DumpStats voor Dumpert_Reaguurder

112,973 +138600 -25627

Kudos

#387 (Top 0.1211%)

Kudos/dag 32.73
Kudos/reaguursel 10.29
Meeste kudos op 1 reaguursel 3168
Minste kudos op 1 reaguursel -342

10,976

Reaguursels

Reaguursels/dag 3.18
Topreaguursels 9
Woorden per reaguursel 14.9
Reacties per reaguursel 0.38
Meeste reaguursels op 1 dag 34
Aantal x weggejorist 110
Geregistreerd op 13-01-2017
Eerste reactie op 13-01-2017

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-27 04:08:35 door Dennoe op Optyfuh, ik wil nu inhalen!
Het staat je vrij om tegen mijn auto aan te rijden. Sterker nog, er zit een krasje op mijn bijrijdersportier, mooie gelegenheid om het op andermans kosten te laten repareren. Dus als het de vrachtwagenchauffeur toch niets uitmaakt, mij ook niet.

4 kudos 2026-06-26 21:03:10 door Anaalintruder op Optyfuh, ik wil nu inhalen!
Als iemand van rijbaan wilt veranderen, dan is dat een speciale uitvoering. Dus de merc hoeft helemaal niet te remmen of uit te wijken. De vrachtwagen moet gewoon kijken wanneer hij kan invoegen. Hetzelfde geldt voor invoegstroken.

2 kudos 2026-06-20 07:22:05 door RW00 op LEGO-diefstal in Rijssen
Het gedrag van deze meneer lijkt wel een beetje kinderlijk.
Ik gok dat deze meneer zijn gedachten had bij spelen en niet bij de consequenties.

0 kudos 2026-06-20 06:11:21 door nexus1712 op Ik eet geen vlees
Absoluut onwaar. dit is gewoon een halve tamme, die heb je overal.

3 kudos 2026-06-20 05:31:36 door krekwakzeg op LEGO-diefstal in Rijssen
Politie heeft geen tijd, gevangenissen zitten vol, de eerste keer kom je weg met een boete gelijk aan een verkeersboete voor rechts inhalen, de tweede keer mag je een halve week schoffelen.

4 kudos 2026-05-19 19:57:41 door Hanglamp op Übertokkies op Santorini
@westsider, hoe weet jij dat? Dumpert_Reaguurder heeft juist wat wat as weggedaan en is dus niets verloren.

4 kudos 2026-05-17 18:47:37 door Hadena op Racen is een serieuze sport ja
Bleekvlekken (wit, geel of oranje in donker ondergoed): Dit komt door de natuurlijke zuurgraad (pH-waarde tussen 3,8 en 4,5) van gezonde afscheiding. Zodra dit in aanraking komt met de stof, tast het de kleurstof aan. Dit is volkomen onschuldig.

-6 kudos 2026-05-13 22:00:52 door SimonMc op Waarom is ie zo laag?
@Snotschraper | 13-05-26 | 21:23: "Keep your lane" bestaat helemaal niet. Min me maar, maar ik heb dit al (meerdere!) keren gevraagd op Reddit aan Amerikanen en die vallen telkens uit de lucht ( haha ).

-8 kudos 2026-05-13 20:27:59 door GraafSteno op Waarom is ie zo laag?
@Snotschraper | 13-05-26 | 21:23: Dat is op dat soort wegen helemaal niet van toepassing.

21 kudos 2026-05-13 18:53:36 door BigfootXS op Spring dan
Je hebt toch wel gezien dat hij het water pas ná het breken van zijn benen haalde?

-3 kudos 2026-05-13 13:05:35 door Rest in privacy op Tiguanrijdert heeft poep in zijn ogen
@PPeterrr | 12-05-26 | 21:02: eigen schuld. Niemand verplicht hem dat ie zo hard moet rijden in die (weers)omstandigheden. Een goede chauffeur past zijn snelheid aan (anticiperen dus).

0 kudos 2026-04-26 12:08:38 door Sundayroast op XR gekkies worden van A12 gehaald
Dat klopt, de originele Engelse tak van XR had dit ook al ingezien en was daarom 3 jaar geleden met dit soort protesten gestopt. Daarna zijn de wappies overgestapt naar Just Stop Oil.

De mensen die deze protesten doen gaat het niet om het klimaat, dat kan ze gestolen worden. Het gaat om de likes op Instagram van andere linkse wappies. Daarom zie je ook zoveel Palestijnse vlaggen opeens (heeft niks met klimaat te maken) maar dat levert ook veel likes op in linkse cirkels.

12 kudos 2026-04-19 07:52:07 door PatrickHatrick op Peter Hongaar op bezoek bij de Orban-staatsomroep
Sorry hoor maar dat is toch precies wat de mensen die wel rechts maar niet pro Rusland zijn willen? Hongarije mag Hongaars blijven maar dan zonder debiele hoeveelheden corruptie. Juist bewijs dat je tegen massamigratie kan zijn zonder tegen Rusland aan te schuren.