112,973 +138600 -25627
Kudos
#387 (Top 0.1211%)
| Kudos/dag | 32.73 |
| Kudos/reaguursel | 10.29 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3168 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -342 |
112,973 +138600 -25627
Kudos
#387 (Top 0.1211%)
| Kudos/dag | 32.73 |
| Kudos/reaguursel | 10.29 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3168 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -342 |
10,976
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 3.18 |
| Topreaguursels | 9 |
| Woorden per reaguursel | 14.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.38 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 34 |
| Aantal x weggejorist | 110 |
| Geregistreerd op | 13-01-2017 |
| Eerste reactie op | 13-01-2017 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-27 13:40:11 door Johanvb op Marokkanen weten niet wat ze te wachten staat
Je praat nonsens. Ik ken haar en het verhaal is vele malen anders dan jij vermoed.
1 kudos 2026-06-27 13:09:37 door HarryHuidfluit op Roodnek heeft zijn dag niet
Het één sluit het ander niet uit.
4 kudos 2026-06-27 09:39:21 door Rappe_Willem op Marokkanen weten niet wat ze te wachten staat
Zegt meer over jou dan over haar zoon, die strategische gedachte.
1 kudos 2026-06-27 04:08:35 door Dennoe op Optyfuh, ik wil nu inhalen!
Het staat je vrij om tegen mijn auto aan te rijden. Sterker nog, er zit een krasje op mijn bijrijdersportier, mooie gelegenheid om het op andermans kosten te laten repareren. Dus als het de vrachtwagenchauffeur toch niets uitmaakt, mij ook niet.
4 kudos 2026-06-26 21:03:10 door Anaalintruder op Optyfuh, ik wil nu inhalen!
Als iemand van rijbaan wilt veranderen, dan is dat een speciale uitvoering. Dus de merc hoeft helemaal niet te remmen of uit te wijken. De vrachtwagen moet gewoon kijken wanneer hij kan invoegen. Hetzelfde geldt voor invoegstroken.
2 kudos 2026-06-25 18:51:45 door Nerovetsrethca op Leger heli doet landing op boot
Landingsgestel
5 kudos 2026-06-23 21:00:23 door jebbele op Als je je oren op mijn schelp legt, ruik je de zee.
Die grap bestond al eerder dan dat geubels hem vertelde.
2 kudos 2026-06-22 21:41:23 door Klutjepiemela op Sneeuwpanther kiest een maatje te groot
Zo is natoer.
0 kudos 2026-06-21 18:58:19 door Jozef-Kotsbochel op Onkruid vergaat niet!
Ik krijg er een beetje een Freek-gevoel bij, als je het zo zegt…
5 kudos 2026-06-21 17:21:32 door Kingcoder op Onkruid vergaat niet!
heb je je prostaat controle al geboekt? doe maar even
2 kudos 2026-06-20 07:22:05 door RW00 op LEGO-diefstal in Rijssen
Het gedrag van deze meneer lijkt wel een beetje kinderlijk.
Ik gok dat deze meneer zijn gedachten had bij spelen en niet bij de consequenties.
0 kudos 2026-06-20 06:11:21 door nexus1712 op Ik eet geen vlees
Absoluut onwaar. dit is gewoon een halve tamme, die heb je overal.
3 kudos 2026-06-20 05:31:36 door krekwakzeg op LEGO-diefstal in Rijssen
Politie heeft geen tijd, gevangenissen zitten vol, de eerste keer kom je weg met een boete gelijk aan een verkeersboete voor rechts inhalen, de tweede keer mag je een halve week schoffelen.
10 kudos 2026-06-19 19:39:59 door WeerEenPermaban op RE: bezorger gooit pakket over het hek Pt 2
Waarom? DHL geeft mij altijd een indicatie er tussen 08:00 en 22:00 te zijn. Hoe kan ik in godsnaam daar rekening mee houden?
1 kudos 2026-06-18 06:50:40 door SchuivendePanelen op Popo mag het wel
*Politie
7 kudos 2026-06-16 18:37:23 door jummoerr op Leuk, vlammen uit je uitlaat!
Gast..
10 kudos 2026-06-16 18:12:09 door Creatieloos op Aandachtmevrouw wil liedje spelen in de bus in Tokyo
Ik denk dat ze absoluut niet door heeft hoe de wereld in elkaar steekt.
36 kudos 2026-06-15 18:35:51 door HartstikkeBedrankt op Waarom ruimen Japanners hun troep op?
Volgens mij zijn dat over het algemeen niet Nederlanders die dat doen.
0 kudos 2026-06-15 18:13:40 door KnockKnockWhosthere op UFC vliegover Witte Huis
Nog 2 jaartjes volhouden mijn jongs, en dan is de droom voorbij en kunnen we weer de (nucleaire) hongerswinter door.
0 kudos 2026-05-20 07:39:18 door Natte-hond op Stortregen op de A7
verkeert gepland dus.
4 kudos 2026-05-19 19:57:41 door Hanglamp op Übertokkies op Santorini
@westsider, hoe weet jij dat? Dumpert_Reaguurder heeft juist wat wat as weggedaan en is dus niets verloren.
-1 kudos 2026-05-19 19:49:20 door Minimita op Interessant t-shirtje
@_MetalHead | 19-05-26 | 21:32: Prepare uranus four fire cock
2 kudos 2026-05-19 19:37:34 door Westsider op Übertokkies op Santorini
Sterkte met het verlies man
-1 kudos 2026-05-19 19:32:00 door _MetalHead op Interessant t-shirtje
Prepare ur anus for fire chick
6 kudos 2026-05-17 22:20:57 door _oehoeboeroe_ op Racen is een serieuze sport ja
Maar in dit geval lijkt het gewoon een stukje katoen in een net andere kleur dan het polyester van de rest van de string.
0 kudos 2026-05-17 20:00:53 door Superior-bastard op Racen is een serieuze sport ja
@Hadena | 17-05-26 | 20:47:
Net als ik.
5 kudos 2026-05-17 19:41:39 door Lekker Bezig op Einde verhaal voor team Verstappen.
Vandaar dat ze deze race gewonnen hebben.
4 kudos 2026-05-17 18:47:37 door Hadena op Racen is een serieuze sport ja
Bleekvlekken (wit, geel of oranje in donker ondergoed): Dit komt door de natuurlijke zuurgraad (pH-waarde tussen 3,8 en 4,5) van gezonde afscheiding. Zodra dit in aanraking komt met de stof, tast het de kleurstof aan. Dit is volkomen onschuldig.
27 kudos 2026-05-16 23:15:57 door WigaDan op Bloemisten zijn oplichters
Wel eerst schuin afknippen
-6 kudos 2026-05-13 22:00:52 door SimonMc op Waarom is ie zo laag?
@Snotschraper | 13-05-26 | 21:23: "Keep your lane" bestaat helemaal niet. Min me maar, maar ik heb dit al (meerdere!) keren gevraagd op Reddit aan Amerikanen en die vallen telkens uit de lucht ( haha ).
-8 kudos 2026-05-13 20:27:59 door GraafSteno op Waarom is ie zo laag?
@Snotschraper | 13-05-26 | 21:23: Dat is op dat soort wegen helemaal niet van toepassing.
9 kudos 2026-05-13 19:23:32 door Snotschraper op Waarom is ie zo laag?
"Keep your lane" principle
21 kudos 2026-05-13 18:53:36 door BigfootXS op Spring dan
Je hebt toch wel gezien dat hij het water pas ná het breken van zijn benen haalde?
-3 kudos 2026-05-13 13:05:35 door Rest in privacy op Tiguanrijdert heeft poep in zijn ogen
@PPeterrr | 12-05-26 | 21:02: eigen schuld. Niemand verplicht hem dat ie zo hard moet rijden in die (weers)omstandigheden. Een goede chauffeur past zijn snelheid aan (anticiperen dus).
5 kudos 2026-05-12 19:02:50 door PPeterrr op Tiguanrijdert heeft poep in zijn ogen
Zeker een drama want camera kleunt op de stoep. Kan je een velg kosten of uitlijnen en de dader gaat ervandoor.
13 kudos 2026-05-12 17:38:38 door slingerj@@p op Hey een tankstation
Kijk nog maar eens een keer goed en zet ff je bril op.
2 kudos 2026-05-06 07:03:32 door janalleman op Hoevaak doe jij douchen?
Eerst een keer aanduwen, douchen en dan rennen
0 kudos 2026-05-05 19:43:15 door Greenhorn op Idioot op A10 heeft haast
Nee, juist niet. Ik zie graag het gehele plaatje.
1 kudos 2026-05-05 18:54:31 door FlyingDutchG op Idioot op A10 heeft haast
En nu kunnen we zien dat dat ook weer het geval was...
0 kudos 2026-05-05 18:50:46 door SilverSpoonCoonH0 op Idioot op A10 heeft haast
-weggejorist-
0 kudos 2026-05-03 12:40:59 door BertHoeMeinWille op Waar ga je heen?
Wat vaker douchen.
2 kudos 2026-05-02 15:49:10 door super-man op Inflatie is maar een mindset
koop je er 3
0 kudos 2026-04-26 12:08:38 door Sundayroast op XR gekkies worden van A12 gehaald
Dat klopt, de originele Engelse tak van XR had dit ook al ingezien en was daarom 3 jaar geleden met dit soort protesten gestopt. Daarna zijn de wappies overgestapt naar Just Stop Oil.
De mensen die deze protesten doen gaat het niet om het klimaat, dat kan ze gestolen worden. Het gaat om de likes op Instagram van andere linkse wappies. Daarom zie je ook zoveel Palestijnse vlaggen opeens (heeft niks met klimaat te maken) maar dat levert ook veel likes op in linkse cirkels.
6 kudos 2026-04-25 19:01:51 door rustwat op Mevrouw is boos op de plisie
En de rechters zijn hun goedgezind.
6 kudos 2026-04-25 18:52:08 door Bubbelkaas op Mevrouw is boos op de plisie
Gefinancierd door de overheid, dus die weten echt wel wat ze doen.
1 kudos 2026-04-20 23:28:23 door Lekker Bezig op US Navy vuurt op Iraans vrachtschip
Schoten voor de boeg.
1 kudos 2026-04-20 21:08:54 door Dizsaidup op Stukje vliegen over de straat van Hormuz
Goed onderzoek!
Maar dat je daarop geattendeerd werd door vele tientallen eerdere reaguursels hieronder hielp ook wel mee toch?
4 kudos 2026-04-19 09:10:38 door Dr. Klatergoud op Peter Hongaar op bezoek bij de Orban-staatsomroep
Dat alleen al is toch reden genoeg om voor Magyar te zijn? Of vooral anti Orban, maar soit.
12 kudos 2026-04-19 07:52:07 door PatrickHatrick op Peter Hongaar op bezoek bij de Orban-staatsomroep
Sorry hoor maar dat is toch precies wat de mensen die wel rechts maar niet pro Rusland zijn willen? Hongarije mag Hongaars blijven maar dan zonder debiele hoeveelheden corruptie. Juist bewijs dat je tegen massamigratie kan zijn zonder tegen Rusland aan te schuren.
1 kudos 2026-04-18 23:37:12 door Raarfiguur op Hele video Gerard Joling bierincident
@Raarfiguur | 18-04-26 | 22:34: blijkbaar zijn jullie blind