2,433 +3369 -936
Kudos
#22887 (Top 7.1615%)
| Kudos/dag | 0.38 |
| Kudos/reaguursel | 8.6 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 398 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -83 |
2,433 +3369 -936
Kudos
#22887 (Top 7.1615%)
| Kudos/dag | 0.38 |
| Kudos/reaguursel | 8.6 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 398 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -83 |
283
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.04 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 5.2 |
| Reacties per reaguursel | 0.51 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 10 |
| Aantal x weggejorist | 42 |
| Geregistreerd op | 27-10-2008 |
| Eerste reactie op | 27-11-2008 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-20 18:02:48 door Josser op Houston kleurt Oranje
u vindt uzelf de norm?
-4 kudos 2026-06-20 15:59:13 door Murse117_117 op Houston kleurt Oranje
U woont in Amerika?
4 kudos 2026-06-20 15:58:44 door TheShape op Houston kleurt Oranje
Misschien ben je gewoon een zure kut.
3 kudos 2026-06-20 15:58:38 door limpNoodles op Houston kleurt Oranje
du-du-du-du-du
0 kudos 2026-06-20 15:26:21 door Tiszoalstis op Hondencompi
Tevens de bijnaam voor mensen die in Terneuzen wonen.
-4 kudos 2026-06-20 15:10:25 door nieuwsgierige pelg op Hondencompi
Ik ben hartstochtelijk hondenliefhebber, maar vind dit wel een grappige bijnaam voor die edele dieren.
-1 kudos 2026-06-20 15:02:44 door GraafSteno op Hondencompi
Je vader zul je bedoelen
5 kudos 2026-06-20 12:40:05 door Headshoq op Grote biem in slowmotion Almere
Instellingen > Snelheid > 2.0x
1 kudos 2026-06-17 19:44:52 door NiCeY op Heldere boodschap
Je tikt HELD verkeerd.
0 kudos 2026-06-17 15:05:04 door affeaufschleifstein op Te diep in het glaasje gekeken
Nou waar de mond vol van is...
0 kudos 2026-06-17 13:04:07 door Loosecanon op Te diep in het glaasje gekeken
Je doet je naam eer anus.
4 kudos 2026-06-17 12:53:59 door Farthdater op Heldere boodschap
@Pippy | 17-06-26 | 14:40: Urn!
21 kudos 2026-06-17 12:40:52 door Pippy op Heldere boodschap
Kist!
3 kudos 2026-06-15 14:19:55 door OttO1916 op Er is hoop.
Valt wel mee. Als die bruiningscreme er af gesleten is kan ze er best mee door.
35 kudos 2026-06-13 13:08:07 door vincej77 op Het is weekend!
Ha gayyyy!!!
1 kudos 2026-05-17 11:32:34 door KaleZakMasseur op Nieuw jurkje gekocht
Jouw ballen zijn even groot en hangen even hoog?
4 kudos 2026-05-17 09:59:02 door Ach-waarom-niet op Nieuw jurkje gekocht
Welkom in de echte wereld
8 kudos 2026-05-17 09:47:34 door A.tractie op Nieuw jurkje gekocht
Tja jongeman, het zijn natuurlijke borsten, geen AI-producten, geen striptekening, geen implantaten, geen photoshop. En bij de meeste vrouwen is de ene borst wat groter dan andere, ze zijn zelden gelijk van formaat.
3 kudos 2026-05-17 09:28:15 door Knoeier op Nieuw jurkje gekocht
Keur ik gewoon goed.
-2 kudos 2026-05-12 08:32:26 door DannyVink op Wil u graag dood?
I see what you did there.
6 kudos 2026-04-27 17:51:40 door IIVQ op Racefietser vs brommerclub
En de wielrenner kwam ook nog eens van rechts (of van rechtdoor, is ook voorrang boven linksafslaand). Dat betekent nog niet dat je dan gelijk klappen uit moet gaan delen.
13 kudos 2026-04-27 15:02:42 door IkGebruikAltijdDeApp op Racefietser vs brommerclub
Je hebt gelijk. Maar de manier waarop de wielrenner dat gelijk haalt slaat natuurlijk nergens op.
0 kudos 2026-04-18 09:43:00 door bertbokworst op Lake Gül doet aangifte tegen Depri Dennis
-weggejorist-
27 kudos 2025-12-28 09:25:47 door Schraalhans op Door het ijs gezakt
Schaatsen, zwemmen, fietsen... Dat noem je toch een triatlon?
21 kudos 2025-12-14 16:50:10 door kaalkoppie op Smerissen krijgen de deur niet open
@straatkat | 14-12-25 | 17:43: Dan zit je met gebroken glas waar de politie zich aan kan bezeren.
-19 kudos 2025-12-14 16:43:05 door straatkat op Smerissen krijgen de deur niet open
Als de nood echt zo hoog was klap je door het raam heen lijkt me
2 kudos 2025-10-18 18:53:42 door Greenhorn op Vrouw pakt onze vis af
Ze wou nog even op de foto met dat beest.
2 kudos 2025-10-18 17:13:20 door Boskever op Hoe noem je een man met drie vrouwen?
Wat zeg jij over mijn broer?!
4 kudos 2025-10-18 11:48:09 door Cinderella op Hoe noem je een man met drie vrouwen?
Reetkever
47 kudos 2025-10-18 09:43:42 door RW00 op Vrouw pakt onze vis af
Ze moet eerst nog even onnozel rondkijken of er geen applaus te vinden is.
2 kudos 2025-09-21 17:34:36 door Lelijke_aap op Bijzondere blouse
Zero fucks given
10 kudos 2025-09-21 17:11:41 door Corsair-Gamer op Bijzondere blouse
Beter dan een Red Bull jas.
4 kudos 2025-09-21 16:46:28 door Ekm11 op Bijzondere blouse
Maar wel inzoomen he!!?
15 kudos 2025-09-21 15:54:18 door Mizpunt op Bijzondere blouse
Met een kut overhemd.
0 kudos 2025-09-07 19:36:45 door threeheadedmonkey op Van de fiets geflikkerd
Het zou verboden moeten worden!
7 kudos 2025-08-23 21:50:14 door Peerke16 op Volkswagen met aanhanger let niet op
Als hij goed had opgelet, zat hij niet te dicht achter die Tesla. Aangezien uitwijken nodig was om een botsing te voorkomen, zat hij dus wèl te dicht achter die Tesla. Ergo, Polo bestuurder let niet goed op maar corrigeert tijdig.
-3 kudos 2025-08-12 07:23:40 door Uhoortnogvanons op Handdoekje leggen in Spanje gaat lekker
Ik zie wat je hier doet, linke linkse vlegel.
-1 kudos 2025-08-12 07:20:22 door frietstoofvlees op Handdoekje leggen in Spanje gaat lekker
Ze hebben een grote smoel dus zal wel PVDA/GL zijn.
0 kudos 2025-08-12 07:18:37 door budgetwhitepaper op Handdoekje leggen in Spanje gaat lekker
Dit is het klapvee van Greet. Het ligt altijd aan een ander
6 kudos 2025-08-12 07:18:03 door 2160 op Handdoekje leggen in Spanje gaat lekker
In ieder geval geen piano of harp
0 kudos 2025-08-12 07:17:36 door hoort u mij op Handdoekje leggen in Spanje gaat lekker
Niet denk ik, dat interesseert ze niet.
1 kudos 2025-08-12 07:17:05 door martcauton2 op Handdoekje leggen in Spanje gaat lekker
Duidelijk voorstander van "de grootste bek wint", net als onze finse medemens. Dus zal wel Pvda/Gl of D66 zijn verwacht ik
11 kudos 2025-08-12 07:16:18 door vaat_slabbetje op Handdoekje leggen in Spanje gaat lekker
ik hoop altijd dat ze meerdere vakjes aanvinken zodat ze een ongeldige stem hebben.
1 kudos 2025-08-05 14:57:29 door Kartoflfelsalat op Man komt verhaal halen om niks.
En uit mijn ogen, na het lezen van dat onderschrift en het zien van de video.
3 kudos 2025-08-03 19:37:33 door TellMeWhy op Mag ik pinnen?
Haha zegt aarshol
1 kudos 2025-08-02 19:57:42 door EchteZeeuw12345 op Zomerborrel loopt uit de klauwen
joh....
8 kudos 2025-07-23 18:32:09 door henkdevriezer op Het publiek kijkt aandachtig mee
Deze heeft duidelijk een middenscheiding
0 kudos 2025-07-15 10:12:31 door estaban2 op Dinsdag gymdag
@Henksaus | 15-07-25 | 11:47:
Smaken verschillen gewoon.
Zo zijn de billen in het filmpje mijn absolute bovenmaat. Iets groter en ik zou ze vies vinden.
Terwijl mijn beste vriend het tegenovergestelde is. Die heeft de billen liever 2x zo groot. En die houd niet van atletische appel kontjes wat in de jaren 90 het standaard was.
Je hoeft iemand niet gelijk homo te noemen omdat ie niet op dezelfde vrouwen valt als jij.
20 kudos 2025-07-15 09:47:34 door Henkiehank op Dinsdag gymdag
Ik begrijp het echt niet. Heb je dan zelf een gigantisch lekker wijf thuis zitten met een 10/10 reet alles erop en eraan. Of ben je gewoon gay. Beide is prima, ik oordeel niet maar ben gewoon benieuwd.
4 kudos 2025-06-21 12:31:01 door Onbekende Meneer op Mooiste dag van het jaar!
Helaas, ratten.