1,128 +1470 -342
Kudos
#34150 (Top 10.6858%)
| Kudos/dag | 0.72 |
| Kudos/reaguursel | 4.51 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 122 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -40 |
1,128 +1470 -342
Kudos
#34150 (Top 10.6858%)
| Kudos/dag | 0.72 |
| Kudos/reaguursel | 4.51 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 122 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -40 |
250
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.16 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 18.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.08 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 22 |
| Aantal x weggejorist | 2 |
| Geregistreerd op | 06-03-2022 |
| Eerste reactie op | 08-03-2022 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
4 kudos 2026-06-24 19:19:55 op Meisje heeft iets te vertellen
Ga eens aan de kant, je staat voor de buis!
0 kudos 2026-06-22 22:57:15 op Aan de kant er is brand
@bees-t- | 22-06-26 | 18:12: Sorry, je hebt gelijk. Lokale wet en regelgeving maakt het mogenlijk om wel binnen 5 meter te mogen parkeren maar dan is dit de uitzondering op de regel.
-11 kudos 2026-06-22 22:44:20 op Meisje kan geen hellingproef met de auto
Misschien wel hoor maar de hellingproef is geen vaardigheid meer die je voor het rijbewijs moet kennen. Dit is niet meer nodig omdat moderne autos over hill hold beschikken. Dat de meeste mensen geen nieuwe auto kopen als eerste autotje is dan even niet zo handig maar dat lost zich met de jaren wel op.
-4 kudos 2026-06-22 18:09:50 op Aan de kant er is brand
Helaas, de 5 meter regel is al een aantal jaren geleden geschrapt. Ik begrijp nog steeds niet waarom.
-2 kudos 2026-06-22 18:07:46 op Aan de kant er is brand
@WieWilWat | 22-06-26 | 15:38: Helaas is de 5 meter regel al een aantal jaren geleden geschrapt.
2 kudos 2026-06-22 18:04:06 op Lekker weertje, tijd voor een cabrio
Tja dat krijg je nu mat al die zomerjurkjes op straat.
7 kudos 2026-06-21 23:19:11 op Agent doet beenveeg
Die Liggen al op het asfalt.
4 kudos 2026-06-21 21:57:43 op 4-0 Oranje met vertraging bij bar
@Voorwaarden | 21-06-26 | 20:28: Als er iemand een provider weet diemet vaste klanten korting werkt of al gewoon met vaste prijzen, in plaats van die achterlijke welkomstbonussen, dan hoor ik het graag. Het is toch bizar dat je elk jaar al je contracten en abonementen moet gaan nabellen omdat je als vaste klant anders op gaat draaien voor de gratis playstation als welkomstgeschenk bij het contract van een ander.
1 kudos 2026-06-21 09:41:02 op Dumpert Stormbulletin: Bussum stort in elkaar
Gek dat die steiger omwaaide, zo slecht was het weer toch niet rond de kerst?
9 kudos 2026-06-19 20:35:12 op Hitteplan 10/10
Heel goed, een beetje zout aanvullen.
13 kudos 2026-06-19 15:24:12 op Vader helpt zijn kleine meisjes
Heb je de deuren van toilethokjes daar weleens gezien? Deur open of dicht maakt niet veel uit als je op de pot zit, zo hoog als ze die dingen monteren.
1 kudos 2026-06-17 20:44:32 op Op hol geslagen boot
Enteren!
-1 kudos 2026-06-16 22:05:16 op Dierenambulance 2.0
Netjes!
-5 kudos 2026-06-16 22:03:49 op Het was weer gezellig in de pub
Tja, Met het stuur aan de verkeerde kant moet alles omgekeerd.
-1 kudos 2026-06-16 21:58:40 op Backflip op live tv
Ze kijkt toch alsof ze toch onder de indruk is.
0 kudos 2026-06-16 21:53:35 op Mooie stok gevonden
En ondanks dat mis je ze.
2 kudos 2026-06-16 19:28:58 op LAPD reageert op een melding van geluidsoverlast
Ik dacht dat we juist meer kinderen moesten maken.
1 kudos 2026-06-15 17:58:03 op Wat klopt hier niet?
Ik denk wel dat als je vanavond je hond uit laat als het donker begint te worden, je de zebra strepen langer blijft zien als die stoeprand. Ik zou dat hekje nog even verplaatsen.
-4 kudos 2026-06-13 22:43:12 op IJscoman overleden
Ik dacht al, wat is het heerlijk rustig in de straat. Die dingen zouden ook aan een geluidsnorm moeten voldoen,
-3 kudos 2026-06-13 15:58:59 op Zeepkist gaat verkeerd
De kist doet het wel aardig. Ik zou het probleem eerder zoeken bij de falende kinbandjes aan de helm.
-2 kudos 2026-06-13 15:55:24 op Bakfietsmeneer rijdt stilstaande motors omver
@Rikkert223 | 13-06-26 | 15:41: Is de Manta dan toch overleden?
6 kudos 2026-06-13 13:26:25 op Visser springt in eigen net
@AppelKarel | 13-06-26 | 13:09: Te weinig. Daarom werken we met quota's
2 kudos 2026-06-13 11:28:52 op Stukje Schotse cultuur
Erg aangenaam hoor, als je eindelijk je rukwindje erlangs krijgt.
19 kudos 2026-06-13 11:07:30 op Ha trage slak! Ik ga harder!
Hij zit op een motor. Sturen lukte ook al niet best.
1 kudos 2026-06-13 01:10:59 op Zijn ze nou helemaal betoeterd daar bij NASA?!?!
Tja, maar wie gaat 'm poetsen?
6 kudos 2026-06-13 01:06:46 op Zijn ze nou helemaal betoeterd daar bij NASA?!?!
Telt een bromance niet?
7 kudos 2026-06-13 00:51:20 op Kiek dan, heb ik gemaakt
Hangt een beetje van de taakomschrijving af. Een natuurgebied beheren met een stel holsteins die zoveel melk geven dat je er 2 keer per dag naar toe moet is ook niet praktisch. En als de vlees productie een bijzaak is dan is "relatief weinig" mooi meegenomen en nogsteeds erg lekker.
0 kudos 2026-06-11 20:33:00 op Vliegtuig heeft mij nodig
Relax, 't is een altrex
9 kudos 2026-06-10 22:56:23 op Ff een klein zetje
V'achtottochauffeu!
2 kudos 2026-06-09 20:57:13 op Verkeerde moeder knuppel
Eerst het bordje van een ander leegeten voor je aan je eigen begint.
-1 kudos 2026-06-05 18:16:46 op Meer WK groepsfoto’s in historische stijl
Of zoek even op Noordsecompagnie. En om bij Spitsbergen te komen moet je toch langs Noorwegen, kijk eens op een kaart hoeveel nederlanse namen je daar nog kunt vinden.
1 kudos 2026-06-05 18:12:26 op Meer WK groepsfoto’s in historische stijl
Scheurbuik alvast opschrijven als potentiële verklaring.
16 kudos 2026-06-05 13:38:14 op Clowntje in huis
Lost zich vanzelf op met die nagels in het hout
1 kudos 2026-06-05 13:37:41 op Clowntje in huis
Buiten vinden ze chiller
2 kudos 2026-06-05 13:35:58 op Ieder land maakt een traditionele teamfoto voor het WK
Noors bier afgeven? Weet je wat dat kost?
10 kudos 2026-06-05 11:53:28 op Teamfoto selectie Curaçao met liefst 25 Nederlanders
Iemand die bij meer als 20 graden nog voldoende kan ventileren in een langebroek, werkt niet hard genoeg. Beschermende kleding daar gelaten.
3 kudos 2026-06-05 11:38:48 op Sturen klootviool!
Enteren!
0 kudos 2026-06-04 21:55:49 op Spannend bankje op het busstation
Wat heeft die laatste nu gewonnen?
4 kudos 2026-06-02 22:26:10 op Kjoettt een baby walvisje!
Yes it was on purpose.
-10 kudos 2026-06-02 22:19:02 op Mannen gezocht voor extreem gewelddadige mishandeling Groningen
Wat was nu die opmerking die verkeerd viel?
10 kudos 2026-06-02 20:24:23 op Buurtbemiddeling 2.0
Nu ben ik ineens zenuwachtig voor mijn rijbewijskeuring. Moet ik mij zorgen maken als ik dit niet kan lezen?
15 kudos 2026-05-31 23:29:52 op Terror kat verdedigt terrein
Nee. Schijten doen ze in de tuin van de buren.
2 kudos 2026-05-31 14:29:52 op Big boy wil aan boord van de Big Boy
@Cormick | 31-05-26 | 13:57: Aanstampen?
1 kudos 2026-05-31 14:28:01 op Big boy wil aan boord van de Big Boy
@DiePanzerVorwaerts3 | 31-05-26 | 14:18: Je hoeft ze niet alle 4 in een keer op te eten.
3 kudos 2026-05-30 17:51:55 op Jerrycans afgepakt van herder
@Dottiekom | 30-05-26 | 15:38: Helaas dat is andersom tegenwoordig. Waakzaam en dienstbaar.
33 kudos 2026-05-30 17:49:28 op Jerrycans afgepakt van herder
Geen tijd voor, de schapen moeten water.
4 kudos 2026-05-29 07:07:12 op Houterig deuntje
Splinters onder je oksel.
3 kudos 2026-05-24 21:55:50 op Vliegtuigje raakt paraglider in Oostenrijk
Daar zijn anders behoorlijke bergen.
0 kudos 2026-05-23 21:15:04 op Warm vandaag hè?
@Cysteknabbelaar | 23-05-26 | 20:37: Toch fijn zo, dat je er nog iets bij te fantaseren hebt.
-1 kudos 2026-05-23 16:11:17 op Het wiel opnieuw uitvinden
Eelt op je navel.