23,312 +26547 -3235
Kudos
#2946 (Top 0.9218%)
| Kudos/dag | 31.46 |
| Kudos/reaguursel | 12.89 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2512 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -122 |
23,312 +26547 -3235
Kudos
#2946 (Top 0.9218%)
| Kudos/dag | 31.46 |
| Kudos/reaguursel | 12.89 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2512 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -122 |
1,809
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 2.44 |
| Topreaguursels | 7 |
| Woorden per reaguursel | 11.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.46 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 15 |
| Aantal x weggejorist | 34 |
| Geregistreerd op | 13-06-2024 |
| Eerste reactie op | 13-06-2024 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
6 kudos 2026-06-22 20:28:23 op Twee zakkenrollers verjaagd uit de Kalverstraat!!!
Ikke niks gedaan!
2 kudos 2026-06-22 19:59:45 op Boom kappen
Dat was een harde boom...
6 kudos 2026-06-22 18:32:46 op Mexicanen vergeten nooit #2
Is die 5e van links nu de puto?
2 kudos 2026-06-21 19:20:04 op Scratchbaas zonder vinyl
Voor een lijk ziet hij er anders nog aardig uit... sinds hij al 27 jaar dood is.
1 kudos 2026-06-21 17:56:34 op Tante Corrie is ook los
Geen drank meer voor jou!
0 kudos 2026-06-18 20:21:50 op Pas op: hittegolf op je scherm!
Welke wil je hebben?
"ja!"
-9 kudos 2026-06-18 19:50:46 op Kakske
Hahahahahah!
Poep en plashumor!
Daarom is strontium ook een leuk element toch?
2 kudos 2026-06-18 18:11:25 op Amazon bezorger met kronkel in koppie
Als dat jouw prioriteit is wel.
Iets meer inhoudelijk reageren ipv een @internetriddert te proberen zijn zou je kunnen sieren.
53 kudos 2026-06-18 18:08:53 op Amazon bezorger met kronkel in koppie
Smerige lafaard ben je!
Op z'n minst direct ontslag maar hopelijk vervolging door de wet.
10 kudos 2026-06-18 17:32:49 op Een snelle flash
Ze is er snel bij... maar veel te traag voor het mannelijk oog.
0 kudos 2026-06-17 19:50:08 op Make-upartiest met haar Aladdinlamp
Mag ik over je lamp wrijven?
20 kudos 2026-06-17 19:28:21 op You bloody in een nieuw jasje
Gewoon een uiting van latente homogevoelens.
5 kudos 2026-06-17 19:24:29 op Re: Nedermoppie represent!
@Dweeziltje | 17-06-26 | 18:55: Doe maar de originele dan;
https://www.dumpert.nl/item/66...
112 kudos 2026-06-17 18:50:17 op Re: Nedermoppie represent!
Ze kijkt me net iets te vaak in de camera.
0 kudos 2026-06-16 20:29:48 op How het gemaakt is
Kartonnenlederentasjes?
Ik ben geen mietje!
1 kudos 2026-06-16 20:05:09 op Vos verzamelt bosje ratten
Even de weg naar Hamelen laten zien!
0 kudos 2026-06-16 19:50:05 op LAPD reageert op een melding van geluidsoverlast
En toen bleek die dame een blinde te zijn...
Hoe dan ook dieptriest om dit te zien.
0 kudos 2026-06-16 19:48:26 op LAPD reageert op een melding van geluidsoverlast
Ropet naar Beterbed!
4 kudos 2026-06-16 19:31:40 op Verkeerde afslag op de brug genomen
Als je geen echte baan kan vinden kan je altijd een glijbaan nemen toch?
-3 kudos 2026-06-16 19:30:17 op Nest bouwen
Hans!!!!
1 kudos 2026-06-15 18:57:11 op Er is hoop.
Als je zo rijk bent kan je, je wel een duurdere zonnebril veroorloven.
-9 kudos 2026-06-13 20:54:35 op Zwerm bijen op de vleugel
Dat heeft Einstein ooit gezegd maar is al heel lang achterhaald.
50 kudos 2026-06-13 10:43:39 op Motor blijft lopen na crash
Ook hier werkt een vinger in de poepert.
-5 kudos 2026-06-12 22:02:15 op Buurvrouw vs buurvrouw
A Je To!
13 kudos 2026-06-12 21:14:09 op Ondertiteling volkslied Canada
it's Enrico Pallazzo!
34 kudos 2026-06-11 18:15:13 op HAHA faaaaaal...
Moet je dan meteen je poot optillen en een scheet laten?
15 kudos 2026-06-08 16:55:21 op Petitie: Free Katja's Ollie en Bollie
"Wat een toestand!"
6 kudos 2026-06-07 20:38:06 op Politiehond en agent grijpen inbreker
Tarzan!
Kill and attack!
4 kudos 2026-06-07 20:22:08 op Hangjongere in de jankboom
Je bent een treurwilg... niets meer en niets minder.
7 kudos 2026-06-07 17:46:36 op Tuig slaat homo Justin van tv programma in elkaar op kermis Deurne
Heeft iemand nog bingokaarten over?
De mijne zijn namelijk vol.
-42 kudos 2026-06-06 22:40:47 op Integreren kun je leren!
"Zouden hebben" clown.... en hoe kan je daar commentaar op hebben terwijl je de eerste reactie plaatst voordat er ook überhaupt 'taalgebruik' is gebruikt?
-36 kudos 2026-06-06 22:33:46 op Integreren kun je leren!
Heeft de ongeïnspireerde Harry Mens dit ingesproken? Veel saaier dan dit bestaat niet.
6 kudos 2026-06-06 22:28:26 op Dat ene biertje was niet meer nodig
Trots gepresenteerd maar wat triest om te zien. Inclusief verkeerspeelmat... dat je kind het maar niet mag meemaken.
-5 kudos 2026-06-03 19:04:51 op Lekker ontspannen voor de vrouwtjes
Dit soort dames zijn schaars.
1 kudos 2026-06-01 19:06:32 op Doei hoi flats flits
Zat je daar gewoon op te wachten dan?
16 kudos 2026-06-01 18:19:16 op Senegal test even het veld in de V.S
Net als heel de USA, slappe ballentent.
14 kudos 2026-05-31 20:41:40 op Terror kat verdedigt terrein
@xzaz2 | 31-05-26 | 20:38: Ja, want honden zijn herbivoren.
-6 kudos 2026-05-31 19:56:15 op Wat is je geheim
Tja... wie een lerenbroek draagt heeft ook leren pijpen.
7 kudos 2026-05-31 18:51:53 op Jongens spelen met vuur
Epileren kan je leren.
0 kudos 2026-05-30 21:01:39 op Duits studentencorps op bezoek in Utrecht
Die moffen blijven terugkomen!
12 kudos 2026-05-30 16:14:36 op Haal die camera uit mijn gezicht
Die met een nektasje zijn vaak zo snel agressief.
1 kudos 2026-05-29 18:59:04 op Nokia maakt ook champagne
Hardglas.
0 kudos 2026-05-29 18:46:48 op RE: Paul de Leeuw over virale video's
Best ongemakkelijk om te zien in de huidige geest van de tijd. Achterafgezien eigenlijk ook wel.
-43 kudos 2026-05-29 16:44:53 op Bijna onder de vrachtwagen
Je heb daar niets te zoeken met je motor. Die dorrijder is ook een grote klootzak maar dit is toch echt eigen schuld dikke bult.
8 kudos 2026-05-28 20:20:42 op Iedereen heeft wel een beetje homo
Een "Sausage Fest" is niet altijd wat je denkt.... of wil.
-1 kudos 2026-05-26 19:13:47 op Snelweg-terreur
Lang verhaal, doen we niets mee.
5 kudos 2026-05-26 18:54:20 op Klappertackle op de footballvelden
"Four touchdowns in one game baby!"
0 kudos 2026-05-25 20:16:36 op Saltotrucje uit de boom
Misschien beter dan met je hoofd eerst... gezien het daar niet heel diep is.
0 kudos 2026-05-25 19:36:55 op Geef maar toe
De X staat er niet voor nixs.
21 kudos 2026-05-25 19:34:26 op Put vol met poep
@Kameleon4 | 25-05-26 | 17:00: Je weet wel beter dan zo'n dom bedrag te noemen. Weet je wat... meld je aan als putjesschepper en kom dan weer terug hier wat je echt verdient sufferd.