DumpStats voor Attelenooje

12,131 +30698 -18567

Kudos

#6136 (Top 1.9200%)

Kudos/dag 3.81
Kudos/reaguursel 3.05
Meeste kudos op 1 reaguursel 1612
Minste kudos op 1 reaguursel -226

3,972

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.25
Topreaguursels 4
Woorden per reaguursel 25.7
Reacties per reaguursel 0.23
Meeste reaguursels op 1 dag 19
Aantal x weggejorist 36
Geregistreerd op 10-03-2013
Eerste reactie op 02-10-2017

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-11 kudos 2026-06-20 22:44:01 door Attelenooje op Nederland wint met 5-1
@wittedraak ik betaal m'n vuurwerk en verplicht niemand om mee te betalen. Betaal je vuurwerk voor Oekraïne dan ook zelf

-4 kudos 2026-06-12 07:28:08 door Attelenooje op Samenvatting uit Belfast
Klopt, helaas richten ze nu hun woede op de mensen terwijl ze bij de overheden moeten zijn die dit blijven faciliteren.

8 kudos 2026-06-10 06:11:00 door Le Roy op Project Frans Duijts mislukt
Ik snap je punt… maar zonder samenwerking gaan we het gewoon niet redden. De wereld om ons heen organiseert zich op schaal, terwijl wij soms nog doen alsof 27 losse eilandjes genoeg zijn.

Een sterker Europa misschien zelfs een federaal Europa zónder onze eigen culturen, talen en tradities kwijt te raken, is eigenlijk helemaal zo gek nog niet. En dat geld? Dat verdwijnt niet zomaar. Het komt uiteindelijk weer terecht bij bedrijven, werknemers en consumenten. Interne consumptie is de motor van de economie.

Samen sterker dus, maar wel met kroketten, pasta, tapas en kaasfondue intact.

2 kudos 2026-06-05 14:15:04 door SuqMadiq op Mark in Kyiv
@Kaalkloot | 05-06-26 | 01:09: Mijn linkse straatje? De enige partij is NL die die vuile Russen steunen is de FvD. Kneiterrechts.... Met je links, simpele ziel.

2 kudos 2026-06-05 12:50:13 door HenkHenkens op Mark in Kyiv
@Attelenooje en Kaalkloot: Vieze landverraders. Helaas zijn jullie te dom om het zelf door te hebben.

-6 kudos 2026-06-04 23:09:46 door Kaalkloot op Mark in Kyiv
@SuqMadiq | 05-06-26 | 00:03: uiteindelijk wel idd .
De baas van de navo is altijd verantwoordelijk voor de weg die de navo kiest.
Dus is @attelenooje geen simpele ziel,alleen jij wel diegene die het nie simpel ziet en lekker alles blijft minnen om iedereen maar in je eigen linkse straatje te krijgen

9 kudos 2026-06-04 22:03:12 door SuqMadiq op Mark in Kyiv
Want dat zou dan de schuld van Rutte zijn natuurlijk... Simpele ziel.

19 kudos 2026-05-29 19:09:15 door Frupke35 op Ik wil Spa rood
Kom linkse rakkers, wie helpt deze man aan een warme douche en een zacht bedje…?

1 kudos 2026-05-28 11:58:52 door hobbys11 op Ruud Gullit bij Pauw & de Wit
@DavidMikoy | 28-05-26 | 12:07: Tolerantie, openheid en vrijheid.? Onder welke steen heeft u gelegen? Wij hebben onszelf altijd gezien als een tolerant volkje. Praat maar eens met buitenlanders (die hier niet wonen maar wel met ons te maken hebben gehad) dan kom je tot heel andere inzichten.

7 kudos 2026-05-28 11:11:12 door groenteman op Ruud Gullit bij Pauw & de Wit
@Aequitas2010 | 28-05-26 | 11:22: Wat is dat toch met FvD'ers dat ze hun eigen mening de stem van 'de samenleving' en 'het volk' noemen? Hebben ze allemaal stemmen in hun hoofd?

6 kudos 2026-05-28 10:07:02 door DavidMikoy op Ruud Gullit bij Pauw & de Wit
We creëren onze eigen werkelijkheid, broeder. Met deze houding naar mensen, zullen mensen zich ook niet verbonden willen voelen met NL. Als we mensen thuis laten voelen, gaan ze zich vanzelf verbonden voelen - het is aan ons. De NLse cultuur kenmerkt zich al honderden jaren door tolerantie, openheid en vrijheid in levensopvatting. Het voornaamste dat deze NLse cultuur nu beschadigd is deze intolerante houding naar anderen.

-14 kudos 2026-05-28 09:22:30 door Aequitas2010 op Ruud Gullit bij Pauw & de Wit
Idd. Toen Thierry even doorsloeg, stapte ik af van fvd. Met Vos aan het roer, krijgen we weer de 'oude' fvd terug met wat meer praat die ergens op slaat en de gedachten van de samenleving die weer worden verwoord. En ik verwacht, juist doordat de media en politiek ze zo hard basht, ondanks dat ze over het algemeen keurige taal verkondigt, dat ze dat juist meer in het zadel helpt en het gedrag van de politiek een averechts effect gaat hebben. En ik hoop het ook.

0 kudos 2026-05-14 09:12:26 door Progue op Chinese auto's gaan nextlevel
Die komt volgend jaar pas, met een meter extra wielbasis. Deze komt er zelfs met Belgische kraters niet uit.

2 kudos 2026-03-25 11:32:51 door LaidBack op Nieuws weer gehaald
Niets, want als er iets mis gaat dan ligt dat aan ons, de autochtone bevolking.

1 kudos 2026-03-25 10:52:10 door Kameleon4 op Nieuws weer gehaald
wat komt er uit het westen, zuid-westen, noorden, noord-westen, en noord-ooste. hierheen dan?

5 kudos 2026-03-25 09:32:16 door Wateenaccountnaamzeg op Nieuws weer gehaald
@Catalisator | 25-03-26 | 10:14: Die mensen in Den Haag wonen toch niet tussen de mensen en in het geval van de Kaagjes zijn ze zowel voor als na het ministerschap niet in ons land te vinden.

16 kudos 2026-03-25 09:14:09 door Catalisator op Nieuws weer gehaald
In Den-Haag hebben ze werkelijk geen idee, zouden wij als burgers hen een zetje in de juiste richting moeten geven, of zal die betonplaat voor de kop te dik zijn?

-1 kudos 2026-03-10 16:19:24 door bertbokworst op We zijn er weer bij
@blackphilip | 10-03-26 | 08:15: Nee hoor, we schamen ons vooral om je domme reactie.

0 kudos 2026-03-09 18:23:42 door altijd-guus op Dumpert zendtijd voor politieke partijen
@Attelenooje | 09-03-26 | 19:01: Ohja, wat als je niet voor het destructieve en stupide beleid FvD bent, dan moet je natuurlijk wel voor D66 zijn......man man man, wat ben jij toch een simpel figuur....

2 kudos 2026-03-09 16:24:07 door altijd-guus op Dumpert zendtijd voor politieke partijen
Ah, er zijn weer verkiezingen op komst en het trollenleger van FvD is weer geactiveerd.....Wees eens eerlijk, hoeveel centjes krijg je van ome Baudet per slap, inhoudsloos reaguursel?

1 kudos 2026-03-09 16:06:06 door Polyvalentevent op Dumpert zendtijd voor politieke partijen
De FvD is ook tegen internationale verdragen, de NAVO en alles wat ten goede komt aan het klimaat. En als ze alle beloften uit het programma zouden waarmaken gaat het begrotingstekort van 1,8 naar 180%.
Niet echt een serieuze keuze voor mensen die kunnen nadenken dus.

1 kudos 2026-03-07 07:32:33 door Attelenooje op Arrestatie UA waardetransport in HU
Europa wordt geregeerd door een niet gekozen president. het Europees parlement functioneert net als het parlement van China, puur symbolisch. Uitbreiding van de eu, is dat democratisch gebeurd of is dat er gewoon door heen gedrukt? In nederland worden verkiezingen gehouden en voert het gekozen kabinet al deccenia beleid uit waar niemand voor gekozen heeft. Die "Europese demcratie" is gewoon een toneelstukje.

0 kudos 2026-03-01 16:45:50 door rickjjje op Feestje in Den Haag
wat er mis kan gaan? haatbaarden die weer geweldadig hier een tegen demonstratie gaan doen? is cultuur geweld. zeggen ze dan.