139,851 +150847 -10996
Kudos
#295 (Top 0.0923%)
| Kudos/dag | 44.9 |
| Kudos/reaguursel | 23.37 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 4042 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -976 |
139,851 +150847 -10996
Kudos
#295 (Top 0.0923%)
| Kudos/dag | 44.9 |
| Kudos/reaguursel | 23.37 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 4042 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -976 |
5,985
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.92 |
| Topreaguursels | 43 |
| Woorden per reaguursel | 17.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.38 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 15 |
| Aantal x weggejorist | 47 |
| Geregistreerd op | 13-12-2017 |
| Eerste reactie op | 13-12-2017 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
9 kudos 2026-06-24 17:48:27 op Vetzakken in de sportschool
My life matters....
-3 kudos 2026-06-24 17:25:23 op Vanavond ben jij de baas
@ItisIAgain | 24-06-26 | 12:18: Volgens mij klopt de berekening hier idd niet. Y'shtola is een 2/4 en twee Buster Swords geven samen +6/+4, dus ze is 8/8, geen 10/?. Tenzij er ergens nog een extra +2 power vandaan komt, mag Buster Sword dus casten op basis van 8 combat damage, niet 10. En ze heeft vigilance, dus ze hoort bij aanvallen ook niet getapt te worden.
2 kudos 2026-06-23 17:08:04 op Stall warning. Stall warning.
@Ed-Random | 23-06-26 | 13:28: Leuk hoor maar waar is de stal dan? Een stal is ook erg ongebruikelijk op zo'n hoogte.
1 kudos 2026-06-22 20:40:00 op Zieke wolkformatie boven Zeeland
Alleen bij embedded video's, en eens, heel irritant.
10 kudos 2026-06-22 20:33:47 op De jongens van Swapfiets zijn terug
@kwartvoorbier | 22-06-26 | 15:39: Wooooshh...
0 kudos 2026-06-22 09:37:50 op Politie Scheveningen is klaar met tuig op motorscooter
Ze hebben ze nu toch? Het OM kan nu haar ding doen...
0 kudos 2026-06-21 16:09:59 op Taaimleps Oranjeinfeesjon Houston
Houston we found a solution! It's orange!
22 kudos 2026-06-21 16:03:16 op VPRO krijgt billenkoek om deugzangeresje op Best kept secret
Dat er uberhaupt nog witte mensen in de zaal staan nadat ze dit stuk racistisch stront hebben aangehoord.
4 kudos 2026-06-20 22:39:06 op Auto uitladen in Afrika
Ik weet niet waarom, maar ik heb nu zin in koffie.
-7 kudos 2026-06-19 20:18:49 op De advertentie zingen
Wat een onzin, wil je dat bed nou verkopen of niet? Neppe zooi dit.
38 kudos 2026-06-18 21:44:38 op Prima reclame
Langzaam maar zeker wordt dit onhoudbaar voor Poetin. Mooi!
1 kudos 2026-06-18 20:11:50 op Vader helpt zijn kleine meisjes
@Viesbillendoekje | 18-06-26 | 18:22: Ik snap die behoefte wel hoor maar laat gewoon gaan. Die knijpkut zet zichzelf alleen maar voor lul.
2 kudos 2026-06-18 19:55:55 op Snuifmoeder haalt uit met mes naar buurvrouw
Shit, ik heb ook een keer coke gesnoven. Ben ik nu een vieze kankerjunk?
-5 kudos 2026-06-17 21:20:32 op Je kan je spiegel niet neuq0n
Waarom heeft dat beest zwemvliezen aan?
-2 kudos 2026-06-17 21:18:37 op D'r zijn verborgen kastelen jongens
Volgens mij niet hoor.
1 kudos 2026-06-17 18:38:12 op Op hol geslagen boot
Fuck YEAH, land of the freedom piepel!
9 kudos 2026-06-16 18:01:08 op Ohnee, geen water gooien!
Ja dit was sowieso een keer gebeurt.
5 kudos 2026-06-16 17:58:11 op Aandachtmevrouw wil liedje spelen in de bus in Tokyo
Dit is net als die lui die aan je deur staan om je iets aan te smeren, als ik reclame wil zien kijk ik wel op internet. Als ik muziek wil horen kijk ik wel op Spotify, ga weg.
5 kudos 2026-06-16 14:46:01 op Scheidsrechtercam bij NED - JPN
Charmant lachje heeft die van Dijk.
0 kudos 2026-06-15 16:55:02 op Josh Hokit heeft nog een boodschap
Dat komt omdat je extreem rechts bent, dan lijkt alles links.
5 kudos 2026-06-14 20:52:38 op MATCH DAY!
Jullie worden goed betaald met een rare getal. Mijn hemel.
-6 kudos 2026-06-12 22:32:44 op Indian Simulator
Dit lijkt me dus oprecht een geweldig spel op basis van deze 'trailer'. Het zieke is dat AI dit spel over 1 of 2 jaar gewoon kan maken. Als je die logica doortrekt gaat iedereen in de toekomst dus zijn eigen games maken. Dit zal met films net zo gaan. Doe mij een alien invasie film met Willem Oltmans en Theo van Gogh in de hoofdrol. Hij maakt zo een blockbuster voor je. Proost!
0 kudos 2026-06-12 21:30:18 op Wie respect Jeppen, but wie aar Hollend
@Vmbo-plutser2 | 12-06-26 | 10:26: Je hebt gelijk idd, in dat geval zet ik Tijjani Reijnders in. Zwolle.
7 kudos 2026-06-12 21:17:58 op Fast
Dat is hier niet helemaal gelukt.
7 kudos 2026-06-12 21:14:32 op Moeder Maarten van Rossem bracht Hitlergroet
@Eenopa | 12-06-26 | 20:57: Jij had je in 1938 ook wel een keer vergist denk ik, misschien wel vaker.
0 kudos 2026-06-12 20:19:53 op Scheids legt zijn rode kaart uit aan publiek
O nee toch niet...
45 kudos 2026-06-11 21:40:19 op Wie respect Jeppen, but wie aar Hollend
Wij zijn dus godverdomme niet Holland. Komen van Dijk en de Jong uit Holland? Nee, ik ook niet. Wij zijn potver the Netherlands, resistance is futile.
143 kudos 2026-06-11 16:48:04 op UEFA trolt FIFA
Is dit dan een sneer naar de FIFA? En zo ja, dat mag wel een tandje hoger dan. Weg met de FIFA, opnieuw een wereldbond oprichten.
7 kudos 2026-06-10 20:27:14 op Mama appelsapYe
Aldus een Ajacied die niet tegen zijn verlies kan.
25 kudos 2026-06-10 20:24:41 op Willen jullie met de katten spelen?
Een house versie van Free Bird, ik wil dood.
-2 kudos 2026-06-10 20:02:39 op Content creator zijn is kei en keihard werken
Deed me toch hier aan denken. https://www.youtube.com/watch?...
4 kudos 2026-06-10 19:43:33 op Mestrekkertje krijgt karma
De politie komt dan hopelijk ook even kijken.
36 kudos 2026-06-09 19:23:49 op Muntjes rapen in de V.S
Wat een ellende...
12 kudos 2026-06-09 19:23:39 op Muntjes rapen in de V.S
Poah, diep man!
-2 kudos 2026-06-09 19:12:04 op Dixie uitschrobben
En volgende maar werk. Eerlijk werk dit, mooi dat er mensen zijn die dit willen doen.
9 kudos 2026-06-09 19:02:15 op Jij gaat de bus uit
Eens, een beetje een kerel probeert te helpen.
1 kudos 2026-06-09 18:57:33 op Creepy ass reclame uit 1953
Die clown was hem toch niet marketing technisch dus zijn ze in de jaren met een nieuwe mascotte gekomen. Die is de tijd ook niet echt goed doorgekomen. https://www.youtube.com/watch?...
7 kudos 2026-06-08 19:34:32 op Uitkijken voor die Amerikaanse ultra's bij het WK
Nee, de VS en voetbal gaan niet samen.
-4 kudos 2026-06-08 17:08:37 op Lekker na het concert
Rechter auto zitten mensen in, dus dat zal wel ok zijn. Linker auto staat iig aan dus voordeel van de twijfel. Volgens mij is dit wel toegestaan.
2 kudos 2026-06-08 16:40:06 op President Trump is boos.
Zeker als je alles bij elkaar verzint en daar op word aangesproken, is heel vervelend idd.
14 kudos 2026-06-08 16:39:04 op President Trump is boos.
Deze man liegt dat hij barst. Waar is het bewijs, nou?
-13 kudos 2026-06-07 18:19:03 op Interpretatieve dans compi
Hij doet het leuk hoor maar waarom zo'n gigantische lange upload?
8 kudos 2026-06-07 14:34:56 op Amerikaan leert van bestaan Amerika
Ik woon niet in Holland en ik noem het nooit zo. Als een buitenlander denkt dat ik uit Holland kom dan corrigeer ik hem.
2 kudos 2026-06-05 16:15:04 op Mark in Kyiv
@Kaalkloot | 05-06-26 | 01:09: Mijn linkse straatje? De enige partij is NL die die vuile Russen steunen is de FvD. Kneiterrechts.... Met je links, simpele ziel.
9 kudos 2026-06-05 00:03:12 op Mark in Kyiv
Want dat zou dan de schuld van Rutte zijn natuurlijk... Simpele ziel.
6 kudos 2026-06-04 22:54:00 op Mama appelsap cartoon
Zodat jij nog langer in die winkel rondloopt en andere zooi koopt. De flikkers.
9 kudos 2026-06-04 22:45:00 op Influencer Anna Dobber bevestigt dat zij bejaarde vrouw (82) zwaar heeft mishandeld
Tja.. Ik denk dat het toch een moeilijk verhaal wordt zo met je volgers, zou je toch zeggen. 2 jaar zitten omdat je een vrouw van 82 zwaar hebt mishandeld is wel een rood vlaggetje zullen we maar zeggen.
15 kudos 2026-06-04 21:41:46 op Mark in Kyiv
Ik zie weer 2 reaguurder die van de appeasement politiek zijn. Succes ermee, alsof er met Poetin te onderhandelen valt zeg.
177 kudos 2026-06-04 20:46:14 op Mark in Kyiv
Prachtig sneertje weer, hij kan dat mooi. Dit is leuker om te zien dan dat geslijm bij Trump, wat wel een belangrijk doel dient uiteraard.
7 kudos 2026-06-03 19:56:52 op Lekker ontspannen voor de vrouwtjes
Het wordt gebracht als een spirituele ervaring maar dit is je reinste smeerpijperij. Dit zijn tegen zekerheid grenzende waarschijnlijkheid homoseksuele vrouwen. "1 op 1 bodywerk geven", "ervaren hoe een andere sister jou doet wiegen en aanraken". Trap er niet. Tot 12 juli jongens!