2,888 +3328 -440
Kudos
#20443 (Top 6.3968%)
| Kudos/dag | 7.81 |
| Kudos/reaguursel | 9.69 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 145 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -87 |
2,888 +3328 -440
Kudos
#20443 (Top 6.3968%)
| Kudos/dag | 7.81 |
| Kudos/reaguursel | 9.69 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 145 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -87 |
298
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.81 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 29.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.51 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 8 |
| Aantal x weggejorist | 3 |
| Geregistreerd op | 19-06-2025 |
| Eerste reactie op | 19-06-2025 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
9 kudos 2026-06-24 21:49:19 op Vanavond ben jij de baas
Je speelt Magic en je hebt een meid die de kaarten wil vast houden. Daar is magie voor nodig. Wat een held! Ok ik ben jaloers
2 kudos 2026-06-24 21:45:59 op Meisje heeft iets te vertellen
Ik was oprecht benieuwd of ik het zou volgen of zoals gewoonlijk na 2 seconden afgeleid was. Maar heb er in dit geval niets van meegekregen.
37 kudos 2026-06-23 18:29:32 op Dames hebben een mening
De onzekerheid van domme pubermeisjes heeft ook iets schattigs en tegelijk heeft het ook iets van een rammelend blikje. Leeg maar wel met een hoop geluid.
100 kudos 2026-06-23 18:09:07 op Noren roeien door naar de volgende WK-ronde
Toch mooi om al die culturen te zien: Schotten lopen met doedelzakken, Brazilianen gaan als een soort zomercarnaval naar het stadion, Argentijnen zingen gezamenlijk een complete liedbundel uit, Noren blazen op horens en roeien als een stel Vikingen. En wij hebben een oranje bus waarbij iedereen danst op de SnolleBollekes. Cultuur om trots op te zijn :)
2 kudos 2026-06-20 02:07:26 op Hydratatiepauze voor cobra
Stick a thumb in it's butthole!
0 kudos 2026-06-17 17:45:54 op Sugar Lee Hooper + compaan laten de handjes wapperen
Ze hoeven alleen maar op m te zitten en de match is gewonnen.
8 kudos 2026-06-15 18:10:14 op Waarom ruimen Japanners hun troep op?
Damn ik moet echt weer eens op typcursus gaan. wtf
24 kudos 2026-06-15 17:53:54 op Waarom ruimen Japanners hun troep op?
Japanners zijn een bijzonder volkje. Ik ben er pas nog geweest. De straten zijn brand schoon, openbare WC's zijn super goed onderhouden. Ze respecteren de stofzuiger omdat als een wezen wat hen dient. Tegelijk werken ze zich helemaal kapot, zit er naar discipline en respect ook veel schaamte en prestatiedruk. Ik woon nog steeds liever hier.
0 kudos 2026-06-14 00:02:46 op Stukje Schotse cultuur
They may take our lives, but they'll never take… OUR FREEDOM!
0 kudos 2026-06-13 09:40:07 op Jaloerse vriend?
Gebeurde mij dit maar. Helaas ik heb geen vrouw.
5 kudos 2026-06-13 09:35:09 op Indian Simulator
Hello customer service this is steve.
8 kudos 2026-06-11 09:34:02 op Amsterdam krijgt een AZC
Naast mij wonen alleenstaande minderjarige asielzoekers. Ik heb er nooit echt last van gehad. Hun begeleider heeft mij haar nummer gegeven voor het geval ik er last van zou hebben. De enige reden dat ik haar een appje gedaan had was om ze uit te nodigen voor de buurt BBQ. Het hoeft hoeft dus echt niet altijd vervelend te zijn. Het is denk ik vooral hoe je er zelf mee om gaat.
1 kudos 2026-06-10 22:11:00 op Belgen ontdekken Rotterdamse delicatesse
Ik heb het toevallig 2 weken geleden geproefd. Het heeft een wat vettige leverachtige smaak met een lange nasmaak. als je het bakt smaakt het net zoals knabbelspek.
7 kudos 2026-06-10 18:38:37 op Manon, Sjoerd én Gina bij DUMPERTREETEN!
Ik wil wel seks met Sjoerd als ik Manon erbij krijg.
36 kudos 2026-06-10 18:37:11 op Mexicaans onthaal voor Braziliaanse verslaggeefster
Ik zat de hele tijd te wachten tot dat ding per ongeluk af ging. Ik zag 't al gebeuren dat die kerel met z'n gitaar door z'n hart geschoten werd terwijl hij net een buiging voor haar maakte.
2 kudos 2026-06-10 14:39:49 op Hulp voor Tim in Oekraïne
@rockernaap | 10-06-26 | 12:05: Ik begrijp dat je de laatste twee maanden niet gevolgd hebt hoe het gaat in deze oorlog. Rusland voert droneaanvallen uit, maar tegelijk is het land aan het verliezen. Sins januari nam de terreinwinst af vanaf mei is Oekraiïne zelfs steeds sneller terrein terug gaan winnen.
2 kudos 2026-06-05 20:53:16 op Man doet robot
Altijd mooi om te zien dat er mensen zijn die wel ergens talent voor hebben. Mijn talent gaat niet verder dan het op en neer bewegen van mijn linker neusvleugel en een wheelie balanceren van in mijn rolstoel.
15 kudos 2026-06-04 18:16:03 op Jajaja schat
Ik ben al blij als ik mijn been een beetje omhoog krijg. Zal wel nooit gebeuren met mijn dwarslaesie...
34 kudos 2026-06-04 06:54:23 op Voor weinig geld een kapotte droger repareren
Fijn dat er mensen zijn die wat doen tegen de wegwerpcultuur. Veel telefoons worden door abonnementen vervangen na 2 jaar en niet meer ondersteund na 5 jaar om mensen te dwingen een nieuwe te kopen. Terwijl een telefoon net als een TV 10 jaar mee zou kunnen gaan.
Een verplicht keurmerk voor hoe lang je iets kan gebruiken en hoe makkelijk het te repareren is zou niet verkeerd zijn.
10 kudos 2026-06-03 22:19:15 op Guitige DumpertReeten 488 met Sezgin Güleç + Gina
Zit ik toch weer die hele aflevering met Merol terug te kijken hoe René ongemakkelijk op die bank terwijl hij zijn kruis aan het verbergen is.
8 kudos 2026-06-03 17:56:57 op Maxim doet een oproep
Ik weet niet wat er aan de hand is, maar Maxim lijkt er wel door geraakt te zijn.
-7 kudos 2026-06-03 16:23:15 op RIP het Westen
Altijd fijn, van die politici die het volk dichter bij elkaar probeert te krijgen in tijden van verdriet. Die bruggen slaan over polarisatie heen en zorgt dat mensen zich weer verbonden voelen met elkaar omdat we als volk uiteindelijk op elkaar aangewezen zijn. Zo herken je de echte leiders weer.
1 kudos 2026-06-02 16:34:33 op Truukje met ballen
https://www.youtube.com/watch?...
4 kudos 2026-06-02 16:28:00 op Is dit de beste intro van een WK-game everooit?
Ik heb hier ook zulke goede herinneringen aan. Het was de periode dat zowel ik als mijn broer voor het eerst een eigen PC hadden en we via de netwerkkabel spelletjes konden spelen. Wat een zorgeloze tijd was het toch voor 9/11...
22 kudos 2026-06-02 16:14:19 op Lord of the Rings: Bechdel Test editie
Ik ben behoorlijk links en vind het helemaal prima dat ze gaan voor meer gendergelijkheid en dat ze daarmee ook meer vrouwelijke en gekleurde rolmodellen willen creëren. Maar ga niet janken om e verfilming van een boek uit een periode dat dit nog geen ding was. Straks gaan ze nog films uitbrengen waarin Jezus een vrouw en wit was.
-8 kudos 2026-06-02 14:10:08 op Nieuwe Ferrari
Een beetje Gay is ok. Maar als autoliefhebber doet dit wel een beetje pijn. Het zijn dingen waarvan we op onze oude dag tevreden kunnen terug kijken en over kunnen vertellen. Terwijl we het verwijt zullen krijgen dat we veel eerder wat hadden kunnen doen om te voorkomen dat onze halve aarde veranderd is in een woestijn.
33 kudos 2026-06-01 18:49:01 op Emotionele finish bij de Utrecht Marathon
Als je je partner kwijt raakt ben je weduwe. Als je, je ouders kwijt raakt ben je wees. Maar als je je kind kwijt raakt schieten woorden tekort.
29 kudos 2026-05-30 18:47:20 op Aanzoek op het podium
Voordat ik mijn vrouw ten huwelijk vroeg heb ik eerst een speculaaspop gemaakt en deze aan haar cadeau gedaan. Het is een vergeten traditie om dit te doen, maar ooit was dit ook de functie van de speculaaspop. At ze eerst de benen, dan kon je beter de benen nemen en wist je dat je haar niet hoefde te vragen. At ze het hoofd dan wist je dat de tijd rijp was om op je knieën te gaan en dan moet je ook niet meer te lang wachten. Hoewel de traditie vergeten is, is dit ook de reden dat we speculaaspoppen eten met Sinterklaas.
-8 kudos 2026-05-29 06:44:00 op Hoorn in je harses
@JP8926 | 28-05-26 | 20:16: Ik dacht dat koeien kuddedieren waren. Die koeien lopen niet mijlen ver van elkaar vandaan. Als je als boer je kudde niet vaak ziet. Dan doe je iets verkeerd.
0 kudos 2026-05-29 06:37:37 op Hoorn in je harses
@StevenQ | 28-05-26 | 20:50: En ik maar denken dat het kuddebeesten zijn dus dat ze redelijk bij elkaar lopen.
1 kudos 2026-05-28 23:38:50 op Stadhuis Den Haag ontruimd vanwege bommelding
Praat hem nou niet aan dat hij wat anders is. Straks gaat hij nog in zichzelf geloven. Dikke onverzorgde verwarde man. Dat is precies wat het is. Ze noemen juist precies het beestje bij de naam.
0 kudos 2026-05-28 23:36:16 op Stadhuis Den Haag ontruimd vanwege bommelding
Praat ze nou niet aan dat ze wat anders zijn. Straks gaan ze nog in zichzelf geloven. Dikke onverzorgde verwarde man. Dat is precies was het is.
0 kudos 2026-05-28 23:32:01 op Stadhuis Den Haag ontruimd vanwege bommelding
Alsof een terrorist geen verwarde man zou zijn. Mensen met terroristische denkbeelden zijn in mijn ogen behoorlijk verward. Die moet je niet de Status "Terrorist" geven. Dit is een dikke onverzorgde verwarde man. Maak het niet mooier dan het is. Straks geloven ze nog dat ze van betekenis zijn.
2 kudos 2026-05-28 18:30:08 op Robert F. Kennedy Jr. is niet bang
Stick your thump in his butthole!
12 kudos 2026-05-28 17:04:20 op Nog een klein stukje, klein stukje meer
Jeroen heeft zijn rijbewijs gehaald zo te zien...
4 kudos 2026-05-28 17:02:06 op Mevrouw, ikat zag u rijden met een telefoon in de hand, dat wordt een prent
Meneer de agent komt weer even polshoogte opnemen.
1 kudos 2026-05-28 16:57:56 op Mevrouw, ikat zag u rijden met een telefoon in de hand, dat wordt een prent
Dat gebeurt waarschijnlijk wel vaker.
https://www.nu.nl/opmerkelijk/...
1 kudos 2026-05-26 11:30:38 op Vriendinnetje is dombo
Mensen die graag aan de ketting liggen.
1 kudos 2026-05-23 10:03:20 op Happy cardcore op je fluit
Ik ga een stukje spelen op m'n fluit...
11 kudos 2026-05-23 05:18:08 op Miami is geen optie
Wow wat een leuk karakter!
2 kudos 2026-05-23 05:12:07 op Als je dakkie open gaat
Dit is er eentje waarvan ik zou twijfelen of ze eerlijk is op de eerste date. Heb je een hobby? ...Ja ik vlieg graag in een vliegtuigje, laatst vloog het raam eruit. Dat was wel even balen, maar ben wel veilig geland...
10 kudos 2026-05-20 22:49:10 op Je bent nu een krab
best aardig voor een crappy video
34 kudos 2026-05-20 22:40:51 op 50% korting voor transgenders
Ik ben ook transgender en hoewel ik het prima vind dat mensen op komen voor gelijkwaardigheid, vind ik deze korting bij voorbaat al discriminerend. Ik wil behandeld worden als iedereen. Dus deze gast is goed bezig!
8 kudos 2026-05-18 21:21:35 op Homo pest homo's
Dan gebruik je meestal niet je eigen foto's...
7 kudos 2026-05-17 00:52:06 op Polariseren kan je leren
Heb je naasten lief als jezelf en begin bij de personen waar je de grootste afkeer van hebt. Ben je bang voor extreem rechts, ga ze dan ontmoeten zonder oordeel maar met belangstelling. Ben je bang voor mensen in een AZC, ga ze ontmoeten op dezelfde manier. Heb je moeite met XR? Keten jezelf aan hen vast, slik de sleutel door en ga het gesprek aan tot je weer moet poepen. Maar doe het met belangstelling en respect voor de mening van de ander. Alleen op die manier kun je dichter tot elkaar komen en voorkom je dat mensen verder naar de flanken afdwalen.
1 kudos 2026-05-16 01:12:15 op Baba (deel 2!) stront skowe op stage!
Ik denk gelukkig dat de meeste mensen in de wereld dat wel zijn. Veruit de meeste mensen zijn aardig als je dat ook naar hen bent. Bij ons in de Achterhoek, als in Holland Friesland en Limburg heb ik hele gastvrije lieve mensen mogen ontmoeten. Maar de gastvrijheid die ik ervaren heb buiten Europa was vele malen groter. Ik hoop daar iets van geleerd te hebben.
1 kudos 2026-05-14 07:53:59 op Baba mag blijven!
Dat iemand opzoek is naar ander werk betekend niet dat die niet werkt. En al had hij (nog) geen werk, dan is hij goed bezig om het te krijgen. Op de boerderij is altijd wat te doen en zijn er altijd handjes nodig.
8 kudos 2026-05-13 18:21:25 op Alpha Karen op het buurtfeest
Ze klinkt en doet een beetje alsof ze de moeder van Kyle is. Als ze haar zo zouden kleden dan was het echt een goede act op dit feestje geweest.
8 kudos 2026-05-12 21:04:18 op Later jongens
Zoals we bij scouting zeiden, hij maakt geluid dus hij is ok. Buitenspelen +1
1 kudos 2026-05-12 20:33:15 op Pr0nfilm download in 2 sec
Holy shit. ik denk dat je me eindelijk de oplossing hebt geboden om niet continu te moeten zoeken waar ik trek in heb. om dan vervolgens door 80 filmpjes heen te moeten gaan voor ik echt genot ervaar. GOUD!