DumpStats voor Deleukste

948 +1047 -99

Kudos

#36941 (Top 11.5592%)

Kudos/dag 6.41
Kudos/reaguursel 7.58
Meeste kudos op 1 reaguursel 197
Minste kudos op 1 reaguursel -36

125

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.84
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 16.1
Reacties per reaguursel 0.14
Meeste reaguursels op 1 dag 6
Aantal x weggejorist 4
Geregistreerd op 27-01-2026
Eerste reactie op 27-01-2026

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-24 18:18:04 op Tee (golf)
One in Hole

5 kudos 2026-06-22 16:39:03 op Wie durft
Wat heeft dit in godsnaam met links te maken?

2 kudos 2026-06-20 12:48:49 op Geen blije tuters dit WK
@Harry_Wubbe | 20-06-26 | 10:58: Kansloos zijn tegen Frankrijk gaat waarschijnlijk elk land zijn dus dat is niet helemaal eerlijk.

4 kudos 2026-06-15 16:00:02 op Waarom ruimen Japanners hun troep op?
Je kan het woord voetbalsupporter wel weglaten hoor. Er leven heel veel varkens in Nederland. Kijk maar eens in de grote steden of langs de snelwegen, daar is het ook 1 grote zwijnenstal. Het schijnt heel normaal te zijn om je afval op straat te gooien tegenwoordig.

0 kudos 2026-06-13 08:34:42 op Voetbal=Oorlog
Verdiep je eerst even in de materie voordat je wat roeptoetert.

17 kudos 2026-06-09 18:53:34 op Jij gaat de bus uit
Ik weet zeker dat niemand hier wakker van ligt. Doei

8 kudos 2026-06-06 17:51:32 op Tongmevrouw
Ik vermoed dat ik ook een grote lul heb. Elke keer als ik een date heb gehad krijg ik te horen "wat een lul".

-1 kudos 2026-06-04 17:11:43 op Filmpje maken voor de socials
@Andy007 | 04-06-26 | 16:17: Het wordt tijd dat jij je huiswerk gaat maken want je Nederlands is om te janken.

3 kudos 2026-06-02 18:59:30 op Toespraakje Theo Maassen
Of je Theo Maassen een goede cabaretier vindt of niet dat heeft met smaak te maken maar wat wij met z'n allen hier zeker weten is dat hij veel grappiger en gevatter is dan jij. En dat hij een vrouwenmepper zou zijn is door zijn zus, dochter en vrouw ontkracht dus als jij denkt bijdehand te zijn sla je de plank volledig mis, treurwilg.

-8 kudos 2026-05-31 19:33:26 op Guccipetje gezocht
Ik heb mijn pup Mohammed genoemd dan vind ik het niet zo erg als hij dood gaat.

5 kudos 2026-05-25 18:25:13 op Gouden carwash voor onderweg
@Andy007 | 25-05-26 | 18:21: Je hele zinsopbouw klopt voor geen meter. Je gebruikt geen interpunctie en "hier te plaatsten" Is al helemaal lachwekkend.

0 kudos 2026-05-25 14:56:37 op Touwtjespringen voor gevorderden
@Dwingend_Gordijn | 25-05-26 | 13:39: Waarom haal jij er een spijkerbroek bij? Dat staat toch nergens in zijn reactie?

-1 kudos 2026-05-13 22:12:15 op Beetje vechten op de A16
@Routine | 13-05-26 | 22:04: Dat zal bij jou wel routine zijn.

0 kudos 2026-05-13 22:02:57 op Snuifke in de rolstoel
@Pipo der Clown | 13-05-26 | 20:53: Niemand snapt "sinds 13 jaar".

1 kudos 2026-05-11 19:32:38 op Goed met pijpen
Wees blij dat er mensen zijn die dit kunnen anders zat jij in de kou zonder water.

28 kudos 2026-05-11 18:50:08 op Ajax fan word boos op juichende Utrecht fan
Stoer trouwens, iemand op zijn bek willen slaan omdat hij voor een andere club juicht. Jij hoort bij dat groepje dat door iedereen uitgekotst wordt.
Kutvolk

9 kudos 2026-05-11 18:47:33 op Ajax fan word boos op juichende Utrecht fan
Zullen ze in Volendam ook zo'n warm welkom hebben voor de Ajaxsupporters als ze de play-offs daar mogen spelen? Waarschijnlijk weer tegen Utrecht.

1 kudos 2026-05-05 15:46:35 op Bodycams bij de zelfscankassa's
Steekproefcontroles, vertrouwt. Moeilijk allemaal hoor. Spellingcontrole zou verstandig zijn.

5 kudos 2026-05-02 13:26:44 op Troep uit het raam in Rotterdam
Nederland was vroeger ook een mooi schoon land met schone mensen. Totdat er een bepaalde bevolkingsgroep hierheen kwam. Ik hoef waarschijnlijk niet te vermelden wat voor groep dit is.