DumpStats voor SuqMadiq

139,851 +150847 -10996

Kudos

#295 (Top 0.0923%)

Kudos/dag 44.9
Kudos/reaguursel 23.37
Meeste kudos op 1 reaguursel 4042
Minste kudos op 1 reaguursel -976

5,985

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.92
Topreaguursels 43
Woorden per reaguursel 17.1
Reacties per reaguursel 0.38
Meeste reaguursels op 1 dag 15
Aantal x weggejorist 47
Geregistreerd op 13-12-2017
Eerste reactie op 13-12-2017

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-3 kudos 2026-06-24 17:25:23 op Vanavond ben jij de baas
@ItisIAgain | 24-06-26 | 12:18: Volgens mij klopt de berekening hier idd niet. Y'shtola is een 2/4 en twee Buster Swords geven samen +6/+4, dus ze is 8/8, geen 10/?. Tenzij er ergens nog een extra +2 power vandaan komt, mag Buster Sword dus casten op basis van 8 combat damage, niet 10. En ze heeft vigilance, dus ze hoort bij aanvallen ook niet getapt te worden.

2 kudos 2026-06-23 17:08:04 op Stall warning. Stall warning.
@Ed-Random | 23-06-26 | 13:28: Leuk hoor maar waar is de stal dan? Een stal is ook erg ongebruikelijk op zo'n hoogte.

-7 kudos 2026-06-19 20:18:49 op De advertentie zingen
Wat een onzin, wil je dat bed nou verkopen of niet? Neppe zooi dit.

38 kudos 2026-06-18 21:44:38 op Prima reclame
Langzaam maar zeker wordt dit onhoudbaar voor Poetin. Mooi!

1 kudos 2026-06-18 20:11:50 op Vader helpt zijn kleine meisjes
@Viesbillendoekje | 18-06-26 | 18:22: Ik snap die behoefte wel hoor maar laat gewoon gaan. Die knijpkut zet zichzelf alleen maar voor lul.

5 kudos 2026-06-16 17:58:11 op Aandachtmevrouw wil liedje spelen in de bus in Tokyo
Dit is net als die lui die aan je deur staan om je iets aan te smeren, als ik reclame wil zien kijk ik wel op internet. Als ik muziek wil horen kijk ik wel op Spotify, ga weg.

5 kudos 2026-06-14 20:52:38 op MATCH DAY!
Jullie worden goed betaald met een rare getal. Mijn hemel.

-6 kudos 2026-06-12 22:32:44 op Indian Simulator
Dit lijkt me dus oprecht een geweldig spel op basis van deze 'trailer'. Het zieke is dat AI dit spel over 1 of 2 jaar gewoon kan maken. Als je die logica doortrekt gaat iedereen in de toekomst dus zijn eigen games maken. Dit zal met films net zo gaan. Doe mij een alien invasie film met Willem Oltmans en Theo van Gogh in de hoofdrol. Hij maakt zo een blockbuster voor je. Proost!

7 kudos 2026-06-12 21:17:58 op Fast
Dat is hier niet helemaal gelukt.

45 kudos 2026-06-11 21:40:19 op Wie respect Jeppen, but wie aar Hollend
Wij zijn dus godverdomme niet Holland. Komen van Dijk en de Jong uit Holland? Nee, ik ook niet. Wij zijn potver the Netherlands, resistance is futile.

143 kudos 2026-06-11 16:48:04 op UEFA trolt FIFA
Is dit dan een sneer naar de FIFA? En zo ja, dat mag wel een tandje hoger dan. Weg met de FIFA, opnieuw een wereldbond oprichten.

7 kudos 2026-06-10 20:27:14 op Mama appelsapYe
Aldus een Ajacied die niet tegen zijn verlies kan.

-2 kudos 2026-06-09 19:12:04 op Dixie uitschrobben
En volgende maar werk. Eerlijk werk dit, mooi dat er mensen zijn die dit willen doen.

9 kudos 2026-06-09 19:02:15 op Jij gaat de bus uit
Eens, een beetje een kerel probeert te helpen.

-4 kudos 2026-06-08 17:08:37 op Lekker na het concert
Rechter auto zitten mensen in, dus dat zal wel ok zijn. Linker auto staat iig aan dus voordeel van de twijfel. Volgens mij is dit wel toegestaan.

2 kudos 2026-06-08 16:40:06 op President Trump is boos.
Zeker als je alles bij elkaar verzint en daar op word aangesproken, is heel vervelend idd.

8 kudos 2026-06-07 14:34:56 op Amerikaan leert van bestaan Amerika
Ik woon niet in Holland en ik noem het nooit zo. Als een buitenlander denkt dat ik uit Holland kom dan corrigeer ik hem.

2 kudos 2026-06-05 16:15:04 op Mark in Kyiv
@Kaalkloot | 05-06-26 | 01:09: Mijn linkse straatje? De enige partij is NL die die vuile Russen steunen is de FvD. Kneiterrechts.... Met je links, simpele ziel.

9 kudos 2026-06-05 00:03:12 op Mark in Kyiv
Want dat zou dan de schuld van Rutte zijn natuurlijk... Simpele ziel.

6 kudos 2026-06-04 22:54:00 op Mama appelsap cartoon
Zodat jij nog langer in die winkel rondloopt en andere zooi koopt. De flikkers.

15 kudos 2026-06-04 21:41:46 op Mark in Kyiv
Ik zie weer 2 reaguurder die van de appeasement politiek zijn. Succes ermee, alsof er met Poetin te onderhandelen valt zeg.

177 kudos 2026-06-04 20:46:14 op Mark in Kyiv
Prachtig sneertje weer, hij kan dat mooi. Dit is leuker om te zien dan dat geslijm bij Trump, wat wel een belangrijk doel dient uiteraard.

7 kudos 2026-06-03 19:56:52 op Lekker ontspannen voor de vrouwtjes
Het wordt gebracht als een spirituele ervaring maar dit is je reinste smeerpijperij. Dit zijn tegen zekerheid grenzende waarschijnlijkheid homoseksuele vrouwen. "1 op 1 bodywerk geven", "ervaren hoe een andere sister jou doet wiegen en aanraken". Trap er niet. Tot 12 juli jongens!