7,957 +8402 -445
Kudos
#9397 (Top 2.9404%)
| Kudos/dag | 3.18 |
| Kudos/reaguursel | 68.01 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2338 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -89 |
7,957 +8402 -445
Kudos
#9397 (Top 2.9404%)
| Kudos/dag | 3.18 |
| Kudos/reaguursel | 68.01 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2338 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -89 |
117
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.05 |
| Topreaguursels | 3 |
| Woorden per reaguursel | 18.5 |
| Reacties per reaguursel | 1.07 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 4 |
| Aantal x weggejorist | 12 |
| Geregistreerd op | 21-08-2019 |
| Eerste reactie op | 21-08-2019 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
3 kudos 2026-06-15 12:51:10 door Forza_Ruud_Krol op VAR met humor blijkt extreem rechtse nazi te zijn
@Rolmops2000 | 15-06-26 | 12:44:
Dan lees je het toch niet?
Wees blij dat we in een vrij land leven met veel verschillende media.
0 kudos 2026-06-15 11:13:58 door Gekipte_pluk op VAR met humor blijkt extreem rechtse nazi te zijn
@menniehoennie | 15-06-26 | 12:35: dit komt vooral omdat de gebruiker "menniehoennie" het gemiddelde zwaar omlaag haalt.
5 kudos 2026-06-15 10:46:58 door Andy007 op VAR met humor blijkt extreem rechtse nazi te zijn
@menniehoennie | 15-06-26 | 12:35: En wanneer de EU wet ingaat dat sociaal media verboden wordt voor onder de 16 dan verdwijnt er 75%
1 kudos 2026-06-15 10:44:32 door Rolmops2000 op VAR met humor blijkt extreem rechtse nazi te zijn
Maar de NOS pikt en blaast zulke items, maar al te graag op. Andere items daarentegen… Elke keer weer.
10 kudos 2026-06-15 10:35:54 door menniehoennie op VAR met humor blijkt extreem rechtse nazi te zijn
En de gemiddelde Dumpert reaguurders is te dom om te poepen.
14 kudos 2026-06-15 10:20:21 door Kiuan op VAR met humor blijkt extreem rechtse nazi te zijn
Er staat: "dat mogelijk geassocieerd kan worden met". Daarnaast is het een nieuwsitem over een onderzoek van de FIFA, daar wordt over bericht.
6 kudos 2026-06-15 10:07:42 door ik_word_gek_in_NL op VAR met humor blijkt extreem rechtse nazi te zijn
Dat komt omdat de NOS gekleurd is.
4 kudos 2026-06-01 13:49:06 door geenspam op Overwinning PSG vieren in Parijs
@JorisDePoris | 01-06-26 | 15:15:
De Joden waren in Duitsland gemiddeld niet meer successvol dan Duitsers, daarnaast waren Joden in Oost Europa veelal erg arm en slecht opgeleid (ook mede door discriminatie) waardoor de beeldvorming ook in Duitsland beinvloed werd.
Als je naar Nazi propaganda kijkt zie je twee themas: Arme Joden; 'parasieten' en Joden die achter de schermen communisme verspreiden.
Wat Joden en Moslims gemeen hebben is dat ze vooral trouwen binnen eigen kring en niet het geloof van het gastland overnemen en daarmee niet langzaam opgaan in het groter geheel, en dat is, omdat mensen groepsdieren zijn, historisch gezien vragen om ellende.
-11 kudos 2026-06-01 13:39:14 door SpaceVogel op Overwinning PSG vieren in Parijs
Gaaaaap,.. niet alleen WO2 hoor de meeste vinden het gewoon HEEL dom over komen als je dat doet. Ik ook.
-5 kudos 2026-06-01 13:18:25 door Forza_Ruud_Krol op Overwinning PSG vieren in Parijs
Er valt geen chocola van te maken. Wat bedoel je nou eigenlijk?
25 kudos 2026-06-01 13:15:08 door JorisDePoris op Overwinning PSG vieren in Parijs
Alleen zorgden de joden (voorafgaand aan WO2) niet voor meer problemen. Sterker nog, ze waren een stuk succesvoller dan de (armere) Duitsers die voornamelijk jaloers waren en op zoek naar een zondebok om de slechte staat van Duitsland voorafgaand aan WO2 aan toe te rekenen. Ook gaat er nog een flink stuk (bijbel)geschiedenis aan vooraf waarin Joden werden gezien als de slechterikken en daarmee niet passend in het plaatje van het superieure Arische ras.
19 kudos 2026-06-01 13:04:49 door ArieKuifKanarie op Overwinning PSG vieren in Parijs
Ik zie uw gebruikersnaam en krijg spontaan trek.. Voor uw reactie overigens +1.
3 kudos 2026-05-26 08:04:22 door thymo62955312 op Klaar met die dakpannen
Zal vast met brandstichting gedreigd hebben ofzo
8 kudos 2026-05-26 07:29:26 door Sjakkieflessenrukker op Klaar met die dakpannen
Nee laten afkoelen, je ziet toch dat hij oververhit is.
0 kudos 2026-05-06 15:10:39 door sharkooon op Tutoyeren
U of jij, wat maakt dat nou uit... beter dan wejo
0 kudos 2026-05-06 11:21:00 door InternetNiet op Tutoyeren
Ze zijn zelf inmiddels ook over de houdbaarheidsdatum heen, dan mag het.
0 kudos 2026-05-06 11:03:34 door dikkejenkie op Tutoyeren
Vanaf 65 is u.
9 kudos 2026-05-06 10:50:54 door John McClane op Tutoyeren
@Bertie Wooster | 06-05-26 | 12:16: heel goed, die oudjes moeten niet gaan denken dat ze kunnen bepalen hoe jij ze aanspreekt.
38 kudos 2026-05-06 10:16:47 door Bertie Wooster op Tutoyeren
Misschien hebben ze elkaar voor de aflevering gesproken en heeft hij gezegd dat hij liever gewoon met 'je' aangesproken wordt? Er zijn veel ouderen die dat tegenwoordig liever hebben. Over het algemeen bedank ik dan en zeg ik alsnog u.
0 kudos 2026-05-05 20:52:18 door ApoIIyon op 6 man op 1 scooter
@Zeeuw1867 | 05-05-26 | 15:57: Misschien omdat er toen weinig viel te filmen met mobieltjes? Of je moest een camera meenemen...
4 kudos 2026-05-05 13:57:48 door Zeeuw1867 op 6 man op 1 scooter
Ik snap er geen fuck meer van hoor. De GenZ is preutser dan preuts, maar zelfs toen ik zo oud was zou ik me ongemakkelijke voelen bij zo'n actie. En ik ben van de generatie dat als we met een groep naar het strand gingen, alle vrouwen gewoon topless gingen. Werd ook niets gefilmd.
4 kudos 2026-05-05 13:09:26 door Owmam op 6 man op 1 scooter
3 man zou gay zijn, 6 man vind ik best knap, of ben ik nu gay?
0 kudos 2026-04-05 01:25:45 door MurphyBrown op Zwartrijdende puber met grote muil
-weggejorist-
0 kudos 2026-04-04 10:45:42 door John McClane op Zwartrijdende puber met grote muil
-weggejorist-
0 kudos 2026-04-04 10:27:54 door Mr.Reance op Zwartrijdende puber met grote muil
-weggejorist-
0 kudos 2026-04-04 10:12:18 door mike5825 op Zwartrijdende puber met grote muil
-weggejorist-
4 kudos 2026-03-31 12:36:19 door Chin.Ind.Rijsttafel op Verkeersruzie loopt behoorlijk uit de hand
@Lekker Bezig | 31-03-26 | 13:35: Geen zin in een ban. Vul het zelf maar in.
-5 kudos 2026-03-31 11:35:34 door Lekker Bezig op Verkeersruzie loopt behoorlijk uit de hand
Welk volk?
-3 kudos 2026-03-31 11:14:43 door Dweeziltje op Verkeersruzie loopt behoorlijk uit de hand
@FonzeOfficial | 31-03-26 | 12:44: Ik stel me netjes voor, ik eet zo als het hoort en ik zeg u u u.
11 kudos 2026-03-31 10:44:59 door FonzeOfficial op Verkeersruzie loopt behoorlijk uit de hand
@Cesare Lombroso | 31-03-26 | 12:33: Wie zijn wij? En als je ons, de Nederlander bedoelt: echt wel, wij zijn zeker beter.
-14 kudos 2026-03-31 10:33:52 door Cesare Lombroso op Verkeersruzie loopt behoorlijk uit de hand
Wij zijn geen haar beter.
10 kudos 2026-03-31 09:59:21 door Waarschijnlijk op Verkeersruzie loopt behoorlijk uit de hand
@RoccoG | 31-03-26 | 11:45: Dit zijn dan in jouw ogen, toch ook blanken...
-72 kudos 2026-03-31 09:45:59 door RoccoG op Verkeersruzie loopt behoorlijk uit de hand
Ja blanken doen nooit iets verkeerd he. Behalve dan oorlogen beginnen, steden terroriseren na een potje voetbal, ik noem maar wat hoor.
12 kudos 2026-03-30 11:28:18 door ommit_ait op RE: Die plastic doppen op je fles
als je die dopjes irritant vind, houd ik mn hart vast voor de rest van je leven
0 kudos 2026-03-04 16:27:01 door Sjapoo op Gymnast identificeert als stuiterbal
Nu op je muil!
1 kudos 2026-03-04 15:44:29 door ikdenkwat op Gymnast identificeert als stuiterbal
Nu op een spijkerbed!
0 kudos 2026-03-02 09:02:24 door gheiurgerfbkebvii op Poolse comédienne heeft overal vrienden
laat Claudia de Breij dit maar niet lezen!!
-1 kudos 2026-03-01 20:56:30 door geenspam op Poolse comédienne heeft overal vrienden
Idd zijn veel vrouwelijke comediennes niet extreem grappig, maar kon hier wel om lachen.
0 kudos 2026-03-01 20:55:00 door ballenvanstijl op Poolse comédienne heeft overal vrienden
-weggejorist-
26 kudos 2026-03-01 14:13:46 door Settler1 op Poolse comédienne heeft overal vrienden
Meer buitenkomen ipv vastzitten in je rukbunker.
0 kudos 2026-02-12 22:12:53 door KenJijDeSwaffelman op He weggooien!
Dit reaguursel zocht ik!
17 kudos 2026-02-12 12:26:02 door Captain Knisper op He weggooien!
Of ze wordt geil van dominant gedrag.
3 kudos 2026-02-12 12:17:29 door Hetlievemeisje op He weggooien!
Klopt, geen jas aan.
7 kudos 2025-11-20 15:32:22 door vlasteler op Je militaire maten trollen
Misschien is het een roestig exemplaar.
706 kudos 2025-05-09 10:34:03 door deadrabbits op Privacy-gerelateerde vraag
Bizar dat er gewoon nog geen excuses is gemaakt.
-8 kudos 2024-08-28 15:19:15 door DiePanzerVorwaerts op Piemelpakman redt de dag
@Chin.Ind.Rijsttafel | 28-08-24 | 16:36:
Schei toch uit. We hebben al ruim 20 jaar rechts beleid in Nederland, en het enige dat de VVD herft gedaan is politie en justitie kapotbezuinigen. Maar lekker blijven janken dat je "niks mag zeggen" terwijl Dumpert vol staat met elke denkbare ongenuanceerde opmerking over finnen.
16 kudos 2024-08-28 15:12:11 door Sp00nman op Piemelpakman redt de dag
Ik mis Jan Marijnisse en Remi Poppe wel eens. Links, maar niet van dat softe havermelktype, maar juist links zoals dat bedoeld was: voor hardwerkende gewone mensen.
35 kudos 2024-08-28 14:36:52 door Chin.Ind.Rijsttafel op Piemelpakman redt de dag
@ikweettoch | 28-08-24 | 15:56: Ik beweer niet dat ze voorstanders zijn, maar ze doen er in ieder geval niets aan en hebben het er nooit over. Behalve als je de groep bij de naam noemt, dan ben je direct een racist.
-16 kudos 2024-08-28 13:56:52 door ikweettoch op Piemelpakman redt de dag
ja, links is inderdaad voorstander van dit gedrag.... wat denk je nou zelf? Een klootzak is een klootzak en die moet je aanpakken!
94 kudos 2024-08-28 13:51:21 door Rest in privacy op Piemelpakman redt de dag
Volgende verkiezingen Wilders premier.