17,630 +17949 -319
Kudos
#4055 (Top 1.2688%)
| Kudos/dag | 9.81 |
| Kudos/reaguursel | 16.37 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 887 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -38 |
17,630 +17949 -319
Kudos
#4055 (Top 1.2688%)
| Kudos/dag | 9.81 |
| Kudos/reaguursel | 16.37 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 887 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -38 |
1,077
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.6 |
| Topreaguursels | 8 |
| Woorden per reaguursel | 12.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.22 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 12 |
| Aantal x weggejorist | 7 |
| Geregistreerd op | 11-10-2017 |
| Eerste reactie op | 22-07-2021 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-23 19:51:24 door De_GBS op Carpaccio a la motorblok
@De Houtzagerij | 23-06-26 | 18:20: Nee, daar ga je een hydraulische pers voor nodig hebben.
1 kudos 2026-06-23 17:01:34 door Dweeziltje op Carpaccio a la motorblok
Nee, ze liggen nu minder diep.
3 kudos 2026-06-23 16:20:16 door De Houtzagerij op Carpaccio a la motorblok
@satoer | 23-06-26 | 17:32: Kan dit ook met de "kop" van Alex Soze?
13 kudos 2026-06-23 15:52:21 door Balloze binnenkater op Carpaccio a la motorblok
Het is de cilinderkop, niet het blok. Om de fabriekspecificaties voor wat betreft de afstand tussen de kleppen en zuigers te handhaven, bestaat er een "overmaat koppakking". Google er maar eens op.
1 kudos 2026-06-23 15:40:33 door Stummy op Carpaccio a la motorblok
Naast de het vlakken van de cilinderkop bewerk je ook de klepzittingen in dit geval. Het komt goed dus.
5 kudos 2026-06-23 15:33:35 door Gruune_knuppel op Carpaccio a la motorblok
Gaat over het algemeen niet meer dan een tiende af hoor, merk je echt niet.
8 kudos 2026-06-23 15:32:32 door satoer op Carpaccio a la motorblok
Rijdt altijd beter zonder een lekke koppakking.
18 kudos 2026-06-23 15:22:35 door Verwardeman op Carpaccio a la motorblok
Dat ga je echt niet merken in je ex-lease 308 met 117pk hoor…
0 kudos 2026-06-21 22:00:27 door CoffinDancer op RE: Bezzecchi geeft bitchslap
-weggejorist-
0 kudos 2026-06-21 21:46:01 door pretmetpet op RE: Bezzecchi geeft bitchslap
-weggejorist-
0 kudos 2026-06-21 21:36:14 door CtrlAltDepeche op RE: Bezzecchi geeft bitchslap
-weggejorist-
2 kudos 2026-06-19 14:47:20 door Leegzwembad op Een mooie advertentie maken
En als je hem dan niet aanneemt dan ben je een racist want dat deed je alleen om zijn achternaam en is ook dat de reden dat die nu oma en opas gaat oplichten als nep agent of een plof kraakje pleegt of een woning overval verzin het maar komt allemaal door jou dus.
1 kudos 2026-06-19 06:33:23 door jamaarikweethetbeter op Een mooie advertentie maken
Ja en jij lekker de sollicitatiebrieven en cv's inladen in ChatGPT om te laten scannen of het een goede kandidaat is.
0 kudos 2026-06-19 06:32:14 door Iniemienie op Een mooie advertentie maken
@Vanderlinde | 18-06-26 | 21:46: Lees je eigen stukje ook nog even door, blijkbaar niet alleen deze generatie.
-1 kudos 2026-06-19 03:39:31 door Geralkaas op Een mooie advertentie maken
Je bent zelf een tjappie, geef nou maar toe
1 kudos 2026-06-18 21:12:10 door nee_geur op Een mooie advertentie maken
Nederland wordt steeds slimmer.
1 kudos 2026-06-18 20:50:26 door Hoogheid8 op Een mooie advertentie maken
Dit is nog tot daar aan toe. Er zijn ook gewoon mensen die hele cv's bij elkaar verzinnen en de baan nog krijgen ook..
4 kudos 2026-06-18 20:04:02 door tijdelijkeban op Een mooie advertentie maken
@Vanderlinde | 18-06-26 | 21:46: Degeneratie gaat juist hartstikke goed!
10 kudos 2026-06-18 19:51:11 door RW00 op Een mooie advertentie maken
Dit is niet eens een echt probleem, beetje tijdverspilling van de mensen die op zoek zijn naar werknemers misschien.
Ondertussen zitten we met een samenleving die steeds meer afhankelijk is van AI. Ook verdwijnt de menselijke maat bij bijvoorbeeld klantenondersteuning of worden zaken waar menselijk afweging nodig is gewoon berekend door een computer.
11 kudos 2026-06-18 19:46:14 door Vanderlinde op Een mooie advertentie maken
Jup. Ik heb zoveel ongelofelijke retardness over de afgelopen tijd gezien. Man. Hou maar op. De generatie komt niet meer goed.
-8 kudos 2026-06-14 16:15:35 door owikzegmaarwat op Ondertussen bij het Witte Huis
ja, die opmerking zagen we nog niet eerder, maar leuk voor je dat jij er nu de topcomment mee haalt.
11 kudos 2026-06-14 14:33:53 door zwavelzuursaus op Ondertussen bij het Witte Huis
Elect a clown, expect a circus.
4 kudos 2026-06-10 10:03:14 door Wakemeister op Eet smakelijk, even zitten
'Fuck around & find out'.
-1 kudos 2026-06-07 16:37:38 door Vingerinjeoor op Vaart is alles..
Is dit een oproep? Zo ja, geen slecht idee
40 kudos 2026-06-07 10:05:44 door Superjeap op Vaart is alles..
Ik weet zeker dat de Vaselinepot in het schoudertasje van de kinderbrommerbestuurders ergens anders voor is!
4 kudos 2026-05-26 18:05:45 door AKJR op Noor die als kind door z'n ouders in India is achtergelaten
Bloody fucking kid
-2 kudos 2026-05-21 21:47:25 door Puinruimer op De echte doe het zelver
Wielrenners kan je ook mooi verwennen
7 kudos 2026-05-21 20:20:15 door Dr. Klatergoud op De echte doe het zelver
Mooie beelden. In de stijl van zo'n middeleeuws toernooi met die balk onder je arm
3 kudos 2026-05-18 17:10:36 door FreddyboyK op Rambo in de volksbuurt
De drol kan ook van het baasje zijn.
-4 kudos 2026-05-17 15:31:40 door ArHaBier op Bericht aan alle buurjongens
Junkstad
1 kudos 2026-05-17 12:13:36 door Stranger040 op Materiaalinspectie voor de burgemeester in Rusland
Denk dat je beter wel met een drone overweg moet kunnen. Alternatief is als kanonnenvlees dienen
-2 kudos 2026-05-10 18:21:18 door KopKaasKop op Je komt wat tegen op het internet...
@wakemeister. Maar een homo kan toch helemaal geen vader zijn?
0 kudos 2026-05-10 17:42:53 door Godjeminaz op Je komt wat tegen op het internet...
@ChristopherW | 10-05-26 | 18:37:
*Moederdagcadeau
-4 kudos 2026-05-10 16:37:25 door Rest in privacy op Je komt wat tegen op het internet...
*moederdagkado, gewoon één woord.
22 kudos 2026-05-10 16:25:46 door Wakemeister op Je komt wat tegen op het internet...
Ik heb 'em voor vaderdag gevraagd.
0 kudos 2026-04-30 07:39:55 door Batavus_Droogstoppel op Off-road fietsen gaat fout
Goeie samenvatting. Bedankt!
12 kudos 2026-04-29 19:41:24 door Dweeziltje op Off-road fietsen gaat fout
Wij zagen het ook allemaal.
4 kudos 2026-04-29 18:56:33 door UFO-piloot op Renovatie Tilburg
Lijkt eerder het terrein van de woningbouwvereniging.
25 kudos 2026-04-27 14:47:01 door Dubbellikker21 op Koningsdag 2026
Gepakt worden door hendheving: 149 euro
1 kudos 2026-04-18 08:51:14 door Maxima_Hartman op Fuck jullie rovers!
Klopt hier subsidieeren we domheid met toeslagen, subsidies, schulden kwijten schelden en gratis geld.
4 kudos 2026-04-18 08:17:33 door mr.Cam op Fuck jullie rovers!
Dat krijg je als domheid niet meer leidt tot een matig tot slecht leven zoals vroeger. Allemaal de schuld van de linkse mens. Humaniteit en gelijke rechten zijn niet congruent met evolutie naar betere mensen. We evolueren nu omlaag omdat domheid niet meer afgestraft wordt in het leven en elke malle pietje succesvol kan zijn op internet of als crimineel.
13 kudos 2026-04-18 06:57:25 door Tochmaardan op Fuck jullie rovers!
En die gedegenereerde larven worden ook nog eens gepamperd, waardoor ze nog dommer opgroeien en de kans krijgen zich te reproduceren. Beetje het geïnverteerde Darwin effect.
-10 kudos 2026-04-17 19:31:35 door Krijgnouwat op Fuck jullie rovers!
hoeveel kinderen heb je al?
0 kudos 2026-04-15 14:44:11 door owikzegmaarwat op Livestreamer Sneako ook tegen de vlakte gewerkt
@Wakemeister | 15-04-26 | 16:17: volgens mij zit ie niet eens meer in de serie.
4 kudos 2026-04-15 14:17:41 door Wakemeister op Livestreamer Sneako ook tegen de vlakte gewerkt
Okay officer Barbrady.
0 kudos 2026-04-11 18:55:10 door Parabolicus op Boom neemt wraak
Je bent cynisch toch hè?
TOCH?
3 kudos 2026-04-11 15:45:41 door insane op Tijd voor een online wijnproeverij
Boeie Ruurd.
-5 kudos 2026-04-06 04:48:13 door SteavyBatser op Gabbers in 't wild
Check eerst de kentekenplaat op de auto
22 kudos 2026-04-02 19:04:31 door Helly Hansom op ''Zojuist aangehouden en ontvoerd door rijkspolitie Dordrecht"
Die heeft ie niet. Ligt bij Justitie. Wat een lamlul is dit zeg. Souvereiniteit claimen in het mooiste land ter wereld, maar wel gebruikmaken van de resources. Of zal hij die weg zelf hebben aangelegd waarover die rijdt?
1 kudos 2026-04-01 11:32:39 door AudiA7 op Looksmaxxer Clavicular geeft tip over Nederland
"Moggen" Amerikanen ons dan in gewicht? Is dit hoe de term wordt gebruikt? Ik weet het allemaal ook niet meer.