DumpStats voor Mytire

55,084 +60410 -5326

Kudos

#959 (Top 0.3001%)

Kudos/dag 32.89
Kudos/reaguursel 20.83
Meeste kudos op 1 reaguursel 969
Minste kudos op 1 reaguursel -163

2,644

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.58
Topreaguursels 9
Woorden per reaguursel 13.6
Reacties per reaguursel 0.42
Meeste reaguursels op 1 dag 14
Aantal x weggejorist 40
Geregistreerd op 20-11-2021
Eerste reactie op 23-11-2021

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-2 kudos 2026-06-20 21:09:51 op Verlörēn
Die flauwe Ikea grapjes kennen we nu wel.

8 kudos 2026-06-16 20:11:27 op Slimme collega’s..
Nou, wij hebben "Ideeënbus" op de papierversnipperaar staan. Lachen, joh.

1 kudos 2026-06-16 19:08:55 op Vanmorgen, zo'n 15km van Moskou
Zoals Churchill ooit zei: Dit is niet het begin van het eind, maar misschien wel het einde van het begin.

0 kudos 2026-06-15 20:06:27 op Crisis in het onderwijs
Het curriculum kan ook echt wel ingeperkt worden. Er is zo veel stof wat gewoonweg bij de scholen is neergelegd wat gewoon ook prima thuis kan. Maar nee. Ouders willen natuurlijk vooral niet opvoeden maar echt even tijd voor zichzelf hebben, werken en boodschappen doen terwijl de kinderen nog even een uurtje langer bij de opvang blijven. Waarom moeten basisscholen tegenwoordig twee uur gym geven i.p.v. één? Omdat paps en mams hun dikke kinderen niet achter hun scherm vandaan krijgen. Dat soort shit. Dit komt niet meer goed.

19 kudos 2026-06-10 20:26:50 op En gas jongen
Nog nooit zo'n jong tokkiekind gezien

57 kudos 2026-06-07 14:16:26 op Als hij gaat..
De voornaamste reden dat ze zo veel lol hebben is dat er geen vrouwen meedoen.

-1 kudos 2026-06-04 21:19:17 op Mark in Kyiv
Je weet dat Navo en EU twee verschillende dingen zijn?

4 kudos 2026-05-30 19:21:44 op Batsen in de tent
Er stond al een hint op het muurtje.

1 kudos 2026-05-26 18:12:11 op Dikkerd doet duiken
Voorafgaand aan het filmpje had ik een advertentie van bol.com.

0 kudos 2026-05-17 13:53:25 op Goedemiddag
Ah daar is die panfluitindiaan gebleven.

-5 kudos 2026-05-16 21:57:21 op Leerlingen hebben prestatiedruk
M.i. is er wel degelijk sprake van prestatiedruk. Alleen wel in een andere hoedanigheid. Het zit 'm m.i. veel meer in het achterlijk uitgebreide curriculum. Alles van de opvoeding wordt richting school geschoven zodat ouders het zelf niet meer hoeven te doen.

-1 kudos 2026-05-14 09:35:59 op Zwarte bekertjes
Je komt op een punt dat ze er niet meer in-, maar op de stapel bekertjes vallen.

-6 kudos 2026-05-14 09:33:03 op Sandstorm op instrumenten
Als ze die trommels nou ietsje hoger zeten hoeven die slagwerkers ook niets steeds zo overdreven gespreid met hun benen te staan.

-25 kudos 2026-05-13 20:06:28 op Telefoon op de fiets
Geen reden om weg te fietsen en ook niet om op je telefoon te zitten tijdens het fietsen, maar het lijkt er wel een beetje op dat die auto ook niet op een heel fijne plek geparkeerd staat.

61 kudos 2026-05-11 16:47:42 op Verkeersregelaar gaat aangifte doen
Je bent altijd zelf verantwoordelijk voor je acties. Zij rijden iemand bewust omver. Dat is strafbaar. Als de verkeersregelaar iets naar gezegd heeft is dat niet netjes, maar niet strafbaar. Einde.

7 kudos 2026-05-06 07:21:06 op GTA is vermaak voor alle leeftijden
Mijn oma kocht in 2001, nadat opa was overleden, een pc, een racegame en stuurtje met pedalen. Ze was al in de tachtig. Nooit auto gereden. Ze vond het geweldig.

3 kudos 2026-05-03 19:28:57 op Koos beenloos
Van mij mag er inderdaad minder geld naar cultuur, maar dit was toch echt zijn eigen verantwoordelijkheid.

-1 kudos 2026-04-25 08:22:02 op Olifant heeft au
Onze rotzooi ligt overal. Niet alleen in steden.

-1 kudos 2026-04-16 16:24:18 op En nu?
Sukkels.

9 kudos 2026-04-16 16:23:25 op BNN-VARA zoekt maagdjes
Gewoon iedereen die tussen 23 augustus en 22 september geboren is.

7 kudos 2026-04-07 21:53:51 op Ik MOET vooraan rijden
Woont waarschijnlijk in het Oosterik. Lekkere tokkiegetto in Deventer. Die supermarkt aan het eind ligt daar tegenaan.

-1 kudos 2026-04-07 17:11:03 op Naam bij je artikel
Als je haar achternaam moet geloven, deze wel.

13 kudos 2026-04-07 16:56:48 op Trump is weer uit bed zo te zien
Verder ben ik het met je eens. China is ook niet alles, maar wel een stuk berekenbaarder dan Putin en Trump.