DumpStats voor SilverSpoonCoonH0

158,064 +238070 -80006

Kudos

#240 (Top 0.0751%)

Kudos/dag 45.98
Kudos/reaguursel 13.77
Meeste kudos op 1 reaguursel 3742
Minste kudos op 1 reaguursel -1442

11,481

Reaguursels

Reaguursels/dag 3.34
Topreaguursels 46
Woorden per reaguursel 16.7
Reacties per reaguursel 0.33
Meeste reaguursels op 1 dag 26
Aantal x weggejorist 195
Geregistreerd op 24-01-2017
Eerste reactie op 24-01-2017

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-14 21:40:14 op Opstelling Oranje tegen Japan
@PatrickHatrick | 14-06-26 | 21:33: Dank je. Zo'n vermoeden had ik al inderdaad ja.

16 kudos 2026-06-14 21:23:18 op Opstelling Oranje tegen Japan
Ik word oud, ik ken amper nog spelers. Met Stam/de Boertjes/de Sar hadden we een topteam en later met
de Snijder/Robben-periode hadden we ook eindelijk weer eens kans om kampioen te worden. Maar zijn we tegenwoordig sterk genoeg? Ik kijk nooit voetbal, dus misschien denk ik teveel in nostalgie.

-3 kudos 2026-06-14 21:11:40 op BDS!
Wat klaag je nou man? Dit soort wijven zou je nooit in je leven ook maar aanraken, laat staan mee praten. Geniet gewoon dat dit soort snollen bestaan.

-2 kudos 2026-06-13 18:48:33 op Stukje Schotse cultuur
Kom eens buiten je bubbel. Zijn genoeg evenementjes als dit in lokale dorpen e.d.

0 kudos 2026-06-13 18:44:48 op Jaloerse vriend?
Klopt, want al 100 variaties hiervan online gezien.

76 kudos 2026-06-10 21:05:08 op Invoegen zonder brein
Ik zie mezelf als een erg goede en ervaren chauffeur. En een keer met collega's zat ik te zeiken op mensen die niet kijken etc. En wat doe ik vervolgens zelf: van baan wisselen en niet goed in m'n dode hoek gekeken en toen sneed ik ook bijna iemand zo af. Ik stuurde tijdig terug gelukkig, maar wat voelde ik me stom, aangezien ik altijd vloek op dat soort mensen en dan ook nog eens op dezelfde rit..

0 kudos 2026-06-10 20:36:33 op Mestrekkertje krijgt karma
@1d100t | 10-06-26 | 12:01: En vervolgens jagen ze o.a. een Oekraiens meisje uit d'r huis... Ja, echt heel goed die 'opstand'.

7 kudos 2026-05-29 18:45:32 op Welk land is dat?
Geen land. Maar goed, denk dat de meeste mensen wel reeeedelijk weten waar de staten liggen.

-3 kudos 2026-05-25 10:32:36 op Man heeft wel erg veel honger
Lekker lachen, maar het is dieptriest dat iemand dit moet doen om maar beetje te kunnen overleven. Zo, nu neem ik een pizza en wijntje.

1 kudos 2026-05-24 11:17:37 op Mooie lippen
Deze 'achterlijke dikke lippen' zijn gewoon echt hoor.

44 kudos 2026-05-18 20:16:16 op Stuur hulp!
Geloof geen reet van haar relaas

2 kudos 2026-05-16 14:26:28 op Petje wordt boos na brakecheck
Rijden er genoeg van rond in Utrecht helaas. Gister ook zo'n Golf die op de singel waar je 30 mag, een lesauto op een debiele manier voorbij ging. Gelukkig staan er nu wat mobiele flitsers door de stad, dus hij werd lekker geflitst.

13 kudos 2026-05-14 20:54:38 op Elon Musk heeft genoeg van foto's
Hij heeft asperger. Dus niet zo gek dat ie wat minder veel vrienden heeft en zich liever focust op andere dingen. Ik ben niet meer zo'n Elon fan, maar die man heeft echt een hoop voor elkaar gekregen door keihard te werken en het slim te spelen. Niks meer dan respect voor wat hij voor elkaar heeft gekregen. De meeste ondernemers gaan nooit zo ver.

23 kudos 2026-05-14 20:12:55 op Politie aan de deur
Toch geinig dat de man en vrouw paar keer exact hetzelfde zeggen.

32 kudos 2026-05-14 14:28:31 op Er komt weer een baby
Ik heb ook het langere filmpje gezien. Het is bijna alsof de moeder begint te huilen, maar ze reageert heel sportief en er wordt gewoon gelachen. Einde bericht.

3 kudos 2026-05-14 14:23:04 op Hakkertjes bij de Appie
Joost Kleine en z'n vrienden helpen denk ik ook wel om dit weer een beetje terug te laten komen.

-10 kudos 2026-05-12 18:34:00 op Fotomomentje met het gezin
Niet elke vrouw is zo zoals jij denkt dat ze zijn. Misschien moet je eens gaan daten met leuke vrouwen ipv de 'leftovers'.

-2 kudos 2026-05-12 18:32:55 op Goeiemormiddag
Fijn voor je, deze zien er gewoon prima uit en zijn zo te zien niet keihard.

2 kudos 2026-05-12 18:28:02 op Hey een tankstation
Alsof je verwacht dat het busje zomaar zou stoppen.

6 kudos 2026-05-12 18:19:02 op Wheelies voor de wederzijdse families
Hun standaard reactie is altijd: 'we hebben al het geld in het buitenland voor een mooie woning daar'. Dus groot deel van je leven thuis wonen in een flatje voor ooit (hopelijk) groter te kunnen wonen? Snap daar niks van.

2 kudos 2026-05-11 18:29:21 op Kom eens naar beneden
Toch denk ik dat je uit jezelf toch liever een boom inklimt, dan op de grond gaat liggen.

55 kudos 2026-05-10 17:02:05 op Sjonnie en Jimmy hebben haast...
1) geef gas als het groen is
2) door jou kunnen amper auto's voorbij het verkeerslicht
3) door jouw slome actie komt het andere verkeer alweer op gang, dus je veroorzaakt gevaar
4) gas geven als iemand je dan wil inhalen
5) prima, doorgetrokken streep maar rij dan ook niet zo sloom
6) je had ook iemand nog op dat fietspad kunnen aanrijden met je gedrag.
7) cammer is een lul

0 kudos 2026-05-10 13:01:22 op BAM
Dat denken ze ook over ons. Ga eens naar een studentencorps clubje en ze zijn allemaal identiek.

0 kudos 2026-05-09 11:44:30 op We proberen zwanger te worden
Omdat ze weet dat je dan als influencer geld gaat verdienen. Mag je met andere influencers filmpjes opnemen en ja, dat was het denk ik.

-1 kudos 2026-05-09 10:28:22 op Ik heb een jeugdbegrafenis gedaan
Ja joh, want stel je voor dat een vrouw humor heeft en niet standaard is... Vinden reaguurders maar eng.

15 kudos 2026-05-09 10:26:13 op Twee witte mannen en Ali
Waarom denk je dat je dit volk het vaakst ziet rijden met kapotte verlichting, geen knipperlicht gebruiken, veel te hard door wijken. Vaak op de telefoon. Omdat ze totaal schijt hebben aan alles.

11 kudos 2026-05-09 10:24:23 op UFO files vrijgegeven
Alsof al die aliens hier regelmatig 'even' op bezoek komen. Terwijl alles zo tyfus ver weg is, dat het vrijwel onmogelijk is dat we ze ook ooit maar eens kunnen ontmoeten.