DumpStats voor yemavap

-77 +4403 -4480

Kudos

#285361 (Top 89.2920%)

Kudos/dag -0.34
Kudos/reaguursel -0.18
Meeste kudos op 1 reaguursel 165
Minste kudos op 1 reaguursel -140

417

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.86
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 21.4
Reacties per reaguursel 1.28
Meeste reaguursels op 1 dag 16
Aantal x weggejorist 16
Geregistreerd op 13-11-2025
Eerste reactie op 13-11-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-06-22 14:35:02 door dennisnmgn op Wie durft
Je begint aan kinderen op het moment dat je een lange (lees: mijn inziens minimaal 6/7 jaar) relatie hebt, er zit wel ergens een grens aan de leeftijd maar die zou ik eerder bij 37/40 leggen. Ikzelf was 29 toen de eerste geboren werd, maarja daar waren we ook al ruim 10 jaar voor bij elkaar voor we daadwerkelijk die stap zette.

10 kudos 2026-06-21 10:34:54 door Balzakius op HalperNL wilt graag een trio met twee 18-jarige.
100%. Ik begrijp niet dat mensen hier telkens zo lichtzinnig mee omgaan. Het is echt een grote smeerlap, en misschien geen pedofiel, maar een verdienmodel maken van vrouwen door economische ongelijkheid is echt het laagste van het laagste.

12 kudos 2026-06-21 10:30:48 door zusje v Christina op HalperNL wilt graag een trio met twee 18-jarige.
Er is nog een verschil tussen legaal en verwerpelijk gedrag. Dit is totaal verwerpelijk. Als je dit met 2 meisjes van 18 doet omdat ze dat willen is er nog een gedeelde verantwoordelijkheid. Maar als je dat daar doet, in zo'n ongelofelijk ongelijke situatie, waarin jouw kleingeld voor hen grootgeld is, dan vind ik het pervers, abject, en infaam, en dan mag je van mij aan de schandpaal.

-1 kudos 2026-06-09 12:16:20 door Lars2020 op Jij gaat de bus uit
@Skyline | 09-06-26 | 09:57: Mensen worden er alleen racistisch van omdat het altijd en dan ook echt altijd hetzelfde verhaaltje is.. nooit eens een fatsoenlijke nederlander die zoiets doet.. was het maar zo.

10 kudos 2026-06-09 08:14:26 door pietpvv op Jij gaat de bus uit
@BolleBoeler | 09-06-26 | 09:58: Meer onbegrepen sarcasme gok ik.

6 kudos 2026-06-09 07:57:38 door Skyline op Jij gaat de bus uit
Ja want het was inderdaad zijn ras waarom hij niet mee mocht en absoluut niet zijn gedrag en het feit dat hij zonder te betalen mee wilde.

12 kudos 2026-06-09 07:56:57 door LiberoHeinzKessler op Jij gaat de bus uit
Ik hoor niks dat in de verste verte op racisme wijst. Deze vent is gewoon een klier die voor zijn kaartje moet betalen. Anders oprotten. En als je niet wilt, dan helpen we je wel even.

Ik denk dat jij een racismekrijser bent.

16 kudos 2026-06-07 19:56:08 door Flamez op Tuglife draait
Het is toch allebei prima. Naar mijn mening ben je pas een loser als je niet beide meningen kan respecteren.

-5 kudos 2026-06-07 19:40:35 door DikkeHoenie op Man doet lijm in sleutelgat
@TheGhost8204 | 07-06-26 | 19:02: Afhankelijk van de uitvoering kan deze meneer zelfs een dood door schuld ten laste worden gelegd als er iets in huis mis gaat en je het huis daardoor niet uitkomt.

10 kudos 2026-06-07 17:22:47 door Arie Boom-SWA op Je eigen fouten kunnen toegeven
Ik ben al een jaar of 10 gestopt met roken maar zo'n advies kan ik niet in de wind slaan. Ik ga weer aan de zware shag en wel vandaag nog. Thanks voor de tip.

55 kudos 2026-06-07 16:58:18 door Zwaarteniks op Man doet lijm in sleutelgat
Iemands slot meerdere keren dichtlijmen omdat ze roken. Plan aub zsm een afspraak in bij de GGZ, bij voorkeur gesloten inrichting.

31 kudos 2026-06-04 10:58:33 door Lennardus op Gewoon je eigen rijbaan openen in de berm
Deze manier van denken is exact het probleem en de oorzaak dat zulke achterlijke wegmisbruikers dit soort acties uithalen. Je ziet duidelijk dat hij ook wil inhalen. Neem een snicker en wacht even tot je er langs kan. Man man man

0 kudos 2026-06-01 18:30:07 door Infantilo op BMW pauper
dan nog alleen overspannen micropenisjes maken zich druk om een verkeerssituatie.

0 kudos 2026-05-30 17:14:10 door JohannesWardenier op Bus vs rijinstructeur
@Bierendbotje | 30-05-26 | 15:26: Ja, instructeur wees cursist er op dat de deur van de bus dichtging; hij weet dus dat de bus kan gaan rijden.

-4 kudos 2026-05-30 13:26:38 door Bierendbotje op Bus vs rijinstructeur
Een echt goede rijinstructeur had natuurlijk deze situatie allang zien aankomen, en leert zijn leerling te anticiperen op de gekheid van invoegen van de gemiddelde bus.