DumpStats voor gerritgerritsma

270 +1105 -835

Kudos

#59643 (Top 18.6628%)

Kudos/dag 0.73
Kudos/reaguursel 1.36
Meeste kudos op 1 reaguursel 90
Minste kudos op 1 reaguursel -78

199

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.54
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 10.8
Reacties per reaguursel 0.32
Meeste reaguursels op 1 dag 4
Aantal x weggejorist 5
Geregistreerd op 15-06-2025
Eerste reactie op 21-06-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-3 kudos 2026-06-14 18:16:06 op Crash F18
lulhannes

-3 kudos 2026-06-09 18:01:00 op Sjiezes!
iemand doet hier zijn werk niet, maar wie o wie?

-1 kudos 2026-05-12 16:54:18 op Hey een tankstation
@dikkejenkie | 12-05-26 | 14:42: gefeliciteerd

1 kudos 2026-05-10 17:06:21 op 2 honden, 1 haas
dit is geen sport, dit heet stropen.

26 kudos 2026-05-08 16:33:20 op Doe wheelie
veel, heel veel bekeuringen ontlopen door beleefd en normaal te praten, in belgie met de rijkswacht. dat waren toen niet de makkelijkste.

28 kudos 2026-05-05 10:30:07 op Eet smakelijk!
en wat is de toegevoegde waarde?

3 kudos 2026-04-28 16:45:51 op Ritje op de MTB
dat kan met een fatbike ook.

14 kudos 2026-04-26 19:09:27 op Wie gaat hier in de fout?
dus maar weer de fout bij iemand anders leggen.
hebben we hier ook een gen..x benaming voor of dat raciss.

0 kudos 2026-04-25 08:34:06 op BREAKING: VRIJMIBO GOED VOOR DE HERSENEN
pas op, dat is getest met Duits bier en dat kan je nauwelijks vergelijken met de rest van de wereld. Duitse brouwers moeten zich houden aan "Das Deutsche Reinheitsgebot" dat bepaald wat er in moet zitten en wat er niet in mag zitten. de kans is dus groot dat er in andere bieren minder B6 zit.
Maar dan drink je er toch een paar meer, gewoon voor de zekerheid.

5 kudos 2026-04-20 17:16:50 op Even inhalen
anders was hij te laat voor zijn eigen begrafenis. nood breekt wet.

1 kudos 2026-03-21 18:21:19 op ARBO India doet oogje dicht
hetzelfde dus als in NL, hier komen ze ook pas kijken als er iets is fout gegaan.

6 kudos 2026-03-17 15:09:23 op Groot tegen klein
@Revocable2302 | 17-03-26 | 14:42: maar ze noemen mekaar wel constant nigger, hoe moet dat dan?

-19 kudos 2026-03-15 17:33:48 op Bozee fietsopa vs scootahmoppie
dit is het probleem van deze tijd, je hebt een oordeel ondanks dat je niet weet wat eraan vooraf is gegaan.

-1 kudos 2026-03-14 11:44:36 op DENK komt flyeren in Duindorp
@Athene_Noctua | 14-03-26 | 11:26: maar anderen moeten ook campagne kunnen voeren, en dat kan, maar vaak met gevaar voor eigen leven. maar dat vergeet u voor het gemak.