DumpStats voor Kiuan

13,554 +14870 -1316

Kudos

#5444 (Top 1.7035%)

Kudos/dag 8.29
Kudos/reaguursel 13.99
Meeste kudos op 1 reaguursel 392
Minste kudos op 1 reaguursel -106

969

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.59
Topreaguursels 2
Woorden per reaguursel 13.6
Reacties per reaguursel 0.29
Meeste reaguursels op 1 dag 10
Aantal x weggejorist 13
Geregistreerd op 24-11-2021
Eerste reactie op 03-01-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

4 kudos 2026-06-21 16:46:01 op Man staart in trein Den Haag
@Zijkweif | 21-06-26 | 16:32: Het onderwijs is niet slecht, kinderen lezen geen boeken meer. Ouders zetten kinderen achter een ipad i.p.v. voor te lezen. Oefening baart kunst, dus allemaal aan een boek!

36 kudos 2026-06-15 17:41:48 op Crisis in het onderwijs
"Je geeft maar 24 uur per week les, dus 24 uur werk je niet eens". Nee gekke pannenkoek daarna moeten de docenten: nakijken, lessen voorbereiden, met leerlingen in gesprek, ruzies blussen, ouderavonden, op excursie, vergaderen, enz. Maar ik ben het wel eens dat collega's niet zo moeten zeuren, we hebben elk jaar genoeg tijd om bij te komen.

4 kudos 2026-06-10 13:06:08 op Rare koe
Ogen aan de zijkant = veilig. Ogen aan de voorkant = rennen voor je leven

14 kudos 2026-06-10 07:53:59 op Dit wil ik ook kunnen
Gewoon iemand die plezier heeft, moet je ook eens proberen

2 kudos 2026-06-06 13:01:37 op Voorrang moet je opeisen
Het verkeerslicht staat duidelijk op groen. Schoolbus had even moeten wachten tot het rood werd voor de weg waar de vrachtwagen op rijdt. Dan kan je makkelijk dat bochtje maken, ervan uitgaande dat het verkeer in de tegenovergestelde richting dan ook een rood verkeerslicht krijgt.

5 kudos 2026-06-04 13:48:29 op Gewoon je eigen rijbaan openen in de berm
Als je je aan de snelheid houdt dan heb je hier geen last van. (Te) hard rijden is de oorzaak van de meeste ongelukken. Je hebt namelijk altijd met anderen te maken in het verkeer.

-2 kudos 2026-05-25 17:29:09 op Vondelpark
*haat in de straat (Danny de Munk)

13 kudos 2026-05-25 16:04:56 op Put vol met poep
Beng-beng! Lekker bezig mannen, zo kan de rest van Nederland lekker toiletteren. En ik ben blij dat ik geen geur reuk bij dit filmpje.

7 kudos 2026-05-24 23:09:36 op Pinksterjopen
Ze knijpt ze bijna stuk! Dat zou zonde zijn.

-27 kudos 2026-05-24 20:43:49 op De megafoon staat te hard
Het kabinet is op dit moment centrum (D66) - rechts (VVD en CDA) Hiervoor waren alle voorgaande kabinetten met de VVD (rechts) in de hoofdrol. De laatste linkse coalitie met de PVDA als grootste eindigde in 2002 met Kok II. Maar het is wel fijn om iemand de schuld te kunnen geven hè?

5 kudos 2026-05-23 16:30:46 op Demo op het spoor
Wat een vreemd onderschrift, de politie kijkt helemaal niet toe maar haalt een heel klein groepje malloten van het spoor. Volgens mij is er meer pers dan XR. Stoppen met aandacht geven, dan stoppen ze vanzelf met dit soort onzin.

-1 kudos 2026-05-20 16:16:18 op VRT verbergt afkomst in statistieken.
@adplusmin | 20-05-26 | 14:25: Dan zeggen de cijfers volgens jou dus helemaal niets? Dus het hele 1 of 2 ouders gedeelte kunnen we dan ook vergeten. Omdat mensen met autochtone ouders te slim zijn om zich te laten pakken. Zo werkt het natuurlijk niet.
Deze cijfers zijn een daadwerkelijke afspiegeling van de criminaliteit in Nederland. En aan de minnetjes te zien bij mijn vorige reactie vinden mensen het niet zo leuk dat de criminaliteit aan het afnemen is want dat past niet in hun wereldbeeld.

-3 kudos 2026-05-20 14:02:15 op VRT verbergt afkomst in statistieken.
En we zien ook dat de van verdachte personen aan het afnemen is, zowel relatief als absoluut. Er gaan dus ook dingen goed.

45 kudos 2026-05-16 10:06:47 op Boomer zei: Geen bommetje
Ooit 2 uur met de auto voor een grens gestaan, destijds nog zonder airco. Eindelijk aan de beurt: vraagt die douanier of we ook drugs bij ons hebben. Dus ik zeg met m'n domme 20-jarige kop: "We zijn op weg naar Nederland hoor, dat is niet nodig." Vervolgens werd de hele auto binnenstebuiten gekeerd. Stonden we daar weer meer dan een uur. Harde leerschool: geen grappen of domme opmerkingen aan de grens. Mevrouw heeft dat nu ook geleerd.

7 kudos 2026-05-15 22:49:38 op Ruitengooier Stadskanaal opgepakt
De school heeft al in november aangegeven dat het mogelijk niet oké was. Maar je wil wel eerst een gedegen onderzoek doen omdat je niet wil dat onschuldige mensen zomaar aangepakt worden. Het is lastig zien wat er achter een voordeur gebeurd. Achteraf is natuurlijk makkelijk praten.

10 kudos 2026-05-14 09:59:48 op Baba mag blijven!
Sarcasme wordt vaak niet begrepen op Dumpert

-6 kudos 2026-05-13 14:37:55 op Loosdrechtse service tot aan de voordeur
Conclusie ON!: het liep uit de hand door de asielzoekers die liepen te provoceren achter het raam. Het kwam dus niet door tokkies die uit heel NL kwamen om te rellen tijdens een demonstratie? We moeten ons als Nederlanders kapot schamen dat onze hulpdiensten hier worden belaagt door dit hersenloze volk.
En stop die AZC's lekker in de grote steden, heeft echt niemand er last van.

0 kudos 2026-05-11 19:19:57 op Arsenal fan tussen West Ham supporters
Ik heb als FC Groningen supporter met een kennis ook wel bij de wedstrijd tegen Heerenveen op de Friese tribune gezeten. Dan juich je natuurlijk even niet als de bezoekers een doelpunt maken. Helaas voor mij verloor de FC die wedstrijd met 4-0. Er viel dus ook niet veel te juichen die dag.

-1 kudos 2026-05-09 08:51:15 op Krijg gewoon een mep
@Bertie Wooster | 08-05-26 | 15:14: Dit is precies wat ik bedoel, maar aan de minnetjes te zien zijn een aantal het daar niet mee eens.

-31 kudos 2026-05-08 14:49:19 op Krijg gewoon een mep
Zoals de demonstraties tegen de spreidingswet van de AZC's?

-7 kudos 2026-05-06 14:56:01 op VWO vs HAVO vs MAVO vs kader
Aan je reaguursel te zien ben je niet echt geschikt voor het onderwijs, vandaar hopelijk: "les gegeven" in verleden tijd. Hopelijk krijgen de leerlingen nu van iemand les die ze wel ziet. En ze inspireert tot het worden van de beste versie van zichzelf.

3 kudos 2026-05-03 12:26:11 op Demonstratie IJsselstein
@Kaagweg | 03-05-26 | 11:41: Hou eens op met dat gepolariseer. XR is natuurlijk ook kut maar die gooien ten minste niet met stenen en vuurwerk naar de handhavers.

5 kudos 2026-05-02 21:30:04 op Alles voor de fans
Oftewel: je bent gewoon een digitale hoer

4 kudos 2026-05-02 21:28:25 op Je houdt van ze óf je vreet ze op
Als je kampioen van de USA bent dan ben je ook vaak: "worldchampion" Ze hebben een behoorlijk eenzijdige kijk op de wereld.

25 kudos 2026-04-26 19:50:34 op Fakkel gaat fout
Ziet er meer uit als een astronautje