DumpStats voor pietjansen

2,405 +2857 -452

Kudos

#22949 (Top 7.1809%)

Kudos/dag 2.62
Kudos/reaguursel 7.56
Meeste kudos op 1 reaguursel 160
Minste kudos op 1 reaguursel -66

318

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.35
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 26.2
Reacties per reaguursel 0.27
Meeste reaguursels op 1 dag 8
Aantal x weggejorist 12
Geregistreerd op 19-12-2023
Eerste reactie op 20-12-2023

Scherpe Amazon Deals ⚑

Shop via onze link β€” jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon πŸ’š

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

3 kudos 2026-06-24 14:29:59 op Verhitte tokkie op de A10
Mooie worp wel. Maar of bumperkleefbusje hier van leert betwijfel ik.

13 kudos 2026-06-24 12:52:59 op Tee (golf)
ook alleen maar omdat de meiden ouder zijn dan 14.

16 kudos 2026-06-23 14:15:53 op Heethoofd op de weg
Dit gebeurt de laatste tijd echt zo verschrikkelijk vaak. Mensen die te achterlijk zijn om in hun spiegels te kijken voordat ze gaan inhalen en vervolgens boos worden op de ander omdat ze hen (bijna) van de weg af hebben gereden (zoals hier gebeurt door het gat dicht te rijden).

In dit geval had de Volvo er verstandig aan gedaan om zijn verlies te nemen, maar ik hoop dat die toyota snel een boom vind om zichzelf omheen te vouwen.

-2 kudos 2026-06-19 14:52:42 op Joep Schreuder bij FOX
Waarom in het Nederlands het hele land begroeten en in het Engels alleen die twee stink provincies aan de kust?

-1 kudos 2026-06-17 17:40:07 op Dierenambulance 2.0
en dan 's avonds weer lekker onder wol kruipen.

8 kudos 2026-06-17 15:48:17 op TikTok gaat nu echt te ver
Ja. En alle mannen krijgen een brief dat minimaal hun halve hoofd kaal moet zijn.

-3 kudos 2026-06-15 16:50:21 op In plons van vreugde
@Diwa88 | 15-06-26 | 15:54: ja bijna, alleen kunnen mensen met boerenverstand uberhaupt niet denken. Dus daar gaat het in mijn eerste bericht ook mis. Ik heb boerenverstand, denk ik.

2 kudos 2026-06-15 16:48:50 op Wat klopt hier niet?
oeh oeh, ik weet het! Bert had vandaag vrij en kon nog niet aan de middenberm beginnen terwijl Joost en Ad wel de troitoirs al aan het nieuwe plan hebben aangepast zodat voetgangers veiliger over kunnen steken omdat ze verder van de rotonde verwijderd zijn?

-7 kudos 2026-06-15 15:29:49 op In plons van vreugde
juist wel. Boerenverstand is wat je hebt als je nergens verstand hebt, maar het wel denkt te hebben.

-6 kudos 2026-06-12 14:37:55 op Ik parkeer hier even
Regeling voertuigen, artikel 5.2.48

5.
De wielen onderscheidenlijk banden van personenauto's:
a. moeten goed zijn afgeschermd;
b. mogen niet meer dan 30 mm buiten de afscherming uitsteken, en
c. mogen niet aanlopen.

-1 kudos 2026-06-03 16:27:07 op Gekkie probeert vuurtje uit te blazen..
@Loosecanon | 03-06-26 | 13:09: ik reageerde op de specieke woorden van IJschpegel. Maar inderdaad, als je het zo zegt is het inderdaad een interessante vraag. Het is inderdaad ook geen eenvoudig antwoord, maar lukkig heeft het CPB hier wel een poging toe gedaan:

https://www.cpb.nl/ongelijkhei...

5 kudos 2026-06-03 14:10:30 op Computer says no
Aldus Pribram met z'n blokfluit.

61 kudos 2026-05-29 17:13:38 op Buurvrouw flipt volledig de pan uit
Ik ben team buurvrouw. Een pauper met een pauper tuin en een pauper camera die zo pauper is afgesteld dat de buren geen privacy meer mogen hebben zal zich ook wel zo pauper gedragen dat de buurvrouw er gek van wordt.

15 kudos 2026-05-29 17:11:06 op Bijna onder de vrachtwagen
Nee want het zou je in je eer aantasten als je toegeeft schade te hebben berokkend aan een ander. Dit soort gasten zou naast het wrak van hun auto staan en met strakke ogen zeggen dat er niks gebeurd is.

0 kudos 2026-05-15 15:56:46 op Frank van de Goot over doodsoorzaken
Het verschil met de voorbeelden die jij noemt is dat de slechte omschrijving komt van mensen die er geen verstand van hebben. In het voorbeeld uit de video gaat het erom dat een expert een slechte diagnose stelt.
Als er iemand op de IT afdeling komt met een kapotte laptop kan de ITer moeilijk de diagnose stellen "hij is kapot", hij moet op zijn minst zeggen wat er kapot is (batterij, moederbord, scherm, etc).

78 kudos 2026-05-15 15:45:36 op Autoband verloren
Dus je hebt de video al beschikbaar op een telefoon en je bent nog zo achterlijk om dan het scherm te gaan filmen... en dan ook nog de verkeerde orientatie... is uberhaupt iets wat je wel kan?

1 kudos 2026-05-15 12:51:15 op Frisbeebaas
@MojoNL | 15-05-26 | 12:48: liever niet, het is er nu nog rustig...

11 kudos 2026-05-08 14:17:28 op OPROEP! Portemonnee gevonden
@curryworstspecial | 08-05-26 | 14:10: misschien moet je een andere koper voor je stroom zien te vinden. Of misschien had je geen energieproducent moeten worden als je niet weet wat dat inhoudt.

43 kudos 2026-05-07 16:48:08 op Voel je je al oud?
Als GTA IV een meisje zou zijn, mocht je haar sinds een week legaal neuken.

1 kudos 2026-04-30 16:20:13 op Het eten op?
Dit zijn chinesen, die hebben weinig weg van menselijkheid. Dieren mishandelen is standaard bij hen.

9 kudos 2026-04-29 17:21:48 op Waterpolo
wel ons lekker maken maar niet de beelden delen... beetje jammer

-13 kudos 2026-04-29 17:20:06 op Beelden steekpartij Golders Green, Londen
Op de NOS stond dat joodse beveiligers hem al onder bedwang hadden tot de politie arriveerde. Wat heeft de politie gedaan dat deze man niet meer onder bedwang was en ze bang voor hem moesten wegrennen?

3 kudos 2026-04-29 17:18:04 op Beelden steekpartij Golders Green, Londen
mijn god wat ik kun jij in een korte tijd een hoop onzin lullen. "revolver", "verblijfsvergunning houden/verlengen".

van mij mogen ook alle moslims het land uit, maar kom in ieder geval met feiten aan in plaats van dit populistische gelul.

2 kudos 2026-03-04 14:25:25 op Range Rover met haast op de A5
ik ga altijd gewoon dezelfde snelheid rijden als de vrachtwagen naast me tot hij fatsoenlijk afstand neemt. Heerlijk om die mannetjes zichzelf dan te zien opvreten.

-2 kudos 2026-03-04 14:11:42 op Ongeduldige fileskipper
@Aapjesmaker | 04-03-26 | 07:49: ja, want met een leasebak raak je geen schadevrijejaren kwijt wanneer je een ongeluk veroorzaakt en draai je ook niet zelf op voor de schade aan je "eigen" auto.

1 kudos 2026-03-04 12:18:01 op Kan iemand mij vertellen waar?
MojoNL, ga eens naar de website van de anwb en bereken eens de kosten die jij maakt met jouw auto. Bekijk dan hoeveel km-vergoeding bedrijven doorgaans geven per km. Wanneer je dat gedaan hebt, kom terug om hier te reageren wat je geleerd hebt.

0 kudos 2026-02-11 15:06:40 op Kom je mee op reis met de sisterhood
@HihoSilver | 11-02-26 | 13:19: wat voor werk doe jij dat je dat soort collegas hebt? Dan weet ik wat voor bedrijven te vermijden.

1 kudos 2026-02-05 15:58:52 op Bekendste schilder ooit
Hij wist inderdaad aardig met een kwast om te gaan, maar van perspectief had hij geen kaas gegeten (op kunst niveau dan, politiek is hij aardig ver gekomen ondanks zijn sadistische trekjes).

0 kudos 2026-02-05 15:54:46 op Nieuwe wet aangenomen in Engeland
Wat bedoel je precies PP? Dat kinderen kut zijn en dat je het fijn vind wanneer ze een keer niet bij je in de buurt zijn? Dat snap ik nu al, daarom begin ik er niet aan.

0 kudos 2026-02-05 15:52:24 op Nieuwe wet aangenomen in Engeland
Een gezellige avond terwijl er van die stinkende irritante krijskanonnen langs rennen? Hou dat spul aan je tafel of blijf thuis maar val mij niet lastig met jouw hobby's. Ouders zijn de grootste narcisten tegenwoordig. Denken maar dat iedereen hun kroost leuk moet vinden omdat ze er zelf ook altijd last hebben.

-1 kudos 2026-01-30 09:48:34 op Amaai! Meneer Belg heeft haast.
@Meta | 29-01-26 | 18:46: ah, dus de volgende auto een bullbar zodat je de auto voor je weg kan drukken zodat je doorrijdt volgens meta...

-13 kudos 2026-01-29 18:36:12 op Amaai! Meneer Belg heeft haast.
Ik vraag mij of iedereen die onder deze video zegt dat de cammer naar rechts moet, dit zelf ook doet. Of gewoon nooit in de auto zit. Want wanneer er zo'n inhaaltreintje vormt op de linkerbaan, kun je wel naar rechts gaan, maar vervolgens rij je de hele weg 90 achter een vrachtwagen omdat je nergens meer ertussen gelaten wordt. Dit is alleen maar erger geworden sinds we over 100 moeten rijden.

4 kudos 2026-01-22 16:58:44 op Man snapt rijrichting niet
@Saekerhett | 22-01-26 | 16:45: sorry ik moet niet reaguuren tijdens werktijd, ik bedoelde dat ik mij afvroeg of het per ongeluk ging. Dit lijkt mij haast expres.

-37 kudos 2026-01-22 16:24:07 op Man snapt rijrichting niet
ik vraag mij haast af of het een fout is, hij gaat namelijk richting een erf.

52.6028536457303, 6.408524012840731