DumpStats voor itgiedoan

2,123 +2549 -426

Kudos

#24696 (Top 7.7276%)

Kudos/dag 1.12
Kudos/reaguursel 6.39
Meeste kudos op 1 reaguursel 208
Minste kudos op 1 reaguursel -59

332

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.17
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 13.9
Reacties per reaguursel 0.23
Meeste reaguursels op 1 dag 5
Aantal x weggejorist 1
Geregistreerd op 09-04-2021
Eerste reactie op 09-04-2021

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-1 kudos 2026-06-20 19:00:02 op Altijd leuk in Ter Apel
Correct, misschien is het wel carnaval.
Verder 0,0 context weer.
Rustig meneer aan camera meneer.
En zie onze toetsenbord ridders hier lekker middeleeuws reageren. Walgelijk gewoon geen haar beter.

4 kudos 2026-06-13 13:15:03 op Meisje heeft pookoehh gemaek
Ze speel het echt heel goed! Want ze roept gevoelens bij mij op. Geen goede overigens.

28 kudos 2026-06-10 18:16:33 op Eet smakelijk, even zitten
Zeker mag jij normaal eten. En als je dat ook had gedaan, had je je bek dicht gehouden en had agent zijn werk normaal kunnen doen. Als je dan alsnog mee mag in het busje, dan zal er wel iets niet kloppen aan je verhaal.

-8 kudos 2026-06-08 18:29:49 op Hopeloze brakechecker
@erikz.nl | 08-06-26 | 17:44: Dat kan echt wel dashcammer zit al ver van te voren te schelden. dus naar links kijken, kan ik er om heen ?, nee, remmen dan maar. tis niet zo moeilijk hoor. En lichten en toeteren helpen al helemaal niet, de fout is al gemaakt.

0 kudos 2026-06-02 20:36:07 op Mannen bouwen huis
Sjoch, dat binne Piebe, Tjsibbe, en Henk. Se ferfele har tidens de froastfakânsje.

1 kudos 2026-06-02 09:53:26 op BMW pauper
@Mister Write | 01-06-26 | 21:19: Ga jij maar terug naar af. Want je hebt er niks van begrepen.

0 kudos 2026-06-01 17:24:29 op Vrouwen wassen tapijt
Volgens mij is dit ook weer nep, of het AI is ben ik nog niet uit.

24 kudos 2026-05-29 23:15:32 op Bijna onder de vrachtwagen
Als ik motorijder was geweest, was ik daar niet zo snel rechts aan het inhalen, precies vanwege dit soort mongolen.

1 kudos 2026-05-28 22:38:48 op Plofkraak Drachten
@van_Sukkelenburg | 28-05-26 | 18:20: Amsterdamse yuppies toch ?

3 kudos 2026-05-28 22:35:51 op Plofkraak Drachten
Groningen of Drente, daar kan je wel naar toe.

17 kudos 2026-05-28 17:36:03 op Freestylemeneer komt violist tegen
Deze ARIatHOME meneer loopt al een tijdje door New York met zijn setup en maatje met camera.
zoek maar eens op youtube. Blijkbaar loopt een hoop talent over straat daar. En voor mensen met weinig tijd maakt hij ook shorts zoals deze.

46 kudos 2026-05-27 19:14:51 op Mag ik één keer bellen?
Die dame op het einde is dat niet die piep stem dame uit police academy ?

-6 kudos 2026-05-24 17:17:14 op Tokkies in Breda slopen terras
1 of andere voetbal wedstrijd, weer niet wat het moeten zijn? Kunnen we niet meer tegen de warmte? serveren ze daar lauw bier? vragen vragen.

-3 kudos 2026-05-24 13:34:34 op Broer ben je politie?
Ik heb geen idee welk filmpje jij hebt gekeken.
Wat ik zag was een scooter die graag sneller wil en kan. maar moedwillig wordt geblokkeerd op belachelijke manieren. In het begin vraag ik mij ook af of de auto afslaat puur om de scooter te kunnen pesten. En dan op het einde kiest de auto er voor om niet rechtdoor te rijden maar achter de scooter aan te gaan.

-3 kudos 2026-05-24 13:08:01 op Zaailend discoooo
Toch een machtig mooi mens, Het zal je moeder/oma zijn, dan kan je haar waarschijnlijk niet bijhouden met feetjes.

4 kudos 2026-05-21 18:20:46 op Discussie tussen linkse meid en rechtse kaalkop
Ik geef je gelijk, Nu wilde hij gelijk halen zodat hij alsnog kon zeggen "wat dom dat jullie hier staan".
Een discussie is niet hetzelfde als gelijk halen/krijgen. Laat die schattige dame, die jou netjes te woord staat, in haar waarde(of domheid als jij dat vind)

3 kudos 2026-05-19 18:33:38 op File skippen op z’n best
Volgens mij zie jij niet dat al die anderen op de verkeerde weghelft zitten. (ik beken, had ik ook pas door op 0:10)

-6 kudos 2026-05-13 12:26:48 op Oeps foutje bedankt!
Inderdaad, Wat is dat een naar mannetje met zijn opjuttende paniek geschreeuw. Hij weet helemaal niks van de aanleiding. En dan noemt hij de meneer op de grond ook nog een klein kind.

5 kudos 2026-04-23 17:15:17 op Ze mag een slecht woord zeggen
Ik kan mij nog herinneren dat mijn dochter op 1 of andere manier ook precies wist welk woord ze nou net niet moest napraten. Alsof ze er een ingebouwde antenne voor had.

2 kudos 2026-03-31 16:46:15 op Goeie rij-instructeur
@Ed-Random | 31-03-26 | 14:52: Dan is het leuk en onverwacht om te zien.

0 kudos 2026-03-21 16:53:54 op Beste vechtscène ooit
haha ja, ik zie nog die gast met zijn zwaardje vechtend over een bamboe bos heen vliegen/rennen

0 kudos 2026-03-03 19:13:55 op Ondertussen in Frankrijk
@Kaaskorsten | 03-03-26 | 17:05: Ik ben eigenlijk wel blij met onze chinees in het dorp. dank je Lubbers.