101,064 +110541 -9477
Kudos
#450 (Top 0.1408%)
| Kudos/dag | 14.88 |
| Kudos/reaguursel | 17.95 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2652 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -482 |
101,064 +110541 -9477
Kudos
#450 (Top 0.1408%)
| Kudos/dag | 14.88 |
| Kudos/reaguursel | 17.95 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2652 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -482 |
5,630
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.83 |
| Topreaguursels | 23 |
| Woorden per reaguursel | 14.5 |
| Reacties per reaguursel | 0.43 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 18 |
| Aantal x weggejorist | 246 |
| Geregistreerd op | 15-11-2007 |
| Eerste reactie op | 20-11-2007 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-1 kudos 2026-06-24 16:45:52 door GraafSteno op Leimuiderbrug in storing
Het is trouwens een elektrische Skoda. Dus....
-2 kudos 2026-06-24 16:44:41 door GraafSteno op Leimuiderbrug in storing
Mijn hybride schakelt de benzinemotor uit maar blijft wel aan voor de airco. Omdat ik de auto in P zet met het contact aan, blijven de remlichten ook branden. Wellicht is dat bij deze auto ook het geval.
8 kudos 2026-06-24 16:41:48 door EdjeIsBackAgain op Leimuiderbrug in storing
Motortje uit? Airco moet toch draaien.
-1 kudos 2026-06-24 16:31:13 door Shudik op Leimuiderbrug in storing
motortje uit, muziekje aan, aircotje erbij
0 kudos 2026-06-24 10:24:39 door Uhm_ok op Re: Truckert heeft reactievermogen
Smert voroham
16 kudos 2026-06-23 19:23:40 door Uhoortnogvanons op Re: Truckert heeft reactievermogen
@Hokusdokuski, poetinlover.
-114 kudos 2026-06-23 16:29:36 door HokesDokus op Re: Truckert heeft reactievermogen
Sukkel
-2 kudos 2026-06-23 09:26:11 door DieMonde op Hevige schietpartij Montreal, Canada
En daar is ie weer de befaamde slachtoffer kaart. Die vent had een heel manifest en het ging niet over joden, maar vrouwen.
7 kudos 2026-06-22 21:39:05 door FreddyboyK op Hevige schietpartij Montreal, Canada
Dus de kans dat hier Joden geraakt worden is een stuk groter dan in een andere wijk.
-4 kudos 2026-06-22 20:58:26 door Krijgnouwat op Hevige schietpartij Montreal, Canada
en dus?
1 kudos 2026-06-20 16:43:33 door Internetriddert op Heftig treinongeluk in India
Jong geleerd, oud verleerd.
2 kudos 2026-06-18 21:39:28 door godzill4 op Eend is knetter
Kijk, een echte Zwitsal
-3 kudos 2026-06-18 21:12:30 door simvastatien op Eend is knetter
Kijk maar naar de kat, dat is ook een invasieve soort. Inmiddels zijn er meer katten dan mij lief is.
Ik stel daarom in eerste instantie voor, om katten niet meer te aaien, als ze een kopje komen geven.
Ook is het aan te bevelen om ze te allen tijde binnen te houden, zodat ze geen prooidier vangen, die voor de inheemse soorten bestemd zijn.
0 kudos 2026-06-18 20:44:22 door dellyt op Ik ben weg
-weggejorist-
0 kudos 2026-06-16 08:14:09 door KelderKebabKwab op Hou mijn bier vast..
Ja want Difterie en Polio krijgen van een slangenbeet is inderdaad veelvoorkomend.
2 kudos 2026-06-15 18:34:21 door zup op Hou mijn bier vast..
Bedankt Freek, je observatie geeft veel nieuwe inzichten
16 kudos 2026-06-14 17:03:10 door Ananussap op Indiaas militair transportvliegtuig crasht van landingsbaan af
Maar is het appje verstuurd?
1 kudos 2026-06-14 09:31:15 door Youtoo2 op Je bent een worst
Dan kan Halsema of Dijksma weer roepen dat dit onacceptabel is!
16 kudos 2026-06-14 09:27:31 door Sp00nman op Je bent een worst
Ook met een mes ga hij het niet in zijn eentje redden tegen een groep. We moeten gewoon samenwerken
-15 kudos 2026-06-14 08:11:29 door Tycz op Je bent een worst
Het is beter om bang te zijn en te buigen voor dit soort tuig.
0 kudos 2026-06-13 19:09:11 door Kondtenman op Is de stroom eraf?
@Kaagweg | 13-06-26 | 15:38: hout*
-2 kudos 2026-06-13 13:38:41 door Kaagweg op Is de stroom eraf?
*houdt
0 kudos 2026-06-12 20:52:11 door HandSolo op Agressieve man ramt iedereen de tyfus
@Bedorvenbizon | 12-06-26 | 13:17: Haha, Huismerk harry Potter! Lekker man!
-2 kudos 2026-06-12 14:09:49 door KindvandeDuivel op Potje matten op de tribune
Iets met iphone.
-1 kudos 2026-06-12 11:46:28 door schemert op Potje matten op de tribune
Is voor de kijkers thuis
20 kudos 2026-06-12 11:33:38 door tiktokkieshater op Agressieve man ramt iedereen de tyfus
Hardwerkende ondernemer? Gewoon oplichtende zakkenvullers als je wat reviews leest: https://cbkr.nl/bedrijf/afbouw...
27 kudos 2026-06-12 11:17:57 door Bedorvenbizon op Agressieve man ramt iedereen de tyfus
En de rest van het werk werd wel gedaan door trainingsbroekmeneer, gescheurde broek mevrouw en huismerk harry potter.
-2 kudos 2026-06-03 21:23:50 door Runnel op Algerijnse fans gedragen zich perfect bij uitzwaaiwedstrijd
Ik vond pirates of the carribean leuker dan 12 years a slave.
3 kudos 2026-06-03 20:49:50 door Piertje0 op Algerijnse fans gedragen zich perfect bij uitzwaaiwedstrijd
Dat waren vast geen lieverdjes. Gelukkig hebben wij brave Hollanders ons heel behoorlijk gedragen in diezelfde periode.
3 kudos 2026-06-03 20:45:47 door kabbelend-kontwater op Algerijnse fans gedragen zich perfect bij uitzwaaiwedstrijd
ja wij staan er lekker op in de geschiedenis
-1 kudos 2026-06-02 21:56:11 door LegeVaas op Oekraïens F-16A onderschept kruisraket
klopt wat je zegt maar ter verduidelijking: ze hebben moeite met ballistische raketten, waar ze meer Patriots (van 4m $ per stuk) voor nodig hebben. Kruisrakketen zoals deze zijn het probleem niet.
1 kudos 2026-06-02 13:49:01 door Farthdater op Oekraïens F-16A onderschept kruisraket
Een killpercentage van 2% per ding. Niet heel indrukwekkend.
-24 kudos 2026-05-30 17:46:39 door SvTc op Undercover politie identificeert als wegpiraat
ben het helemaal met je eens, alleen erg jammer dat ze dan zelf bijna een ongeluk veroorzaken
15 kudos 2026-05-30 14:22:34 door Aristotalloss op Oekraïense drone pakt Russische vrachtwagen
De Oekraïners maken gebruik van AI (in de goede zin van het woord...). Daardoor kunnen ze veel verder opereren achter de frontlinie dan de Russen met hun door 'fiberdraad' geleidde drones.
Rusland heeft de oorlog al lang verloren; ze zijn alleen te dom om het te snappen. (Economisch leggen ze het ook dik, dik, dik af tegen het Westen dat Oekraïne helpt. Dat was al een paar jaar bekend.)
-39 kudos 2026-05-30 11:34:43 door Creatieloos op Oekraïense drone pakt Russische vrachtwagen
Waarschijnlijk maken ze geen vordering omdat de russen burgers bestoken, en geen tactiesche doelen.
0 kudos 2026-05-24 23:31:50 door threeheadedmonkey op Wanneer een fries buiten de grenzen komt
Met zijn geniale dansmoves.
0 kudos 2026-05-24 07:03:23 door JPR7019 op In india is het ook warm
Daar is 50 graden toch echt nog niet warm genoeg voor
3 kudos 2026-05-24 04:22:28 door Blotus op In india is het ook warm
*De piek voor optimale bacteriegroei ligt bij 37 graden.
-1 kudos 2026-05-24 00:29:35 door SimonMc op In india is het ook warm
@Broodjeboerenkool | 23-05-26 | 23:15: *word
-2 kudos 2026-05-23 21:15:49 door Broodjeboerenkool op In india is het ook warm
@Tartaros | 23-05-26 | 22:58: Van legionella in het water wordt je niet ziek. pas als je het inademt dmv dampen zoals onder de douche. Niet als je het op drinkt. Er zijn meer bacteriën dan legionella.
4 kudos 2026-05-23 20:58:11 door Tartaros op In india is het ook warm
@Thuisbezorgd | 23-05-26 | 22:49:
Niet waar. Legionella gaat dood vanaf 50 graden. En laat dat nou net vaak in kraanwater voorkomen. Komt er bij jou water van 80+ graden uit de kraan?
1 kudos 2026-05-23 20:49:46 door Thuisbezorgd op In india is het ook warm
Helaas is alles tussen 7 en 70 graden een prima broei- en groeitemperatuur. 50 graden zelfs de ultieme temperatuur voor explosieve bacteriegroei.
7 kudos 2026-04-16 20:47:44 door Olijke Guit op Bootjes het strand opjagen
Meestal hebben ze wel veiligheidsslippers aan hoor.
-26 kudos 2026-04-16 18:56:00 door Superjeap op Bootjes het strand opjagen
Lastig he, verandering.
-2 kudos 2026-04-16 15:49:49 door WhySoSeriousss op Je racisme even parkeren
Dat is inderdaad wat ze deed ja.
1 kudos 2026-04-15 11:57:23 door Ed-Random op Ma Flodder en rookvrouw Joke op het balkon
*hep
3 kudos 2026-04-15 10:55:23 door Celsius63 op Ma Flodder en rookvrouw Joke op het balkon
Ik mis nog de kabouters met zonnepaneel in de muts en ledverlichting.
1 kudos 2026-04-14 15:59:25 door Hornoks op Paroollezer Bart is boos over de Willie's logeerfeestje bij Trump
Je weet toch zeker wel dat veel websites tegenwoordig in meerdere talen te lezen zijn, of niet?
Hier de Nederlandse versie:
https://www.parool.nl/columns-...
3 kudos 2026-04-14 10:27:51 door Wayfaring stranger op Hier krijg je bier..
@PinkFloydd | 14-04-26 | 10:10: Alsjeblieft, zeg…. Nou, je hebt je haat jegens Trump weer kunnen spuien, al was het dan gekunsteld via dit volomen a-politieke filmpje.
.
Maar nu weer effe lief naar je favoriete band luisteren de komende week, graag.
9 kudos 2026-04-14 09:01:11 door ikdenkwat op Hier krijg je bier..
Nou achteraf bleek dat hij dus de verkeerde sloeg.