DumpStats voor pietpvv 👶

6,975 +11281 -4306

Kudos

#10555 (Top 3.3028%)

Kudos/dag 38.54
Kudos/reaguursel 2.57
Meeste kudos op 1 reaguursel 246
Minste kudos op 1 reaguursel -152

2,712

Reaguursels

Reaguursels/dag 14.98
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 6.9
Reacties per reaguursel 0.18
Meeste reaguursels op 1 dag 48
Aantal x weggejorist 75
Geregistreerd op 05-04-2010
Eerste reactie op 25-12-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-25 08:46:33 door pietpvv op Limburger heeft 't heet
@Baploe | 25-06-26 | 10:25: Ook beetje die indruk, maar kon vinger er niet op leggen.

1 kudos 2026-06-21 08:23:53 door Flierp! op Poldertoren Emmeloord
@tissue | 21-06-26 | 09:18: Emmeloord is vernoemd naar het buurtje op Schokland. Schokland was al lang en breed ontruimd voordat Emmeloord een plaats werd.

0 kudos 2026-06-21 08:21:33 door ReaguurderPrimaris op Verlörēn
@KudtEV | 21-06-26 | 10:18: Ik ben een voorstande rvan recyclen maar om nou je grootouders bij de kringloop te leggen..

6 kudos 2026-06-21 08:18:44 door KudtEV op Verlörēn
Ieder jaar een ander interieur.
Opa en oma hadden het interieur van hun trouwen tot aan hun dood en ligt nu bij de kringloop.

-1 kudos 2026-06-21 07:18:44 door tissue op Poldertoren Emmeloord
Emmeloord is bij de inpoldering van de Noordoostpolder verplaatst. Het lag vroeger op Schokland.

1 kudos 2026-06-21 06:17:10 door pietpvv op Hondencompi
@Mol B24 | 20-06-26 | 20:06: Is wel zo, kwam vast door de warmte.

-1 kudos 2026-06-20 19:27:07 door Creatieloos op Hondencompi
@Mol B24 | 20-06-26 | 20:06: Die spreken toch duidelijk allebei een ander dialect.

10 kudos 2026-06-20 18:06:34 door Mol B24 op Hondencompi
Allemaal Belgen (mechelaars), behalve de laatste.

10 kudos 2026-06-13 08:05:05 door Creatieloos op Kiek dan, heb ik gemaakt
Ondanks de volstrekt ondoenbare comment, blijft het filmpje heerlijk kijkbaar.
Liever zien wat de koe heeft gebaard, dan lezen wat voor onzin jij hebt gebaard.

1 kudos 2026-06-10 04:53:58 door pietpvv op Mini heeft geen geduld voor wielrenners
@AlexP1981 | 09-06-26 | 23:37: Geen punt, is gewoon grapje\gimmick van mij\dumpert hoeft niemand zich persoonlijk aan te terkken, mag wel natuurlijk.

1 kudos 2026-06-09 18:53:57 door Creatieloos op Kleine zit vast
@Paymaster | 09-06-26 | 18:40: Moet hij er ook 2 lieve dieren bij nemen.

-2 kudos 2026-06-09 16:31:09 door Dries68 op Vogel in je oog
@zoindepoepertt | 09-06-26 | 18:27: geprobeerT?