DumpStats voor Aleksandr 👶

7,864 +13301 -5437

Kudos

#9508 (Top 2.9751%)

Kudos/dag 37.81
Kudos/reaguursel 5.04
Meeste kudos op 1 reaguursel 222
Minste kudos op 1 reaguursel -209

1,561

Reaguursels

Reaguursels/dag 7.5
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 30
Reacties per reaguursel 0.64
Meeste reaguursels op 1 dag 47
Aantal x weggejorist 38
Geregistreerd op 02-10-2025
Eerste reactie op 29-11-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-2 kudos 2026-06-21 07:21:13 door KlaagKadaver op Ben je gek geworden of zo?!
Aleksandr word helemaal de grond in gemind en uiteraard is daar de onvermijdelijke altijd-Guus weer met zijn ongefundeerde beledigingen maar Aleksandr heeft wel gelijk, de betreffende agent gebruikt een gevechtstechniek die specifiek bedoeld is om iemands arm uit de schouder te slaan. Dit is simpelweg mishandeling en eigen rechter spelen. Moeten we niet willen in dit land want dat is een glijdende schaal.

2 kudos 2026-06-20 23:05:53 door altijd-guus op Ben je gek geworden of zo?!
Wat zal je moeder trots zijn op je....ga nou die onvermijdelijke pitbull van je maar uitlaten en haal voor Debora gelijk even een pakje peuken bij de pomp en trakteer jezelf op een lekker blik monster....

-1 kudos 2026-06-20 21:37:02 door MadM op Moose was not amused
Daarom heeft een moose test (met de auto) ook niets te maken met remmen, maar enkel met ontwijken. Je wil zo'n beest niet op je voorruit hebben, niet met 80 maar ook niet met 50km/u
Gewoon een ruk aan het stuur en het beste ervan hopen.

24 kudos 2026-06-20 16:20:53 door SmegmaHelm op Houston kleurt Oranje
Marokko die wint OF verliest met voetbal maakt niet uit, want de boel slopen doen ze hier toch wel...

-2 kudos 2026-06-20 06:10:03 door Aleksandr op RE: bezorger gooit pakket over het hek Pt 2
@Boombast | 20-06-26 | 07:47: Ik kan me sinds die paar maanden een stuk beter inleven in de praktijken van de gemiddelde koerier ja.
iedere keer dat er iemand wat besteld en niet thuis is als het bezorgd word kost het de jongen die voor de deur staat met uw nieuwe buttplug GELD.
10 noshows op een dag en dat 20 dagen lang is een enorme hap uit je salaris wat al schandalig laag is.
Het is niet goed maar ik snap waar het uit voortkomt.

1 kudos 2026-06-19 15:51:32 door Bass Trouble op Motor skipt de file
@Rugsteker | 19-06-26 | 11:29: Letten op gaten die ontstaan: daar kunnen andere auto's gaan invoegen, dus een beetje in dat gat gaan rijden om invoegers die niet spiegelen nog te kunnen ontwijken. En vergeet niet te letten op achteropkomende motoren. Ik heb al eens bijna een motorbestuurder als op dit filmpje achterop gehad omdat hij met veel hogere snelheid tussen de auto's doorreed en ik hem daardoor te laat zag in mijn spiegels.

2 kudos 2026-06-19 09:45:08 door xspalm op Motor skipt de file
@Appolyon: anticiperen is juist rekening houden met dingen die kunnen gebeuren. Zo kan het zijn dat iemand zijn autodeur opendoet en ofwel niet kijkt, ofwel je niet ziet omdat je te snel rijdt. En dan kand de automeneer welmschuldig zijn, maar bent degene die in het gips zit. Maar dit motorfietsgedra is in Frankrijk aan de orde van de dag. En vorige week had dat voor een motorrijder hier in de nuurt minder prettige gevolgen. Tja…

7 kudos 2026-06-19 09:29:13 door Rugsteker op Motor skipt de file
Dit gebeurd vrijwel alleen bij lange stilstaande files met geen/minimale vooruitgang wat het risico brengt dat mensen uit gaan stappen om zicht te pakken/benen te strekken/wat uit de kofferbak te pakken etc. Zelfs met "stapvoets" tussendoor rijden kan je verrast worden door een openslaand portier. Maar hopelijk heb je dan nog wel de ruimte om tot stilstand te komen en anders blijft de schade/letsel hopelijk nog beperkt. Maar bij 99% van de files blijven voertuigen licht rollen en is het risico op een open portier verwaarloosbaar. Dan moet je juist weer scherp zijn op voertuigen die plots van rijstrook wisselen. Gewoon rustig rijden met een verschil van 10 a 15 km ten opzichte van de file. Goed links/rechts blijven scannen naar voertuigen die jou mogelijk kunnen verasssen. Alleen tussendoor passeren tussen rijstrook 1/2 en vaart eruit als verkeer invoegt of bij weefvakken. Zodra de file 50 a 60 km gaat rijden even richting aangeven, kies je rijstrook en blijf hierop rijden. Pas als de file weer vaart mindert en zakt onder de 30/40 (en de verwachting is dat de snelheid laag blijft) neem je weer positie in tussen de rijstroken om tussendoor te passeren. Ohja, geen alarmlichten gebruiken tijdens het passeren. En als de auto's nou te dicht naast elkaar staan, ga niet lopen heuen/kleven/seinen. Blijf in de zijspiegels rijden en geef weggebruikers de gelegenheid om je te zien en dan maken ze heus wel ruimte. En als je ziet dat het te krap wordt en je tussen voertuigen tot siltstand komt te staan, doe dit in elk geval niet naast vrachtwagens of bussen vanwege grote dode hoek en overall minder zicht rondom hun voertuig, blijf er dan gewoon achter tot je wel een gat hebt om te passeren. En als laatst: Ga niet ruimte zoeken en inhalen door te slingeren tussen de auto's door (rechts inhalen). Alleen on-ervaren egoistische motorrijders met een puberbrein doen dit en het geeft motorrijders een slechte naam. Zo, dit zover mijn deugreaguursel. Veilige km's gewenst deze zomer!

-2 kudos 2026-06-19 09:28:39 door Aleksandr op Motor skipt de file
@ApoIIyon | 19-06-26 | 11:01: De motorrijder zat naast de auto ACHTER het busje toen de deur open ging. Dat is tijd zat ALS je stapvoets tussen de file doorrijd.

-1 kudos 2026-06-19 09:26:48 door Aleksandr op Motor skipt de file
@Kaagweg | 19-06-26 | 10:56: Begrijpend lezen en de klemtoon op het juiste woord leggen. Van oorsprong geen Hollander zeker?

-13 kudos 2026-06-19 09:01:27 door ApoIIyon op Motor skipt de file
Sorry wat? Wat een onzin met je anticiperen... Je kan niet anticiperen op een situatie als dit, als iemand die deur opengooit terwijl jij daar rijdt ben je klaar. En zo hard ging de motorrijder niet, lijkt harder door de camera.

-4 kudos 2026-06-18 08:39:09 door blackphilip op Oekraïne slaat weer toe
@RandyBiel | 18-06-26 | 09:52: IN hoeverre is Trump, Jette etc zelf aan de leiding en in hoeverre vertegenwoordigen ze Wallstreet, AEX etc? Moet je even over nadenken.

-3 kudos 2026-06-18 07:59:52 door DriftKicker op Oekraïne slaat weer toe
@RandyBiel | 18-06-26 | 09:52: Dat geldt ook voor Trump. Denk je dat die demente gek het land leidt? Dat doet Vance en z'n gevolg.

-8 kudos 2026-06-18 07:52:19 door RandyBiel op Oekraïne slaat weer toe
In hoeverre is Putin zelf aan de leiding? Lijkt voor de buitenwereld misschien zo, maar hij blijft natuurlijk ook maar de voorruit geschoven pion van de veiligheidsdienst, die inmiddels afgesloten van de buitenwereld in het Kremlin verblijft.

-16 kudos 2026-06-17 08:09:01 door altijd-guus op Mongool negeert brandweerman en blokkeert een ambulance die met spoed weg wil rijden
Joh hou toch op met je huilstruikenverhaal. Respect voor de politie en andere hulpverleners zou je door je ouders in je opvoeding bijgebracht moeten worden, daar ligt de basis van dit soort gedrag. Als jij denkt dat je dit soort tokkies in het gareel kunt krijgen door ze keihard fysiek aan te pakken, dan heb je het helemaal mis. Dit soort tokkies gaat zich alleen nog maar asocialer gedragen. Dan hebben ze ineens alle wijsheid in pacht en dan mag de agent zich weer gaan verantwoorden bij een tuchtcommissie en soms zelf bij een rechter...

0 kudos 2026-06-15 11:00:32 door Vogelnest op Waarom ruimen Japanners hun troep op?
Die ongeschreven regels komen voornamelijk voort uit opvoeding en dat is weer deels sterk verbonden met de cultuur.
Het is logisch dat een Japanse peuter/kleuter/kind/tiener meer meekrijgt van die ongeschreven regels tijdens de jeugd dan jij en ik als buitenlanders.