42,647 +46604 -3957
Kudos
#1369 (Top 0.4284%)
| Kudos/dag | 10.08 |
| Kudos/reaguursel | 19.85 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3534 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -155 |
42,647 +46604 -3957
Kudos
#1369 (Top 0.4284%)
| Kudos/dag | 10.08 |
| Kudos/reaguursel | 19.85 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3534 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -155 |
2,149
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.51 |
| Topreaguursels | 14 |
| Woorden per reaguursel | 11.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.32 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 12 |
| Aantal x weggejorist | 32 |
| Geregistreerd op | 24-02-2011 |
| Eerste reactie op | 23-11-2014 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-20 08:40:59 door Allesmag34 op Uitzicht in Ridderkerk
je zus ook.
2 kudos 2026-06-20 08:09:11 door A. Tractie op Clarkson kan niet gecanceld worden
*kutvideo
2 kudos 2026-06-19 13:34:18 door Xara op Engelengeduld
Waar is de hele video te vinden?
4 kudos 2026-06-19 13:19:46 door Botersla op Engelengeduld
@dikkejenkie | 18-06-26 | 21:14: Jij denkt dat dit mens dat alle aanwijzingen negeert wel luistert naar zijn advies of het tijd is voor een examen? Die discussie wil je helemaal niet aan gaan "Je wilt al op gaan? Ik zou eerst nog een lesje doen? Niet nee ok ja succes meid je kan het!".
0 kudos 2026-06-19 05:37:34 door Doelkoes op Drempeltje voor de finish bij de Tour de Suisse
@madmax, goeie inside info, ik had dezelfde gedachte namelijk met dezelfde opmerking in mn hoofd, niet wetende dat ze nog een km moeten.
-1 kudos 2026-06-18 20:23:55 door metdedeurinhuis op Drempeltje voor de finish bij de Tour de Suisse
dan nog wel wat meer meters naar voren, ze moeten ook uitfietsen
7 kudos 2026-06-18 19:58:11 door kecay35826 op Meneer op kantoor
Tenzij het zijn eigen vrouw is en dochter ernaast
10 kudos 2026-06-18 19:32:36 door MadMaxManiac op Drempeltje voor de finish bij de Tour de Suisse
De rode vlaggetjes boven de weg betekent nog 1 kilometer tot de finish. Maar inderdaad, de etappe inkorten (met 1010 meter) was slimmer geweest.
13 kudos 2026-06-18 19:14:27 door dikkejenkie op Engelengeduld
Haar rijleraar die het blijkbaar wel tijd vond om haar maar eens examen te laten doen ook, die heeft het totaal verkeerd ingeschat.
5 kudos 2026-06-16 18:04:24 door Arie Boom-SWA op Megaflitsbiem in Rotterdam vannacht
Tuinzigt
-6 kudos 2026-06-13 19:14:25 door Uhoortnogvanons op Wat is jouw reactie op naroepen?
Woef!
6 kudos 2026-06-07 14:50:08 door madmaus op Amerikaan leert van bestaan Amerika
Dat is dus Noord Amerika.
2 kudos 2026-06-07 13:38:25 door KnockKnockWhosthere op Amerikaan leert van bestaan Amerika
Dat ook.
0 kudos 2026-05-26 13:58:52 door EftelingDefenseForce op Politie gearriveerd om de kraan dicht te draaien
Dat zegt meer over hoe de jeugd tegenwoordig gesteld is, dat een opengedraaide waterkraan al aanleiding kan zijn tot gevaarlijke escalatie en dus de politie de juiste middelen moet inzetten om het te de-escaleren...
6 kudos 2026-05-26 08:42:14 door nieuwsgierige pelg op Politie gearriveerd om de kraan dicht te draaien
Het moet wel, want de smurfen van Vader Abraham kunnen er niet meer door wegens corpulentie.
-3 kudos 2026-05-05 19:17:12 door stringvanoma op Miata komt gedag zeggen
Dat is het handvat om hem aan te duwen.
18 kudos 2026-05-05 16:47:39 door Kaalkloot op ’s Ochtends douchen
Ken je lekker bellen blazen
1 kudos 2026-05-04 17:15:32 door Peerke16 op Vliegtuigje stort neer in Belo Horizonte, Brazilië
Jet fuel can't melt brick walls.
0 kudos 2026-05-04 17:15:14 door Naregeit op Vliegtuigje stort neer in Belo Horizonte, Brazilië
Valid!
-2 kudos 2026-05-04 17:12:47 door plwdr op Vliegtuigje stort neer in Belo Horizonte, Brazilië
Dat gebouw staat in Brazilië niet in de VS.
7 kudos 2026-05-04 17:10:32 door ShoarmaSjaak op Vliegtuigje stort neer in Belo Horizonte, Brazilië
Dit gebouw is van steen, en niet massief staal. Daar zit ´t verschil.
12 kudos 2026-05-04 17:10:07 door nergens_goed_voor op Vliegtuigje stort neer in Belo Horizonte, Brazilië
En het kleine gebouwtje ernaast opeens ook.
Dit is keihard bewijs mensen!
4 kudos 2026-04-30 20:24:20 door woenselweetje op Reaguurder komt van zijn zolderkamer af
Naast naakt ben ik ook onzindelijk geboren en liet ik het overal gewoon lopen. Waarom mogen we niet gewoon tijdens het boodschappen doen het gangpad volpissen? Te gek voor woorden.
9 kudos 2026-04-25 09:39:17 door Ericje op Dragrace is ongelijke strijd
Nee, een gepimpte straatauto, dat staat er ook.
14 kudos 2026-03-29 16:40:46 door Esthertje op Verkeersagent treft dove automobilist
boeien
16 kudos 2026-03-26 08:33:56 door Ericje op Vrachtwagenchauffeur heeft haast
Dat noemen ze nou opstuivend zand, omdat die klapmongool met een noodgang die stilstaande auto's voorbij gaat. En remmen moet ie sowieso omdat er invoegend verkeer stilstraat.
0 kudos 2026-03-21 16:13:43 door Anyways op Meisje slaat jongen
@Plankveurdekop | 21-03-26 | 12:32: Ja want jong en oud zit tegenwoordig niet doelloos te scronnen door reels of shorts...
-2 kudos 2026-03-21 11:39:52 door Wateenaccountnaamzeg op Meisje slaat jongen
@Anyways | 21-03-26 | 11:52: Nederlands graag
2 kudos 2026-03-21 11:32:37 door Plankveurdekop op Meisje slaat jongen
@Anyways | 21-03-26 | 11:52: Ik vind het sneu voor jou dat je al 100 % meer weet over die persoon dan ik...
-2 kudos 2026-03-21 10:52:04 door Anyways op Meisje slaat jongen
Ik zie die Calv constant voorbij komen op de reels van IG. Net als ene Speed en nog een kneusje met een brilletje. Ik ben zo blij dat ik verder geen idee heb wie ze zijn maar wat ik zie is idioot.
8 kudos 2026-03-21 10:35:41 door GansHanders op Meisje slaat jongen
@Waarschijnlijk | 21-03-26 | 11:08: Iedereen is kut in dit filmpje.
-3 kudos 2026-03-21 10:08:51 door Waarschijnlijk op Meisje slaat jongen
Dus de man is kut , of bedoel je nou dat die kut kut is. ..
0 kudos 2026-02-14 22:28:59 door desneeuwruimer op Sequoia verhuizen in het Westland
Ze kunnen wel lopen als ze zouden willen, maar liever acheterop een wagen. Vet relaxed...
2 kudos 2026-02-09 08:13:57 door dontcallus op Uit de oude strakke doos
@Naamzonderspaties | 09-02-26 | 05:34: Hij is een beetje thick ja.
7 kudos 2026-02-09 04:34:14 door Naamzonderspaties op Uit de oude strakke doos
Conclusie: Dikkejammes is niet slim.
30 kudos 2026-02-08 20:57:44 door Geheelnaarwaarheid op Uit de oude strakke doos
@Dikkejannes | 08-02-26 | 21:44: begrijpend luisteren naar het filmpje wat je zojuist zag en dan begrijp je de grap misschien....
-127 kudos 2026-02-08 20:44:36 door Dikkejannes op Uit de oude strakke doos
Nauw??
18 kudos 2026-02-06 18:36:56 door ioozereoh op Avondje uit
geen probleem mee, laat ze maar komen
-1 kudos 2026-01-24 20:53:14 door Jopie drieten op Nog eentje dan
Das normaal in de vs. Voiral met gewapende mensen. Net zolang schieten zodat ze niet meer terug kunnen schieten
4 kudos 2025-12-28 04:45:51 door DiePanzerVorwaerts3 op Kerstcadeautje
Noem dit maar 'niks'....
6 kudos 2025-12-27 17:11:39 door Kingjohn55 op Kerstcadeautje
Heb jij wat beters op de bank zitten dan??
20 kudos 2025-12-21 10:13:56 door NorbertDeBozeBever op Italiaan geeft koffieles aan zijn vrouw
Nee, die breek je toch al doormidden voor je het in de pan stopt?
9 kudos 2025-10-23 21:22:03 door Handhaving op Niet zo'n handige plek
Misschien is dat wel die man met de blauwe rugzak die je een moment later ziet helpen duwen.
20 kudos 2025-10-23 18:41:54 door van_Sukkelenburg op Niet zo'n handige plek
Een Audi-lul.
0 kudos 2025-10-03 12:25:03 door Iglo23 op Picobello BV
Nachtbreker is de zoon van ballewipper.
3 kudos 2025-10-03 12:15:29 door Katdekat op Picobello BV
Moet je volgend jaar in de brugklas vertellen, gaan ze stuk, joh!
11 kudos 2025-10-03 12:15:18 door RapperSjorsLookALike op Picobello BV
Je moeder ook
3 kudos 2025-10-01 11:33:50 door nergens_goed_voor op Botsauto's op de parkeerplaats
Filmpjes met praktisch nut? En die zoek jij op Dumpert?
-2 kudos 2025-10-01 11:33:49 door Pummeltje op Botsauto's op de parkeerplaats
Illegaal afval dumpen lijkt mij
-2 kudos 2025-10-01 09:47:18 door barry84 op Wat is dit? Vloog over in Oosterwolde
yep, klopt.