo vrij rond kunnen lopen. Hek er omheen en alles faciliteren. Onderwijs, eten, vertier ALLES maar jij gaat niet weg!!! Ik wil weten waar je bent en jij gaat niet in de illegaliteit.
0 kudos 2026-05-22 17:30:01 op Wingsoeten vanaf Tianmen Mountain
Hij heeft een parachute om hoor.
4 kudos 2026-05-22 17:29:27 op Wingsoeten vanaf Tianmen Mountain
@noge | 22-05-26 | 15:35: Anders kan hij de stap omhoog niet maken.
-8 kudos 2026-05-22 16:31:05 op Stiefpapa slaat mama
Zoek nou maar weer je klankschalensetje bij elkaar.
5 kudos 2026-05-10 18:01:41 op 15-jarige deelneemster overleden tijdens halve marathon in Leiden
Je kan dan overal lopen. Ga je toch niet juist op het parcours lopen toch?
-1 kudos 2026-05-08 18:18:08 op Gekke Henkie zat op een ouwe fiets
@nlnoob | 08-05-26 | 14:41: Maak je toch niet zo druk man. Je hebt toch z'n verhaal gehoord. Je had advocaat moeten worden i.p.v. reaguurder.
0 kudos 2026-04-25 19:11:59 op Pa Tokkie is niet meer
Tokkie is de naam van z'n vrouw. Hij heette Ruimwijk.
-11 kudos 2026-04-25 19:11:06 op Pa Tokkie is niet meer
Dat zullen er weinig zijn! Zeker niet voormalige buren.
66 kudos 2026-04-24 18:50:36 op Kleine man weet niet wat hij heeft
Doet Zlatan Imbrahimovic nou ook al in Pokemonkaarten?
-4 kudos 2026-04-19 18:45:20 op Opvoeden toen versus nu.
400 V kwam je wel binnen?
-1 kudos 2026-04-19 18:37:39 op Fatbike tuig knikkert fietser omver
Tijd voor dienstplicht.
-3 kudos 2026-04-19 18:20:11 op Chinese robots rennen halve-marathon in turbotijd
Die laatste loopt wel wat nichterig. Alsof hij (of zij of het) nodig moet schijten. Maar dat laatste zal wel niet want schijten moeten die dingen natuurlijk niet.
2 kudos 2026-04-19 18:17:17 op Von Links nach Rechts
Do, ist der Bahnhof. Aldus een oud verzetsstrijder.
4 kudos 2026-04-17 18:52:29 op Gereedschap in bruikleen genomen.
Na und?
11 kudos 2026-04-17 18:47:22 op Politie komt rustig binnen
Ga lekker emigreren naar Paraguay (of Uruguay).
3 kudos 2026-04-17 18:43:02 op De Duitse versie van Jouw vrouw, mijn vrouw.
Hmmmmm, dat zegt ook iets over jou hoor!
-1 kudos 2026-04-17 17:59:53 op Vliegles na paar bakkies
Warsteiner altijd +1
0 kudos 2026-04-12 22:05:03 op Te weinig geld voor een hond
Kotsen.
18 kudos 2026-04-10 09:18:17 op Daar komtie hoor
Niet om het één of het ander maar de fiets rijdt GVD over de stoep!! Hoe kunnen we dit überhaupt de fout bij de automobilist zien te leggen. Valt me trouwens op dat het over de stoep fietsen tegenwoordig de doodnormaalste zaak van de wereld is.
-4 kudos 2026-04-09 17:04:48 op Wat een tokkie om die scooter zo bij een fietsenrek te zetten
Gewoon 4 banden leksteken.